Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » úte 29. bře 2016 17:18:49

Mozno som to prehliadol, ale ako by sa pocitalo dmg zo zapalenia a otrava. A v statistike K/D a kombo? Ratalo by sa len keby si dal posledny uder alebo ten kto da najvacsi dmg? A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?

A k navrhu. Je mi to jedno :D. Ja si idem zabojovat a cb nejako neriesim ( menil by som drobnosti napr. mapu, prapory, rovnake cb na zabitie) . Navrh urcite daj, mozno aj inych napadne co by sa mohlo vylepsit/zmenit. Tuto sa snazime diskutovat mozno desiati a vo vojnach je cca 150 ludi ktori by tiez mohli vyjadrit (ocom pochybujem).

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 17:35:56

Tak zápalko a otrava by se normálně přičítala k dmg, je to součást postav, jako má war auru, která mu přidává výsledké dmg, tak šamani maj zápalko. K/D by klidně mohlo zůstat, poslední rána by se mohla pořád zaznamenávat i kdyby nehráli roli v rozdělování CB. Mně osobně se tato statistika vůbec nelíbí, je to nějaké číslo, které ti vlastně jen řekne, kolikrát jsi umřel na počet zabití, pro mě nic zajímavého. Naopak zajímavá statistika by mohla být největší dmg, které jsi dal za war, na kolika % jsi se průměrně podílel při zabíjení nepřátel, kolik jsi utržil průměrné dmg atd, dalo by se toho vymyslet hned několik. Otázka bufferů už se tu řešila, to že někdo chodí buffovat je čistě z dobré vůle, ale být tam nemusí, dříve se téměř všichni buffovali sami, chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od JohnDoe » úte 29. bře 2016 18:25:51

Eldik píše:..., chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
no když už se tu dávají hráčúm odměny za to, že se přihlásí do hry, tak by to až tak divně nevypadalo :) - ale je to nesmyslné

následující text berte s rezervou - přecijen už prakticky nehraju

v rámci případných experimentů by se mi třeba líbil nějaký limit na počet úmrtí - řekněme třeba 20 - ti co by ho vyčerpali by byli odsunuti a ve válce by postupně zůstali jen ti opravdu životaschopní
o sloupu místo 30 buferů co neopustí spawn jsem se tu již zmiňoval...
a mohlo by pomoci i odlehčení serveru - válka zatím probíhá na chX, kde je i tžnice, krocení a buhví co ještě - co tak třeba na tu hodinu uzavřít některý z méně využitých chanellů a válku dělat tam? - kdyby to nedejbože byl stroj v ČR, tak je úspěch skoro zaručen

P.S. pro Eldíka
jako návrh to klidně podej, na rozdíl od zkvalitnění rokle má tohle smysl :up:
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 18:42:32

Tak tohle by se mělo brát s megačuprobrovskou rezervou. :D Nastavení limitu smrtí je sice pěkný, ale takový styl se hodí do jiných her, pro profíky, my hrajem pro zábavu a nestojíme o to, aby nám v tom bylo bráněno. To by jsi potlačil samotný základní princip této hry - zábava.

Jinak myšlenka zastavení dvou cháček na dobu války, nebo přesunutí války na jiné ch mě také napadl, to ch x musí "žrát" hrozně. Ale taková myšlenka snad už v teamu proběhla.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Mytologie
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Mytologie » úte 29. bře 2016 18:52:05

Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.

Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.

V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.

Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.

Mytologie. :hello:

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od LittleAngelH » úte 29. bře 2016 20:01:40

Momentální návrh jak je podaný tak budu hlasovat určitě proti....myslím si že tohle by změnilo uplně vše ve válce...počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.

Řekl bych že momentální rozdělování CB je asi nejefektivnější...semtam ti někdo něco dorazí...někdy to dorazíš ty někomu jinému. I hráči se slabší výbavou ziskavají slušné CB a proto tam stále chodí, protože tu šanci na CB mají když přiběhnou nahází skilly a něco se jim podaří v tom chumlu zabít...takhle získají plný počet CB a ne jen 1/4 jak je návrh.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 20:21:05

počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.
A nepřijde ti čirou náhodou tohle vše co jsi napsal, že se děje teď? Rapidní nárust healerů za poslední půl rok asi nebude tím, že 20 lidí objevilo zábavu v této postavě. Pokud je " slabý " hráč jak ty říkáš (nemá bio, karmu, dračí), tak se dělí jen na dvě skupiny, ten co dá 100 CB za válku (většinou nějakej dálkař, heal, archer) a ten co dá 40 CB, možná ani to ne za war (něco na blízko), bude úplně jedno jestli bude tenhle bodový systém, nebo tenhle, slabí hráči zůstanou pořád slabí, a nemůžou chtít dávat nějaké extra částky.

Vy se furt snažíte stavět ty " male " , " slabší " ty s " horší " výbavou na stejnou lať jako jsou topky 145/150, takhle ale svět nefunguje.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 328
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Janko.Tlcik » úte 29. bře 2016 20:28:45

Mytologie píše:
Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.

Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.

V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.

Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.

Mytologie. :hello:
ahoj, trochu vám zasa popletiem hlavy: vo veciach mám dajme tomu 20% kritik, ďalších 20% si vykliknem elikom a 20% kritickým útokom čo občas padá z beden. to je 60 % kritiku "vlastných". od šamana dostanem kritik bufom 120%. to je kritik celkove 180%. pri útoku schopnosťou 47,5 %. vlastný kritik schopnosťou bez bufu by bol 17,5%. podelil by sa dmg za buf čiže rozdiel medzi ranou bez kritiku a s kritikom pomerom 17,5 : 47,5, alebo by sa počítalo podľa šance čiže trebárs by systém vygeneroval v tom istom pomere pripočítanie dmg čiže dajme tomu náhodne z 65 rán kritikom by 17,5 dmg dalo mne a zvyšok bufovi? niekomu beriete 1000 a niekomu 6000... napadá ma viac možných prepočtov ale myslím aspoň približne chápete o čo mi ide. ak nie ospravedlňujem sa, vo vysvetľovaní som nikdy nebol dobrý.

k paušálnym bodom za buf ak by niekto bufoval celú vojnu: ako chcete zabrániť tomu aby tam kvôli bodom za buf nabehol niekto z bufom polovičným ako ostatní a síce by bufoval ale viacmenej by tým len škodil? odstupňovanie CB podľa % kritiku/obrany? sú ľudia čo aj kvôli minimálnym bodom za buf sa na to dajú, napríklad kvôli možnosti zarobiť si alebo sa môcť poexpiť v cidonii bez toho aby si robili výbavu do vojny.

viem, všade hľadám chyby :oops:

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od LittleAngelH » úte 29. bře 2016 21:15:34

Dobře Eldiku...vemu to s příkladem na sobě..jsem 140lvl mental war...nemám bio nemám karmu..mám 3x55 a 39% šípy věci dračí meditace atd...ve war mi berou jisté postavy na skill i 12000. Takže v chumlu nevydržím...nejsem TOP nejsem uplně slabý bych řekl. Takže přumer...za war dam pruměrně 150 CB..s tvým systémem max polovinu CB. A kolik stejných bude jako já? Dost.

TOP hráči? Healeři lukaři? Nárust 2x tolik CB co mají ted. Takže místo rozdílu 300CB co je ted by byl mezi mnou a jimi tak 600-700 minimalně...to je spravedlivé rozdělovaní CB? Váš systém právě bude hlavně preferovat hráče na dálku a bude ještě větší nárust těch healeru a lukařu.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 21:19:30

Ještě mi prosím tě řekni, kde jsi dospěl k takovým číslům, dle tebe dostanou topky o polovinu více CB a ti horší o polovinu méně CB, jak jsi takového závěru docílil? Četl jsi vůbec fungování nového systému?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.

Who is chatting

offline Elear 
offline Hakan 
offline eMco 
offline noxforko