Môj pohľad na válku
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 216
- Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
- Dal poděkování: 61 poděkování
- Dostal poděkování: 33 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Mozno som to prehliadol, ale ako by sa pocitalo dmg zo zapalenia a otrava. A v statistike K/D a kombo? Ratalo by sa len keby si dal posledny uder alebo ten kto da najvacsi dmg? A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
A k navrhu. Je mi to jedno . Ja si idem zabojovat a cb nejako neriesim ( menil by som drobnosti napr. mapu, prapory, rovnake cb na zabitie) . Navrh urcite daj, mozno aj inych napadne co by sa mohlo vylepsit/zmenit. Tuto sa snazime diskutovat mozno desiati a vo vojnach je cca 150 ludi ktori by tiez mohli vyjadrit (ocom pochybujem).
A k navrhu. Je mi to jedno . Ja si idem zabojovat a cb nejako neriesim ( menil by som drobnosti napr. mapu, prapory, rovnake cb na zabitie) . Navrh urcite daj, mozno aj inych napadne co by sa mohlo vylepsit/zmenit. Tuto sa snazime diskutovat mozno desiati a vo vojnach je cca 150 ludi ktori by tiez mohli vyjadrit (ocom pochybujem).
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Tak zápalko a otrava by se normálně přičítala k dmg, je to součást postav, jako má war auru, která mu přidává výsledké dmg, tak šamani maj zápalko. K/D by klidně mohlo zůstat, poslední rána by se mohla pořád zaznamenávat i kdyby nehráli roli v rozdělování CB. Mně osobně se tato statistika vůbec nelíbí, je to nějaké číslo, které ti vlastně jen řekne, kolikrát jsi umřel na počet zabití, pro mě nic zajímavého. Naopak zajímavá statistika by mohla být největší dmg, které jsi dal za war, na kolika % jsi se průměrně podílel při zabíjení nepřátel, kolik jsi utržil průměrné dmg atd, dalo by se toho vymyslet hned několik. Otázka bufferů už se tu řešila, to že někdo chodí buffovat je čistě z dobré vůle, ale být tam nemusí, dříve se téměř všichni buffovali sami, chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
no když už se tu dávají hráčúm odměny za to, že se přihlásí do hry, tak by to až tak divně nevypadalo - ale je to nesmyslnéEldik píše:..., chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
následující text berte s rezervou - přecijen už prakticky nehraju
v rámci případných experimentů by se mi třeba líbil nějaký limit na počet úmrtí - řekněme třeba 20 - ti co by ho vyčerpali by byli odsunuti a ve válce by postupně zůstali jen ti opravdu životaschopní
o sloupu místo 30 buferů co neopustí spawn jsem se tu již zmiňoval...
a mohlo by pomoci i odlehčení serveru - válka zatím probíhá na chX, kde je i tžnice, krocení a buhví co ještě - co tak třeba na tu hodinu uzavřít některý z méně využitých chanellů a válku dělat tam? - kdyby to nedejbože byl stroj v ČR, tak je úspěch skoro zaručen
P.S. pro Eldíka
jako návrh to klidně podej, na rozdíl od zkvalitnění rokle má tohle smysl
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Tak tohle by se mělo brát s megačuprobrovskou rezervou. Nastavení limitu smrtí je sice pěkný, ale takový styl se hodí do jiných her, pro profíky, my hrajem pro zábavu a nestojíme o to, aby nám v tom bylo bráněno. To by jsi potlačil samotný základní princip této hry - zábava.
Jinak myšlenka zastavení dvou cháček na dobu války, nebo přesunutí války na jiné ch mě také napadl, to ch x musí "žrát" hrozně. Ale taková myšlenka snad už v teamu proběhla.
Jinak myšlenka zastavení dvou cháček na dobu války, nebo přesunutí války na jiné ch mě také napadl, to ch x musí "žrát" hrozně. Ale taková myšlenka snad už v teamu proběhla.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Mytologie
- Lv.5
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 19 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.
V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.
Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.
Mytologie.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Momentální návrh jak je podaný tak budu hlasovat určitě proti....myslím si že tohle by změnilo uplně vše ve válce...počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.
Řekl bych že momentální rozdělování CB je asi nejefektivnější...semtam ti někdo něco dorazí...někdy to dorazíš ty někomu jinému. I hráči se slabší výbavou ziskavají slušné CB a proto tam stále chodí, protože tu šanci na CB mají když přiběhnou nahází skilly a něco se jim podaří v tom chumlu zabít...takhle získají plný počet CB a ne jen 1/4 jak je návrh.
Řekl bych že momentální rozdělování CB je asi nejefektivnější...semtam ti někdo něco dorazí...někdy to dorazíš ty někomu jinému. I hráči se slabší výbavou ziskavají slušné CB a proto tam stále chodí, protože tu šanci na CB mají když přiběhnou nahází skilly a něco se jim podaří v tom chumlu zabít...takhle získají plný počet CB a ne jen 1/4 jak je návrh.
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
A nepřijde ti čirou náhodou tohle vše co jsi napsal, že se děje teď? Rapidní nárust healerů za poslední půl rok asi nebude tím, že 20 lidí objevilo zábavu v této postavě. Pokud je " slabý " hráč jak ty říkáš (nemá bio, karmu, dračí), tak se dělí jen na dvě skupiny, ten co dá 100 CB za válku (většinou nějakej dálkař, heal, archer) a ten co dá 40 CB, možná ani to ne za war (něco na blízko), bude úplně jedno jestli bude tenhle bodový systém, nebo tenhle, slabí hráči zůstanou pořád slabí, a nemůžou chtít dávat nějaké extra částky.počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.
Vy se furt snažíte stavět ty " male " , " slabší " ty s " horší " výbavou na stejnou lať jako jsou topky 145/150, takhle ale svět nefunguje.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
-
- Lv.21
- Příspěvky: 328
- Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
- Bydliště: Nové Zámky
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 147 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
ahoj, trochu vám zasa popletiem hlavy: vo veciach mám dajme tomu 20% kritik, ďalších 20% si vykliknem elikom a 20% kritickým útokom čo občas padá z beden. to je 60 % kritiku "vlastných". od šamana dostanem kritik bufom 120%. to je kritik celkove 180%. pri útoku schopnosťou 47,5 %. vlastný kritik schopnosťou bez bufu by bol 17,5%. podelil by sa dmg za buf čiže rozdiel medzi ranou bez kritiku a s kritikom pomerom 17,5 : 47,5, alebo by sa počítalo podľa šance čiže trebárs by systém vygeneroval v tom istom pomere pripočítanie dmg čiže dajme tomu náhodne z 65 rán kritikom by 17,5 dmg dalo mne a zvyšok bufovi? niekomu beriete 1000 a niekomu 6000... napadá ma viac možných prepočtov ale myslím aspoň približne chápete o čo mi ide. ak nie ospravedlňujem sa, vo vysvetľovaní som nikdy nebol dobrý.Mytologie píše:.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.
V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.
Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.
Mytologie.
k paušálnym bodom za buf ak by niekto bufoval celú vojnu: ako chcete zabrániť tomu aby tam kvôli bodom za buf nabehol niekto z bufom polovičným ako ostatní a síce by bufoval ale viacmenej by tým len škodil? odstupňovanie CB podľa % kritiku/obrany? sú ľudia čo aj kvôli minimálnym bodom za buf sa na to dajú, napríklad kvôli možnosti zarobiť si alebo sa môcť poexpiť v cidonii bez toho aby si robili výbavu do vojny.
viem, všade hľadám chyby
-
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Dobře Eldiku...vemu to s příkladem na sobě..jsem 140lvl mental war...nemám bio nemám karmu..mám 3x55 a 39% šípy věci dračí meditace atd...ve war mi berou jisté postavy na skill i 12000. Takže v chumlu nevydržím...nejsem TOP nejsem uplně slabý bych řekl. Takže přumer...za war dam pruměrně 150 CB..s tvým systémem max polovinu CB. A kolik stejných bude jako já? Dost.
TOP hráči? Healeři lukaři? Nárust 2x tolik CB co mají ted. Takže místo rozdílu 300CB co je ted by byl mezi mnou a jimi tak 600-700 minimalně...to je spravedlivé rozdělovaní CB? Váš systém právě bude hlavně preferovat hráče na dálku a bude ještě větší nárust těch healeru a lukařu.
TOP hráči? Healeři lukaři? Nárust 2x tolik CB co mají ted. Takže místo rozdílu 300CB co je ted by byl mezi mnou a jimi tak 600-700 minimalně...to je spravedlivé rozdělovaní CB? Váš systém právě bude hlavně preferovat hráče na dálku a bude ještě větší nárust těch healeru a lukařu.
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Ještě mi prosím tě řekni, kde jsi dospěl k takovým číslům, dle tebe dostanou topky o polovinu více CB a ti horší o polovinu méně CB, jak jsi takového závěru docílil? Četl jsi vůbec fungování nového systému?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
cleo « ned 12:11 pm »
@
Akyl26 « ned 12:06 pm »
@
Elear « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 10:24 am »
@
Lejno « ned 9:58 am »
@
Mionix « ned 9:26 am »
@
O3VRS « ned 9:24 am »
@
Mionix « ned 7:55 am »
@
Lampiiik « ned 2:04 am »
@
cleo « sob 10:43 pm »
@
KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
@
Betty « sob 9:13 am »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
Takashiro « pát 8:13 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
Mionix « čtv 7:31 pm »
@
MoCKeR « čtv 6:38 pm »
@
Mionix « čtv 4:56 pm »
@
Hakan « čtv 12:47 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
@
Hakan « čtv 12:07 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
@
TomasFoxx « čtv 11:06 am »
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »