Rychlost zvířat

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Chcete zrýchliť Dina, Draka a Smildona?

ANO, súhlasím s návrhom.
38
72%
NIE, ale napíšem aj dôvod.
14
26%
Áno ale niečo chcem ináč a to napíšem do komentáru.
1
2%
 
Celkem hlasů: 53

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pon 02. led 2017 17:43:43

Dobrý deň, na začiatok chcem uviesť že so svojim návrhom nijako neovplivním hru, len mi ide o jej "zveladenie". Chcem navrhnúť aby všetky zvieratá ktoré sa krotia od unicorna vyššie boli už rýchle ako unicorn. (myslím že tam je dino, drako, smildon)

:idea: Ide mi o to že takto majú všetci len tie 2 najrýchlejšie kone a málokto obetuje rýchlost diabolosa za krásu draka.

Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť. :fight:
:chunjo: :jinno: :shinsoo:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 14:59:11

Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Psicek » pát 06. led 2017 15:52:37

Script píše:Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 16:12:21

Psicek píše:To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
Pokud je toto myšleno vážně, pak se ptám, jestli se pod označením "každý" skrývá ten, kdo:
  • Neví, že neexistují pouze dvě rychlosti zvířat, ale je jich celá řada.
  • Nemá žádný zájem na tom, aby ze zvířete měl zvýšené poškození (sekem).
  • Nemá zájem ani na vyšších statusech.
  • Nechce se odlišovat od davu.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 16:43:39

Nie to by malo podla mňa rovnaký efekt ako zrychlenie, tiež by to bolo rozmanitejšie ale bolo by vela hračov sklamaných kebyže rychlosti snížite :cry:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od JohnDoe » pát 06. led 2017 17:14:12

nekamenujte mě :)
ale pro větší rozmanitost, podporu krocení a zvýšení prodeje zlatých podkov by se mohla rychlost zvířete losovat náhodně při zkrocení
něco jako ... ten jednorožec co jsem zkrotil před rokem byl fakt rychlej, takoví se už dneska neroděj - věčná škoda, že mi umřel :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od Chyu » pát 06. led 2017 20:47:48

Jsem pro, aby se mountům Unicorn, Dino, Smilodon a Drako dorovnala rychlost pohybu na hodnoty, které má Diabolos.
K mountům SusScrofa, Lupus, Panther a Lion se mi tak vysoká rychlost pohybu nehodí. Určitě by vývoj hry měl brát ohled i na věci z reálného světa a jelikož všechny tyto mounty známe, tak víme, že takovou rychlost by vyvinout nedokázali. :D

Pokud se podíváme do různých oblastí ve hře, můžeme jasně vidět, že dominuje kůň a Unicorn. Jeden důvod pro to může být, že hráči nedokáží další mounty zkrotit, nebo na ně nemají úroveň. Jenže co ti, co mají zkroceno vše a osedlávání jim nedělá problém? Opravdu dlouho jsem ve hře neviděl Smilodona, natož Dina. Podle mě je to škoda, jelikož tito mounti jsou opravdu krásní. Já osobně na úkor krásy raději šáhnu po funkčnosti (alespoň zde :lol:). A nejsem jediný, za tu dobu, co je zde Temné vězení jsem se bavil s hodně lidmi ohledně toho, proč mají právě tohoto mounta. Z největší části to byla právě ona rychlost a až pak staty. Někteří dokonce ani nevědí, že mounti něco přidávají.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od PospyForko » pát 06. led 2017 20:56:04

Za mě "ne", z důvodu, že máš na výběr... Krocená zvířata zvyšují dmg (vyšší lvl - vyšší dmg), máš na výběr jestli si vezmeš unicorna, který je rychlý a nebo draka, který je sice pomalejší, co se týče pohybu, ale zato zase bereš více, proto bych návrh neměnil a nechal bych na lidech, ať si vyberou, jestli chtějí to a nebo ono :)
:chunjo:
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 22:17:23

práveže unikorn dodáva INT na 100 bodov keď si war tak ti to je na nič a keď si WP INT máš aj tak viac ako 100. Teda myslím si že v niektorých prípadoch sú body nepodstatné. Ak sa mýlim a mám chybné info tak pardón, no aj tak som chcel len zvíšiť rýchlosť u tých 3och "príšeriek" aby sa začínali sedlať aj oni a aby sme nemali všetci rovnakého koňa, bolo by zaujimavejšie keď sú eventy a príde tam cca 50 hráčov a na 5tich rôznych príšerkách ako do teraz na 2och rôznych :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od ddavidd » čtv 25. kvě 2017 16:32:37

Chcel by som aby malo každé ďalšie zviera nejaký svoj bonus, napríklad 5% proti príšerám, 5% odolnosť proti kúzlu, 10% na pronikavý zásah, čokoľvek. Nemusí byť každé rýchle. Rád by som si niekedy zajazdil na Dinovi, Drakovi, či aj na obyčajnom prasati... ale tak načo? Každé zviera doplní nejaké tie body, to áno, ale to doplní aj Diabolos s Unicornom, tak prečo by mali mať jediné takéto zvýhodnenie, v tomto prípade rýchlosť? (aj napr. lev, a možno aj iné, sú o čosi rýchlejšie, ale nie je to moc poznať a nevyrovná sa týmto dvom, teda je to skoro až nepodstatné). Žeby mali zvieratá vyšší level = vyššie dmg, to som nikdy nepostrehol, kedysi som striedal len unicorna a diabolosa a osedlával podľa toho, čo bolo vo väzení bližšie :D možno som mal len tak rozdelené body vlastnosti, ale to poškodenie mi to rozhodne nijak viditeľne nezdvihlo.
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix