Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo
Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice
zmizel a nebo by udělil
alespoň nějaké poškození.
S kouzlem
Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí
Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.
Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako
Aura meče,
Zamaskování,
Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.
Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému:
Házení kouzel do volného prostoru