Mazlíčci

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jste pro zavedení mazlíčků do hry?

Ano
23
68%
Ne
11
32%
 
Celkem hlasů: 34

Uživatelský avatar
Galiraveth
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: pon 10. srp 2015 16:44:01
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Mazlíčci

Příspěvek od Galiraveth » pon 04. črc 2016 10:26:27

Obrázek

Jak již z obrázku vyplývá, návrh se týká mazlíčků. Tedy zavedení projektu s mazlíčky do hry.
Tento projekt by ležel na základech více faktorů a byl by propracovanější, než jenom spuštění mazlíčků jako takového.

• Jednalo by se o vytvoření nových map / dungeonů.
• Vytvořilo by se např. pět map / dungeonů – ve kterých by se muselo něco splnit (vyzabíjet monstra, metiny, atd..) a následně zabít bosse, ze kterého by padla jedna potřebná část na vytvoření mazlíčka. Po dokončení jednoho dungeonu by to hráče portlo do dalšího dungeonu, ve kterém by měl zase nějaký úkol + následné zabití bosse a z bosse další část potřebná na zhotovení mazlíčka.
• Po dokončení všech dungeonů bychom měli všechny části potřebné na vytvoření mazlíčka.
• Vytvořil by se nový NPC (možno využít již stávající NPC - nevyužitý) za kterým by hráč přišel se všemi potřebnými částmi (v našem případě tedy 5 částí) a do tabulky by se vložily předměty + 5kk yangů.

• Vstup stejně jako při krocení – oddělené CH - samostatně.
• Pro vstup by byla potřeba např. propustka mazlíčka, která by padala z metinů – buďto ze všech metinů (určitá šance na drop – ne z každého) nebo by se vytvořily nové metiny, které by se nacházely pouze v určitých nevyužitých mapách (velká poušť, ohnivá země,…), tímto by se zase mapy trochu využily. Drop těchto propustek by nebyl nikterak obtížný.
• Vstup by byl např. od 65lvl (tento lvl není fixní).
• Poplatek za vstup 5kk + propustka mazlíčka.

A teď přichází ta část, kdy se dá spekulovat o procentuální úspěšnosti zhotovení.
• Osobně bych zvolil šanci na zhotovení někde kolem 20 - 30% (popř. vyšší/ menší šance).
Tímto by mazlíčka neměl každý a bylo by pro jeho získání potřeba určitá činnost, než jenom projít 5 dungeonů a mít mazlíčka.
Než by se mazlíčci dostali do oběhu a než by je měl každý, tak by to nějakou dobu trvalo a bylo by to zase něco nového, co by hráče zabavilo.

• Mazlíček by měl určité bonusy (příšery, BZK,…)
• Základní mazlíček by měl 1lvl a maximum by byl 10lvl.
• Při 10lvl mazlíčka by to bylo 10% na daný bonus.
Např. měli bychom mazlíčka na příšery – 1lvl mazlíčka = 1% na příšery, 10lvl mazlíčka = 10% na příšery.
Tedy každým lvl mazlíčka by se procento zvedlo.

Můj návrh nespočívá v obtížnosti, nýbrž k oživení hry a zabavení hráčů.
Samozřejmě mohou navrhovat hráči, že např. 100lvl+ by to měly hotové hned (splnění úkolů na získání všech částí pro mazlíčka), proto ta menší šance na zhotovení – muselo by se to jít několikrát a vstup by nebyl finančně náročný.

Myslím si, že toto by uvítalo hodně hráčů a byla by to novinka, která by hru oživila v podobně mazlíčků, kteří ve hře chybí.
Návrh vychází z mé hlavy (nehraji jiné priváty) a jakákoli podobnost s jiným návrhem / již zavedeným systémem je čistě náhodná.

Galiraveth

Celius
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 18. led 2018 19:59:26
Dostal poděkování: 1 poděkování

Mazlíčci

Příspěvek od Celius » pát 20. dub 2018 22:25:32

Tak pokusím se to co nejvíce z úžit a udělat krátký a přehledný návrh, tak jdeme na to :).
NPC - Pacholek - Nový úkol - název nechám na vás.
Vypadalo by to následovně, úkol by měl 5 částí -

části úkolu
1. bod Po odkliknutí úkolu by vyběhla obálka ta samá jako, když se dělají lvl koně, která by přemístila herní postavu do nové mapy, která by byla vytvořená právě pro "Pet systém" - tedy k úkolu - musely by jste se vydat za Pacholkovým "bratrancem", kterého v návrhu budu oslovovat "Ben-Hur" to by bylo k 1. bodu, tato NPC by vás provázela celým úkolem pro získaní "peta".

Bod č. 2. - Na mapě by bylo 7 truhel, ale pouze 3 z truhel by obsahovali část hádanky, kterou by bylo potřeba rozluštit (pokaždé by se jednalo o hádanku jinou, aby to nebylo stereotypní ať z důvodu špatného zodpovězení a nebo získání jiného "Peta" hádanek by bylo pár...) v truhlách by se nacházeli "svitek pradávného umění poznání zvířat", které by právě obsahovali části té jedné hádanky, bylo by si nutné dělat poznámky, kvůli tomu aby jste hádanku měly celou a mohly na ni správně odpovědět - po nalezení všech 3 svitků, by jste šli k npc Ben-Hurovi, které by vám dalo na výběr 4 možnosti a vy by jste musely uhodnout tu správnou, aby jste se dostaly k bodu č.3

3. Bod - Forma 5x souřadnice na mapě, na které by pouze jedna správná souřadnice obsahovala indícii (indície by sloužila jako vodítko k nalezení klíče pro otevření "truhly s pokladem" - kterou by jste dostali za úkol najít po oznámení úspěchu nalezení indície Ben-Hurovi.

Tak a k bodu č.4 Ben-Hur - by vás poslal na cestu špatně k nalezení pouze s přibližnými souřadnicemi, kde se skrytá cesta nachází, v úkolu by šlo o nalezení "truhly s pokladem", která by se nacházela na samém vrcholku hory, na kterou by cesta nebyla nijak vyznačena ovšem, bylo by to stylem jako třeba Atlantida v červené, nebo výškový výšlap v modré myslím, že se chápeme :). Po nalezení a otevření truhly s pokladem - návrat k Ben-Hurovi (s propustkou, kterou by truhla obsahovala) a ta by právě spustila 5. bod

bod. č.5 v kterém by se jednalo o zabití příšer na mapě ( výbavy by tam nehráli vůbec žádnou roly dmg do příšer by byl takový jaký je momentálně v aréně - takže by platil bonus na příšery (ďábel, zvíře...), snižení dmg od těchto příšer by se dalo docílit Odolností proti schopnostem a magii.
Nebylo by to nijak časově omezené, sekaly by jste tak dlouho dokavaď by vám nepadl "certifikát mazlíčka".

Bonusy za mazlíky, jací mazlíci by byli, použití "certifikátu mazlíčka"
Tak a k závěru jaký mazlíčci by byli? Tak s certifikátem by jste došly za Ben-Hurem a u něj by vám vyjela tabulka všech příšer, které se na ekuře nachází pro objasnění (v tabulce by byly názvy map - vybraly by jste si mapu např. Haegeron, takže by vám to nabídnulo Osseuse, Grebeho lizardy, masožravky...) Stačilo by zvolit, jednu příšerku a ta by se stala vaším mazlíkem bonusy, které by tito mazlíci obsahovali tak 3 druhy směsky bonusů co by mohli mazlíci mít. Fungovalo by to tak, že na 1. možnost 60% šance na zisk právě nejslabších bonusů, 2. možnost 25% a 3. možnost 15%
1. 15síla, pohyblivost, inteligence + 1500ZB, silný proti příšerám 5%
2. 25 síla, pohyblivost, inteligence +2500ZB, silný proti příšerám 10%
3. 30 síla, pohyblivost, inteligence +4000ZB, silný proti příšerám 15%


Návrh je psaný z patra není nijak promyšlený pouze taková myšlenka, toho co mě napadlo, proto budu rád, když se pod téma, kromě hlasování v anketě také vyjádříte co si o tom myslíte atkp. :)

Edit: Sloučeno s podobným tématem.
/Script

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mysticmac