Nebo jen tu druhou skupinu snížit do lvlu 100 a 110ky(100+) jak si přáli nechat napospas 150kám. Co si pamatuji, kdy se povolil lvl větší než 100 a spustily se zdobený šperky a zbraně z keri, byl velmi razantní rozdíl v pvp boji mezi 95kou a 110kou. Je tam velmi znatelný rozdíl a je třeba na to brát zřetel. Není to jako když se 110ka měří se s 120kou. Oboje mají zbraně od 108lvlu a shellko. Jediný nepatrný rozdíl je v karmě (pár Zb navíc).
Nedal se opravdu čekat drtící zájem hned v prvním týdnu válčení. Chvilku to trvá než se to rozkřikne a taky chvilku trvá než někdo vytvoří aspoň nějakou uspokojivou pvp výbavu na ty menší lvly. Vzhledem k tomu, že pvp výbava do lvlu 95 byla opravdu jen pro fajnšmekry a lidi, co nevěděli co s yangy, tak ono i to shánení pvp malých věcí je dost náročnější než té větší výbavy, která se mezi hráči neustále točí a vyrábí. Dělat závěry po týdnu bylo opravdu předčasné a pokud vím, nikdo tu krom 110ky lvlu jinak rozmezí neřešil.
Edit: Můj skromný návrh na rozmezí
40-60lvl (boj bez pvp štítů lvl 61, ale dostupné veškeré základní šperky a boty, ale již dostupné zbraně lvl 57 se schopkou nebo průmkou)
61--80lvl (dostupné štíty lvl 61, zbraně 75 - pozor u šamana pouze jen zvon, není na čase doplnit i vějíř nebo hůl? , brnění bska, boty z rokle)
81 - 100/105 (dostupné shellka až lvl +5/+9, zbraně lvl 95/zbraně rokle +7, případně i císařský štít)
100/105-150lvl (protože 110ky i za cenu oslabení cb na nižším lvlu chtějí válčit 3x týdně i bez karmy a entarianu se 150kami a na lvly 95 jsou příliš silné)
Eventuelně nejnižší skupinu vynechat, ale to zas zamrzí, co se týče toho, že konečně mají využití zbraně lvl 57.
Edit 2: Co se týče bonusů, moc sympatií si nezískal ten systém snižování podle lvlu války a vlastně plné výše se nikdy nedosáhne. Je hned několik možností. Výši bonusů počítám sečtený cech i říše.
Bonusy sčítat za války st+čt,pá+so a ne+út. Pokud bude mít říše výhry v obou dnech, dosáhne plného bonusu po velké válce, jak bylo zvykem. Pokud ne, bude o určitá % výhra snížena. Malé války tak budou plnit formu jakéhosi předvoje/ předehry velké bitvy.
Druhá možnost je výši za každou válku nechat náhodě (pro vítěznou 30%-50%, pro druhou 10%-25/30%). Války pro nižší lvly by mohli mít jen sníženou šanci na získaní maximální výše, ale nebylo by to nemožné. Je to s odkazem na dobu, kdy se každý den losoval ráno bonus za svatou zem až 10%- 50% pro výhernou říši.
Třetí možnost, asi nejsložitější na pochopení. Výši bonusu nabídnout podle kvality nebo kvantity bojovníků. Nejsme si jistá matematickým výpočtem, kdyžtak mě některý matematikář opraví. Po válce proběhne výpočet získaných CB bodů za jednu říši děleno počtem aktivních bojovníků (klasický průměr), dle toho se určí pořadí říší na pozadí (př. u války z 30.10. by to bylo 1.Jinno - průměr 232,5 , 2.Chunjo - 231,5, 3.Shinsoo -162,46). Shinsoo válku vyhrálo, ale spíše na kvantitu a ne kvalitu hráčů (dle průměru) tudíž by inkasovalo nejnižší hranici bonusu tj. 30% z 30%-50% za výhru (kdyby bylo s průměrem na druhém místě tak by mělo 40%, kdyby na prvním tak plných 50%) a Jinno jako vítězný 25% (na druhém 18%, na třetím 10%). Naivně si myslím, že by to časem mohlo dopomoct k vyrovnanosti říší, co se týče počtů aktivních pvp hráčů, jelikož vyhrávající říše, která pojede pouze na kvantitu nikdy nedosáhne plného 50% bonusu. Případně výši bonusu odvozovat i od zprůměrovaného KD, jen si nejsem jistá, zda-li je to dostatečná proměnná (což je počet bodů říše děleno počtem padlých- 30.10. by pořadí na pozadí bylo 1.Chunjo - výhra 0%, 2.Jinno- výhra 18%, 3.Shinsoo - výhra 30%).