Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 16:41:18

PLS nerfnout všechny postavy, včera jsem byl ve war poprvé a všichni mě dávali na kouzla. Toto je ale moc, aby mě čaryfuk dával na blesk, zakažte šamanům kouzlit. Mentalistům obouručky, ninjun luky a bmka zakažte uplně, protože mě dávají na kámen.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ddavidd » ned 07. dub 2019 20:58:09

ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

D00MHEAD
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: sob 12. led 2019 1:50:51
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od D00MHEAD » ned 07. dub 2019 20:59:13

Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » ned 07. dub 2019 21:25:29

D00MHEAD píše: ned 07. dub 2019 20:59:13 Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq
Však já ty tvoje průniky viděl, loop má větší průmku v luku i lepší hú v meditaci. Navíc s loopem jsme to točily při obranách 62 ninja, u tvých průmek při 52 ninja.

ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 22:45:58

ddavidd píše: ned 07. dub 2019 20:58:09 ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
a jo tak to se omlouvám, nedočetl jsem to celé protože mě to už přestalo bavit po první stránce, ohledně toho s nima souhlasím, co kdyby se zmenilo zamasko, kdykoliv jde nekdo do zamaska, tak ma na tu vterinku vynulované bonusy, přecejenom je to kouzlo stavěné na podporu útoku no ne?

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 15:55:26

Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 16:56:22

JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 17:14:12

disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 17:32:40

JoMay píše: pon 15. dub 2019 17:14:12
disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)
A tymto s tebou nesuhlasim, a ani neviem ako su tie dialkove zvyhodnene nenapada ma nic, tieto nove mapy su o dost mensie cize to pridava war na dynamike, ta jedna mapa je mozno az prilis mala ale osobne ju mam najradsej, za cias starych map ked som aktivne valcil to bolo dost o behani,hladani superov atd. co nebolo 2x super, tieto nove mapy su o dost lepsie aspon z mojho pohladu

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 18:24:49

Např. Střílení ze spawnu ? Archer/ BMko hodí kouzlo bez rizika napadení. Aurák/Dagger atd... asi těžko. To mi přijde jako velký mínus.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.

Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.

Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě

Who is chatting