Farba lootu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 13:35:16

Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od MoCKeR » stř 08. pro 2021 14:41:08

:lol:

Warn za spam.
Bisky
Obrázek

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Beer98 » stř 08. pro 2021 14:54:06

origon12 píše: stř 08. pro 2021 13:35:16 Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.
Treba sa k tomu vedieť postaviť. Pokiaľ ani v tom prípade skoro nič neuvidíš tak bude potrebné navštíviť lekára zaoberajúceho sa vyšetrením zraku. :hello:
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

Uživatelský avatar
Minnoroth
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: pát 18. bře 2016 14:29:30
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Minnoroth » stř 08. pro 2021 17:36:22

Tak předně odpovím na tvoji otázku - nedá se to nastavit. Druhak by mi upřímně přišlo hloupé, aby to do hry bylo zařazeno, protože ke hře prostě patří probírání se hromadou dropu. Je to tak od začátku a takováhle změna by výrazně ovlivnila některé herní oblasti.
Minnoroth :fight:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » stř 08. pro 2021 19:59:09

Bohužel je to tak, jak zmínil Minnoroth. Nejde to a nemělo by to jít.

Ono by nám to všem bylo o dost příjemnější, aby se v tom lépe hledalo nebo aby nepadalo tolik bordelu a jen ty významné věci. Ale ta hromada lootu nějakým způsobem balancuje ten výdělek v té hře (neříkám, že je vybalancovaný správně, spíš jen říkám, že to může být i horší). Metiny jdou sekat opravdu rychle, stejně tak mobky ve swampu, ale nevyhnutelně prostě musíš jít a hledat v tom lootu všechno cenné a vysbírat to, což zabere hodné množství času. Pokud by se tato činnost zjednodušila, pozitivně by se tím ovlivnily výdělky právě ve swampu nebo v metinlandu (v metinlandu by to asi na škodu nebylo, ve swampu ovšem už ano).

A přesně jak psal Minno, ta hra je takhle nastavená už 11,5 roku a bohužel dělat takhle zásadní změnu po takové době už moc nelze. Těžko se dá odhadnout dopad na tu hru a jak by to změnilo výdělky a ekonomiku. A protože tu hru už nějakou dobu hrajeme, tak víme, že tým nikdy nepodpoří změnu, která má špatně odhadnutelné důsledky, které by mohly mít nežádoucí efekt na již tak špatnou ekonomiku hry.

Ano, je to prostě hloupý, že se v týhle hře balancují výdělky tak, že se snažíš hráčům tu hru znepříjemnit, ale nebylo to tak zavedeno úmyslně, spíš se z toho svévolně stal ten omezovač. Takovéhle výrazné změny by měly smysl pouštět tak akorát na novém serveru, což už všichni víme, že se určitě neplánuje a v nejbližších letech k tomu nedojde po tom fiasku se Sinfortií.

Na závěr bych ještě dodal, že návrhy na zjednoduššení sbírání už tu byly v několika podobách a do hry to (zatím) neprošlo.

origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 22:06:16

Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 0:35:16

origon12 píše: stř 08. pro 2021 22:06:16 Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.
To je citlivá záležitost.

Swamp je zdrojem příjmu významné části hráčů Ekury. Jakákoliv negativní změna háže špatné světlo na celý projekt a hráči jsou typičtí tím, že nechápou změny pro dobro celého serveru, ale vidí jen to, že jim ubylo z inventáře xy yangů.

Zároveň ta hlavní věc je ten swamp, ale velký vliv to má i v tom metinlandu. V současné době je taková polovina výdělku z metinlandu o dropu z meteorů + yang, druhá polovina výdělku mapy (z dlouhodobého hlediska, počítám drop třeba fakt za půl roku až rok, ty mapy jsou hodně malá šance).
Kdyby se to zavedlo, tak i v tom metinlandu ty výdělky vyletí dost nahoru, protože tam je třeba ten drop kontrolovat opravdu hodně. Protože bez mapy uděláš za hodinu 100-200kk, s mapou se ti ten výdělek zvětší o 250kk, tím pádem přehlédnout mapu si nemůžeš dovolit. A když netrávíš tolik času prohlížením dropu, tak můžeš sekat víc metinů, takže by se zase začaly obsazovat i jiné metiny, než 55,60.

Hlavní problémy podle mého osobního názoru (ve zkratce):
- nekontrolovaná ekonomika, pořád se to zhoršuje a neřeší
- hra se točí okolo pár map, většina hry je většinou hráčů nevyužitá a není pro ně zajímavá
- nůžky mezi menšími a většími hráči se jen více a více rozevírají, dostat se na konec hry a zahrát si pořádné velké pvp nedokáže jen tak někdo, je to dlouhá a nudná cesta, na jejímž konci čeká to současné mizerné pvp, na které všichni nadáváme
- ve hře všeobecně je nedostatek výzev ať pro PvM hráče, tak pro PvP hráče (max tak vydělat na XY - všeobecně cíle jsou spíš dostat se do mapy a mít výbavu, nikdo si už za cíl nedá v té mapě něčeho dosáhnout, případně v pvp stát se králem)
- vývojáři nechávají komunitu ve tmě ohledně toho, jak situace vypadá, což vyyvolává pocit, že je komunita zkrátka ignorována, ať už je situace jakákoliv (já fakt nechci Saggiho práci zpochybňovat, sám jsem vývojář a vím, co to obnáší, jen sděluju fakta)
Velmi dlouhá verze osobního názoru:
Ekonomická situace - výdělky
Generace čistých yangů společně s celkovým množstvím yangů v oběhu určuje ceny těch dražších předmětů a ačkoliv by na to neměl dosáhnout úplně každý, tak třeba konkrétně ceny pvpčka jsou prostě úplně šílený.

Můj osobní názor je takový, že vůbec nemá existovat možnost vydělávat takhle vysoké částky v čistých yang - ať už je to swamp, kde opravdu jsi schopen dosáhnout na 1kkk/hod čistého výdělku bez prodeje předmětů jiným hráčům, jen přes prodej pro NPC.
Když to porovnáš s jinými mapami, tak tam těch čistých yangů opravdu tolik nevyděláš. Sekáním meteorů jsi nejvíc schopný udělat asi na žábách a metinech 60, kde jsi schopen vytáhnout cca 2kk/metin (takže za hodinu se kvůli spawnratu metinů nedostaneš výš, než takových 200-300kk a to už musíš mít talíky a premko, což většina těch dropiků nemá), teoreticky možná ještě na mobkách z věže a z monster v červeném lese, ale to letělo hlavně na začátku serveru a ty částky budou o dost nižší imo.

A pak tady máš ent, kde je průměrný hráč schopen vydělávat 2kkk/hod konzistentně (výbava za 30-50kkk, dneska je to BMko fakt levný) bez sebemenšího prodeje hráčům či NPCčkům, v hradu s ninjou jsou ty částky pro průměrného hráče ještě vyšší, tam jsi spíš blíže částce 3kkk/hod. A to je průměrný hráč, existuje nejeden hráč, který v tom entu dosáhne na částky 4kkk/hod a dokonce i vyšší. To je za mě totální šílenost a nemělo by to být možné, protože tím ta hra vytváří mnohem více yangů, než jich zase zvládne odebírat, takže logicky dochází k neustálé inflaci atd. Nechci trestat šikovné hráče, kteří umějí tu hru hrát lépe (RAMHH je prostě bůh a nevím, jak to dělá), ale prostě ten výdělek v čistých yang nemá být téměř ze 100%, je třeba to nějak balancovat se skutečným dropem (jiným, než mapami, to je taky problém).

Největším odběratelem yangů ze hry je protáčení bonusů, které ale už také oslabuje, protože výbav už je mnoho a potřeba točit nové věci klesá (zcela logicky, když nedochází k přidávání nového obsahu už několik let). Za jiné věci, které odvádějí yangy ze hry se prakticky neutrácí.

Dokud se nějakým způsobem reguluje obsah měny v oběhu, tak tu ekonomiku jde uhlídat, aby se to nepokazilo, ale to se neděje.
Důkazem toho je právě ten úspěch serverů během jejich prvních měsíců a let, kdy zkrátka těch yangů v oběhu není tolik a dropem předmětu si jde přijít na rozumný peníz, protože ta jeho hodnota je významná. Dneska je to tak, že my koncoví hráči máme šeky s třemi, někteří dokonce se 4 ciframi a sebemenší výdaj pro nás není problém a neřešíme, jestli si koupíme jezdeckou propustku za 1,2 nebo 10 milionů, stejně tak tavby apod. A pokud někdy vyjde nějaký nový patch s novým obsaheme, tak co půjde koupit si ti topoví hráči okamžitě nakoupí a ten nový obsah zhltnout během chvilinky.

Velmi omezené množství udržitelných způsobů hraní
Lze argumentovat, že hráčům nikdo nebrání dělat hromadu činností ve hře. Jenže ta hromada činností je nevýdělečná a hráč v ní nezískává nic co chce nebo potřebuje, ale kolikrát vyloženě prodělečná. A protože ve hře neexistuje jiný cíl, než peníze a hnát se dopředu, tak motivace kompletně chybí. Tohle má na svědomí to, že se ty způsoby hraní velmi slévají a pokud si chcete zahrát něco pořádného (a vydělat na to), co stojí už v řádech desítek miliard (malé/střední pvpčko, HG, BMko do entu) nebo nedej bože velké pvp či postavu do hradu do entu, tak prostě těch možností hraní, kde vyděláte dostatek, je jen málo - je to právě Entarian, Swamp, Kerindor (poměrně těžké), možná HGčko a občasná Cidonie (překup nezmiňuju, protože ne každý to může dělat z různých důvodů).

Když se podíváme na dřívější dobu, tak bylo zcela reálné se uživit běžnými profesemi jako bylo rybaření, těžba+tavby nebo zkrátka dropováním předmětu, po kterém byla poptávka. Ta poptávka nezmizela, ale ty ceny těch předmětů už jsou zkrátka nevýznamné. Hromada map leží ladem, nedotknuté, protože nejsou třeba, jejich využití prostě není - expení je tam mizerné, drop tam není zajímavý, výdělek rovněž, questy žádné, nic tam ty hráče neláká.

Eventy
Teď ten problém začíná i u eventů - o ty eventy, které se opakují již třeba po 3. je prostě stále menší zájem (kolikrát i o ty nové!), ti běžní řadoví hráči se jich příliš neúčastní, protože je na ně nic netáhne. Tihle hráči přemýšlí jen formou výdělku, nějaké hodnosti je nezajímají, odměnové převleky z eventů jsou časově omezené a tak opět ty hráče nezajímají. Tým si na nich dává hodně práce, ale s časem se ten zájem o ně prostě nenávratně snižuje. Je ale vidět, že zájem o permanentní nebo alespoň dlouhodobé kosmetické doplňky tady je - lze vidět zájem a účast při letošním výročí. Všeobecně po vzhledové stránce se tu lze hodně rozvíjet a tým toho nevyužívá.

Hlavní problém - málo skutečných výzev pro hráče
A hlavním problémem v mých očích je prostě prakticky neexistující motivace tu hru hrát a mít se za čím hnát. Když se kohokoliv zeptáte, jaký má ve hře cíl, tak v drtivé většině případů bude odpověď obsahovat něco na styl "Chci vydělat na X a koupit si to" atd. Někdo možná řekne, že chce dát krále v pvp, někdo třeba řekne, že by chtěl maximálně vytunit svojí postavu, ale výjimečně.
V té hře totálně chybí jakékoliv pvm cíle (a upřímně i pvp, hráči by si zasloužili více výzev než jen "chci udělat krále"), protože se to celé točí jen okolo toho postavit výbavu do té mapy a potom možná dosažení nějakého hodinového výdělku, se kterým je dotyčný spokojený.
Pokoření velkých herních bossů nikoho nezajímá (a proč by taky mělo, ty bossfighty jsou otravný a ti, co to farmí, tak to dělají přes různý fígle a vobechcávky hraničících s bugem nebo ten fight je prostě jen stupidní statcheck a nevyžaduje mozek). Zářným příkladem je Selas, který nikoho nezajímá - šance na drop pera a monoklu sice čas od času někoho přesvědčí, ale o tu stínovou cidonku, což je "odměna", nemá zájem vůbec nikdo. Přitom u jiných MMO her ty PvM cíle bývají velmi běžné, chcete přeci pokořit nějakého toho špatňáka. Na Ekuře tohle opravdu nikoho moc nezajímá. I kdyby to měly být jen solo dungeony. V PvM tady zkrátka chybí výzva jiná, než zabij kvadrilion ďáblů/orků/ezoteriků nebo si přivoď zánět šlach a karpální tunel při výdělku na mole v entu.

Všechny ty problémy jsou propojené a snaha řešit pouze 1 z nich bohužel ve většina případů zhoršuje ty problémy ostatní nebo jim minimálně nijak nepomáhá. Následkem zkrátka je minimum nových začínajících hráčů, krvácení hráčů stávajících a ačkoliv se někteří hráči po letech vracejí, tak tady většinou nevydrží dlouho.

Korunu tomu dává politika vedení, kdy se obávají sdílet jakékoliv informace o vývoji hry a tak vlastně komunita nemá mnoho informací, respektive rok a půl už vůbec žádné. Poslední oficiální a dohledatelnou informací je devtalk z dubna 2020 s příslibem, ža další bude brzy. Saggi či někdo další z týmu sice občas na fóru něco utrousí, ale k tomu se dostane jen ta zdejší výběrovka, ne běžný hráč.


Jen bych dodal, že tady se nesnažím znevážit činnost týmu nebo vedení, ale snažím se nasdílet svůj pohled na věc a co podle mého názoru trápí server jako celek, ale i mě jako hráče.

Uživatelský avatar
Keriden
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 03. bře 2021 2:38:02
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Keriden » čtv 09. pro 2021 9:36:49

jen si dovolím citovat Siena. on ten drop ze stínky taky není úplně ok. Zabiješ selase, padnou ti 2-3 chitiny, 2 mapy a prut zlata. monokl nebo pero nám z něj nepadlo ani jednou. když ho potřebuješ musíš ho koupit, protože ani v entu ho nezískáš z důvodu nonstop chození stejných hráčů na keskira. Jelikož na něj chodí nonstop a drop mají tak velmi klesá i cena těchto věcí. pero v dnešní době 4kkk monokl 22-25kkk. využití pvp není žádné. proto ta agrese některých na určitých mapách. třeba ve válkách bych ocenil možnost zakázání přehazování věcí. 50% hráčů má sety a prostě je nesejmeš

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 600 poděkování
Dostal poděkování: 682 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Mionix » čtv 09. pro 2021 13:13:29

Poprosím vás, držte se tématu zakladatele.

Mio

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 13:26:29

No já si myslim, že jsme řekli vše, co šlo. Podbarvit loot už v minulosti team zamítal, redukci bordelu taky (ostatně se na tom vystavěl leveling zručnosti, aby ten bordel nebyl úplně bez užitku), takže pokud k tomu není nějaké oficiální stanovisko, tak jsme tu imo asi dodiskutovali.

Ten můj příspěvek by se asi hodil do jinčího tématu.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙

Who is chatting

offline Castik 
offline Clusive 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline eMco