qSTRoNgMANp píše: ↑čtv 09. led 2020 9:56:08
Já jem zase toho názoru, že i sebelepší % zvýšení HP obran pomůže. Spěch je sice krásný, ale to mužu mít v jinem brnku na běhaní.
HG je tak 50/50 je tam dost běhaní, takže zaleží jak rychlej si bez spěchu no.
Každopádně já mam kameny i na WP - VIT/SCHÝL/VÝHYB.
Do map, kde potřebuju jít rychlejc, tak si kliknu Elik no. nebo nasadim 2x botky.
EDIT:
venasafarik píše: ↑čtv 09. led 2020 9:47:53
Díky moc. Dračí +8 v plánu mám , ale skoro nikdo neprodává. Navíc to bude chtít ještě hodně SWAMP s dropem. Asi prodám své +7 a zkusím vyrobit. Do +0 bych zkusil dát modrou formuli (na to snad 1 certifikát bude stačit) a budu pokračovat dál, ale tam vidím strop +7 na víc nebudou prachy. Neví někdo o sponzorovi?
Nebude, je jich potřeba 4/5, jenom EXP se mění podle urovně výbavy (Exp 50% podle toho na jaky lvl je).
@Elear, Tento dotaz by nás také velmi zajímal. Tyto takzvané ,,Tajemné dveře" se měly otevírat další částí eventu, ta ovšem už probíhá a vlastně i zanedlouho a to čtvrteční údržbou končí. Takže to asi s největší pravděpodobností bude v příštím roce? Díky moc.
@Janko.Tlcik, aby jste pochopil. Každý NPC, mob cokoliv má ve hře pevné časy respawnů. Někteří po hodině, někteří po dvou, někteří po pár minutách. Hra v tu chvíli hledá, zda na té mapě mobík je. Pokud ano, nic nedělá, pokud ne, spawne ho do spawnovací zóny. A ten mobík pak pochoduje. Něco jiného je, pokud je mobík bugnutý. Bugnul ho tam hráč. I tak pokud mi napíšete, je pro mě otázka pár vteřin ho najít, zabít, aby se začal spawnovat.
Nicméně prim bude hrát v druhé části oslav, kdy se společně zapojíte do soutěže o velmi lákavé ceny. Více podrobností vám sdělíme až se pootevřou tajemné dveře.
@Hakan, tak dnes se hra zbláznila, mám 25 dýní za 2h. Je tedy pravda, že já si tluču i s buferem, respektive házím kouzla na mobíky kvůli eventovým předmětům.
@Hakan, No ono záleží také na mapě. Včera jsem měl během hodinky 3 kusy v zaniklé. Což byl záměr. V počátku to bylo daleko nižší. Zvedalo se již 2x a také se snižoval vzdálenost spawnu od sekající postavy.