Úprava tréninku karmy

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jste pro zavedení níže uvedené změny tréninku karmy?

Ano.
62
89%
Ne.
8
11%
 
Celkem hlasů: 70

Uživatelský avatar
Bisky
Board Administrator
Board Administrator
Příspěvky: 242
Registrován: stř 22. zář 2021 21:06:30
Dal poděkování: 107 poděkování
Dostal poděkování: 344 poděkování

Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Bisky » stř 06. bře 2024 9:16:28

Věnujte prosím čas tomuto textu před samotným hlasováním!!!

Při přípravách rozšíření karmy jsme došli k závěru, že pokračovat původní cestou by bylo velmi nepraktické. V podstatě by to znamenalo, že hráči by v tréninku na vyšší úroveň museli nosit postupně 455 zelených esencí karem. To by při stávajícím systému odevzdávaní zabralo 114 dní + 10 dní pauz na čekání mezi jednotlivými úrovněmi .

Délka tréninku zde není tolik rozhodující, protože stejně jako u klasických schopností, bude umožněno trénovat perfektní mistrovství v závislosti na počtu generací. Problematických je těch 455 esencí, které současný systém nenabídne. A k úpravám dropu se stavíme chladně, protože je to vždy citlivá otázka, a to jak nahoru i dolů.

Přišli jsme na způsob, jak tuto záležitost vyřešit, ale pro zlepšení konceptu rozšíření karmy nás napadlo upravit i stávající systém, což je ale dosti velký zásah. Proto jdeme za komunitou s tím, jak by se k tomu kroku stavěla.

Nynější systém je popsán na webu. Zde by proběhla malá úprava, a to v poslední zelené esenci, která už nebude nutná pro získání úrovně P1.

Navrhovaný systém by ale obnášel několik dalších změn. Ty jsou pro zjednodušení zobrazeny i v tabulce níže, kde náš záměr lépe vynikne. Je nutno dodat, že by to obnášelo přepočet a nikdo nepřišel o svůj postup. Zjednodušení by nastalo pro nová trénování karmy. Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli do systému zasáhnout, je také to, že chápeme, že ne každý má možnost odevzdávat karmu po 6 hodinách.

Hlavní změna stávajícího systému by tedy spočívala v tom, že by se již neodevzdávala jedna esence po šesti hodinách, ale vždy několik karem najednou. U úrovně M by to byly 4 esence, u úrovně G by se odevzdávalo najednou 6 esencí. Naproti tomu by se adekvátně upravil čas odevzdávání.

Ze stávajících 6 hodin by se čas mezi úrovněmi prodloužil u úrovně M na 24 hodin a u úrovně G na 36 hodin. Poslední změnou by byla úprava počtu odevzdání na kratší řadu* v počtech 1 až 10 dle úrovně mistrovství. Tedy například u úrovně M1 místo 21 odevzdání po jedné karmě bude pouze jedno odevzdání po 4 karmách, u úrovně M10 místo 30 odevzdání po jedné karmě bude potřeba 10x odevzdat 4 karmy. Vše je názorné v tabulkách níže.

Spolu s touto úpravou by se nastavil i postup u tréninku perfektního mistrovství. Zde by se ale odevzdávaly zelené esence jednotlivě. Tedy v závislosti na úrovni 1 až 10. Mezičas mezi odevzdáním by se nastavil na 48 hodin a celý trénink by zabíral 110 dní. Limitem by se ale i tak stal rituál generací.

Také plánujeme možnost „kraftění“ esencí. To znamená, že by bylo možné z několika esencí nižší úrovně vytvořit jednu vyšší úrovně. Například bude možné vytvořit jednu zelenou esenci z modrých (v poměru 8:1). Tento poměr je zobrazen v tabulce v celkovém počtu esencí u tréninku na P čistě pro porovnání náročnosti s tréninkem u G.

Základního tréninku, tedy úrovní 1–20, se úprava netýká a u těchto úrovní ani nenavrhujeme žádnou úpravu. Jedná se tedy o změnu úrovní M a G tak, aby trénink více odpovídal následnému tréninku úrovně P. Ve konečném důsledku se sice postup karmou trochu urychlí, ale ve světle dalšího tréninku to není nijak zásadní. Ale i na tyto možnosti jsme připraveni, pokud by to byl jediný problém v přijmutí této změny komunitou.


*úprava počtů na kratší řadu + srovnání

Obrázek


Tabulky jednotlivě:

Obrázek

Obrázek

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od RAMHH » stř 06. bře 2024 10:15:21

S nápadem souhlasím, přijde mi to přijatelné.

Jen bych chtěl otevřít ještě jedno related téma, bude možné si tento postup z P1 a dále koupit za CB? Neříkám aby to dávalo rovnou zelené, ale třeba kdyby to dávalo na P1+ stále modré, dávalo by to podle mě smysl. Cena toho postupu by pak byla nějakých 30800CB, což mi nepřijde zas tak málo.

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Saggitarius » stř 06. bře 2024 10:24:30

máme v plánu i revidovat cenu za CB
snížení ceny za stříbrné / zlaté
zdražit za získání zelené (kterou bude možno nově získat pro trénování karmy)
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od TomasFoxx » stř 06. bře 2024 10:30:14

Pokuď se tohle dostane do hry, tak bude ještě potřeba pořešit vip pečetě.
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od DarkB » stř 06. bře 2024 13:35:25

Nápad je to dobrý. Jen mě napadá, jak se bude řešit situace, kdy hráč nebude mít všech 6 karem na odevzdání zaráz? Neodevzdá se nic nebo se odevzdá to co má u sebe a pak musí do toho počtu dodat, aby mohl dělat další úroveň nebo jak to bude? Ale to není problém, jen moje zvědavost.
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 06. bře 2024 13:36:19, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Saggitarius » stř 06. bře 2024 16:19:30

Počítáme s případným odevzdáním všech najednou (tedy 4 u M nebo 6 u G).
Možnost kraftění lepších bude jen možnost, dále budou padat zelené ve hře, ale jejich četnost je malá a zvyšovat ji nechceme, proto možnost kraftění.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

JIGsaw1
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: ned 17. úno 2013 11:02:09
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od JIGsaw1 » stř 06. bře 2024 20:33:28

Hlasoval jsem pro návrh, protože s většinou návrhu souhlasím.
Možnost craftění esencí je super nápad, jsem jednoznačně pro.

Nicméně z uvedeného textu stále nerozumím pár věcem, přestože se na ně už někdo nademnou ptal. Při odevzdávání více kusů najednou bude nutné potřeba mít u sebe všechny kusy nebo bude možno odevzdávat postupně? Jinými slovy, musím pro postup na úrovni M přijít k druidovi bezpodmínečně se 4 karmami, nebo mu můžu přinést třeba 2 a po pár hodinách zbylé dvě? Osobně jsem spíše pro variantu, že bych měl mít možnost odevzdat více kusů najednou, nikoliv aby to byla nutnost pro další postup.

Následně teda nerozumím jak to bude s tréningem karmy od úrovně 1 až M? V polovině textu je psáno, že chcete zohlednit že ne každý má čas odevzdat jednu esenci každých 6 hodin. Na konci textu je ale psáno že do úrovní 1 až M se zasahovat nebude. Takže tady zůstane systém jedna esence každých 6 hodin? Nebylo by dobré i zde zavést možnost odevzdání více kusů najednou, kdy by se samozřejmě upravila doba mezi jednotlivým odevzdáním?
ObrázekJIGsaw1ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
162k min
Jinno
145
Full
P
P (y/ú)
P
6P
0

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Saggitarius » stř 06. bře 2024 23:08:25

Pokud návrh projde:

a)
Rozhodnuto prozatím není protože to není o jednom dnu hlasování.
Také máme info z DC, kde také hlasujete "byť neoficiálně".
Chceme odrazit současný styl hraní a aby to sedlo k dalšímu rozšíření trénování karmy na P+.

b)
Prozatím jsme rozhodnuti pro odevzdávání celeho balíku najednou.
A to z důvodu, že by se čas stejně počítal po odevzdání celého balíku najednou.
Také by se mohlo stávat, že si hráč zapomene odevzdat poslední a bude si myslet, že ji již odevzdal, a budeme řešit na tiketu dokazovaní kdy který odevzdal a že se nejedná o chybu hry.

c)
Co se týče základní části, tak zde schválně chceme ponechat původná systém po 6 hodinách. Zde je tedy nutno jít po 6 hodinách, ale bude zde vidina, že stačí počátek "přetrpět" a odměnou bude postup k mistrovství, kde již je "denní režim".

d)
Vzhledem ke směnnosti ap. zvažujeme, že časování nebude přesně 24 hodin, ale bude například jen 23:30 resp. 35:30 a 47:30, kdy bude umožněno odevzdávání ve shodné časy (i když u G to tak není, když se jedná o jeden a půl dne).

e)
Co se týče kraftění esencí, tak výměnu v mapách přimo u dropování prozatím neplánujeme. Když si někdo nabere necelou stranu inventáře (40 modrých), dokáže si vytvořit 5 zelených esencí, které hráči stačí na 10 dní. Což je dostatečná doba (když tedy nevejdou do hry VIP pečeti).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od schvarz » čtv 07. bře 2024 1:43:09

Ad c)
Za mě je to škoda, nevidím důvod nezpříjemnit i 0-M1. Je to kolik, 210 karem? To je asi 53 dní při maximální rychlosti odevzdávání? Za mě šílenost logovat 2 měsíce po 6 hodinách. Je rok 2024.

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 07. bře 2024 10:22:20

Probereme možnost na poradě, ale počítáte špatně.
Je to celkem 47,5 po 6 hodinách + 20 dní, kde jsou 24 hodinové čekací pauzy po dokončení úrovně. Tyto čekání jsou tedy cca 30% času.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline eMco