Premium + Expák

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Premium + Expák

Příspěvek od Electrix » stř 05. čer 2013 9:14:47

Charen22 píše:Až na to že se to počítá trochu jinak....... tak teda dáme základ 100 exp z příšery + prémko = 150 exp ale když se přidá prsten BZK tak to není zas jen 50 exp za příšeru ale bere se to 150 exp + 50% z prstenu se tedy rovná 225 exp
Tak nevím, na koho je tohle reakce. Každopádně bych chtěl říct, že co píšeš je ekvivalentní k postupnému násobení a ať tam dosadíš jakékoli hodnoty, tak dojdeš vždy ke stejnému výsledku (nepočítám-li zaokrouhlení v mezikrocích). Ve skutečnosti se to nepočítá ani jedním z těch způsobů, ale to je teď myslím vedlejší, protože nám jde o výsledek, ne o postup.



Ostatně se stačí podívat, že hodnoty z Odkaz v novém okněExpulatoru ve hře přesně sedí. Tady je část jeho Odkaz v novém oknězdrojového kódu.
Spoiler:

Kód: Vybrat vše

// Přepočet lvl dle tabulky
level_ratio = percentByDeltaLev[minmax(0, (monster_level-level+15), 30)];
monster_exp = floor(level_ratio * monster_exp / 100);
// Válka říší a jiná privilegia pro říši/cech příp. hráče
monster_exp = floor(monster_exp * (war_bonus + other_bonus + 100) / 100);
// Bonus BZK ve věcech
monster_exp_with_bonus = monster_exp + floor(30 * monster_exp / 100);
// Prsten zkušeností na 3 hod.
if(ring2_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Premium na BZK
if(premium_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Prsten zkušeností na 1 hod.
if(ring_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Náramek lásky
if(marriage_bonus){
    if(marriage_point>99)
        marriage_bonus_percent = 20;
    else if(marriage_point>79)
        marriage_bonus_percent = 15;
    else if(marriage_point>63)
        marriage_bonus_percent = 12;
    else if(marriage_point>49)
        marriage_bonus_percent = 10;
    else
        marriage_bonus_percent = 0;
    monster_exp = floor(monster_exp * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp);
    monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp_with_bonus);
}
// Ratio pro levely 127+
monster_exp = floor(monster_exp * expRate[level]);
monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * expRate[level]);
// Limit max. zisku 10% z levelu hráče
bzk_limit = floor(bzkTable[level] / 10);
// Výsledný exp (s bonusem ve věcech a bez)
final_amount = min(monster_exp, bzk_limit);
final_amount_with_bonus = min(monster_exp_with_bonus, bzk_limit); 
:!: Normální expák dává +125%.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

NoFun
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 69
Registrován: úte 07. kvě 2013 21:56:28
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Premium + Expák

Příspěvek od NoFun » stř 05. čer 2013 12:50:07

ElectriX píše:
Charen22 píše:Až na to že se to počítá trochu jinak....... tak teda dáme základ 100 exp z příšery + prémko = 150 exp ale když se přidá prsten BZK tak to není zas jen 50 exp za příšeru ale bere se to 150 exp + 50% z prstenu se tedy rovná 225 exp
Tak nevím, na koho je tohle reakce. Každopádně bych chtěl říct, že co píšeš je ekvivalentní k postupnému násobení a ať tam dosadíš jakékoli hodnoty, tak dojdeš vždy ke stejnému výsledku (nepočítám-li zaokrouhlení v mezikrocích). Ve skutečnosti se to nepočítá ani jedním z těch způsobů, ale to je teď myslím vedlejší, protože nám jde o výsledek, ne o postup.



Ostatně se stačí podívat, že hodnoty z Odkaz v novém okněExpulatoru ve hře přesně sedí. Tady je část jeho Odkaz v novém oknězdrojového kódu.
Spoiler:

Kód: Vybrat vše

// Přepočet lvl dle tabulky
level_ratio = percentByDeltaLev[minmax(0, (monster_level-level+15), 30)];
monster_exp = floor(level_ratio * monster_exp / 100);
// Válka říší a jiná privilegia pro říši/cech příp. hráče
monster_exp = floor(monster_exp * (war_bonus + other_bonus + 100) / 100);
// Bonus BZK ve věcech
monster_exp_with_bonus = monster_exp + floor(30 * monster_exp / 100);
// Prsten zkušeností na 3 hod.
if(ring2_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Premium na BZK
if(premium_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Prsten zkušeností na 1 hod.
if(ring_bonus){
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp += floor(monster_exp / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
    monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Náramek lásky
if(marriage_bonus){
    if(marriage_point>99)
        marriage_bonus_percent = 20;
    else if(marriage_point>79)
        marriage_bonus_percent = 15;
    else if(marriage_point>63)
        marriage_bonus_percent = 12;
    else if(marriage_point>49)
        marriage_bonus_percent = 10;
    else
        marriage_bonus_percent = 0;
    monster_exp = floor(monster_exp * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp);
    monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp_with_bonus);
}
// Ratio pro levely 127+
monster_exp = floor(monster_exp * expRate[level]);
monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * expRate[level]);
// Limit max. zisku 10% z levelu hráče
bzk_limit = floor(bzkTable[level] / 10);
// Výsledný exp (s bonusem ve věcech a bez)
final_amount = min(monster_exp, bzk_limit);
final_amount_with_bonus = min(monster_exp_with_bonus, bzk_limit);
:!: Normální expák dává +125%.

jsi borec.... (omlouvam se za spam)

Edit: To je hezké, že se omlouváte - ale pořád je to spam. Warn.
/Script
Sinforia ;-) nový začátek :)
NoFans 110lvl Body Warior (Zelkovky hotové)

Odpovědět