Pochvala
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Pochvala
Po údržbě ze změnily barvy na mapách a vystínování to před tím nebylo .A nastavení jsem neměnila.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Re: Pochvala
Možná se nějak poškodil konfigurační soubor a ten si pak načetl defaultní hodnotu pro stíny a to úroveň stínů 3.
Což znamená, že jsou počítány stíny pod postavami, monstry, objekty a na texturu povrchu země je použita stínovací mapa.
Do těchto "končin" nezasahujeme od vyřešení problému s drastickým snížením FPS po delším pobytu ve hře a teleportacích, jako například ve věži.
Jediná úprava, která se v ekura.exe provedla byla přidána podpora dynamické změny fontu v quest oknech pro možnost využití písma typu monospace (pevná šířka písmen), kterou jsme přidali, aby se dal lehce formátovat žebříček cechů.
viz patch log :
Statistiky cechů - vylepšeno zobrazení statistiky TOP cechů a vlastního cechu ve hře
Změny v herních datových souborech také nebudou mít vliv danou změnu, protože byla pouze přidána upravená mapa seřadiště pro války říší (zatím ji hráči však nevyužijí v plném rozsahu).
Dále pak úprava zobrazení prázdných slotů bez kamenů a vylepšené zobrazení rámečku pro kameny leštěné a získané přímo při ověření dračích věcí.
Žádná z daných úprav do oblasti zobrazení prostředí vliv mít nebude, každopádně je fajn že se byť záhadnou změnou něco pro Vás zaplo a že se tato změna libí.
Rozdíl výkonu hry při vyplých a plně zaplých stínech je velmi malá, neboť o tuto část se stará grafická karta. A výpočty stínů ji většinou nebrzdí. Hra více zatěžuje procesor.
Například mou archaickou grafickou kartu Ati HD 4850 vytíží hra na 30% v klidovém - 60% v zatížení.
Což znamená, že jsou počítány stíny pod postavami, monstry, objekty a na texturu povrchu země je použita stínovací mapa.
Do těchto "končin" nezasahujeme od vyřešení problému s drastickým snížením FPS po delším pobytu ve hře a teleportacích, jako například ve věži.
Jediná úprava, která se v ekura.exe provedla byla přidána podpora dynamické změny fontu v quest oknech pro možnost využití písma typu monospace (pevná šířka písmen), kterou jsme přidali, aby se dal lehce formátovat žebříček cechů.
viz patch log :
Statistiky cechů - vylepšeno zobrazení statistiky TOP cechů a vlastního cechu ve hře
Změny v herních datových souborech také nebudou mít vliv danou změnu, protože byla pouze přidána upravená mapa seřadiště pro války říší (zatím ji hráči však nevyužijí v plném rozsahu).
Dále pak úprava zobrazení prázdných slotů bez kamenů a vylepšené zobrazení rámečku pro kameny leštěné a získané přímo při ověření dračích věcí.
Žádná z daných úprav do oblasti zobrazení prostředí vliv mít nebude, každopádně je fajn že se byť záhadnou změnou něco pro Vás zaplo a že se tato změna libí.
Rozdíl výkonu hry při vyplých a plně zaplých stínech je velmi malá, neboť o tuto část se stará grafická karta. A výpočty stínů ji většinou nebrzdí. Hra více zatěžuje procesor.
Například mou archaickou grafickou kartu Ati HD 4850 vytíží hra na 30% v klidovém - 60% v zatížení.
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Pochvala
Děkuji za vysvětlení 

Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »


@
ChunjoKing « sob 10:21 am »


@
Tomori « sob 10:11 am »


@
jogurd007 « sob 9:50 am »


@
SELDA « sob 9:15 am »


@
asdis « sob 9:13 am »


@
ChunjoKing « sob 4:53 am »


@
SELDA « pát 11:02 pm »


@
D3rmott « pát 7:23 pm »


@
Mionix « pát 7:09 pm »


@
ChunjoKing « pát 11:24 am »


@
Mionix « pát 10:58 am »


@
07lukasek071 « pát 10:27 am »


@
ChunjoKing « pát 9:35 am »


@
Suko201 « čtv 9:40 pm »


@
Suko201 « čtv 9:38 pm »


@
Suko201 « čtv 9:36 pm »


@
ChunjoKing « čtv 9:14 pm »


@
Suko201 « čtv 8:22 pm »


@
ChunjoKing « čtv 7:47 pm »