Stránka 2 z 3

Re: HODNOSTI " vaše nápady "

Napsal: sob 19. pro 2015 13:53:19
od MoCKeR
JohnDoe píše:Lenivec - rozdávat hodnosti jen tak je nesmysl
Snaživec - ok za předpokladu, že každý kdo zrovna dělá 12 nebo 13lv koně bude moct zabít všechny snaživce na které narazí

jinak, přímo se nabízejí hodnosti od hledače po lovce pokladů

Ja si myslím že ked bude na výber 18+ hodnosti nemusí byt všetko len na už zabehlé lvli. Prečo by nemohli mat hodnosti aj droperi? A jak chceš získat na dropera ve swampu hodnost? Určil bych počet zabití určeného druhu a za to by získla trvalou hodnost. ( počet by určili GM nebyl by malej )

Poznám vela takých čo maju len dropera a vydelavaji na hlavni postavu a myslím si že sú znevýhodnení. PS: Možno by to lidi víc nabudilo ten swamp chodit

A klidne napiš svúj nápad ked sa ti moj nepáči :))

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 14:24:35
od OrangEE
Ja by som dal napríklad hodnosť Droper a ostupňoval (stupeň 1, 2 - x) podľa počtu napríklad zničených metinov, zabitých bossov.
Ďalej by som dal napríklad niečo typu Sluha alebo niečo také, kde by plnil knihi misíí a zase by som určil stupeň Sluhu vďaka splneným misiam (lehké,strední,težké,expertní).. Nápadov a spôsobov je mnoho :fight:

E: Podľa úrovne hodností Sluha by som poupravil možnosť výberu odmeny pri knihách misií, napr. (exp,yang, náhodný predmet) a hráč by si mohol vybrať podľa toho čo by chcel. Napr. taký droper by si bral yangy/predmet , nejaký hráč čo by expil na určitý level by si zase mohol vybrať exp. Ale to až po určitom počte splnených misií (50?) Alebo 20 lehkých, 15 stredných, 10 težkých, 5 expertých. Po splnenom počte by mal spravenú hodnosť Sluha (stupen 1.) a hodnosť by sa mohla pred menom označovať príklad..
bol by stupeň 1. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 2. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 3. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 4. a označenie v hre ... Sluha Nick
a posledný by bol stupeň 5. a v hre medzi hodnosťami "Sluha" by si mohol vybrať ľubovoľnú farbu.
Poďla farby hodnosti by sa dalo rozoznať v akom štádiu plnenia hodností ten daný hráč sa práve nachádza.

Samozrejme že hodnosť môže mať iný názov, Sluha bolo prvé čo ma napadlo :think:

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 14:40:23
od MoCKeR
OrangEE píše:Ja by som dal napríklad hodnosť Droper a ostupňoval (stupeň 1, 2 - x) podľa počtu napríklad zničených metinov, zabitých bossov.
Ďalej by som dal napríklad niečo typu Sluha alebo niečo také, kde by plnil knihi misíí a zase by som určil stupeň Sluhu vďaka splneným misiam (lehké,strední,težké,expertní).. Nápadov a spôsobov je mnoho

Droper mi dojde takovej oničem neni to hodnosť jen označení ..na to by se víc hodil ten Lovec. Ten SLUHA je taky dobrej si myslím.

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 15:29:37
od OrangEE
MoCKeR píše:
OrangEE píše:Ja by som dal napríklad hodnosť Droper a ostupňoval (stupeň 1, 2 - x) podľa počtu napríklad zničených metinov, zabitých bossov.
Ďalej by som dal napríklad niečo typu Sluha alebo niečo také, kde by plnil knihi misíí a zase by som určil stupeň Sluhu vďaka splneným misiam (lehké,strední,težké,expertní).. Nápadov a spôsobov je mnoho

Droper mi dojde takovej oničem neni to hodnosť jen označení ..na to by se víc hodil ten Lovec. Ten SLUHA je taky dobrej si myslím.
Podľa úrovne hodností Sluha by som poupravil možnosť výberu odmeny pri knihách misií, napr. (exp,yang, náhodný predmet) a hráč by si mohol vybrať podľa toho čo by chcel. Napr. taký droper by si bral yangy/predmet , nejaký hráč čo by expil na určitý level by si zase mohol vybrať exp. Ale to až po určitom počte splnených misií (50?) Alebo 20 lehkých, 15 stredných, 10 težkých, 5 expertých. Po splnenom počte by mal spravenú hodnosť Sluha (stupen 1.) a hodnosť by sa mohla pred menom označovať príklad..
bol by stupeň 1. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 2. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 3. a označenie v hre ... Sluha Nick
bol by stupeň 4. a označenie v hre ... Sluha Nick
a posledný by bol stupeň 5. a v hre medzi hodnosťami "Sluha" by si mohol vybrať ľubovoľnú farbu.
Poďla farby hodnosti by sa dalo rozoznať v akom štádiu plnenia hodností ten daný hráč sa práve nachádza.

Samozrejme že hodnosť môže mať iný názov, Sluha bolo prvé čo ma napadlo :think:

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 16:48:14
od MoCKeR
Napadla ma aj hodnost trochu pvp stylu .. Hodnost VRAH za určitý počet zabitích lidí mimo war ríši ..samozrejme iních ríši.. Myslim že to by byla super hodnost :D Fungovalo by to tak že hráči by to i mimo war počítalo .. tkzvn. "Neviditelné CB" a za zabití určitého lvlu dostane 1-10 "neviditelných CB" ..tieto CB by sa postupne kopili a za dosáhnutí určitých "Neviditelných CB" by dostal hodnost .. Napadli me napríklad Vrah / Masový vrah / Sériový vrah

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 17:52:23
od OrangEE
MoCKeR píše:Napadla ma aj hodnost trochu pvp stylu .. Hodnost VRAH za určitý počet zabitích lidí mimo war ríši ..samozrejme iních ríši.. Myslim že to by byla super hodnost :D Fungovalo by to tak že hráči by to i mimo war počítalo .. tkzvn. "Neviditelné CB" a za zabití určitého lvlu dostane 1-10 "neviditelných CB" ..tieto CB by sa postupne kopili a za dosáhnutí určitých "Neviditelných CB" by dostal hodnost .. Napadli me napríklad Vrah / Masový vrah / Sériový vrah
Vraha by som do takéjto hry neťahal :no: skôr mi to príde ako niečo z reálneho života. Chcelo by to vymyslieť niečo originálnejšie.. :think:
Keď tak dal by som niečo ako Agresor lebo zabíja i ľudí mimo války :)
Ale myslím že náš PVP systém a hodnosti sú prepracované fajn, takže by som ďalšie pvp hodnosti sem neťahal.

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 18:31:59
od MoCKeR
OrangEE píše:
MoCKeR píše:Napadla ma aj hodnost trochu pvp stylu .. Hodnost VRAH za určitý počet zabitích lidí mimo war ríši ..samozrejme iních ríši.. Myslim že to by byla super hodnost :D Fungovalo by to tak že hráči by to i mimo war počítalo .. tkzvn. "Neviditelné CB" a za zabití určitého lvlu dostane 1-10 "neviditelných CB" ..tieto CB by sa postupne kopili a za dosáhnutí určitých "Neviditelných CB" by dostal hodnost .. Napadli me napríklad Vrah / Masový vrah / Sériový vrah
Vraha by som do takéjto hry neťahal :no: skôr mi to príde ako niečo z reálneho života. Chcelo by to vymyslieť niečo originálnejšie.. :think:
Keď tak dal by som niečo ako Agresor lebo zabíja i ľudí mimo války :)
Ale myslím že náš PVP systém a hodnosti sú prepracované fajn, takže by som ďalšie pvp hodnosti sem neťahal.
Ale PvP hodnosti su len z war .. podla mna by sa to mohlo premyslet :D
Vrah a pod.. nemaji nic společné s pvp hodnostma z war takže si myslim že by to bylo dobre pomenovaní a výstižné

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 19:05:24
od OrangEE
MoCKeR píše:
OrangEE píše:
MoCKeR píše:Napadla ma aj hodnost trochu pvp stylu .. Hodnost VRAH za určitý počet zabitích lidí mimo war ríši ..samozrejme iních ríši.. Myslim že to by byla super hodnost :D Fungovalo by to tak že hráči by to i mimo war počítalo .. tkzvn. "Neviditelné CB" a za zabití určitého lvlu dostane 1-10 "neviditelných CB" ..tieto CB by sa postupne kopili a za dosáhnutí určitých "Neviditelných CB" by dostal hodnost .. Napadli me napríklad Vrah / Masový vrah / Sériový vrah
Vraha by som do takéjto hry neťahal :no: skôr mi to príde ako niečo z reálneho života. Chcelo by to vymyslieť niečo originálnejšie.. :think:
Keď tak dal by som niečo ako Agresor lebo zabíja i ľudí mimo války :)
Ale myslím že náš PVP systém a hodnosti sú prepracované fajn, takže by som ďalšie pvp hodnosti sem neťahal.
Ale PvP hodnosti su len z war .. podla mna by sa to mohlo premyslet :D
Vrah a pod.. nemaji nic společné s pvp hodnostma z war takže si myslim že by to bylo dobre pomenovaní a výstižné
Mať hodnosť vraha / masového vraha / serioveho vraha za zabíjanie dropov v metinlande mi príde dosť amatérske :down: a nemyslím si že niekto si to príde "vypévepečkovať" do mesta :fight:

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 19:52:45
od Mithra
Ahoj, jsme rádi že jste se do toho pustili s takovou vervou.
Zkuste se prosím zdržet diskuzí nad jednotlivými návrhy. Místo toho zkuste vy, co pouze diskutujete o tom, zda je něčí návrh dobrý nebo špatný, přidat návrh vlastní. Čím více toho zde bude, tím lépe.

Mimochodem mě osobně se hodně líbí nápad s "parazitem" a "zasloužilým plátcem daní". Krom toho, že by to nemělo být těžké počítat, je to i nápadité co do názvů jednotlivých stupňů (i když autor zmínil pouze první a poslední). Poprosil bych tedy o případné doplnění. Děkuji

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: sob 19. pro 2015 20:41:24
od Dell
OrangEE píše:
Spoiler:
MoCKeR píše:
OrangEE píše:
Vraha by som do takéjto hry neťahal :no: skôr mi to príde ako niečo z reálneho života. Chcelo by to vymyslieť niečo originálnejšie.. :think:
Keď tak dal by som niečo ako Agresor lebo zabíja i ľudí mimo války :)
Ale myslím že náš PVP systém a hodnosti sú prepracované fajn, takže by som ďalšie pvp hodnosti sem neťahal.
Ale PvP hodnosti su len z war .. podla mna by sa to mohlo premyslet :D
Vrah a pod.. nemaji nic společné s pvp hodnostma z war takže si myslim že by to bylo dobre pomenovaní a výstižné
Mať hodnosť vraha / masového vraha / serioveho vraha za zabíjanie dropov v metinlande mi príde dosť amatérske :down: a nemyslím si že niekto si to príde "vypévepečkovať" do mesta :fight:
Osobně bych něco na tenhle styl uvítal. Ale za určitých podmínek.
1.Omezit získavaní bodu jen na mapách hlavních měst s omezením cizích říší používat na těch mapách jakékoli jezdecké zvířata.
2.Kdyby při napadení cizího města útočník zemřel prišel by o nějaké body.
Ať to nejsou tak agresivní názvy hodností jako "vrah" mohli by to být dvě a to "Obránce" a "Útočník" podle druhu napádaní cizích říší nebo bránění vlastní.

Další co by určitě nemělo chybět je kopání map :).
Možná i něco s herbařením nebo sbíraním bylinek volně rostoucích na mapách.