
Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.3
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 11. led 2016 22:03:33
- Dal poděkování: 16 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Prospěšné??!!! Dle mého názoru ses tedy přiznal,že bereš úplatky.Styď se!To seš tedy král !!! Král Miroslav by se za tebe styděl 

- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Proč si pak král, když nemáš na hru čas?katarina píše:Tak do válek chodím většinou na poslední chvíli, protože prostě nemám čas tam jít dříve. Svou říši ve válce podporuji skoro nejlépe ze všech. Silných kamarádů mám spoustu. Prodejný no, když pouštím bosse, tak ať je to prospěšné i pro mě a bonusy jsem pouštěl každý den minimálně 2Chyumgo píše:Osobně nechápu jak se může králem stát člověk, který vám na připomínku typu: "Dneska opět žádné sabotáže? Takhle to budem prohrávat pořád." odpoví stylem "nemam na to čas, nebreč a zkus si být králem ty"..
Zde by mě jen zajímalo jak jsou vyhodnocovány tyto podmínky, protože mi přijde že někteří jedinci tohle nesplňují ani z 5 %.
- Král by měl svou říši podporovat ve válkách.
- Král by měl být přátelský a obklopovat se schopnými spolubojovníky.
- Král by neměl být prodejný.
- Král by měl být zkušený a orientovat se dobře v okolním světě.
a zkušený jsem dost a v okolním světě se orientuji dobře, tak co se ti nelíbí?
![]()
Podporu říše ve válce neberu podle toho kolik dáš CB a jaké máš úžasné kombo.
Třetí reakce - spíše jsem měl na mysli to slovo "přátelský"
Každý den minimálně dvakrát na jednu hodinu..meh..

V Chunjo si bonus můžeme užít bonus za válku jednou za hodně dlouho dobu. A to se mi nechce pomýšlet ani na ty, co tady hrají poctivě, střádají každý tisíc yangu, čekají měsíc na to až nějakou náhodou vyhrajeme bonus za válku a budou si moct vykopat mapy a v konečném důsledku budou mít zrovna noční, takže opět nic..
Tak třeba přesně ten den co se to vše odehrálo. Sobota 9.1, říkal jsem ti že pokud oslabíme Shinsoo, tak už pak nebudou mít šanci nás dohnat. Ty jsi mi napsal že si mám udělat pořádné PvP a jít zkusit dělat sám, že nemáš čas.
A co se nestalo?

Naposledy upravil(a) Chyu dne pon 11. led 2016 23:06:02, celkem upraveno 1 x.
- katarina
- Lv. 11
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob 30. bře 2013 16:08:18
- Dal poděkování: 30 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Ano, za vypouštění bossů 1 masivní výběh si beru vždy 2 mapy, myslím si, že to není nic hrozného, když jim pustím více jak 18 bossů a když to nechtějí dát, tak to jsou akurát chamtivci a mohou si zkusit dropovat v cido
náhodou, kdyby to někdo chtěl pustit až budu král, tak mi můžete napsat




-
- Lv.3
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 11. led 2016 22:03:33
- Dal poděkování: 16 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Takže jak zde již někdo napsal: DEGRADOVAL SI HODNOST KRÁLE NA LUMPA A VYŽÍRKU.
Velké zklamání.
Velké zklamání.

- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 330
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 100 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Pokud se nemýlim tak v chatu se oznamuje kde se trénink pořádá (poušt/udolí atd...),
Nikdy jsem neviděl aby někdo někoho vyhazoval.Takřka nikdo totiž ani nepřijde.
Zkušenost s našima Králíkama mam takovou že at to byl kdokoli i mimo cech,vždy když jsem mu naspal tak mi hodil(HG/swamp/atd...).
To že některý Králík bere za vypuštění bossů/meteorů či jiné havěti uplatky mi přijde hnusné(můj osobní názor).
proč je král zvýhodněn nad normální hodnost?Tak berme to tak že ten co bude hrát 2h z 24h a 3/4 času prostojí u skladu nemůže čekat že bude král.
Královská pokladna: My jsem si jako cech házeli cidi bosse(nepopíráme)ale pak jsem si stoupli ke skladu,nakoupily jme postavy s prutama 100kk a prodávaly je hned zpět.Tím sme dosáhly zas yangů v pokladně.
Spíše mi tu připadá že je tu problém jedné říše,Král který jak psal někdo nademnou nemá čas....nemá na sabotáže(viz naplnění kasy spoluhráči).
Nikdy jsem neviděl aby někdo někoho vyhazoval.Takřka nikdo totiž ani nepřijde.
Zkušenost s našima Králíkama mam takovou že at to byl kdokoli i mimo cech,vždy když jsem mu naspal tak mi hodil(HG/swamp/atd...).
To že některý Králík bere za vypuštění bossů/meteorů či jiné havěti uplatky mi přijde hnusné(můj osobní názor).
proč je král zvýhodněn nad normální hodnost?Tak berme to tak že ten co bude hrát 2h z 24h a 3/4 času prostojí u skladu nemůže čekat že bude král.
Královská pokladna: My jsem si jako cech házeli cidi bosse(nepopíráme)ale pak jsem si stoupli ke skladu,nakoupily jme postavy s prutama 100kk a prodávaly je hned zpět.Tím sme dosáhly zas yangů v pokladně.
Spíše mi tu připadá že je tu problém jedné říše,Král který jak psal někdo nademnou nemá čas....nemá na sabotáže(viz naplnění kasy spoluhráči).
- katarina
- Lv. 11
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob 30. bře 2013 16:08:18
- Dal poděkování: 30 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Akeme, na války mám vždy spoustu yangů v pokladně a pokud stihnu dojít domů z tréninku dříve, tak sabotáž dám rád, bohužel kvůli sportu to většinou nestíhám, ale to já neovlivním. A ti kteří mi napíšou, jestli bych jim to nepustil, tak jsou z té domluvy většinou spokojení, protože si umí spočítat, že je to výjde mnohem lépe než v cidonii.
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Jako několikanásobná královna se nemohu nevyjádřit. Pro začátek odpovím na prvotní příspěvek od Cepina:
1 - Král nezískává žold. Svým způsobem hodnost krále je jako výhra v loterii. Ke konci týdne nikdo netuší, kdo bude králem příští týden, pouze tipuje. Ten kdo se účastní pravidelně válek má evidentně větší šanci na výhru než ten, kdo se jich neúčastní. Tak jako ten, kdo vsadí jeden sloupeček Sportky má menší šanci na bezva výhru než ten s plným losem. Výhry v loterii bývají přemrštěné, s tím je i srovnatelný zisk z dané hodnosti. To že je někdo ekonomické mysli a dokáže z toho vyždímat co nejvíce a poprat se s vlastním svědomím, je každého věc. Neschvaluji to, ale zároveň takovou vlastnost obdivuji, že je toho někdo schopen. (Když už jsem srovnávala tu loterii, proč nikomu nehla žlučí letošní výhra v loterii nebo proč tohle vadí člověku, který podporuje překupníky na tržnici???)
Navíc král spawnem příšer obětuje svůj čas a čas jsou peníze.
2 - Jsem pro zvýšení žoldu i na úkor pokladny, jelikož současný žold nepokryje ani náklady na investované eliky a kosti apod...Dále viz bod 1.
3 - Také mě to zajímá, na druhou stranu nechci se ochudit o jedno z mála překvapení, co tu pravidelně máme.
4 - Zhodnocení dřívějšího kralování a přínos pro říši a následné ovlivnění touto činností další kralování schvaluji. Ovšem nějaké kloudné nápady, jak to zařídit a soudit mě momentálně nenapadají. Rozhodně bych to ale nenechala na rozhodování neobjektivních hráčů.
5 - Nešťastně zvolené přídavné jméno.
6 - Spawn stojí po různu. Já osobně volím malé maximálně střední z několika důvodů.
- Malá vlna Cido se 4 bossy stojí 10kk, střední se 6ti 24kk a velká s 22ti 100kk. Tudíž nejméně likvidační pro pokladnu jsou ironicky malé vlny, kde za 100kk získáme 40bossů. tudíž i návratně zpět máme mnohem více prutů na daň než z velké vlny. Evidentně zde neplatí, že za více peněz je více muziky. Nad čímž mi rozum stojí nepochopením. (neekonomické srovnání platí i pro spawn bažin, královský spawn za daný peníz taky není žádná sláva, tj. mám ozkoušené a spočítané).
-Další nevýhoda extra velkých vln je jejich plocha, která se nevejde na mapu údolí orků a ohnivé země. Příšerky se tak bugujou nebo nezobrazí.
- Navíc se mi zdá i nevýhodné rozdělení žetonů pro nižší hodnosti. Přijde mi velice úsměvné, že vojevůdce, který je pouze 1 má jen možnost na dvojnásobek toho, co pěšák, kterých je asi 20. Na vojevůdce se dře celý týden, na pěšáka stačí pár minut v jedné válce.... Tudíž pěšáků se dá nadělat mnohem více v jedné osobě, než vojevůdců a mít tak následně příští týden bohatější spawn na příšerách:)
7 - Je to čest, je to výhoda, ale zároveň i neskutečná komplikace. Já osobně si v týdnu kralování kolikrát ani pořádně nezahraju, jak se snažím "vyhovět" říši. Kdo mě zná, ví, že víc jak 3PMka je pro mě neskutečnej stres a snadno si představí, že za ten týden zestárnu více jak o týden
Můžu to vyřešit blokem šepotu, ale to si moje "laskyplná" duše nedovolí. Přesto Vás nabádám, nebojte se napsat svoje požadavky nějak se dobabráme ke vzájemné spokojenosti. Ten kdo mlčí, nemůže se divit, že nic nedostane.
8 - Klidně si to zaplatím ze svého, stále se to vyplatí. Klidně jsem pro návrat stabilní daně 3%, aby si dropeři nepřišli ochuzeni daní, která je standartem na této hře po X let. To že za to bude bonus nebo příšerky na sloupu bude jen sladký bonus navíc.
Další připomínky v souvislosti s tímto tématem:
Ceny bonusů říše - je značně neekonomické platit za bonus na 3h(1 400kkk na 50%) dvojnásobek jako za bonus na 2h (700kk na 50%). Opět zde neplatí pravidlo za více peněz více muziky.
Tréninky - jsou ohlašované a rozhodně nejsou na heslo jako dračí slůj. Tudíž může dorazit kdokoliv (současní a bývalí hráči cechu ReLions s tím mají zkušenosti, tak se směle optejte na taktiku), rozmyslete si ale, jestli je dlouhodobě pro vás výhodné zprotivit si častého krále nevhodnou návštěvou než se s ním domluvit na volném času spawnování s malým poděkováním za jeho obětovaný čas pro Váš výdělek.
Tímto se chci omluvit hráčce Keeře(promin za zkomolené jméno) aspol., že jsem nebyla ochotná najít si čas na spawn pro jejich modré dropery, jak bylo soukromě napsáno a přetlumočeno. Ano, dropují do kasy modré říši, ale bossy chtějí po žlutém králi. Takové spoluhráče jsme tu, naštěstí už jen, měli. Navíc podpora říše ve válce už moc častá také nebyla. Dřívě byla, ale ve snaze nedosáhnout mého kralování. O následném křičení do veřejného chatu, ať rezignuji nemluvě(chtěla jsem ti vyhovět, ale přecházet do jiné říše se mi kvůli tomu opravdu nechtělo, psala jsem na ticket).
Dále muj subjektivní dojem je, že pro současný nemilý stav Chunjo ve válkách hledáte viníka. Radši se zamysleme nad sebou a řekněme si, pomáháme říši pro větší zisk bodů ve válce, když ve 30ti lidech mlatíme 2 cizáky 5min a mezitím nás 15 umře než jeden cizák umře? Osobně já už odmítám taky léčit podle davu, když vidím, že dav nemá hlavu ani patu.
Dávám ale za pravdu že P1P healuje hlavně podle své potřeby a jelikož to není standartní hráč, který neumírá přibližně stejně jak ostatní a neztrácí čas zabíjením "fialového tanku" u spawnu ve 30ti lidech, tak jeho léčení přichází opravdu ale opravdu velmi nevhod. Na vině je král P1P ale i bojovníci říše!
No a poznámka spíše všeobecně na forum:
Je velmi úsměvné, že dva přispěvovatelé/přispěvovatel v tomto tématu, kteří přispívají ve stejný čas se stejným názorem a slovní zásobou se nás dovoluje nazývat loupežníky, ačkoliv k prosazování svých názorů využívá taktéž nečistého způsobu. Mám dojem, že v pravidlech fóra je snaha několikanásobné účty jedné osoby na foru zakázat, ale nemám právo soudit, jen upozorňuji.
Je pozdě večer, omlouvám se, pokud se v tomto dlouhém příspěvku najde něco nesrozumitelného. Zítra s bystřejší myslí případně opravím nebo dovysvětlím.
Jo a pro milovníky historie, byla bych ráda, kdyby jste se podělili o své znalosti, co se týče povah dávných slavných králů
Myslím, že kralování nedosahovali zrovna ohleduplné a nematerialistické povahy...
1 - Král nezískává žold. Svým způsobem hodnost krále je jako výhra v loterii. Ke konci týdne nikdo netuší, kdo bude králem příští týden, pouze tipuje. Ten kdo se účastní pravidelně válek má evidentně větší šanci na výhru než ten, kdo se jich neúčastní. Tak jako ten, kdo vsadí jeden sloupeček Sportky má menší šanci na bezva výhru než ten s plným losem. Výhry v loterii bývají přemrštěné, s tím je i srovnatelný zisk z dané hodnosti. To že je někdo ekonomické mysli a dokáže z toho vyždímat co nejvíce a poprat se s vlastním svědomím, je každého věc. Neschvaluji to, ale zároveň takovou vlastnost obdivuji, že je toho někdo schopen. (Když už jsem srovnávala tu loterii, proč nikomu nehla žlučí letošní výhra v loterii nebo proč tohle vadí člověku, který podporuje překupníky na tržnici???)
Navíc král spawnem příšer obětuje svůj čas a čas jsou peníze.
2 - Jsem pro zvýšení žoldu i na úkor pokladny, jelikož současný žold nepokryje ani náklady na investované eliky a kosti apod...Dále viz bod 1.
3 - Také mě to zajímá, na druhou stranu nechci se ochudit o jedno z mála překvapení, co tu pravidelně máme.
4 - Zhodnocení dřívějšího kralování a přínos pro říši a následné ovlivnění touto činností další kralování schvaluji. Ovšem nějaké kloudné nápady, jak to zařídit a soudit mě momentálně nenapadají. Rozhodně bych to ale nenechala na rozhodování neobjektivních hráčů.
5 - Nešťastně zvolené přídavné jméno.
6 - Spawn stojí po různu. Já osobně volím malé maximálně střední z několika důvodů.
- Malá vlna Cido se 4 bossy stojí 10kk, střední se 6ti 24kk a velká s 22ti 100kk. Tudíž nejméně likvidační pro pokladnu jsou ironicky malé vlny, kde za 100kk získáme 40bossů. tudíž i návratně zpět máme mnohem více prutů na daň než z velké vlny. Evidentně zde neplatí, že za více peněz je více muziky. Nad čímž mi rozum stojí nepochopením. (neekonomické srovnání platí i pro spawn bažin, královský spawn za daný peníz taky není žádná sláva, tj. mám ozkoušené a spočítané).
-Další nevýhoda extra velkých vln je jejich plocha, která se nevejde na mapu údolí orků a ohnivé země. Příšerky se tak bugujou nebo nezobrazí.
- Navíc se mi zdá i nevýhodné rozdělení žetonů pro nižší hodnosti. Přijde mi velice úsměvné, že vojevůdce, který je pouze 1 má jen možnost na dvojnásobek toho, co pěšák, kterých je asi 20. Na vojevůdce se dře celý týden, na pěšáka stačí pár minut v jedné válce.... Tudíž pěšáků se dá nadělat mnohem více v jedné osobě, než vojevůdců a mít tak následně příští týden bohatější spawn na příšerách:)
7 - Je to čest, je to výhoda, ale zároveň i neskutečná komplikace. Já osobně si v týdnu kralování kolikrát ani pořádně nezahraju, jak se snažím "vyhovět" říši. Kdo mě zná, ví, že víc jak 3PMka je pro mě neskutečnej stres a snadno si představí, že za ten týden zestárnu více jak o týden

8 - Klidně si to zaplatím ze svého, stále se to vyplatí. Klidně jsem pro návrat stabilní daně 3%, aby si dropeři nepřišli ochuzeni daní, která je standartem na této hře po X let. To že za to bude bonus nebo příšerky na sloupu bude jen sladký bonus navíc.
Další připomínky v souvislosti s tímto tématem:
Ceny bonusů říše - je značně neekonomické platit za bonus na 3h(1 400kkk na 50%) dvojnásobek jako za bonus na 2h (700kk na 50%). Opět zde neplatí pravidlo za více peněz více muziky.
Tréninky - jsou ohlašované a rozhodně nejsou na heslo jako dračí slůj. Tudíž může dorazit kdokoliv (současní a bývalí hráči cechu ReLions s tím mají zkušenosti, tak se směle optejte na taktiku), rozmyslete si ale, jestli je dlouhodobě pro vás výhodné zprotivit si častého krále nevhodnou návštěvou než se s ním domluvit na volném času spawnování s malým poděkováním za jeho obětovaný čas pro Váš výdělek.
Tímto se chci omluvit hráčce Keeře(promin za zkomolené jméno) aspol., že jsem nebyla ochotná najít si čas na spawn pro jejich modré dropery, jak bylo soukromě napsáno a přetlumočeno. Ano, dropují do kasy modré říši, ale bossy chtějí po žlutém králi. Takové spoluhráče jsme tu, naštěstí už jen, měli. Navíc podpora říše ve válce už moc častá také nebyla. Dřívě byla, ale ve snaze nedosáhnout mého kralování. O následném křičení do veřejného chatu, ať rezignuji nemluvě(chtěla jsem ti vyhovět, ale přecházet do jiné říše se mi kvůli tomu opravdu nechtělo, psala jsem na ticket).
Dále muj subjektivní dojem je, že pro současný nemilý stav Chunjo ve válkách hledáte viníka. Radši se zamysleme nad sebou a řekněme si, pomáháme říši pro větší zisk bodů ve válce, když ve 30ti lidech mlatíme 2 cizáky 5min a mezitím nás 15 umře než jeden cizák umře? Osobně já už odmítám taky léčit podle davu, když vidím, že dav nemá hlavu ani patu.
Dávám ale za pravdu že P1P healuje hlavně podle své potřeby a jelikož to není standartní hráč, který neumírá přibližně stejně jak ostatní a neztrácí čas zabíjením "fialového tanku" u spawnu ve 30ti lidech, tak jeho léčení přichází opravdu ale opravdu velmi nevhod. Na vině je král P1P ale i bojovníci říše!
No a poznámka spíše všeobecně na forum:
Je velmi úsměvné, že dva přispěvovatelé/přispěvovatel v tomto tématu, kteří přispívají ve stejný čas se stejným názorem a slovní zásobou se nás dovoluje nazývat loupežníky, ačkoliv k prosazování svých názorů využívá taktéž nečistého způsobu. Mám dojem, že v pravidlech fóra je snaha několikanásobné účty jedné osoby na foru zakázat, ale nemám právo soudit, jen upozorňuji.
Je pozdě večer, omlouvám se, pokud se v tomto dlouhém příspěvku najde něco nesrozumitelného. Zítra s bystřejší myslí případně opravím nebo dovysvětlím.
Jo a pro milovníky historie, byla bych ráda, kdyby jste se podělili o své znalosti, co se týče povah dávných slavných králů

Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Souhlasím z Cepino brát na spawn bossů ze sloupu poplatek je prý v některé říši běžná věc.Ano taky je pouštím,ale pouze pod podmínkou že dotyčný doplní zpět královskou pokladnu není to tak strašný problém ji doplnit bez toho aniž by se zvedly daně osobně každý den protočím u skladníka přes obchod pruty aby se pokladna rychleji doplnila a nemusela bych se obávat,že nebude na bonusy či válku.Jak je nastaven výběr hodností netuším,mělo by to být za aktivitu jak v pvp tak pvm,ale evidentně to tak nefunguje dle mého je to spíše z větší části jen o tom kolik se udělá bodů ve war říší.Ano král by neměl být úplatný chápu,že hodností krále přichází o žold,ale pokud už králem je měl by se chovat jako král a pokud má potřebu na kralování něco vydělat tak si může snad bosse pustit sám a dropovat a nebrat si z toho od jiných poplatky.Pustit moby ze sloupu zabere pár minut zas tak časově náročné to není,aby si za to měl někdo nechávat platit.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Musím podotknout, že jen o cb to není. Současná modrá královna Yass je toho jasným důkazem, dále SirHeal nebo SexyMatys24, který se stal dříve králem i přes účast jen ve dvou válkách říší v týdnu.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
- Dal poděkování: 26 poděkování
- Dostal poděkování: 47 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Ked je to treningovy stlp preco z priser padaju yangy a drop ? Ides trenovat tak mas zaplatit ty a ne este zarobit 

zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »


@
ChunjoKing « sob 10:21 am »


@
Tomori « sob 10:11 am »


@
jogurd007 « sob 9:50 am »


@
SELDA « sob 9:15 am »


@
asdis « sob 9:13 am »


@
ChunjoKing « sob 4:53 am »


@
SELDA « pát 11:02 pm »


@
D3rmott « pát 7:23 pm »


@
Mionix « pát 7:09 pm »


@
ChunjoKing « pát 11:24 am »


@
Mionix « pát 10:58 am »


@
07lukasek071 « pát 10:27 am »


@
ChunjoKing « pát 9:35 am »


@
Suko201 « čtv 9:40 pm »


@
Suko201 « čtv 9:38 pm »


@
Suko201 « čtv 9:36 pm »


@
ChunjoKing « čtv 9:14 pm »


@
Suko201 « čtv 8:22 pm »


@
ChunjoKing « čtv 7:47 pm »


@
Cassper17 « čtv 7:05 pm »


@
Tomori « čtv 6:43 pm »


@
Suko201 « čtv 6:40 pm »


@
libast « čtv 6:39 pm »


@
Suko201 « čtv 6:37 pm »