Stránka 2 z 3
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: čtv 04. úno 2016 14:55:58
od Aliett
Úvodní příběh - fajn, nová mapa která má patra - trochu okoukaný, ale ve více hráčích to může být legrace, odměna - rozhodně ne. Omlouvám se, ale čtvrtý kámen už mi přijde opravdu trochu moc, navíc mám takový dojem, že by to mezi hráči dělalo zbytečně velké rozdíly. Ať už ve válkách, nebo kdekoliv jinde.
Co se týče itemů, které by bylo nutno si brát s sebou na novou mapu, tak bych jejich drop přenechala začátečníkům v zemi přitažlivosti. Rukou v ruce s Cidonií přišli o nějakou větší šanci si vydělat (mapy), proto myslím, že by bylo fér, aby jim tato šance byla navrácena. - A tentokrát pouze jim.
A vůbec, celkově si myslím, že by bylo vhodné se věnovat více menším levelům, minimálně pokud chce Ekura dále lákat nové hráče. Velcí už dostali Entarian, tentokrát by měla přijít řada na malé.

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: čtv 04. úno 2016 16:06:07
od MostEVILEK
Aliett píše:Úvodní příběh - fajn, nová mapa která má patra - trochu okoukaný, ale ve více hráčích to může být legrace, odměna - rozhodně ne. Omlouvám se, ale čtvrtý kámen už mi přijde opravdu trochu moc, navíc mám takový dojem, že by to mezi hráči dělalo zbytečně velké rozdíly. Ať už ve válkách, nebo kdekoliv jinde.
Co se týče itemů, které by bylo nutno si brát s sebou na novou mapu, tak bych jejich drop přenechala začátečníkům v zemi přitažlivosti. Rukou v ruce s Cidonií přišli o nějakou větší šanci si vydělat (mapy), proto myslím, že by bylo fér, aby jim tato šance byla navrácena. - A tentokrát pouze jim.
A vůbec, celkově si myslím, že by bylo vhodné se věnovat více menším levelům, minimálně pokud chce Ekura dále lákat nové hráče. Velcí už dostali Entarian, tentokrát by měla přijít řada na malé.

Aliet,řekni mi kam by se ekura posunula,co se týče pvm/pvp/ dalších věcí,kdyby se více věnovali menším levelům? Nikam,přesně tak. Není snad učelem vyexpit se na vyžší lv,udělat si věci od toho daného levelu? Opravdu si myslíš,že malým levelům díky cidonii a entarianu ubyl drop? A přídaním hnojiv do dropu po 15ks z truhel od bossů jim taky ubyl zisk yangů že? Cidonie nezničila cenu map,cenu map zničili sloupy,když tamle za hodinu máš 30 map jak nic,když máš lepší vybavu přes den,v Cido? přes den 30 map možná za 10h,jelikož tam furt někdo je. Malé leveli pokud si chtějí vydělat,tak expit na větší lv,kdyby se každý metin věnoval malým levelům,tak to můžem hned zabalit,podívejme se na OFFÍk,taky se tam věnují malým levelům?
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: ned 07. úno 2016 14:30:39
od Eldik
Zdarec,
proto tu nepíšu, jak přesně to bude vypadat, nestojím tu o názory, že patra jsou ohraný. Je to zcela zanedbatelné jestli se půjdou patra nebo místnosti, či dimenze.
Odměna je přesně určena proto, aby udělala rozdíly. Kvůli tomu tento návrh vznikl. Rozdíly tu byly od začátku metinu, někdy větší, někdy menší. Nevím sice, co se vám bude líbit na tom, až budou mít všichni karmy na P, hotové enta a přibližně stejné věci. Pokud vás to bude bavit, fajn, mě rozhodně ne. Pokud bych chtěl hrát hru, kde budou mít všichni stejné věci tak půjdu někam na massive metin server, kde se rozdávají věci na potkání. Není tomu tak dávno, kdy byl puštěný VTS, většina hráčů si tam udělala suprčupr věci( a vůbec se nevěnovala nějakému testování), co normálně vůbec nemá, ale jak dlouho by je to bavilo? Týden, dva? Tato hra je přesně o tom se na někoho dotahovat, to je ta věc, která nutí denně chodit další a další hráče do swampu, do hg, cido ... . Ale až si hráči, ať už noví nebo starší nebudou moc vytýčit další cíle, budou tu hrát? Odpovězte si sami. Trochu jsem doufal, že to tu zavede Entarian. Bohužel se mu to nepovedlo kvůli velkému dropu mapek v cido a posléze ještě masivnějšímu dropu u sloupů. Na tržnici jsou přervané stánky s věcma z Enta, natočené a připravené k použití na PvP i PvM. Navíc vylepšení těchto věcí je opravdu snadné.Jak je tomu dlouho, co ta mapa byla spuštěna? Půl roku? Za takovou chvilku tu máme vše, co může nabídnout . A teď se zeptejte jak dlouho trvalo než se objevilo nějaké množství dračích věcí +9? Ti lepší to měli do půl roku, to byla ovšem jenom hrstka, tudíž opět. Byly tu nějaké rozdíly, co nutily ostatní hráče v postupu.
Já tu nutně netvrdím, že to musí být čtvrtý kámen. Můžete se tu podělit o konkrétních odměnách co vás napadly. Čtvrtý kámen mi přišel jako nejsnažší postup k cíli, kovář vám hodí při troše štěstí další slot a hotovo, navíc co to způsobí tak hrozného, nikdo nebude brát nikomu víc nad rámec běžného dmg, je to to samé, jako když má někdo dvě dračí zbraně, taky vám to nevadí, že si přehodí kamínek na vás. Já osobně mám několik dračích zbraní a přijde mi to opravdu nešikovné, přehazovat jen kvůli jednomu kameni. Tak proč to nedat do jedné zbraně, ovšem s nějakou pravděpodobností.
Nastává tu věc, že by taková odměna byla prakticky využitelná jen v PvP. To je sice není tak úplně pravda, ale vadí to? Je to další podpora válek na tomtu serveru. Někde tu bylo řečeno o možnosti přidání nových kamenů typu Silný proti Eza, zvěř atd. To není špatné, ale do takových vod už se pouštět nebudu.
PS : POKUD SE VÁM NELÍBÍ ČTVRTÝ KÁMEN, TAK ČTVRTÝ TALISMAN BY TAKY NEBYL ŠPATNÝ.

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: pon 08. úno 2016 10:51:59
od Spartaa16
Proč tu vymýšlíte nové čtvrté kameny? To je zbytečný... Hovoří se tu o nových/rozšíření starých map...
k Eldik: máš pravdu, studuju ekonomickou školu tak vím něco o ekonomice a potřebách lidí a nikoho by to nebavilo, kdyby tu měl každý karmu P, full bio, full talíky schopky+4, full dračí+9...
a ten drop map... kdyby ho udělali minimální, né každej by tu lítal s luxusně natočenýma talíkama... no ale stačí udělat zase nějaké složitější věci, kde jejich vylepšování bude náročnější než dračí a je to vyřešený... ekonomika hry není zas tak složitá, jen stačí udělat zase nějaké těžké věci/překážky... těžší vylepšování/těžký biolog s užitečnýma odměnama...(aby bylo na čem makat a udělali se zase rozdíly mezi hráči)

, nicméně zpátky k věci, pořád si myslím, že nejlepší by bylo spíše rozšíření starých map než vymýšlení nových

, ať už rokle/věž démonů, sd4..., stačí jen ztížit monstra/bossy, popř. zlepšit odměny, klidně to udělat na nějakou návaznost s questem,loveckýma úkolama, biologem, či nějakým zajímavým dropem.

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: pon 08. úno 2016 11:55:52
od Eldik
Čtvrtý kámen je zmíněn hned v prvním příspěvku jako odměna.
Ne nehovoří se tu o nových mapách a rozšíření starých map, celé toto téma stojí na vytvoření něčeho nového, co zas posune rozdíly mezi hráči.
Mně je celkem jedno, co to bude, jestli nová rokle, další patro věže, nebo třetí les. Ale doufal jsem, že se spojí příjemné s užitečným. Tím užitečným by byla nová věc, jak už je psáno, bonus od nějaké postavy za splnění úkolu, dokončení výpravy za účelem získat něco cenného, prostě něco. Příjemné by v tomto případě byla nutnost výpravy více lidí, jako tomu bylo dříve. Nějakej ten pokec, společné boje atd. Momentální situace je opravdu přehnaná, všeho je mraky, všichni budou mít za chvíli všechno, to bude pěkná nuda.

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: pon 08. úno 2016 23:20:52
od MostEVILEK
Dokud se budou ve swampu vydělavat miliardy,tak to jiné nebude.
K tématu.....chceš,aby se spojili lidi a chodily někam spolu,ale to prostě už nikdy nebude,když se v dnešní době dá vše solo,jediné co solo nedáš,je válka říší,o nějakém společném pvm se tu mluvit nedá,když už i do entarianu chodi x lidí dropovat solo....
Odměna 4. kámen? Jak jsem psal vejš,vše jde dát solo,takže zam ě NE
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 9:30:46
od Cepino
A co to vzít i z druhého pohledu.
Je tu HG, Entarián, Cidonie a věci z těchto map. Chápu, že zaopatřený hráč již má vše +9 a to i několikrát a tudíž se maličko nudí. Syslí peníze a čeká až bude něco dalšího, čím by se zas pozvedl a vyčníval nad ostatními. A nyní to vezmu z pohledu jiných hráčů. Je tu spousta těch, kteří nemají ani výbavu do Cidonie, ani výbavu do Entariánu a ani výbavu do HG. Tudíž nemají ani hotovou výbavu na to PvP, myšleno dračí. Ceny těchto kusů výbav se pohybují pro běžného průměrného hráče v tak astronomických výškách, že na jakoukoliv věc může v klidu zapomenout. Již jen vydělání na nějakou slušnou swamp výbavu je xy hodin v zemi přitažlivosti nebo na jiných mapách. Pak pokud z toho člověk nezešílel, zas musí trávit dalších x stovek hodin ve swampu, aby vydělal na tu slušnou výbavu ať už do Entariánu, Cidonie, HG nebo na to PvP. Chci tím říci, že ceny dračích a Entariánských věcí jsou zatím na takové úrovni, na kterou spousta hráčů vůbec nedosáhne. A to mluvím jen třeba o slušné výbavě na PvP. A co když by hráč chtěl i výbavu na všechny ostatní zmíněné mapy, to aby se tu v dnešních cenách udropoval k smrti a trávil u hry 24 hodin denně. Tím, že dáte již tak našlapaným hráčům další výhodu, tím je zas posunete o kus dál a tím se jen zas zvětší propast mezi těmi nahoře a těmi pod nimi. Až budou dračí věci a věci Entariánské stát to co stojí v dnešní době slušné zdobenky, shellka a zbraně od 100 levelu, tak se tu můžeme bavit o nějakém posunu a zvýhodňování, ale do té doby mi to přijde jako zcestné. Jen pro příklad, koveme nyní třetí výbavu do Entariánu, jen tato sranda nás již přišla na dost přes 100 miliard v yangách a to nepočítáme věci, které si na kování nadropujeme (točky na talíky a spousta dalšího). Opravdu si myslíte, že je nyní čas na nějaké další posunutí TOPek? Pokud vám chybí zábava, tak nemám problém s nějakou mapou, pokud ale chcete zvýhodnění vůči ostatním, tak jsem zásadně proti.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 9:57:02
od Sabousek
No já bych se se přikláněla k vytvoření lokace, do které bude vstup po vyhrané válce cechu (způsob války cechů bych taky změnila) pouze pro daný vítězný cech (nebo i prohraný, s menší šancí úspěšnosti na drop, vylepšení cokoliv). Co by mohlo být ale za odměnu? Pro čtvrtý kámen nebo talisman bych určitě nehlasovala nebo cokoliv nového pro velké lvly.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 10:55:19
od Eldik
To že děláte výbavu do Entarianu za 100kkk je sice hezký, ale nevšiml jsem si nějakého zamoření hráči v této mapě, odhaduju, že ta " zábava " baví přibližně 10% hráčů na ekuře. To je opravdu velmi málo. Chápu, že jsi zastáncem těch malých, už jsem si na to zvykl, ale nastává tu jedna otázka.
Proč jsme my, starší hráči, museli strávit těch několik stovek hodin ve swampu jak říkáš, abychom měli to co máme teď. A stávající hráči budou mít to samé ani ne za poloviční dobu? Je to spravedlivé? Jako promiň, ale to že dneska stojí dračí schopka +0 nějakých 400kk, co to je? Já musel jít dvakrát swamp, abych si mohl koupit jednu, dneska jdou jednou swamp a koupí si dvě. Trochu nevyrovnané. Pořád se odvoláváš na jiné hráče, ty "malé " , popravdě, oni tu nehrajou několik let, nepřijde mi jejich názor moc adekvátní. Kolik z nich má účet na forku? 2%? Orodoval někdo za nás když jsme začínali? Chodil někdo psát na forum jak je hra nespravedlivá? Ale to je zas jiné téma, prostě tahle hra se začíná ubírat jiným směrem a předpokládám, že se to nelíbí jen mně.
Takže ano, chybí nám zábava a něco, co nás zase posune dál.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 12:18:52
od Cepino
Eldik píše:To že děláte výbavu do Entarianu za 100kkk je sice hezký, ale nevšiml jsem si nějakého zamoření hráči v této mapě, odhaduju, že ta " zábava " baví přibližně 10% hráčů na ekuře. To je opravdu velmi málo. Chápu, že jsi zastáncem těch malých, už jsem si na to zvykl, ale nastává tu jedna otázka.
Proč jsme my, starší hráči, museli strávit těch několik stovek hodin ve swampu jak říkáš, abychom měli to co máme teď. A stávající hráči budou mít to samé ani ne za poloviční dobu? Je to spravedlivé? Jako promiň, ale to že dneska stojí dračí schopka +0 nějakých 400kk, co to je? Já musel jít dvakrát swamp, abych si mohl koupit jednu, dneska jdou jednou swamp a koupí si dvě. Trochu nevyrovnané. Pořád se odvoláváš na jiné hráče, ty "malé " , popravdě, oni tu nehrajou několik let, nepřijde mi jejich názor moc adekvátní. Kolik z nich má účet na forku? 2%? Orodoval někdo za nás když jsme začínali? Chodil někdo psát na forum jak je hra nespravedlivá? Ale to je zas jiné téma, prostě tahle hra se začíná ubírat jiným směrem a předpokládám, že se to nelíbí jen mně.
Takže ano, chybí nám zábava a něco, co nás zase posune dál.
To že vás neoslovil Entarián nebude asi chybou nás nebo chybou programátorů, hledejte chybu u sebe, ono to samo nepůjde.
To že dle vás, názor ostatních není adekvátní, to je zas problém jen váš a jen váš názor a je to velice smutné.
Byl bych zvědav, když dnes cena třeba schopky je x desítek miliard, někdy i přes sto, za kolik to budete prodávat se 4 šutry? A hlavně kdo to od vás koupí? Můžete si tu skupinka TOPek běhat s věcma s 8 talíkama, s 8 šutrama, 5 karmama, ale kdo další s vámi pak bude hrát a soupeřit, když se vám nikdo ani nepřiblíží, nevyrovná, to vás asi samotné bavit moc nebude? Stejně jak klesají ceny jiných věcí ve hře, by i rapidně měli klesnout ceny mnou zmíněných, jinak to prostě bude pro hodně hráčů nedostupné. Doba se mění, třeba karma lze udělat za CB, mapy se dropují v Enta i jinde, netuším proč by zrovna dračí věci měli stát stále 40 miliard nebo nováček musel chodit 500x swanp, aby vydělal?
A asi špatně chápeš psaný text Kobro, nikde v příspěvku jsem ani jednou nezmínil slovo malý, zas jen rýpeš, ale já si zvykl. Pokud ti vadí názory ostatních, tak nedávej hlasovat a napiš, že tě názory ostatních nezajímají a ať je hráči nepíší.
Pokud správně pročítám tuto diskusi, tak vám ani tak nejde o nějakou mapu a zábavu, ale zas o tučnou odměnu nebo zvýhodnění vůči ostatním. Pokud hledáte zábavu, jistě si ji dokážete najít ve stávajících mapách a příležitostech, pokud hledáte hamon, tak k tomu už nemám co dodat.