Vytvoření složitější rokle

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte?

Souhlasím.
26
47%
Souhlasím, ale pozměnil bych odměnu.
7
13%
Nesouhlasím.
22
40%
 
Celkem hlasů: 55

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » čtv 28. led 2016 18:34:17

Ahoj, :)


mám takový nápad, doufám, že se vám bude líbit. :)


Dost mi chybí na hře, nějaká ta pořádná výprava za něčím " cenným ". Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět. Dříve tu taková věc byla, tím myslím rokle, prošli jste si ji za pár hodin a na konci jste dostali jako odměnu brnění shell. Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci. Pokud tě to zaujalo a máš zájem trochu zpestřit hru, tak čti dál. Viz spoiler. Pokud se ti má počáteční myšlenka už teď nezamlouvá, klikni na " Nesouhlasím " . Poprosím ty, co nesouhlasí, ať napíší proč nesouhlasí a ty, co označí druhou možnost, ať napíší co konkrétně by chtěli.
Spoiler:
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí, zde navrhuji báj o tajemném kováři, který se schovává velmi hluboko v podzemí, někdo říká že v samotném pekle, aby ho smrtelníci neobtěžovali svými " obyčejnými " věcmi na kování. Nikdo neví, zda takový kovář existuje, ale nedaleko Královské stezky byl nedávno spatřen záhadný vchod. Pár odvážlivců to zkusilo, ale zatím se nikdo nevrátil. Ze vchodu se ozývají divné, strašidelné zvuky, kterých se téměř každý bojí. Najde se nějaká sehraná skupina, která se nebude bát smrti a pokusí se vkročit do křtánu pekla?

Tolik na úvod.

Moc by se mi líbilo, kdyby to bylo něco ve stylu rokle a dračí slůje. Příšery na úrovni Entarianských příšer. Každá správná výprava by měla trvat alespoň pár hodin, cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup.

A jaká by tedy měla být odměna pro bojovníky, kteří splní všechny výzvy?

Na konci výpravy dojdou až k tajemnému kováři, který jim ovšem odmítne vylepšit jejich zbraně/ brnění. (Zde se snažím o trochu vtipného kontextu)
Ovšem jeden z bojovníků vytáhne z kapsy "tajemnou věc", dejme tomu třeba čokoládu. Prostě něco, po čem kovář povolí a výbavu jim vylepší.
Ptáte se proč nějaký úplatek? V podsvětí / pekle určitě nebudou mít vše co bylo nahoře na Zemi a kováři bude téměř jistě něco chybět, navíc to zvýší obtížnost. Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.

Odměna za takovou snahu( někdy i několikanásobnou, navrhuji např 5 věcí, které kovář potřebuje a ze kterých se bude automaticky generovat jedna, kterou potřebuje právě nyní. ) bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen, ať už do brnění nebo zbraně. Navíc po všech těch složitostech, kterými si museli bojovníci projít zjistí, že možnost takového pocty není stoprocentní a je tu riziko rupnutí celé věci. Zde si netroufám napsat přesná %, ale 75 na 25% by bylo snad akorát. (25 % šance na vylepšení ). Dále další podmínky, brnění nebo zbraň bude muset být +9 a již přidané tři sloty.

Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP, zájem o PvP na tomto serveru určitě velmi roste a budou tak dány další cíle pro nadšence bojů.
Naposledy upravil(a) Eldik dne čtv 28. led 2016 20:24:15, celkem upraveno 1 x.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od JohnDoe » čtv 28. led 2016 20:17:06

Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí,...
Tady nezbývá než souhlasit, všechno by mělo začínat nějakým promyšleným návrhem, ať už je hráčům prezentován jako pověst či báj.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...

Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...

asi tě nepřekvapí, že jsem klikl na "Nesouhlasím"
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » čtv 28. led 2016 23:26:09

JohnDoe píše:Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
To, že je na metinu možnost mít zaplých hned několik účtů a dělat na nich několik věcí najednou ještě neznamená, že by se to nedalo nijak ošetřit.
Dám ti tedy konkrétní případ : Skupina 4 hráčů, nechť je to složení dagger, bm sura, wp sura a dračí šaman. Tato skupina dorazí na rozcestí, kde jednou cestou může projít pouze onen dagger, druhou cestou pouze onen bm sura a tak dále. Na splnění výzvy pro jednotlivce by měl každý dejme tomu stejný čas, který by se začal počítat při vstupu CELÉ skupiny na on rozcestí. I ten nejzkušenejší hráč by nezvládl ovládat čtyři postavy najednou, ještě když je to omezeno časově.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ano, návrh je nekonkrétní a strohý, protože tu nejde o konkrétní návrh, u toho bych mohl strávit několik desítek hodin. Je to pouze obal a hlavní předání zde probíhá onou myšlenkou mého nápadu.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
Pokud se na to někdo příště vykašle, jeho boj, né ostatních, ti vytrvalí vždy zvítězí, to ostatně ale platí všude. A já tu neříkám, že to tam musí být, je to spíše myšleno jako něco extra, vyjímečného, unikátního mít v PvP zbrani čtvrtý kámen. Nebylo by to pro každého, jen pro ty nejvytrvalejší. Ani nechci aby to mohlo mít 50% lidí, ani 25%, možná ani 10. Tato hra ztrácí na unikátnosti některých věcí, ano, můžeš argumentovat tím, že jen dva lidi na serveru mají schopku 5x15. A že to je taky unikátní. Jenže pokud bych měl srovnat například onu schopku 5x15 a výsledek výpravy, je to jako srovnávat počet yangů s lidskou vytrvalostí.
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...
Opět, nikdo tu nemluví o masách, co by toto mohli mít, šlo by o unikátnost jednotlivců. Pokud tu za chvíli budou mít všichni schopky 4x15 a taliky 9x schop, jaká to bude asi zábava... vždy je někdo slabší a někdo silnější a momentální hranice mezi slabými hráči a silnými se nebezpečně přibližuje. Proč se přibližuje? Ti dobří hráči už nemají kam růst, tudíž je ostatní dohánějí.


Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...
Zaměřím se na druhou část věty. Přesně o tom to ale je! Co by to potom bylo za RPG, kdyby ten co odehrál 20k minut a má 2 postavy měl v celkovém majetku jako ten, co odehrál 500kk minut a má 10 postav? Trochu nelogické :).
Děkuji za názor.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 11:50:40

Rokle jako taková je fajn mapa na ,,odreagovaní" ano jsou mezi námi i lidé kteří v rokly nikdy nebyli,z důvodu že shell je na nic,já bych akorát trošku změnil obtížnost rokle,přidal ,,pokračovaní" stím že by jsi došel nakonec,dostal shell a mohl by jsi se rozhdnout jestli chceš postupovat ještě dále,na jiných serverech,nebudu jemnovat,například máš normalní věž,kterou prolezeš a navrcholku,tzn v 9.patře máš jistou NPC postavu,která tě portne dál a tam máš další dungeon,jelikož na tom serveru je věž dosti zanedbávaná,tak se to vyřešilo takle a hle,hned je oživená,každej den tam potkávám lidi na každém ch,nečetl jsem spoiler,jelikož jsem ted hádky o téma výše,ale jakpsal Temuchin,každej druhej tu má každou postavu,a bohužel na ekuře jde vše solo v dnešní době.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Chyu » stř 03. úno 2016 9:28:16

Naprostý souhlas! Myšlenka ohledně čtvrtého kamene je super, kameny proti určitým rasám přidávají útok, takže by mohli alespoň trochu oslabit ty "válečné tanky". Možná by se s tímto mohly i do hry dostat nové kameny (Silný proti ezoterikům, rychlost útoku, hodnota útoku..), za mě stoprocentní souhlas.

Akorát je tady druhá věc a to, jak již někteří zmiňovali, že Ekura není RPG jako ostatní rpgčka.. Přidal se Entarian a místo toho, aby se lidi sebrali a řekli si "Jo! Teď zatneme zuby, ukováme si výbavy a ukážeme všem jak se pořádně hraje!", tak radši napíšou na fórum, že jim nebyly dodány informace o tom, jaké jsou příšery rasy, že jim berou 40k na sek a prostě že je to moc silné. Je to sice daleko, ale jsem opravdu hodně zvědavý na to, jaká bude nová mapa a reakce na ní.

S návrhem obecně souhlasím. :)

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od JohnDoe » stř 03. úno 2016 11:36:20

Já už z vás fakt nemůžu. Kam ještě chcete tu hru přivést?
Myšlenka čtvrtého kamene je bombastická a to už vůbec nezmiňuju možnost, že by se odstranila zákeřná nemožnost osadit více stejných kamenů. Taková zbraň se třemi až čtyřmi kameny návratu, by ve spojení s úlomky, které se stakují, byla pravým požehnáním…

Protože je zde evidentně dost hráčů, kteří jasně vidí, že denní dárky, 101% buff, účesy a talíky začínají být pro dnešního náročného hráče zcela nedostatečné, dovolím si v duchu Eldíkova návrhu nastínit jeden vlastní. Zatím jen pro představu, bez hlasování…

"Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci." Vlastní vymyšlení nápadu a té omáčky okolo nechám na týmu. Volitelnou odměnou, po splnění tohoto jistě nelehkého úkolu, by byl automatický a opakovaný zisk 500cb nebo 1kkk yang – ať nežeru – řekněme třeba každý týden v neděli. Důležité je jen zajistit, aby na odměnu dosáhl jen velmi omezený počet hráčů, protože jinak by můj návrh ztratil svoji krásu...


P.S. Co se Entarianu týče, napsal jsem, že nedostatek dokumentace není nejvhodnější strategií u novinky, která měla být hlavním tahákem. Ale budiž, probíhá soutěž a já stejně nechodím ani do Kerindoru, který je zdokumentován více než dobře. Šance, že někdy navštívím jeho nadstavbu je relativně malá bez ohledu na množství dostupných informací.
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » stř 03. úno 2016 12:29:31

Někdo to prostě pochopí a někdo ne. Chápu, že postavě Temuchin bude vadit další rozvoj, když hraje jednou týdně, ale my co tu trávíme víc času už nemáme co dělat. Entarian mě fakt nebere, ostatně jako většinu hráčů. Nikdo se tu ani nezmínil o možnosti mít více stejných kamenů ve zbrani. :)

Tržnice je přeplácaná věcma s talikama, přeplácaná okouzlením, přeplácaná zkrátka vším, momentální věci ztrácí na unikátnosti jako tomu bylo dřív.
Proto si myslím, že návrh čtvrtého kamene rozšířeného ještě o nové kameny není vůbec špatný, hra něco takového prostě potřebuje. A ano, určitě to zas nebude mít hned každý, to by jsme zas byli tam kde jsme teď.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Cepino » stř 03. úno 2016 13:52:50

Dodal bych jen takovou maličkost. Dle přídavků posledních dvou map (HG a Entarián), které zdaleka ještě nesplnily své poslání, nejlepší volba expu, stále nevidím na každém druhém dračí věci +9, které by se obchodovali za pár yangů, entarián zeje prázdnotou a lidé ho využívají jen kvůli biologovi, bych soudil, že i kdyby tým něco dalšího přidal, tak zas brutálně těžkého a s tajemstvím. Tak že shrnuto podtrženo tu zas budou výlevy jak je to těžké, jak je to nesplnitelné, jak je to na nic, proč nejsou informace a proč se věci kovou zase o 100x složitěji. Jestli si představujete další mapy, kde bude fungovat 100% buf a zaražený mezerník, tak si myslím, že tudy tým asi cestu nezvolí. On je takový Entarián musel být práce neskutečná co se týče výroby. A aby tu tým přidával další a další mapy, které nebude skoro nikdo využívat, tak to asi nebude to pravé.

Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Spartaa16 » stř 03. úno 2016 17:20:39

Cepino píše: Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
Přesně tak ;)
Jinak mě napadlo, než vymýšlet nové mapy spíše rozšířit ty mapy co jsou tu teď...
Třeba věž se chodí zásadně do 6 patra kvůli kovářovi, sem tam pro truhlu do 9(kvůli zručce...), projití věže je jednoduché a celkem nudné, klidně bych udělal dalších 5 pater věže, kde bych udělal nějaké časové omezení, do jednoho patra meteory, do dalšího těží bosse, do dalšího těžká monstra, či například zabíjení monster, z kterých padne pravá flétna/píšťalka a po kliknutí na ní(zapískání) se zavolá speciální boss, dát za jednotlivá patra odměny, vše je jen o fantazii a o tom, aby se ty mapy využívaly nejenom kvůli dropu, ale i pro zábavu :) :fight:
Podle mě mapy stylu Swamp většinu omrzí, kde hodím 100% buff a držím mezerník, Entarian je hodně těžký, nejvíc mě vždycky bavili a budou bavit mapy typu postupování(patra...) což je věž, rokle..., prostě v každém patře nás něco čeká, máme splnit nějaký úkol, někde můžu něco dropnout, někde musím něco obejít, něco zabít, něco nakopat, hlavně mám rád týmovou spolupráci která fungovala ze začátku dob (rokle,hg,entar) Podle mě je lepší udělat těžší monstra s různými obrany na různé chary, prostě aby lidi začli více spolupracovat :heart:
Tohle je apsoň můj názor :hello:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 328
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Janko.Tlcik » stř 03. úno 2016 21:02:31

ahoj, nápad na novú mapu fajn, len podľa rozsahu čo si venoval jednotlivým častiam mi príde že ide o akúkoľvek mapu sa teamu bude chcieť spraviť za odmenu ktorú si si ty zvolil. čiže nejde o novú mapu ale o novú odmenu.
čo tak radšej stráviť viac času návrhom mapy alebo nadväzujúcich máp, rozmiesneniu mobov, bossov, tvorby príbehu a systému postupu na ďalšie poschodie , do ďalšej mapy? a voľbu odmeny nechať na team?
osobne si myslím že ak by drop z mobov bol na úrovni swampu a truhly z bossov na úrovni tých čo sú napríklad za steeplechase bolo by to postačujúce. za návrh ani proti návrhu nehlasujem, v tejto fáze mi to príde zbytočné.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Pajik « pát 10:05 am »
@Makarov,  chápu, že blbě se to obhajuje, když k lidem míří yangy od člověka, co se tím ani netají, to je asi fakt ;)
@ Makarov « čtv 8:21 pm »
Pajik píše: No, nějaké bany jsou za kšefty ještě před generacemi, když už píšeš o faktech
Je to spíše při řešení, jak výslech u NCOZ.... Ve výsledku asi můžeš argumentovat vším, čímkoliv, ale už mají svoji pravdu a jednají s tebou, jak kdyby ti bylo 15.....
@ Pajik « čtv 7:00 pm »
No, nějaké bany jsou za kšefty ještě před generacemi, když už píšeš o faktech
@ MoCKeR « čtv 5:51 pm »
Mionix píše: @MoCKeR,  Vaše starosti na mou hlavu. :-D
dost slaba argumentace na fakta 😄 neverim ze jde firma UP po generacich …ktere byli zasadni zmena ve hre 😄 ja to nemam ve svem zivote jako problem…jen sem videl pranyr tak sem napsal a zhodnotil ty generace a mozna to souvisi uvidime klk banu tam este bude za prodej za real 😄asi lidi ty generace moc hrat nechcu 😁
@ Pajik « čtv 4:56 pm »
Vlastně, chceme vše, ale nic pro to
@ Mionix « čtv 4:30 pm »
@MoCKeR,  Vaše starosti na mou hlavu. :-D
@ MoCKeR « čtv 2:40 pm »
Meli ste me poslouchat kdyz sem par let dozadu rikal at tu hru prodaj nekomu 😄 generacema se to officialne pochovalo protoze nikdo novej a pri zmyslech nebude expit 10x to iste…aby mel kouzla 😄 hra by se mohla volat po lidech co ty generace udelaj 😁😁 napr Metin 2 Delian,kebabFox anb nvm kdo je dela 😂😂
@ MoCKeR « čtv 2:32 pm »
Hra sama seba pochovava ..polka dostane ban bo nechce delat generace tak to radsi prodava …druha pulka skonci protoze ma jen generaci 3 a ne 8 😂😂 a kde sou lidi ktere skonci protoze je to nebavi .. 😄
@ MoCKeR « čtv 2:29 pm »
Prej pri 10. Generaci bude free voucher do psychiatrie 😂
@ KerkyzAfterky « stř 3:59 pm »
když už se tak banuje za real, tak by mě zajimalo, kdy sklapne past i nad heliem :D
@ Makarov « stř 8:25 am »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  TO by měl hlavně podat okradeny hráč, ale nevíme pozadí. :)
to si nemyslím... Vem si, kdyby si podnikal a někdo ti "kazil" kšefty... Být mínus 200/500 ročně, díky nějakymu hrači?:D parada:D to chceš:D
@ qSTRoNgMANp « úte 11:36 pm »
@Makarov,  TO by měl hlavně podat okradeny hráč, ale nevíme pozadí. :)
@ Makarov « úte 8:38 pm »
Hakan píše: Představil bych si pod tím to, že chtějí zabanovat půlku aktivních hráčů kteří jsou vlastně chudáci, páč ti co jim to prodali dostali love a jsou ještě vysmátí
vím že dlouho se řešili minimálně dva hráči, kteří si na tomto rozjeli vlastní byznys... Jen nechápu, proč na ně není podáno furt Trestní ..
@ Makarov « úte 8:36 pm »
kovardominik píše: těch porušení podmínek použití je tolik až mě to děsí, tím víc že nevím co si pod tím představit
z 90% si myslím, vzhledem k TB, že to jsou porušení podmínek použití článku 5 a bodu 5.1 a 5.2.. Ve zkratce Nákup prodej za real.. Nicmene i ty, kteří tam jsou, nemusí být hned vinný :-D Na druhou stranu, aspoň se to trochu vytříbí a tento "nešvar" bude pryč.. Pak to kazí moje obchody s SD :-D
@ Hakan « úte 8:34 pm »
Představil bych si pod tím to, že chtějí zabanovat půlku aktivních hráčů kteří jsou vlastně chudáci, páč ti co jim to prodali dostali love a jsou ještě vysmátí
@ kovardominik « úte 8:23 pm »
těch porušení podmínek použití je tolik až mě to děsí, tím víc že nevím co si pod tím představit
@ Makarov « úte 8:02 pm »
Mionix píše: @qSTRoNgMANp,  není, pokud je účet jen odstaven pro podezření, není na pranýři. Alespoň tak tomu vždy bylo.
Na pranýř se dává každý, kdo dostal blokaci. Je pak na něm, jestli to do 30 dnů obhájí nebo ne.
@ Makarov « úte 8:00 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Už mám echo, že prej je na pranyři vše i pouhé podezření, takže chápu, ale s tou změnou mailu to trochu nechápu, ale dobře.
no, nechtel sem aby me obral o vecii, proto komplet😂 no nevadi…. Na pranyri jsem. Ted je jen na me, jestli si to obhajim nebo ne… nechejme se prekvapit.
@ Mionix « úte 7:39 pm »
@qSTRoNgMANp,  není, pokud je účet jen odstaven pro podezření, není na pranýři. Alespoň tak tomu vždy bylo.
@ qSTRoNgMANp « úte 5:13 pm »
@Makarov,  Už mám echo, že prej je na pranyři vše i pouhé podezření, takže chápu, ale s tou změnou mailu to trochu nechápu, ale dobře.
@ Makarov « pon 6:37 pm »
Mionix píše: @Makarov,  To musíte napsat do toho ticketu. Zde to nikdo nevidí. :-)
Ano, to jsem napsal:-) Reaguji na strongmana.. :-) Děj se vůle boží :-D
@ Mionix « pon 6:32 pm »
@Makarov,  To musíte napsat do toho ticketu. Zde to nikdo nevidí. :-)
@ Makarov « pon 6:28 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Si dolítal draku.
Tak samozřejmě to spustilo celkovou kontrolu mých příjmů v yang, odkud pochází postavy, a tak.. Vše jsem vysvětlil, budu čekat na odpověď. Nic netajím,. Jen mě udivuje, že nevidí ty desítky tisíc SD co mi protekli účtem od ledna. Taktéž i to, ze s DELIANEM jsme meli prakticky MONOPOL na premka v trznici, kdyz vypadnul on, tak sem prodaval ja a delal na SD cca 100kkk tydne :-D
@ Makarov « pon 6:25 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Si dolítal draku.
Nene, svedomi mam ciste.. vse sem objasnil :-) uvidíme jak se k tomu clenove tymu postavi. U me se jedna o blokaci z duvodu půjčení postavy na valku.. vysvetlim - prisel sem do noveho cechu a po tydnu mi jeden hráč z cechu píše, jestli mu neudelam zasveceni, nebo nepujcim pvp. Samozrejme mu nepujcim moje pvp za nekolik kkk. Moji podminkou bylo zmena komplet udaju. Mail i heslo. To udelal. Ja zemnil heslo,m z taymana dal na ucet moje veci, odesel valku s timto mentalem a zas prevedl zpatky. No samozrejme mu dali blokaci a me automaticky také :-)
@ qSTRoNgMANp « pon 4:14 pm »
@Makarov,  Si dolítal draku.
@ Makarov « pon 9:08 am »
Suko201 píše: Souhlasím s Mionixem. Malá umřela již dávno, chodili tam už jen lidi, co měli top věci (bska za 150 atd) a třeba 2 lidi, co neměli moc yangs, jako sem já a někdo ještě jiný. Jsem za zrušení malých, je to jen hračka pro boháče a noví hráči, co začínají s pvp nemají šanci něco uhrát, když jen bs má mnohem větší hodnotu než jejich celý set
Já tam byl naposledy s warem... účast malá (do 5 hráčů) a i s perfektní vybavou, stačilo, že někdo prohodil štít a dali sekali jsme se dlouho :-) Za mě teď jsou hodně funčkní střední a velké války :-) Jen mě štve to, jak lidi vyžírají killy :-))) :D
@ Suko201 « pon 9:06 am »
Souhlasím s Mionixem. Malá umřela již dávno, chodili tam už jen lidi, co měli top věci (bska za 150 atd) a třeba 2 lidi, co neměli moc yangs, jako sem já a někdo ještě jiný. Jsem za zrušení malých, je to jen hračka pro boháče a noví hráči, co začínají s pvp nemají šanci něco uhrát, když jen bs má mnohem větší hodnotu než jejich celý set
@ suja97 « ned 11:48 pm »
A malý války předtím rozhodně nechcípaly, na výsledky a účast ve válkách se může každej podívat. Stalo se že tam přišlo 10 lidí dohromady, ale aby tam 4 týdny po sobě nebyla ani noha, to ne.
@ suja97 « ned 11:47 pm »
Mionix píše: Celé války jsou jednoduché. To co jsem tvrdil na začátku, když se o nich uvažovalo, to se i stalo. Viz třeba pan suja97. Nudili se, měli yangů tři zadečky a udělali si TOP i do malých a středních válek. Tak že to dopadlo tak, že kdokoliv, kdo nemá finance je tam buď bit, nebo tam ani nejde. A prázdniny to jen umocnili. Ale malé chcípaly už dávno před úpravou CB. ;-) Holý fakt, dohledatelný, doložitelný, viditelný z pozice člena týmu.
Ty nadávky na tým za který mám teď 15tb (který jsou mi btw úplně u zadele), nejsou rozhodně mířený proti tobě Mio, ty jsi bohužel jedinej na ráně. Mě jen hrozně štve, že server kterej byl top CZ/SK a krásné fungoval, teď zabíjí banda patlalů vymýšlením nesmyslů a kravin, místo aby udělali to jediný co se po nich 8 let chtělo - novou lokaci. Howgh
@ Mionix « ned 5:34 pm »
Celé války jsou jednoduché. To co jsem tvrdil na začátku, když se o nich uvažovalo, to se i stalo. Viz třeba pan suja97. Nudili se, měli yangů tři zadečky a udělali si TOP i do malých a středních válek. Tak že to dopadlo tak, že kdokoliv, kdo nemá finance je tam buď bit, nebo tam ani nejde. A prázdniny to jen umocnili. Ale malé chcípaly už dávno před úpravou CB. ;-) Holý fakt, dohledatelný, doložitelný, viditelný z pozice člena týmu.
@ Gulik « ned 4:08 pm »
O válkách tedy nic nevím, pokud dlouhodobě i mimo léto je málo účastníků, dávalo by smysl nahradit je něčím jiným, co by potencionálně vedlo ke zlepšení třeba středních.. Problém na který bude tým koukat jsou ale již spousta hotových věcí. Je to velkej zásah do hry. Případně dát válku pro malý jen jako občasnou věc. Jednou za týden či jednou za dva ale s nějakým bonusem jako kompenzace
@ Suko201 « sob 10:50 pm »
fyxicek píše:
Pajik píše: @fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
Jasne, chapu vsechny tve duvody, je to vse pravda. Ale zase priklad: nekdo zacne hrat a rekne si, ze by chtel do valek, tak si rekne presne, ze nejlevneji ho vyjdou male valky, ted je nejakym zpusobem postavi a tam nikdo. A tim, ze najednou takhle novych hracu stavet male war nebudou, tak by bylo potreba tam dostat stavajici hrace. Ale v tomhle stavu ty male valky jsou zbytecna zaplata patecniho casu. A nebo kdyz uz tedy ty lidi nedostavat do malych war, proc je uplne nezrusit a nevymenit je za neco jineho, at uz stredni valkou nebo rybolovem, asi by cokoliv jinyho v tomhle stavu davalo smysl. Ale to jen polemizuju, na mne to nezalezi.
já jsem taky pro zrušení malých válek, stejně tam už nikdo nechodí a opravdu je to škoda času, který se může využít jinak. Ať už vymýšlením nové soutěže, nebo ta střední navíc.
@ fyxicek « sob 10:41 pm »
Pajik píše: @fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
Jasne, chapu vsechny tve duvody, je to vse pravda. Ale zase priklad: nekdo zacne hrat a rekne si, ze by chtel do valek, tak si rekne presne, ze nejlevneji ho vyjdou male valky, ted je nejakym zpusobem postavi a tam nikdo. A tim, ze najednou takhle novych hracu stavet male war nebudou, tak by bylo potreba tam dostat stavajici hrace. Ale v tomhle stavu ty male valky jsou zbytecna zaplata patecniho casu. A nebo kdyz uz tedy ty lidi nedostavat do malych war, proc je uplne nezrusit a nevymenit je za neco jineho, at uz stredni valkou nebo rybolovem, asi by cokoliv jinyho v tomhle stavu davalo smysl. Ale to jen polemizuju, na mne to nezalezi.
@ Pajik « sob 10:14 pm »
@fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
@ fyxicek « sob 8:17 pm »
Mionix píše: @fyxicek,  A za to může majitel nebo tým, že tam hráči nechodí? Já osobně byl vždy protit těmto kinder válkám. Nikdy jsem to nepodporoval.
To jsem nerekl. Rekl jsem, ze je to skoda. Mozna mala motivace tam chodit? To uz neni moje uloha premyslet nad tim, proc tam lidi nechodi. Ja pouze napsal, ze je to skoda.
@ Mionix « sob 7:01 pm »
@fyxicek,  A za to může majitel nebo tým, že tam hráči nechodí? Já osobně byl vždy protit těmto kinder válkám. Nikdy jsem to nepodporoval.
@ KynutaBuchta « sob 4:44 pm »
Změny jsou potřeba. A umění je se k tomu přizpůsobit. Buďme rádi, za to co máme :-)
@ fyxicek « sob 3:23 pm »
Mionix píše: @suja97,  Nějak vám to nesedí. Změna byla 15.02.2024. A už předtím byly malé války co do počtu válečníků tristní.
Což je škoda.. Malé války byly super, když tam chodili lidi.
@ Mionix « sob 12:54 pm »
@suja97,  Nějak vám to nesedí. Změna byla 15.02.2024. A už předtím byly malé války co do počtu válečníků tristní.
@ Suko201 « pát 7:43 pm »
NikolAstrid píše: @Suko201,  Čekám, že ho také přesunou do osady, podle mě to proto bude ještě trvat. :)
no jsem velmi zvědavý :D snad ale nezruší ty bedny za úkoly.
@ suja97 « pát 7:21 pm »
Před rokem běžně 10-20lidí z každé říše. Po nerfu CB lidi dochodili účesy a konec. Poslední lepší účast 5.4. RIP
@ suja97 « pát 7:19 pm »
Tak bych rád poděkoval teamu za zabití malých válek. Pokud toho jedince tak štvaly, tak je měl zrušit rovnou, aspoň by lidi zbytečně neskládali výbavu na něco, čeho se nikdo neučastní.
@ NikolAstrid « čtv 11:15 pm »
@Suko201,  Čekám, že ho také přesunou do osady, podle mě to proto bude ještě trvat. :)
@ Suko201 « stř 9:36 pm »
Mionix píše: Pro upřesnění. Na oslavách výročního eventu se stále ještě pracuje. S jistotou bude spuštěn ještě před prázdninami.
děkujeme za info, jsem zvědav na změny, ale abych byl upřímný, doufal jsem, že bude zítra po údržbě spuštěn, no neva 😊
@ Mionix « stř 1:54 pm »
Pro upřesnění. Na oslavách výročního eventu se stále ještě pracuje. S jistotou bude spuštěn ještě před prázdninami.
@ schvarz « úte 3:39 pm »
@Mionix,  No to je mazec!
@ Mionix « úte 8:04 am »
@schvarz,  ryb mraky za týden v 5 lidech. Měl jsem největší a zároveň osobní rekord. 19,2kg čistá váha kapr lysec.
@ Hakan « pon 9:14 pm »
@schvarz,  Roha braly
@ schvarz « pon 8:49 pm »
@Mionix,  Jak braly?
@ KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
CrazyBull píše: No možna se čekalo že bude nějaká informace po údržbě něco jako příprava na spuštění eventu nebo tak něco :-).
vypadá to na podělky ze strany týmu :D
@ Suko201 « pon 9:29 am »
Mionix píše: @Suko201,  Pardon, měl jsem týden dovolenou. Já zatím ani netuším kdy bude a vy po mně chcete, jak dlouho bude. :lol:
v pořádku pane
@ CrazyBull « ned 7:55 pm »
No možna se čekalo že bude nějaká informace po údržbě něco jako příprava na spuštění eventu nebo tak něco :-).
@ CrazyBull « ned 7:53 pm »
Omluva přijata, každý má na dovolenou nárok :D
@ Mionix « ned 4:03 pm »
@Suko201,  Pardon, měl jsem týden dovolenou. Já zatím ani netuším kdy bude a vy po mně chcete, jak dlouho bude. :lol:
@ CrazyBull « ned 12:45 pm »
@Suko201,  třeba se jen posune necháme se překvapit ;-)
@ Suko201 « ned 12:40 pm »
Mionix píše: @CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
takže se event bude zkracovat? 🥺
@ Mionix « ned 12:38 pm »
@CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
@ CrazyBull « ned 8:58 am »
@Mionix,  A tak pardon chyba na mé straně je to výroční event co proběhl v loňském roce od 1.6.2023 takže se mi to nějak spojilo )) asi MDD a ty děti u učitelky si to prostě nějak spojilo. :D
@ Mionix « sob 5:59 pm »
@CrazyBull,  pardon, ale o MDD si nic nepamatuji, zkuste připomenout. @Clusive,  určitě bude. @Relly,  ano, bohužel to padá do spamu. Už v týdnu jsem to řešil s jedním hráčem.
@ Relly « sob 1:56 pm »
Tak vyřešeno. Chodí to do spamu 🥹

Who is chatting

offline Mionix 
offline Yuminka