Vytvoření složitější rokle

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte?

Souhlasím.
26
47%
Souhlasím, ale pozměnil bych odměnu.
7
13%
Nesouhlasím.
22
40%
 
Celkem hlasů: 55

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » čtv 28. led 2016 18:34:17

Ahoj, :)


mám takový nápad, doufám, že se vám bude líbit. :)


Dost mi chybí na hře, nějaká ta pořádná výprava za něčím " cenným ". Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět. Dříve tu taková věc byla, tím myslím rokle, prošli jste si ji za pár hodin a na konci jste dostali jako odměnu brnění shell. Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci. Pokud tě to zaujalo a máš zájem trochu zpestřit hru, tak čti dál. Viz spoiler. Pokud se ti má počáteční myšlenka už teď nezamlouvá, klikni na " Nesouhlasím " . Poprosím ty, co nesouhlasí, ať napíší proč nesouhlasí a ty, co označí druhou možnost, ať napíší co konkrétně by chtěli.
Spoiler:
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí, zde navrhuji báj o tajemném kováři, který se schovává velmi hluboko v podzemí, někdo říká že v samotném pekle, aby ho smrtelníci neobtěžovali svými " obyčejnými " věcmi na kování. Nikdo neví, zda takový kovář existuje, ale nedaleko Královské stezky byl nedávno spatřen záhadný vchod. Pár odvážlivců to zkusilo, ale zatím se nikdo nevrátil. Ze vchodu se ozývají divné, strašidelné zvuky, kterých se téměř každý bojí. Najde se nějaká sehraná skupina, která se nebude bát smrti a pokusí se vkročit do křtánu pekla?

Tolik na úvod.

Moc by se mi líbilo, kdyby to bylo něco ve stylu rokle a dračí slůje. Příšery na úrovni Entarianských příšer. Každá správná výprava by měla trvat alespoň pár hodin, cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup.

A jaká by tedy měla být odměna pro bojovníky, kteří splní všechny výzvy?

Na konci výpravy dojdou až k tajemnému kováři, který jim ovšem odmítne vylepšit jejich zbraně/ brnění. (Zde se snažím o trochu vtipného kontextu)
Ovšem jeden z bojovníků vytáhne z kapsy "tajemnou věc", dejme tomu třeba čokoládu. Prostě něco, po čem kovář povolí a výbavu jim vylepší.
Ptáte se proč nějaký úplatek? V podsvětí / pekle určitě nebudou mít vše co bylo nahoře na Zemi a kováři bude téměř jistě něco chybět, navíc to zvýší obtížnost. Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.

Odměna za takovou snahu( někdy i několikanásobnou, navrhuji např 5 věcí, které kovář potřebuje a ze kterých se bude automaticky generovat jedna, kterou potřebuje právě nyní. ) bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen, ať už do brnění nebo zbraně. Navíc po všech těch složitostech, kterými si museli bojovníci projít zjistí, že možnost takového pocty není stoprocentní a je tu riziko rupnutí celé věci. Zde si netroufám napsat přesná %, ale 75 na 25% by bylo snad akorát. (25 % šance na vylepšení ). Dále další podmínky, brnění nebo zbraň bude muset být +9 a již přidané tři sloty.

Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP, zájem o PvP na tomto serveru určitě velmi roste a budou tak dány další cíle pro nadšence bojů.
Naposledy upravil(a) Eldik dne čtv 28. led 2016 20:24:15, celkem upraveno 1 x.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od JohnDoe » čtv 28. led 2016 20:17:06

Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí,...
Tady nezbývá než souhlasit, všechno by mělo začínat nějakým promyšleným návrhem, ať už je hráčům prezentován jako pověst či báj.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...

Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...

asi tě nepřekvapí, že jsem klikl na "Nesouhlasím"
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » čtv 28. led 2016 23:26:09

JohnDoe píše:Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
To, že je na metinu možnost mít zaplých hned několik účtů a dělat na nich několik věcí najednou ještě neznamená, že by se to nedalo nijak ošetřit.
Dám ti tedy konkrétní případ : Skupina 4 hráčů, nechť je to složení dagger, bm sura, wp sura a dračí šaman. Tato skupina dorazí na rozcestí, kde jednou cestou může projít pouze onen dagger, druhou cestou pouze onen bm sura a tak dále. Na splnění výzvy pro jednotlivce by měl každý dejme tomu stejný čas, který by se začal počítat při vstupu CELÉ skupiny na on rozcestí. I ten nejzkušenejší hráč by nezvládl ovládat čtyři postavy najednou, ještě když je to omezeno časově.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ano, návrh je nekonkrétní a strohý, protože tu nejde o konkrétní návrh, u toho bych mohl strávit několik desítek hodin. Je to pouze obal a hlavní předání zde probíhá onou myšlenkou mého nápadu.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
Pokud se na to někdo příště vykašle, jeho boj, né ostatních, ti vytrvalí vždy zvítězí, to ostatně ale platí všude. A já tu neříkám, že to tam musí být, je to spíše myšleno jako něco extra, vyjímečného, unikátního mít v PvP zbrani čtvrtý kámen. Nebylo by to pro každého, jen pro ty nejvytrvalejší. Ani nechci aby to mohlo mít 50% lidí, ani 25%, možná ani 10. Tato hra ztrácí na unikátnosti některých věcí, ano, můžeš argumentovat tím, že jen dva lidi na serveru mají schopku 5x15. A že to je taky unikátní. Jenže pokud bych měl srovnat například onu schopku 5x15 a výsledek výpravy, je to jako srovnávat počet yangů s lidskou vytrvalostí.
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...
Opět, nikdo tu nemluví o masách, co by toto mohli mít, šlo by o unikátnost jednotlivců. Pokud tu za chvíli budou mít všichni schopky 4x15 a taliky 9x schop, jaká to bude asi zábava... vždy je někdo slabší a někdo silnější a momentální hranice mezi slabými hráči a silnými se nebezpečně přibližuje. Proč se přibližuje? Ti dobří hráči už nemají kam růst, tudíž je ostatní dohánějí.


Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...
Zaměřím se na druhou část věty. Přesně o tom to ale je! Co by to potom bylo za RPG, kdyby ten co odehrál 20k minut a má 2 postavy měl v celkovém majetku jako ten, co odehrál 500kk minut a má 10 postav? Trochu nelogické :).
Děkuji za názor.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 11:50:40

Rokle jako taková je fajn mapa na ,,odreagovaní" ano jsou mezi námi i lidé kteří v rokly nikdy nebyli,z důvodu že shell je na nic,já bych akorát trošku změnil obtížnost rokle,přidal ,,pokračovaní" stím že by jsi došel nakonec,dostal shell a mohl by jsi se rozhdnout jestli chceš postupovat ještě dále,na jiných serverech,nebudu jemnovat,například máš normalní věž,kterou prolezeš a navrcholku,tzn v 9.patře máš jistou NPC postavu,která tě portne dál a tam máš další dungeon,jelikož na tom serveru je věž dosti zanedbávaná,tak se to vyřešilo takle a hle,hned je oživená,každej den tam potkávám lidi na každém ch,nečetl jsem spoiler,jelikož jsem ted hádky o téma výše,ale jakpsal Temuchin,každej druhej tu má každou postavu,a bohužel na ekuře jde vše solo v dnešní době.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Chyu » stř 03. úno 2016 9:28:16

Naprostý souhlas! Myšlenka ohledně čtvrtého kamene je super, kameny proti určitým rasám přidávají útok, takže by mohli alespoň trochu oslabit ty "válečné tanky". Možná by se s tímto mohly i do hry dostat nové kameny (Silný proti ezoterikům, rychlost útoku, hodnota útoku..), za mě stoprocentní souhlas.

Akorát je tady druhá věc a to, jak již někteří zmiňovali, že Ekura není RPG jako ostatní rpgčka.. Přidal se Entarian a místo toho, aby se lidi sebrali a řekli si "Jo! Teď zatneme zuby, ukováme si výbavy a ukážeme všem jak se pořádně hraje!", tak radši napíšou na fórum, že jim nebyly dodány informace o tom, jaké jsou příšery rasy, že jim berou 40k na sek a prostě že je to moc silné. Je to sice daleko, ale jsem opravdu hodně zvědavý na to, jaká bude nová mapa a reakce na ní.

S návrhem obecně souhlasím. :)

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od JohnDoe » stř 03. úno 2016 11:36:20

Já už z vás fakt nemůžu. Kam ještě chcete tu hru přivést?
Myšlenka čtvrtého kamene je bombastická a to už vůbec nezmiňuju možnost, že by se odstranila zákeřná nemožnost osadit více stejných kamenů. Taková zbraň se třemi až čtyřmi kameny návratu, by ve spojení s úlomky, které se stakují, byla pravým požehnáním…

Protože je zde evidentně dost hráčů, kteří jasně vidí, že denní dárky, 101% buff, účesy a talíky začínají být pro dnešního náročného hráče zcela nedostatečné, dovolím si v duchu Eldíkova návrhu nastínit jeden vlastní. Zatím jen pro představu, bez hlasování…

"Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci." Vlastní vymyšlení nápadu a té omáčky okolo nechám na týmu. Volitelnou odměnou, po splnění tohoto jistě nelehkého úkolu, by byl automatický a opakovaný zisk 500cb nebo 1kkk yang – ať nežeru – řekněme třeba každý týden v neděli. Důležité je jen zajistit, aby na odměnu dosáhl jen velmi omezený počet hráčů, protože jinak by můj návrh ztratil svoji krásu...


P.S. Co se Entarianu týče, napsal jsem, že nedostatek dokumentace není nejvhodnější strategií u novinky, která měla být hlavním tahákem. Ale budiž, probíhá soutěž a já stejně nechodím ani do Kerindoru, který je zdokumentován více než dobře. Šance, že někdy navštívím jeho nadstavbu je relativně malá bez ohledu na množství dostupných informací.
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » stř 03. úno 2016 12:29:31

Někdo to prostě pochopí a někdo ne. Chápu, že postavě Temuchin bude vadit další rozvoj, když hraje jednou týdně, ale my co tu trávíme víc času už nemáme co dělat. Entarian mě fakt nebere, ostatně jako většinu hráčů. Nikdo se tu ani nezmínil o možnosti mít více stejných kamenů ve zbrani. :)

Tržnice je přeplácaná věcma s talikama, přeplácaná okouzlením, přeplácaná zkrátka vším, momentální věci ztrácí na unikátnosti jako tomu bylo dřív.
Proto si myslím, že návrh čtvrtého kamene rozšířeného ještě o nové kameny není vůbec špatný, hra něco takového prostě potřebuje. A ano, určitě to zas nebude mít hned každý, to by jsme zas byli tam kde jsme teď.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Cepino » stř 03. úno 2016 13:52:50

Dodal bych jen takovou maličkost. Dle přídavků posledních dvou map (HG a Entarián), které zdaleka ještě nesplnily své poslání, nejlepší volba expu, stále nevidím na každém druhém dračí věci +9, které by se obchodovali za pár yangů, entarián zeje prázdnotou a lidé ho využívají jen kvůli biologovi, bych soudil, že i kdyby tým něco dalšího přidal, tak zas brutálně těžkého a s tajemstvím. Tak že shrnuto podtrženo tu zas budou výlevy jak je to těžké, jak je to nesplnitelné, jak je to na nic, proč nejsou informace a proč se věci kovou zase o 100x složitěji. Jestli si představujete další mapy, kde bude fungovat 100% buf a zaražený mezerník, tak si myslím, že tudy tým asi cestu nezvolí. On je takový Entarián musel být práce neskutečná co se týče výroby. A aby tu tým přidával další a další mapy, které nebude skoro nikdo využívat, tak to asi nebude to pravé.

Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Spartaa16 » stř 03. úno 2016 17:20:39

Cepino píše: Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
Přesně tak ;)
Jinak mě napadlo, než vymýšlet nové mapy spíše rozšířit ty mapy co jsou tu teď...
Třeba věž se chodí zásadně do 6 patra kvůli kovářovi, sem tam pro truhlu do 9(kvůli zručce...), projití věže je jednoduché a celkem nudné, klidně bych udělal dalších 5 pater věže, kde bych udělal nějaké časové omezení, do jednoho patra meteory, do dalšího těží bosse, do dalšího těžká monstra, či například zabíjení monster, z kterých padne pravá flétna/píšťalka a po kliknutí na ní(zapískání) se zavolá speciální boss, dát za jednotlivá patra odměny, vše je jen o fantazii a o tom, aby se ty mapy využívaly nejenom kvůli dropu, ale i pro zábavu :) :fight:
Podle mě mapy stylu Swamp většinu omrzí, kde hodím 100% buff a držím mezerník, Entarian je hodně těžký, nejvíc mě vždycky bavili a budou bavit mapy typu postupování(patra...) což je věž, rokle..., prostě v každém patře nás něco čeká, máme splnit nějaký úkol, někde můžu něco dropnout, někde musím něco obejít, něco zabít, něco nakopat, hlavně mám rád týmovou spolupráci která fungovala ze začátku dob (rokle,hg,entar) Podle mě je lepší udělat těžší monstra s různými obrany na různé chary, prostě aby lidi začli více spolupracovat :heart:
Tohle je apsoň můj názor :hello:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 340
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 190 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Janko.Tlcik » stř 03. úno 2016 21:02:31

ahoj, nápad na novú mapu fajn, len podľa rozsahu čo si venoval jednotlivým častiam mi príde že ide o akúkoľvek mapu sa teamu bude chcieť spraviť za odmenu ktorú si si ty zvolil. čiže nejde o novú mapu ale o novú odmenu.
čo tak radšej stráviť viac času návrhom mapy alebo nadväzujúcich máp, rozmiesneniu mobov, bossov, tvorby príbehu a systému postupu na ďalšie poschodie , do ďalšej mapy? a voľbu odmeny nechať na team?
osobne si myslím že ak by drop z mobov bol na úrovni swampu a truhly z bossov na úrovni tých čo sú napríklad za steeplechase bolo by to postačujúce. za návrh ani proti návrhu nehlasujem, v tejto fáze mi to príde zbytočné.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Ashen 
offline Mionix