Stránka 2 z 4

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 11:32:57
od MostEVILEK
Jak si přeješ.....nesouhlasím. Z jakého důvodu.....píšeš eventy,opět tu naražíme na to,že by musel být na metinu v jistý čas,aby mohl plnit věhlas.
To prostě nejde,každý nemá čas hrát kdykoliv chce,tak ho nemůžeš nutit,aby hrál přes event aby si udržel cech. Tudíž pouze dropopovaní,či něco co může hráč dělat prakticky kdykoliv kdy se logne do hry,tak to ztrací smysl,z důvodu časové flexibility o které metin celkem dost je.

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 11:52:20
od Sabousek
Když se jedná o jedince, nedostatek času naprosto chápu. Jenže cechy netvoří jedinci, cechy tvoří skupina hráčů nebo aspoň teoreticky by měli. Tudíž časové vykrytí je mnohonásobně větší. Pokud má cech jedinec, tak ať mu zůstane pouze na okrasu nicku nad hlavou, to mu nikdo brát nebude.

Moje představa získávání PVM věhlasu byla taková, že drobný zlomek na udržení základního věhlasu by tvořila obyčejná PVM aktivita v cca 5ti průměrně aktivních lidech, která je k dispozici kdykoliv po přihlášení do hry. Eventové účasti, souboje, o kterých se ještě rozepíšu, by přispívali do věhlasu větším dílem, právě proto, že jsou ojedinělé a ne vždy dostupné.

Sám jsi napsal, že cechy nemají smysl. Jelikož nepřispíváš žádným nápadem, současný stav ti teda vyhovuje? Vyhovuje i ostatním nebo pouze tobě? Co navrhuješ na znovuzískání smyslu cechů?

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 12:08:33
od MostEVILEK
Začnu od začatku,což je u mě divné :O Jistě,v cechu by mělo být více aktivních hračů,to souhlasím,ale dejme tomu že v cechu je 10 aktivních hračů,vezmeme v potaz to že každý hraje minimalně hodinu deně,ale každý třeba v jinou dobu než ostatní,jak dobře víš den má 24h,takže se nemusejí lidi v cechu třeba kolikrát ani sejít,pokud považuješ za dobré,aby se věhlas cechu získaval skupinově,tím myslím to že ten cech bude někde spolu,tak jak jsem již psal nahoře nemusí to každému vyjít,pokud to ovšem zamýšlíš tak,že by se započítval věhlas každému členovi cechu zvlášt,tak to je to samé jako normalní věhlá stím že se to bude davat do cechu a nedonutíš tím lidi aby spolupracovali což si myslím že je hlavní důvod tohoto podtématu nebo se snad pletu? Co navrhuji na znovuzískaní smyslu cechů? Když se tak podíváme na řiši,tak je v každé řiši 5-7 aktivních cechů,když to vezmeš podle toho jak chodí do válek říší,či se objevují v mapách jako cech,jelikož to že někdo si vezme šamanku a wara a jde swamp sám,ale má loglé obě postav které jsou v jednom cechu nepovažuji jako aktivitu,když tu probíráme aktivitu cechu tak snad bychom se měli bavit o více lidech kteří spolu něco dělají než když jde někdo někam sám. Myslíš si že navrhnu nějakou naprostou blbost,kterou hned vyvratíš,ale to se pleteš. Navrhoval bych tedy,aby se místa v cechu omezila na 30,místo nějakych 70ti či kolik je ted,zamezilo by se tím tomu že by tam lidi měli dropery,které využivají jen na swamp napříkla a bylo by to velké + že by museli hrát za postavy které mají v tom daném cechu které používají například na pvp,přes 75% lidí na ekuře používá více postav na hraní,prostě mají 1 postavu pouze na pvp,a pvm sní dělají malo kdy,nicméně co by zprovoznilo cechy přímo jako takové,to bohužel v tomto počtu lidí nejde,cech je pro 70 lidí momentalně(pokud se nepletu). Jak časté jsou valky cechů ted vs 2 roky zpět? Dále bych navrhoval pvm války, například spawnutí x bosů a který cech je zničí dříve vyhrál,nebo jiných mobů,jistě ted poukážeš na to že co jsem psal nahoře o časové flexibilitě,ale když už je to cech jako takový tak se dá domluvit jednou za čas,akorát že tady je problém,realizace....nechci tím nějak pohanit admin tým,ale myslím si že X navrhů tu an foru je zbytečný,jako například tento.Možná jsem jediný,ale vidím v tomto tématu pouze to že někomu zase chybí pozemek,a tak ho chce,a jelikož to předtím nevedlo ke zdaru,tak ted jste to lépe propracovali,jistě vyvedeš mě z omylu že tomu tak není,ale každý si myslete své. Cechy by se klidně mohli zrušit,jelikož jsou na nic a dlouho na nic budou,krom toho cehovního chatu.

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 12:45:58
od Sabousek
Musím tě pochválit, po 5ti příspěvcích jsi konečně přínosem pro dané velmi široké téma.V podstatě jsi svým způsobem vystihl to, o co se mi tu zčásti jedná. Díky Tobě tak dojde k pochopení i u dalších hráčů, pro který je nesrozumitelný můj slovosled.

Ano, základní věhlas by se udržoval aktivitou členy cechu, kteří budou pvmkovat společně nebo i zvlášť. Tím by se takřka mohl vyřešit problém, jak řešit hodnocení aktivity cechu, který si má udržet pozemek.
Větším přínosem pro věhlas by byly skupinové aktivity eventové nebo v případě nových pvm cechovních soubojů, který jsi nakousl. Proč větší přínos? Protože sehnat skupinu lidí, který ve stejný čas mají příležitost hrát je mnohem náročnější než se jako jedinec někam vypravit a něco zabít. Velmi dobrý postřeh. Měla jsem totožný nápad ohledně PVM cechovních soubojů a jsem ráda, že nejsem jediná. Včetně nápadu v soupeření již zavedených věcí jako je výlov ryb, steeplechase, s rozdílem soupeření v rámci cechů nikoliv říší. (Nechci rušit velký výlov ani steeplechase pro říše). Prostě vytvořit mezi cechy zábavné soupeření a rivalitu nejen v oblasti pvp.

Proč se neválčí? Protože je to jen zábava z dobré vůle, která na úkor naší investice do elíků, pvp výbavy, energie do spolupráce nepřináší zhola nic krom jisté prezentace cechu. Proto chci zde také nakousnout návrhy na zlepšení, co se týče válek cechů

Řešení optimální kapacity cechů je také přínosem. Směle do toho.

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 15:01:37
od budaso20
Ahoj Všem
Celkové myšlenka o získávání věhlasu pro cech jako celej se mi velice líbí.
Do problematiky pozemků bych se pouštěl nerad, jediné co k tomu napíšu, že neni až tak nemožné cechovní pozemek opravdu odkoupit. I my z Heavens jsme k němu přišlli touto cestou, tedy nemyslím si, že by bylo zapotřebí je nějak, jak to napsat, znárodňovat :-)

Koordinovat cechovní akce, tedy více lidí najdou je dost složité a to hlavně proto, že ne všichni máme čas ve stejnou dobu, práce, škola, rodina a hlavně ne všichni sedíme pouze u Ekury, tedy o nějaké pravidelnosti za účelem získávání věhlasu bohužel nemůže být moc řeč a to i z důvodu, jak společný věhlas sledovat a započítávat. Jediná aktivita cechu, kterou lze momentálně systémově započítávat, alespoň pokud je mi známo, možná se pletu, jsou cechovní války, ikdyž je pravdou, že mezi návrhy se kdysi objevila zmínka o cechovních úkolech ( obdoba knih misí pro skupiny ) a to už by byla cesta pro věhlas :-)

Mohli by se sčítat aktivity členů cechu v PvM, jako pěstování bylinek či postupné plnění individuelních výzev, zabíjení bossů, ničení metinů, odvádění daní atd...

PvP výzvy pro jednotlivce tu máme taky a i ty by se mohli sčítat mezi členy jednotlivých cechů, jako počet Cb z válek říší, pobitých nepřátel a nebo tyto hodnoty sčítat jen z cechovních válek. Za každou cechovní válku by se přičetlo nějaké to % ať už za výhru, remízu nebo prohru, přičemž za výhru samozřejmě nejvíce.

Nerozlišoval bych, jestli cech získává věhlas z PvM či PvP aktivit, získávání rovným dílem, leč rozdělil bych podle toho rozšířené možnosti cechu.
Za PvP zvýhodnění do válek cechů a za PvM třeba nějaké to % na drop, yang či exp jako tomu bylo za stromky o Vánocích.

Uvítal bych rozšíření možností cechovní pokladny a to jak z ohledu její kapacity, tak možností využítí prostředků v ní. Cech by za věhlas získal možnost nějaké výhody, ale z pokladny by si jí musel zacálovat, jako je tomu v KS.

Více NPC na pozemcích. Za věhlas mít možnost postavit cechovního skladníka pro společný sklad, pokud by u něj členové cechu prodávali pruty, odváděla by se od něho klasicky daň do královské pokladny plus nějaké % do té cechovní.
Cechovní obchodnice s barevnými eliky, které si budou moci členové cechu vykoupit, poté co je tam jiný čllen cechu vložil ( trochu scifi) :-D

Nápad s možností vylepšit si daného cechovního kováře je parádní, momentálně Nám tam a i Všem ostatním pouze mává kladivem na přivítanou, když jedeme tavit rudy :-)

Prozatím vše, ale další nápady určitě mám, jen netuším co je a co není možné realizovat :-)

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 15:42:40
od Cepino
Kvituji snahu o zlepšení, pozvednutí cechů a vše okolo nich, nic proti tomu nemám, ani proti odměnám, ale:

1.) Proč vážete nějaké počty lidí v cechu na nějakou aktivitu, plnění nějakých úkolů?
2.) Opravdu si myslíte, že každý touží mít v cechu 50 cizích lidí, aby mu naplňovali věhlas a chodili se mlátit do války i když mají 3x týdně válku říší?
3.) Proč dalšími a dalšími novými podmínkami limitujete i toho třeba jedince, který má vlastní cech, vlastní pozemek a chcete ho o pozemek obrat?
4.) Proč najednou někdo touží po pozemcích, když jsou i dle některých úplně k ničemu?
5.) Jmenujte mi cech, který má více jak 50 aktivních hráčů.

Mohl by mi prosím na mé otázky někdo odpovědět? To si příště vymyslíte, že každý den musí být online alespoň 30 členů z cechu, jinak mu pozemek propadne? Tuším, že na ofiku přibyla cechovní oblast, kde byly k mání další pozemky, proč se sem nenasadí?

Děkuji
Cepino

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 16:10:20
od budaso20
S trochou nadsázky zmíním Heavens, 51 aktivních členů :-D ( no dobře méme cca 15 buffů a pár z nás tu má i druhou postavu v cechu :-D )

Jak jsem již zmínil, pozemky bych stávajícím majitelům nevyvlastňoval, komunita by to dazajista přijala s velkým odporem.

Pokud by se zapojil do zvyšování cechovního věhlasu nějakým zvůsobem systém výzev pro jednotlivce, jako pěstování, rybaření, ničení meteorů, zabíjení bossů, projití HG, sbírání bylinek, zvládne to i ten jednotlivec, podobně jako věhlas osobní, proto jsem psal, že bych nijak nezvýhodňoval získávání věhlasu pomocí PvP, pač je každého věc čemu se ve hře věnuje.

Vrátím se k nápadu ohledně knih misí pro skupiny.
Dost lidí vlastní postavy na takzvané stání do HG. Určitě by nových skupinových knih mísí pár jedinců nakonec rádo využilo k tomu aby si něco málo nahráblo, tedy bych doplnil, že by odměny šli rovnou do cechovní pokladny :-)

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 16:14:53
od sizmik
Ahojte.
Na začátek vyslovím krátce nesouhlas a to s tím, aby se o pozemky přicházelo, leda v případě, že danej cech by byl velmi velkou dobu neaktivní(půr roku a více), prostě ztrátou pozemku nesouhlasím.
Nicméně velmi se mi líbí nápady, co tu jsou, obzvláště možnost, že by si cech mohl vylepšit kováře, aby měl větší šanci na úspěch, nebo se choval jako požehnaný pergamen atd., jelikož mi přijde že nyní je poměrně k ničemu. Nicméně toto vylepšení by mělo být těžce dostupné a bylo by na něj třeba různých předmětů, jenž nemají extra využití nebo nové, jenž by šly dropnout, třeba pro malé i velké, které by bylo tak akorát, aby se to velkým oproti swampu nevyplatilo a malým ano. Nicméně tak jak tab bych nešel za to, že by při neúspěchu padl item o jeden bod/zvýšení šance na úspěch, nešel bych až k tomu, že by fungoval jak magický kámen, to by bylo podle mého názoru až příliš silné.
Co se týče věhlasu, sice je to zajímavej nápad, avšak podle mě poměrně těžko udělatelnej, a podle mě by se to za tu práci, kterou by team mohl udělat jinde nevyplatilo. Jinak co se týče eventů pro cechy tak tam souhlas :-)
S pozdravem
Sizmik

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 17:06:13
od Sabousek
Cepino píše:Kvituji snahu o zlepšení, pozvednutí cechů a vše okolo nich, nic proti tomu nemám, ani proti odměnám, ale:

1.) Proč vážete nějaké počty lidí v cechu na nějakou aktivitu, plnění nějakých úkolů?
2.) Opravdu si myslíte, že každý touží mít v cechu 50 cizích lidí, aby mu naplňovali věhlas a chodili se mlátit do války i když mají 3x týdně válku říší?
3.) Proč dalšími a dalšími novými podmínkami limitujete i toho třeba jedince, který má vlastní cech, vlastní pozemek a chcete ho o pozemek obrat?
4.) Proč najednou někdo touží po pozemcích, když jsou i dle některých úplně k ničemu?
5.) Jmenujte mi cech, který má více jak 50 aktivních hráčů.

Mohl by mi prosím na mé otázky někdo odpovědět? To si příště vymyslíte, že každý den musí být online alespoň 30 členů z cechu, jinak mu pozemek propadne? Tuším, že na ofiku přibyla cechovní oblast, kde byly k mání další pozemky, proč se sem nenasadí?

Děkuji
Cepino
1) Proč se má prezentovat cech, který vlastně už není "živý"? Poznatelnost živého cechu dle mého návrhu je na základě běžných aktivit dropování a zabíjení bossů, což většina lidí dělá i ted. Co já vím, třeba to můžem rozlišit i na aktivitu prodeje ve stáncích. Proto piště nápady i ty seblbější.

2) PVP věhlas by byl bonusový, základní byl opravdu v ohledu toho PVM. A jak jsem psala, měl by být utvořen tak, aby byl udržitelná cca 5ti lidmi, kteří průměrně hrají 1hodinu denně (to neznamená, že musí hrát denně, ale třeba ob 3 dny 3h nebo ob týden tomu věnují celé odpoledne, v případě 3 lidí by jejich časová ivenstice měla být cca dvojnásobná na rozdíl od 5ti lidí, v případě 30ti lidí stači, aby každý z nich byl denně aktivní 5min? Skoro směšné). Nikdo nikoho nenutí nabrat, co největší počet hráčů do cechu, ovšem ve větším počtu vše bude snadněji dosažitelné. Nemusí být aktivní ve stejnou hodinu, ve stejný den.

3) Promiň, ale jedinec prostě není cech, nemá nárok na cechovní "věci". Pro prezentaci jedinců jsou tu hodnosti, lvly a spoustu jiných věcí. A když už to mermocí chce mít, ať se pěkně nadře.

4)Nemluví se tu pouze o pozemcích, osobně zrovna já po nějakém nemám vůbec touhu. Proč taky? V nynějším systému jsou vskutku zbytečné. Proto snaha o znovuvyužití cech.pozemků a následně jejich dostupnost.

5)Nevím proč zrovna 50 hráčů. Ve svých návrzích jsem takové nároky nepožadovala. Vyjmenovat cechy, který si zaslouží odměny a malinké zvýhodnění za spolupráci narozdíl od ostatních bych ti dokázala.

Ano, pro rušení pozemků jsem také za předpokladu dlouhé neaktivity. Vy jste mě snad pochopili, že když někdo jeden týden nebude ve hře, přijde o pozemek? Tak to jste mě pochopili špatně. Sepsala jsem tu nápad na postupné "chátrání" pozemku a až po naprosté pustotě cechovní pozemek odebrat. To je otázka několika týdnů nebo měsíců nikoliv dnů a pouze jen mrtvých cechů. Myslím si, že nikoho, kdo je aktivní zde na foru by to neohrozilo. Protože určitě daný hráč i je nějakou tu hodinku týdně aktivní i na hře, nejen na forum. Proč chátrání? Pro udržení hodnoty cechovních materiálů a tomu, aby se měl cech stále čemu věnovat. Za předpokladu, že jistá nadstandartní snaha přinese výhody super kováře, super skladníka, super obchodnice nebo čehokoliv jiného, co vás napadne. Určitě jste si všimli, že překližky (nejsou to jen překližky, těch předmětů je tu mnohem mnohem víc, co ztrácí na hodnotě nebo mají hodnotu nulovou) a spoustu jiných věcí nikdo nesbírá. Proč? Právě protože jsme je potřebovali jednou dvakrát možná i třikrát za celých 5 let působení ekury. Představte si např jakou by měli hodnotu dračí kosti, kdyby nebyla jejich využitelnost časově neomezená? Kdo by navštěvoval SD3, když jezdecká zvířata by stačila získat jen jednou?

Edit: Jo a určitě by vedení cechů neuškodilo zavedení informace, kdy postavy členů byly naposled přihlášeny. Protože se stává i to, že vůdce cechu potká svou ovečku online jednou za měsíc i když jsou oba aktivní několikrát do týdne.

Re: Nápady pro renovaci cechů

Napsal: stř 10. úno 2016 19:57:01
od Chyu
Ahoj, chtěli bychom se jako cech taky zapojit do této diskuze. To že cechy potřebují projít nutným přepracováním je jasný fakt, který nejde vyvrátit. Pokud se ale chceme někam jako komunita dostat a hlavně pomoct vývojářům v tom, aby se měli od čeho odrazit, tak nesmíme jen myslet na ty věci nové ale i na to, jak přepracovat věci současné tak aby je bylo možné již spokojeně využívat. Dali jsme tedy hlavy dohromady a níže napsaný text je celkové shrnutí toho, v čem vidíme aktuální problémy cechu a jak je řešit. Samozřejmě nás ale i napadlo mnoho věcí nových, ty přikládáme jako inspiraci pro team. Předem bychom asi upozornili na velmi dlouhý a obsáhly článek. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to!
Cech obecně a jeho základní možnosti
Největším problémem je asi to, že cech jako takový nemá kromě určité komunity lidí (která by mohla v pohodě fungovat i bez cechu) nic nabídnout. Také není problém cech rozpustit a v zápětí ho zase založit. Když pominu cechovní pozemek a level (který se dá skoro hned naexpit) jste o nic nepřišli.

Jak obecně zvětšit hodnotu cechu?
První věc, která by se měla ujasnit je to, proč vlastně chceme nějaké cechy mít. Je to proto aby určitá skupina lidí nosila stejné logo a název nad hlavou? Určitě ne. Většině se určitě pod pojmem cech představí..dobře pod pojmem dobrý cech představí početná skupina hrdých a dobrých bojovníků, kteří pracují na jméně a síle svého cechu a na oplátku se jim tak lépe postupuje herním světem, ať už by dostávali bonusy, nebo měli více procent u kovářů, nebo dokonce speciální součásti výbavy?
Cech by měl mít něco, co je nelehké získat, něco co není lidem lhostejné že jsou v cechu který to vlastní. Když to přirovnám k postavám, napadají mě jednoduché příklady: Herbaření P, Sběr Jaderitů IV., zkrocen Diabolos, hotová Karma a mnoho dalšího. Tak třeba přidat cechovní úkoly, speciální cechovní mounty, změnit využití cechovním pozemků, změnit systém válek na výhodný.

Jak zvětšit atraktivitu cechu?
Proč vlastně dnes chtějí lidé do cechu? Proč by se měl nováček ohlížet po nějakém cechu, nebo se snažit do nějakého dostat? A když už se tam dostane, jak si jej mám cech udržet? Očekával že se jeho hraní změní, že se bude podílet na budování cechu, ale nic. To se mu skoro vůbec nedostalo, může maximálně darovat kmeny vůdci, aby vysadil stromy..
Jak již je napsáno výše, chce to cech budovat od samotného začátku. Plnit cechovní úkoly, kterými získáte bonus na určitou rasu do nějaké mapy, bojovat ve válce cechu pro to, aby se cech umístil v horních pozicích a benefitoval z toho třeba bonusy na exp, yangy, yangbomb, těžbu.. Nebo úplně z jiného soudku, odemčení speciálních dungeonů pouze pro členy cechu za účelem zisku nových součásti výbavy.

Výhody za expení cechu
Další na řadě jsou cechovní levely, k čemu vlastně jsou? Level přidá body do cechovních kouzel, zvýší maximální počet členů cechu a Energii dračího ducha. Aha. Od zvyšování levelu cechu by se mělo odvíjet daleko více věcí.
  • Maximální počet členů
  • Maximální kapacita pokladny
  • Možnost vložení peněz do pokladny za jednoho člena za určitý čas
  • Body do kouzel
  • Možnost zlepšovat věci na pozemku
  • Odemykání nových dungeonů
  • Možnost pustit bonusy pro cech jaké známe z válek
  • Možnost pustit bonusy pro cech do určité mapy
  • Možnost platit o 1 % menší daně
  • Permanentní zvýšení procent na vylepšování
  • Větší šance na přijmutí předmětu od biologa
  • A mnoho dalšího..
Zprovoznění cechovní pokladny
Ikdyž na Ekuře najdete cechy, které mají ve své pokladně nějaký ten obnos, tak od určité doby zeje pokladna ve většině cechů prázdnotou. Peníze odjakživa na Ekuře vládli, vládnou a vládnout budou, proto jsou určitě neodmyslitelnou součástí v možném budoucím přepracováním cechu.
Pokladna by se určitě využila na více možností, o nichž bude napsáno níže. Zde ale ty hlavní funkce.
  • Do pokladny by mohl přispívat každý ale pouze jednou za určitý čas (odvíjení se od levelu cechu).
  • Yangy vložené do pokladny by nešly získat zpět do kapsy hráče a to ani vůdcem!
  • Finance uložené v pokladně by se používali na různá vylepšení a podobně, využití v praxi uvidíte níže.
Komunikační technologie
Bez dobré komunikace nemůže žádný cech dobře fungovat. My jsme si to vyřešili jiným způsobem, který je určitě několikrát lepší než okno "Zprávy" ve hře. Ale ne všechny cechy to tak mají a proto by se měli v této oblasti udělat drobné úpravy.
  • Přidat posuvník. Hra by ukládala 30 zpráv, myslíme si, že to bohatě stačí na nějaké vzkazy apod.
  • Rozlišení hodnosti člena cechu podle barvy jména
  • Při vyvěšené zprávě (! před textem) by se po nalogování postavy zobrazila obálka "Nové oznámení v cechu!"
  • Předělání horizontálního uspořádání zpráv
    Nynější verze:
    Obrázek
    Správně by to mělo být opačně, tedy "1" by měla být první.
    Stejně tak to funguje na FB, Skype, TS3 a dalších službách..
  • Přidat možnost upravovat zprávu (vůdce automaticky, ostatní podle nastavení pravomocí vůdcem)
  • Přidat čas a datum
Přidělání určitých informací o členech cechu
Zde není moc co řešit, zkrátka.
  • Přidat zaměření postavy
  • Informace o poslední aktivitě člena
Více pravomocí k rozdělení mezi hodnosti
Cechovní hodnosti jsou mrhání nevyužitým místem. Celkem máme 15 hodností, z toho je jedna vůdce, takže můžeme rozdělit celkem 14 hodností, když se ale podíváme do správy pozic, tak vůdce může rozdělit maximálně čtyři pravomoce, to je naprosto k ničemu. Přidání nových pravomocí.
  • Přijímat a vyhlašovat válku
  • Možnost vylepšovat cechovní kouzla
  • Možnost měnit dostupnost kouzel při válce (více níže!)
  • Možnost spravovat pozemek
  • Kapitulovat ve válce cechů
Kompletní předělávka cechovních kouzel
Základy cechu máme za sebou, teď se pojďme přesunout k těm větším věcem v cechu. Pracovali jsme na kompletní předělávce cechovních kouzel.
Kouzla by fungovala zcela odlišně než nyní. První rozlišnost je zde taková. V základu byste si mohli maximálně aktivovat 3 kouzla naráz (odvíjení od cechovního levelu!). Výběr kouzel by šel samozřejmě měnit i počas cechovní války (o to jde, aby se daly dobře měnit taktiky a šlo by oslabit nebo zaskočit soupeře). Takže vůdce a popř. další jim zvolený (viz. nahoře) by měli v cechu tabulku "Aktuální válka" (vlastně by jí tam měli všichni členi, aby viděli co je právě dostupné, ale nemohli by to měnit). Tam by byly všechny informace o probíhající válce (více níže!). Kromě toho by tam také byla kolonka "Dostupné kouzla:" a ti lidi tím pověřeni by mohli dostupnost jednotlivých kouzel měnit. Právě dostupné kouzla by měli efekt, jako má zapnuté kombo.
Obrázek
Rozmezí mezi možnou změnou kouzel by bylo asi tří minutové. Pokud se změní dostupné kouzlo na jiné, tak se efekt předešlého automaticky vyruší. A nyní již k seznamu kouzel.

Statusové kouzla
  • ZB+
  • MB+
  • VB+
  • SIL+
  • VIT+
  • POH+
  • INT+
  • Hodnota útoku+
  • Magická hodnota útoku+
  • Obrana+
Dynamická kouzla
  • Otrava ubírá o X více
  • Zapálení ubírá o X více
  • Otrava ubírá o X méně
  • Zapálení ubírá o X méně
  • Všechny buffy trvají o X více
  • Všechny debuffy trvají o X méně
  • Všechny debuffy udělené nepříteli trvají o X více
- Všechny kouzla by měla maximální hodnotu P, jak jsme zvyklí.
To samozřejmě neznamená, že se každým stupněm zvyšuje jejich hodnota, ale i potřebná mana k seslání, doba trvání a zákonitě doba přebíjení.
Obrázek:
Obrázek
Vylepšování kouzel
Pro vylepšování kouzel by se musely spojit síly dohromady. Pro vylepšení jednoho bodu (1-20, ne ze 17!) by byly potřeba čisté yangy a cechovní level. Na základních stupních by se nejednalo o nic složitého, prostě klasika. Z M1 na M10 by už se musela dát dohromady určitá skupina lidí v cechu (nemusí být propojená skupinou). Vůdce by odstartoval quest za účelem dropu nějakého předmětu, který by byl potřeba pro vylepšení kouzla na další stupeň. Třeba na vylepšení na M5 by se potřebovala hlava Craniona, tak by se cech mohl rozdělit na 3 skupiny, které by šly mlátit do HG za účelem zabití Craniona. Šance na spadnutí by nebyla samozřejmě 100%. Z G1 na G10 by se k tomu přidaly další věci. Dejme tomu že na G7 bude potřeba 7.000 bodů, které by se přepočítavaly ze získaných CB za cech ve válkách. A konečně na P by bylo potřeba vše co na nižší stupně a nutnost mít na cechovním pozemku postavu Mág (a na tu by byl zase další quest).

Každý stupeň by na své vylepšení požadoval to co z minulého stupně ale i něco nového.
Pro příklad tedy: Na G5 byste potřebovali yangy a level - to je z kategorie 1-20, dále pak určitý předmět dropitelný z nějakého moba - to je z kategorie M1-M10 a nakonec nějaké ty speciální body - to z kategorie G1-G10.

Na závěr k cechovním kouzlům bychom chtěli podotknout, že by šlo vylepšit všechny kouzla na max, ne jak je tomu nyní.

Kouzla použitelná mimo válku cechů
Jako další možnost, která nás napadla by nebylo špatné, kdyby se některé schopnosti daly používat i mimo válku cechů. Opět by k tomu bylo zapotřebí udělat nějaký PvM quest či projet dungeon a získat jako cech nějaké CB ve válce.

Války cechů
Když srovnáme frekventovanost dnešních válek cechů a válek cechů před třemi roky získáme nepěkné čísla. Co se stalo, že nyní již o války cechů není takový zájem? Co by tomu pomohlo? Je to globální problém v tom, že je dnes již těžké se nějakému cechu rovnat, nebo jde o hráčskou lenost? Nebo by stačilo třeba jen zakázat houbičky? Kdo ví..

Módy
Napadlo nás válku cechů rozšířit nebo předělat o několik nových módů. Udělali jsem také rychlé grafické podklady, které slouží pouze jako inspirace.
Mód město
Již by se nebojovalo v běžném městě, ale ve speciálních městech duchů (to by byly jen malinké města v poválečné atmosféře, kde by se bojovalo), hra by dané město určila náhodně ze tří možných.
Obrázky:
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Mód aréna
Tento mód je v pořádku, možná jen obměna mapy by neuškodila.
Mód vlajka
Taky by to chtělo nějak oživit, nápad pěkný, ale ta rychlost přenosu a uspořádání mapy je nic moc.
Třeba možnost postavit do cesty nějakou překážku, nebo povolit na 10 sekund mounty..
Bránění pevnosti
V tomto módu by šlo o to, aby se protivníkům nepodařilo zničit budovy a následně krystal v pevnosti. Každá budova by měla určitý počet životů a hráč by jí životy ubíral tím, že by na ní klikl (něco jako podřezávání májky), po zničení by budova zmizela. Cílem by bylo rozbít krystal, v pevnosti. Úkolem obránců by bylo zabít co nejrychleji počet nepřátelů.
Obrázky:
ObrázekObrázek
Další pěkný nápad na mód: viewtopic.php?f=59&t=85049

Nové vyhlašování války
Víceméně jsme jen chtěli přidat možnost zakázat nějaké předměty, které by se daly vybrat.
Obrázek:
Obrázek
Tabulka o aktuální válka
Jak už bylo zmíněno výše, nově by byla k dispozici tabulka s informacemi o válce cechů.
Obrázek:
Obrázek
Výsledky na webu
O tomhle bude ještě řeč níže, takže zde jen podotkneme, že by se z každé války cechů dělal výpis, podobný jako ten z válek říší.

Registr cechů připravených válčit
Určitě všichni znáte ten pocit, když se snažíte vyhlašovat války ale daný vůdce není zrovna online. Toto by řešil tento registr. Vůdce nebo jim pověřený by se mohl přihlásit do registru cechů připravených válčit. Tím by se protivníkovi ulehčila situace o to někoho na válku najít.

Pozemek
Konečně! Jsme u další věci, která je nedílnou součásti cechu - pozemek. V současnosti nevyužívaná věc a to je veliká škoda!

Prvně něco ohledně stavění.
  • Přidat cechovní sklad
  • Podle levelu cechu možnost sadit nové stromy. :mrgreen:
  • Možnost postavit budovy ve více barvách
  • Možnost postavit více okrasných budov, stromů, trávy, rostlin..
  • Opravit bug, kdy se na pozemku nejde pohybovat pomocí myši.
  • Možnost postavit na pozemek další NPC, třeba strážce se vzhledem strážce města apod.
  • Možnost přidat vodní plochy
Vlastní teleportér
Tato možnost by nejspíše byla velice vítána, po splnění určitých podmínek (opět: yangy, quest, dungeon..je toho nepřeberné množství co se dá vymyslet), by se veliteli u cechovní teleportéra otevřela možnost udělat port na dostupné místo na mapě.

Kovář
Proč nedat kováři potřebné věci a magický kámen a on mi vylepší věc s vyšší šancí na úspěch a bez toho, aby mi věc rupla? A třeba i za nějaký vyšší poplatek, než stojí běžné vylepšení. Opět by byl úměrný poplatek a vyšší šance na úspěch podle levelu kováře (ten by se zvyšoval s levelem cechu).

Vodní plochy
Bylo by možné na cechovní pozemek přidat vodní plochu a podle toho, jaké ryby byste tam přidávali by se všem členům zvýšila šance na to ten určitý typ ryb vylovit.

Ostatní

Cech log
Přidat na web log o ceších, vůdce by tam mohl přidávat informace o cechu, byl by k zobrazení aktuální seznam členů, historie válek apod.

Historie válek
Jak už bylo zmiňováno..
Zobrazení kolik kdo zabil, kolikrát kdo umřel a další informace!
Něco jako výpis z válek říší.

Ostatní
Poslední co chceme podotknout je nezávislost barvy koně a jezdeckého zvířete na pozici v cechu!
Ta skoro smrtelná rána po tom, co zjistíte, že nemůžete mít bílého lva..ach.. :cry:
- Pro poznání vůdce by se u jeho postavy nad názvem cechu přidala korunka.

Další návrhy jiných hráčů:
Vytvoření cechovního skladu
Návrh - Cechovní sklad a forum
Více zpráv v cechu
Zástupce vůdce cechu
Cech - čas od posledného prihlásenia
Úprava cechu
Cechovní schopnosti