Možnosti hry a nove projekty?
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
- Dal poděkování: 393 poděkování
- Dostal poděkování: 99 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Podle mě by hru oživila (i když to není zrovna moc potřeba) nějaká nová mapa jako věž. Mapa na které by si mohli zaexpit a zadropovat i malé levly (třeba 60-70) a na druhou stranu by představovala velkou výzvu i pro vysoké levly (110+). Nejlepší by bylo, kdyby se to dalo překonat v jednom člověku (hlavní postava + bufka) ale zase nic snadného. Chodit věž je zábava a ze začátku výzva ji překonat ale v levelu 110 už je to moc snadné a jiná výzva není. Rokle je taky super ale ne každému vyhovuje spolupráce. A jinam (pokud vím) jít v lv. 100-120 nemůžete....
Od začátku věrný shinsoo
Jsemsura9 (156)
Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) 
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x
- filipaser
- Lv.15
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 18. kvě 2015 19:36:51
- Bydliště: ČR
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
-
- Lv.10
- Příspěvky: 65
- Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Ano pro vysoké lvl tu je HG, Swamp, Entarian ( je to dobře, ze je motivace k tomu expit a zdokonalovat se)
Ale udělal bych i mapu, kde se da dobře zadropovat + něco pro velké lvl ve stylu věže nebo swampu. Kazdej tu píše, ze kdyz se začínalo bylo všude plno atd.. Ale ted je prázdno, protoze ceny strašně klesly např mapa z 250kk na 70kk to samé keri dřív tam bylo plno a ted kosti uz taky nemají takovou cenu a o perlach ani nemluvím. Do veze se chodila na sperkovnice a kdo je ted bude dropovat, kdyz maji cenu 200k a jsou prakticky neprodejné
Proto bych udělal novou mapu, kde budou padat casto pruty zlata + nějaké věci např jako ve SWAMPU, ale samozřejmě s menším výdělkem. Protože si myslím, ze vydělávat v metilendu omrzi.
Ale udělal bych i mapu, kde se da dobře zadropovat + něco pro velké lvl ve stylu věže nebo swampu. Kazdej tu píše, ze kdyz se začínalo bylo všude plno atd.. Ale ted je prázdno, protoze ceny strašně klesly např mapa z 250kk na 70kk to samé keri dřív tam bylo plno a ted kosti uz taky nemají takovou cenu a o perlach ani nemluvím. Do veze se chodila na sperkovnice a kdo je ted bude dropovat, kdyz maji cenu 200k a jsou prakticky neprodejné
Proto bych udělal novou mapu, kde budou padat casto pruty zlata + nějaké věci např jako ve SWAMPU, ale samozřejmě s menším výdělkem. Protože si myslím, ze vydělávat v metilendu omrzi.

-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Ja mám presne ideálnu mapu ktorá je ako swamp..volá sa swamp..Nevidím dôvod prečo robiť mapu, ktorá je podobná ako swamp, ked už tu jedna taká mapa je, čo ti bráni tam ísť? výbava do swampu neni absolútne tak drahá a ked niesi totálny neschopák, dokážeš tam zarobiť peknú čiastku (1,5kkk +/- dávam za 2h a to nepočítam expertky a ostatný drop) a výbava na dropke môže mať cenu tak max 4kkk a 101% buff tiež už v dnešnej dobe zoženieš za lacno..stačí sa trošku kúsnusť nadropovať to a potom v swampe zarábaš pekné peniazeDaveB píše:Ano pro vysoké lvl tu je HG, Swamp, Entarian ( je to dobře, ze je motivace k tomu expit a zdokonalovat se)
Ale udělal bych i mapu, kde se da dobře zadropovat + něco pro velké lvl ve stylu věže nebo swampu. Kazdej tu píše, ze kdyz se začínalo bylo všude plno atd.. Ale ted je prázdno, protoze ceny strašně klesly např mapa z 250kk na 70kk to samé keri dřív tam bylo plno a ted kosti uz taky nemají takovou cenu a o perlach ani nemluvím. Do veze se chodila na sperkovnice a kdo je ted bude dropovat, kdyz maji cenu 200k a jsou prakticky neprodejné
Proto bych udělal novou mapu, kde budou padat casto pruty zlata + nějaké věci např jako ve SWAMPU, ale samozřejmě s menším výdělkem. Protože si myslím, ze vydělávat v metilendu omrzi.

ende
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
- Dal poděkování: 393 poděkování
- Dostal poděkování: 99 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Vím že od lv. 100 můžu jít do swampu ale to je jen mapa na expení a vydělávání. Nepředstavuje žádnou výzvu na překonání. (Něříkám že je swamp špatný). Proto jsem psal že by to chtělo další mapu jako věž. Věž není jen o expení ale o tom, že překonat ji není úplně jednoduché (když nejste 150) a proto představuje výzvu pro malé lv tak do 100. V tom se odlišuje od ostatních map které jsou v uvozovkách pouze na expení... A udělat podobnou mapu pro lv 100+ by nebyl špatný nápad (vstup by mohl být povolen už třeba od 60)
Od začátku věrný shinsoo
Jsemsura9 (156)
Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) 
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x
-
- Lv.10
- Příspěvky: 65
- Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Jen rikam udělat pro dropy mapu podobnou swampu. Ano ten kdo hraje dlouho muze jit swamp, ale ty co začínají ne. A kdyz pride nekdo nový a bude 10h travit v bakre a hledat bosse a pak x hodin sekat metiny, tak ho to omrzí. Kazdej ted napíše, ze jsme museli všichni, ale zase si vem, ze ty ceny jsou nekde jinde a my jsme meli spestreni treba tu vez a dropovali šperkovnice a to je to co oni nemaj!

-
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Oni jako nemohou věž nebo dropovat šperkovnice?
Duvod proč by nemohli? Ceny? Takovou výbavu co si mohou dovolit ted jsme si mohli nechat jen zdát protože byli 4x dražší než ted

-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Viem o čo sa tu snažíte, ale je to hlúposť a skrátka krok dozadu, čím skôr si to uvedomíte, tým lahšie pre vás..Ano možno si myslíte, že je málo spôsobov ako si zarobiť, alebo že trvá dlho než sa dopracujete k výbave do swampu alebo bohviečo vám ešte behá po rozume..Ono bohato stačí efektívne využiť strávený čas na metine (namiesto 5h nezmyselného postávania na námestí, ísť na 2h dropovať a hneď to bude mať lepší výsledok) netreba tu byť od rána do noci, stačí sem len zájsť, ísť na 2h dropovať a vypnúť to, takýmto spôsobom sa dostaneš do swampu behom mesiaca..Dropovia z kerindoru nechávajú na zemi zbrane od lvl30+7-+9, brnká od 61+9 a xy dalších vecí čo padá z úlomkov, to sú opäť veci na ktorých dokážete ušetriť vaše nadropované yangy a dokonca na tých veciach aj zarobiť, takéto možnosti veru neboli xy rokov dozadu..je velmi vela spôsobov ako zarobiť a dostať sa na vysoký lvl stačí len u tej hry trošku premýšlať a ide to aj samé..A jeden hlavný dôvod prečo som proti nejakej novej mape pre malé lvle je úplne jednoduchý..tie malé lvle majú toho velmi vela na práci, čo musia dorobiť (lvl, výbava, zručnosť, herbarenie atd atd) zatial čo vysoké lvli pomaly už nemajú čo robiť, preto sa mapy robia pre tých, čo maju už "všetko hotové" nie pre tých, čo majú ešte všetko pred sebou:)
ende
-
- Lv.19
- Příspěvky: 217
- Registrován: úte 14. čer 2011 16:08:40
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Proč mapu podobnou swampu, ono i 4 swampu to nevyřeší, není logické jít po swampu dál? Není lepší projít si mapy co tu jsou a ne jen půlku map, nebo už máš už zmaknuty Hg, Ent....DaveB píše:Jen rikam udělat pro dropy mapu podobnou swampu. Ano ten kdo hraje dlouho muze jit swamp, ale ty co začínají ne. A kdyz pride nekdo nový a bude 10h travit v bakre a hledat bosse a pak x hodin sekat metiny, tak ho to omrzí. Kazdej ted napíše, ze jsme museli všichni, ale zase si vem, ze ty ceny jsou nekde jinde a my jsme meli spestreni treba tu vez a dropovali šperkovnice a to je to co oni nemaj!
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Možnosti hry a nove projekty?
Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.
Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?
Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.
Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?
Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.
Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « stř 4:10 pm »


@
XTYRKYSX « stř 3:25 pm »


@
Dsurman « stř 3:25 pm »


@
Grout « stř 3:20 pm »


@
Petronius « stř 2:24 am »


@
Petronius « stř 12:04 am »


@
Grout « úte 10:35 pm »


@
CrazyBull « úte 8:59 pm »


@
Tomori « úte 8:57 pm »


@
CrazyBull « úte 8:50 pm »


@
Tomori « úte 8:48 pm »


@
TomasFoxx « úte 8:26 pm »


@
libast « úte 8:08 pm »


@
CrazyBull « úte 8:04 pm »


@
diver « úte 8:00 pm »


@
CrazyBull « úte 7:57 pm »


@
diver « úte 7:52 pm »


@
Dsurman « úte 7:49 pm »


@
CrazyBull « úte 7:47 pm »


@
diver « úte 7:38 pm »


@
Mionix « úte 7:36 pm »


@
diver « úte 7:34 pm »


@
Mionix « úte 7:32 pm »


@
Mionix « úte 7:31 pm »


@
diver « úte 7:20 pm »


@
Grout « úte 7:18 pm »


@
diver « úte 7:13 pm »


@
Grout « úte 7:10 pm »


@
CrazyBull « úte 6:35 pm »


@
Hakan « úte 12:40 pm »


@
XTYRKYSX « úte 11:41 am »


@
Bisky « úte 11:37 am »


@
Makarov « úte 11:18 am »


@
Hakan « úte 11:00 am »


@
Tomori « úte 10:58 am »


@
Hakan « úte 10:51 am »


@
Tomori « úte 10:47 am »


@
Hakan « úte 10:24 am »


@
LazyMole « úte 10:09 am »


@
Noaco « úte 10:08 am »


@
Tomori « úte 9:49 am »


@
LazyMole « úte 8:12 am »


@
Petronius « úte 1:09 am »


@
diver « úte 12:27 am »


@
Petronius « pon 11:00 pm »


@
libast « pon 10:58 pm »


@
Hiearch « pon 10:43 pm »


@
Grout « pon 10:38 pm »


@
libast « pon 10:33 pm »


@
Tomori « pon 9:23 pm »


@
Tomori « pon 9:01 pm »


@
Petronius « pon 8:56 pm »


@
Grout « pon 8:50 pm »


@
Makarov « pon 8:27 pm »


@
Mionix « pon 8:19 pm »


@
Grout « pon 7:37 pm »


@
Makarov « pon 6:02 pm »


@
TomasFoxx « pon 4:59 pm »


@
diver « pon 4:37 pm »


@
Takashiro « pon 2:29 pm »