Stránka 2 z 6
Re: Pirana obecna
Napsal: pon 28. lis 2016 12:20:29
od Chyu
Dle mého by přidání piraně bylo špatným přínosem pro rozmanitost hry, tím nechci říct, že ji mřenka ohromně zlepšuje, ale myslím si, že bychom se spíše měli zaměřit na to, jak funguje mřenka a nepřidávat její negaci - byli bysme tam, kde jsme začali.
Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
Re: Pirana obecna
Napsal: pon 28. lis 2016 12:43:44
od kral
Podporuji 100% pirani. Chodit do války kde je plácnu 100 lidi a z toho jich je vidět jen 50 tak je fakt nudné ,člověk dostává kouzla a neví odkud a není jak se tomu bránit. Začíná to být jako nedávno chvíli to přilákalo lidi do válek ale , když lidi chodí do války si zabojovat tak chtějí vidět nepřítele.A né bojovat proti duchovi . Tato ryba by zvedla rybářům výdělek a PVPčkářům obranu proti mřenkám , která je potřeba .
Re: Pirana obecna
Napsal: úte 29. lis 2016 21:57:40
od DejvkoB
Chyumgo píše:
Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
Tohle taky není špatný nápad. Ale jako těch mrenek ve válce už je víc než dost. A občas to tu válku lidem, kteří bojují fair play otráví. A asi by to chtělo proti nim nějakou obranu. A jejich lov jak mrenek tak pyrani stizil.
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 9:26:44
od Cepino
Netuším, zda se nějakou jinou rybou (Piraňou) vyřeší extrémní ryba mřenka. Zas to bude výsada hlavně pro ty majetnější, tak že ti co dnes již mají hodně CB, budou mít více. Průměrný hráč si to asi dovolit nebude moci. Systém hry je založen na útocích a obranách. Máte cíl, na něj si vezmete útoku, když zas útočí proti vám, vezmete si obranu. Zde je vymyšlen útok, ale již na obranu proti tomu nikdo nikdy nepomyslel. Zřejmě původní tvůrce vůbec netušil, že někdy někde budou války říší a že se to takhle rozšíří. Řešení mě nenapadá a nebo extrémní, když nelze ve válce použít jiné podpůrné věci, proč ryby ano? A ano, nebaví mě, když na prázdné ploše mě začne něco zabíjet, bez toho aniž bych se mohl jakkoliv bránit.
PS: chci se dožít doby, kdy všichni co vlezou do války nakliknou mřenku a pak budeme hodinu pobíhat sami po mapě. To bude krása. To teprve budou dokonalé války.

Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 9:30:41
od Slavek01
DejvkoB píše:Chyumgo píše:
Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
Tohle taky není špatný nápad. Ale jako těch mrenek ve válce už je víc než dost. A občas to tu válku lidem, kteří bojují fair play otráví. A asi by to chtělo proti nim nějakou obranu. A jejich lov jak mrenek tak pyrani stizil.
Ono je sice hezké když někoho na 3 vteřiny uvidíš, ale jako healer musím říct, že to je stejně k ničemu, protože mohu utočit jen na to co mám nakliknuté a za 3 vteřiny někoho nakliknout dat skill ... Myslím si , že by měla být možnost obrany na vše...
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 10:35:49
od DejvkoB
Podle toho co jsem si všimnul, tak ty majetnesi mrenky ani nepoužívají. Spíš jde o to, že máš výbavu za X kkk a zabíjí ti tě tam průměrný hráč co místo obran má natočené útoky. Bud bych zavedl tu pyrani a stizil bych lov mrenek i pyrani.
A podle mě by se mělo bojovat normálně, protože někdo s mrenkou by neměl mít ani malou šanci stát se králem své říše.
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 12:12:55
od L3XOUN
Možná by stačilo omezit počet, použití mřenek ve válce ... je trochu blbé aby měl nejvíc CB ten koho nikdo za celou válku nepotkal ... mít tak maximum 1 mřenku a 20 praporů na válku by taky možná bylo jedno z řešení ...
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 15:27:20
od Theopizit
Takhle mají aspoň i ostatní hráči možnost urvat nějakou dobrou hodnost. Při ceně mřenky která se prodává 90 - 110kk je to hodně drahý špás, při představě že všechny 3 války mám mřenky na celých 60 minut.
Eliminovat ji další rybou dle mého názoru nemá smysl, pak budeme opět tam kde jsme byli.
Takhle je aspoň nová strategie pro hráče.
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 18:59:00
od ondra852
Osobne mi vadi, ze vetsina charu nemuze proti hraci v mrence vubec nic udelat a to at uz ve valce risi nebo jinde. Jedine co mohou udelat je si take dat mrenku a tak se vyhnout poskozeni od daneho hrace, ale hrac co ma mrenku je vetsinou prakticky nesmtelny. Kdyby byl hrac s mrenkou alespon videt na mape nebo se zviditelnil, kdyz pouzije kouzlo, tak v tom nevidim problem. Stejne tak bych v tom nevidel problem, kdyby mrenku mel obcas nekdo na 5 minut, ale pokud jsou hraci, kteri jsou kazdou valku jen celou dobu v mrence a jeste si navic vybiraji par cilu, na ktere porad dokola utoci, tak co mohou hraci, na ktere utoci udelat? Maximalne si take mohou dat mrenku a tim to konci. Podle meho nazoru je proste mrenka v soucasne dobe takovy zpusob nakupu CB za yangy, ktery funguje na 100% a nikdo proti tomu nema sanci nic udelat.
Re: Pirana obecna
Napsal: stř 30. lis 2016 19:31:28
od Renassaince
Zdravím,
Co kdyby piraňa zviditelnila hráče jen v nejbližším okolí? A aby se třeba nesnížila účinnost mřenky, šlo by na použít pouze plošných kouzel?
Renassaince