Stránka 2 z 4

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 23:05:39
od MostEVILEK
schvarz píše:
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?


Ano.A kouzlo se pak samozřejmě načíta tak jako by se využilo ... což ano využilo ale nic neudělalo takže v podstatě nevyužilo.

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 23:28:45
od schvarz
Dovolím si tvrdit, že by to docela solidně zasáhlo do balancu v pvp, kde už tak mají postavy na dálku poměrně navrch.

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 23:51:52
od Chyu
V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.

Re: Lifequality things

Napsal: pon 21. srp 2017 0:14:56
od schvarz
Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

Re: Lifequality things

Napsal: pon 21. srp 2017 0:46:06
od qSTRoNgMANp
schvarz píše:
Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

I z pádit, pádit je vykouzleno ,ale dmg to nedá. :)

Re: Lifequality things

Napsal: pon 21. srp 2017 12:22:45
od Chyu
Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru

Re: Lifequality things

Napsal: pon 21. srp 2017 12:54:32
od qSTRoNgMANp
Chyumgo píše:Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru
Myslím, že by to bylo asi nejlepší, to házení do volného prostoru. Ale pokud se to bude někdy dělat, tak je to na hodně dlouho. Protože ten systém je tak nedokonalý, až to bolí. Není to chyba Ekury, ale celkově chyba programátoru metinu, kdy zvolili jazyk python a celkově to napsali, tak jak to napsali. :D

Re: Lifequality things

Napsal: pon 21. srp 2017 13:55:57
od schvarz

Re: Lifequality things

Napsal: čtv 24. srp 2017 12:24:57
od reeenda
Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?

Re: Lifequality things

Napsal: čtv 24. srp 2017 12:27:19
od schvarz
reeenda píše:Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
To máš teda určitě pravdu :) Ale nedokonalosti v UI, bugy a podobné věci nepatří do té "dobré obtížnosti". To bych ti rovnou mohl říct, ať si přeorganizuješ sklad na gamepadu, páč to je argument opírající se o to samé, jako ten tvůj :D