Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly. Edit 16.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou Edit 23.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 27.11.2021: Odškrtány implementované a opravené věci
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Rozdělování předmětů ve skladu - předměty jdou ve skladu skládat na sebe, rozdělit je už ve skladu ale nedokážete. Implementováno
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející. Implementováno, ale šlo by to vylepšit
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné. Opraveno
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Zadání auto. útoku - při použití schopnosti "Boj ze hřbetu koně" (MH skill) nebere hra v potaz zadání automatického útoku kliknutím levého myšítka (když na něm mám nastavený automatický útok). Postava se po dokonání schopnosti zkrátka zastaví, ať jsem na něco klikal nebo ne. Přišlo by mi fajn mít možnost útok nastavit i za jízdy. >>DEMONSTRAČNÍ VIDEO<<(rozlišení je děsný, já vím)
Postava
Vykliknutí buffu - V současné době nelze odstranit z postavy určité buffy (Požehnání, běžet, pomoc draka, atp.) Navrhoval bych možnost vykliknutí toho buffu pravým tlačítkem myši. Často se mi stává, že mě šaman na konci opičáku buffne a já pak musím čekat, než mi požehnání spadne, abych se mohl zabít. Případně musím běžet zpátky na začátek. A to není samozřejmě jediný případ, kdy bych tuhle funkci využil.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Opraveno Nápověda (vím, že v současnosti probíhá předělávka nápovědy, tohle jsou akorát tipy k ní)
Info o skupinách - Na můj vkus je ve hře málo informací ohledně skupin. Dnes jsem po hodinovém expení buffa zjistil, že mi hra dává "odměnu v podobě BZK bonusu za dobrou spolupráci" a ve skupině byl (namísto klasického 30% bonusu při rovnoměrném rozložení) 70% bonus.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Naopak, u jiných her jsou tyhle věci naprostou samozřejmostí. Všechny tyhle změny až na jedinou mi přijdou jako proveditelné (otázka ovšem je, jakou prioritu by měly u týmu). Co se týče bindů, tak to dřív Evil udělá krále, než se něco takového dostane do hry.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
Myslím, že to trochu přeháníš Můžu se sebrat a jít hrát další z milionu MMORPGček, jenže ekura je srdcovka. Ale kdrobné bugy, které hru "znepříjemňují", se na list důvodů "Proč hraju Ekuru" opravdu nezařadí . Tyhle věci se mi zdají jako samozřejmé a považuji je za běžnou funkčnost. Nepovažuji skutečnost, že itemy se stackují jen někdy, za úmyslnou Ta hra je prostě stará a tým měl příliš starostí s velkými chybami a tvorbou nového obsahu, takže na takové maličkosti není čas. Ale určitě by bodly.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
To vôbec nie je náročnosť, ale skôr normálna vec ktorá funguje v hocijakých iných hrách.. Takže tvoj príspevok mi príde úplne zbytočne arogantný..
Ja osobne by som to uvítal, je to príjemnejšie (hlavne teda ten sklad, že by len človek nejakou napr shift+ lavé kliknutie, alebo čisto len pravé kliknutie a prenieslo by sa to na najbližšie voľné miesto v sklade, potom by si to už človek podla vlastného uváženia poskladal tak jak mu treba)
schvarz píše:Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející.
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné.
Ovládání
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Velmi chválím autora. Krásně a pečlivě sepsáno. Návrhy ač jde o drobnosti, tak by velmi ulehčili hru. Na druhou stranu, celá hra od počátku jak psalo spousta lidí je naprosto zprasená, tak že je otázkou, jak náročné by tyto úpravy byly a jaké jsou na to časové možnosti a priority.
Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
Dobrý den,
chtěla bych vás informovat, že testovací války dnes 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí.
Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
ChunjoKing píše: Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
přesně tak, vyhypoval to ten typek na dc, jen diky němu se to rozjelo ve velkem
Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
Vy se zase nezlobte na mě, ale problém určitě nebyl v otázkách, ale v tom, že prostě v létě nejsou lidi a že některé vlny jsou velmi těžké, jelikož když je málo lidí, není dmg a navíc někteří nemají výbavy, takže například takové golemy bych nerfnul a ještě nějaké asi 2-3 vlny. To je problém, nikoliv otázky
Ono spousty lidí to mají předem u strážce nakliknuté a tím pádem jsou v aréně rychleji.Takže pokud čekáš na chat až se vyhlasí vstup a pak klikneš na stražce tak je pozdě.
Nezlobte se na mě, ale to je stále dokola. Nedochází se, špatně, udělejte změnu. Dochází se, špatně, udělejte změnu. Ať uděláme cokoliv, pořád je to špatně.
Jako můj názor je ten, že se začala docházet kvůli tomu, že několik lidí bylo ohledně toho dost aktivní na DC a zkoušeli to rozjet a když lidi viděli snahu, tak se chodí pravidelně, nemyslím si, že to zrušení těch otázek přitáhlo lidi a pokud jo, tak 2 z 25ti. Dal bych je tam zpět, jelikož dost ovlivňuje teď, kdo jaký má net atd.
PanNikdo píše: Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera
Testuje se to. Upravovali se i golemové, jak již hráči psali. A tak dostal jste se 1 z 4, ale došla se ne? Předtím se došla 1 z xy.
Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera
Dobrý den, plán na dnešní večer, jak jsem slíbila, je tedy následující: 20:05 -> Soutěž OX 20:55-> Soutěž „Sběr bylin“ 21:40 (+- po aréně) -> Soutěž „Steeplechase“ A kotlík do každé říše, v průběhu večera.
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.