Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly. Edit 16.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou Edit 23.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 27.11.2021: Odškrtány implementované a opravené věci
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Rozdělování předmětů ve skladu - předměty jdou ve skladu skládat na sebe, rozdělit je už ve skladu ale nedokážete. Implementováno
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející. Implementováno, ale šlo by to vylepšit
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné. Opraveno
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Zadání auto. útoku - při použití schopnosti "Boj ze hřbetu koně" (MH skill) nebere hra v potaz zadání automatického útoku kliknutím levého myšítka (když na něm mám nastavený automatický útok). Postava se po dokonání schopnosti zkrátka zastaví, ať jsem na něco klikal nebo ne. Přišlo by mi fajn mít možnost útok nastavit i za jízdy. >>DEMONSTRAČNÍ VIDEO<<(rozlišení je děsný, já vím)
Postava
Vykliknutí buffu - V současné době nelze odstranit z postavy určité buffy (Požehnání, běžet, pomoc draka, atp.) Navrhoval bych možnost vykliknutí toho buffu pravým tlačítkem myši. Často se mi stává, že mě šaman na konci opičáku buffne a já pak musím čekat, než mi požehnání spadne, abych se mohl zabít. Případně musím běžet zpátky na začátek. A to není samozřejmě jediný případ, kdy bych tuhle funkci využil.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Opraveno Nápověda (vím, že v současnosti probíhá předělávka nápovědy, tohle jsou akorát tipy k ní)
Info o skupinách - Na můj vkus je ve hře málo informací ohledně skupin. Dnes jsem po hodinovém expení buffa zjistil, že mi hra dává "odměnu v podobě BZK bonusu za dobrou spolupráci" a ve skupině byl (namísto klasického 30% bonusu při rovnoměrném rozložení) 70% bonus.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Naopak, u jiných her jsou tyhle věci naprostou samozřejmostí. Všechny tyhle změny až na jedinou mi přijdou jako proveditelné (otázka ovšem je, jakou prioritu by měly u týmu). Co se týče bindů, tak to dřív Evil udělá krále, než se něco takového dostane do hry.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
Myslím, že to trochu přeháníš Můžu se sebrat a jít hrát další z milionu MMORPGček, jenže ekura je srdcovka. Ale kdrobné bugy, které hru "znepříjemňují", se na list důvodů "Proč hraju Ekuru" opravdu nezařadí . Tyhle věci se mi zdají jako samozřejmé a považuji je za běžnou funkčnost. Nepovažuji skutečnost, že itemy se stackují jen někdy, za úmyslnou Ta hra je prostě stará a tým měl příliš starostí s velkými chybami a tvorbou nového obsahu, takže na takové maličkosti není čas. Ale určitě by bodly.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
To vôbec nie je náročnosť, ale skôr normálna vec ktorá funguje v hocijakých iných hrách.. Takže tvoj príspevok mi príde úplne zbytočne arogantný..
Ja osobne by som to uvítal, je to príjemnejšie (hlavne teda ten sklad, že by len človek nejakou napr shift+ lavé kliknutie, alebo čisto len pravé kliknutie a prenieslo by sa to na najbližšie voľné miesto v sklade, potom by si to už človek podla vlastného uváženia poskladal tak jak mu treba)
schvarz píše:Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející.
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné.
Ovládání
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Velmi chválím autora. Krásně a pečlivě sepsáno. Návrhy ač jde o drobnosti, tak by velmi ulehčili hru. Na druhou stranu, celá hra od počátku jak psalo spousta lidí je naprosto zprasená, tak že je otázkou, jak náročné by tyto úpravy byly a jaké jsou na to časové možnosti a priority.
Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?
nevíte někdo jestli náhodou není drop stránek limitovanej na postavu? na dropce jsem už posbíral celý set, a vždy padaly stránky 30min - 1 hodinka, jednou teda po 2 hodinách, teď dropuju už čtvrtou hodinu a prd , padla někomu jedenáctá stránka na jedné postavě??
Dobrý den, dílek bude předán dnes večer. Jen připomínám, že jsme také jen lidé s prací, studiem a životy . Rozhodně se nemusíte obávat, že dílek nedostanete
dá se nějak zamezit tomu aby u amuletu pumy při stisknutí klávesy J pro rychlé nasednutí už nezobrazovala tabulka - Opravdu chceš použít jezdecký talisman ? je to docela otravné to pořád potvrzovat
Grout píše: V novince je, abychom sledovali web pro další nápovědy co se týče černé pumy. Sleduji jak blázen a furt nic tak jak to bude, prý už se ve hře nějaké objevily...
Joooo taky chci nápovědu zatím to mají jen samé pochybné individua ve hře
V novince je, abychom sledovali web pro další nápovědy co se týče černé pumy. Sleduji jak blázen a furt nic tak jak to bude, prý už se ve hře nějaké objevily...
jivka007 píše: ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
Prostě se na stařenku vykašli a udělej si knihu a je to
ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
Dělám směny a taky pumu mám. Kdybych se na to nevyprdnul, tak i na druhé postavě... a to tou cestou dortu, neměl jsem univerzál. Pro mě byl problém stihnout OX (o první jsem byl v práci), jinak cajk. Hraju s týpkem, kterej nemá jidinej quest v Dongji, celou dobu říkal jak na to prdí, ale nakonec asi během dvou dnů si tu pumu jen tak ze srandy udělal. Nejvíc problém mu dělalo fórum btw.
No za mě je prostě blbost v rozdílu mít a nemít eventový předmět jen kvůli toho, že člověk nemůže hrát každý den - to znamená že nemůžu odevzdat každý den úkol nebo se účastnit každý den njáké soutěže (a to už mám 3 části amuletu), kdyby se 4tá dala koupit, usnadnilo by to život lidem co nemají tolik času a ještě by profitoval server, a rozhodně by to nebylo ani "zadarmo" protože i tak musíš mít další 3 části
Nemám moc času na hru okrem víkendov a netušil som, že na tortu bude čas obmedzený. Respektíve som očakával, že mám čas do konca osláv. Bohužiaľ mi teda chýba posledný diel talizmanu pumy. Nikdy predtým som sa osláv nezúčastnil. Veľmi rád by som pumu získal. Avšak ani možnosť získania univerzálnej časti skrz súťažný týždeň mi moc nevyhovuje. Ale cez víkendy som aktívny a nadpolovičnú väčšinu stránok som si už dokázal nadropovať. Okrem toho, že ma zaujímal príbeh Ekury mám teraz znova nádej na získanie talizmanu. Budem veľmi vďačný za pomoc. Niektoré stránky mám dvojmo, takže možno by som zasa vedel pomôcť ja vám.
Dobrý večer, bylo předáno dalších 98 částí amuletu v rámci soutěží zde na fóru. Pokud jste svou část neobdrželi a jste si 100% jisti, že jste se soutěže zúčastnili, zkontrolujte si prosím ještě jednou, zda jste uvedli dvě jména postav na dvou různých účtech. Hráču, kterých se to týká, budu během 48 hodin kontaktovat.
kONTROLNÍ OTÁZKA - pokud bude za dnešní OX dílek amuletu bude to ten stejný jako minule nebo jiný/ náhradní dílek? Ptám se proto že by pak nemělo smysl chodit se stejnou postavou co posledně. Děkuji
driftkin píše: zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Doslova to Mio o pár řádek níže píše, poukazuje na aktualizaci v novince. Sobotní půlnoc je poslední nejzašší termín
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
Azi123 píše: Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu