Stránka 2 z 2
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: čtv 31. srp 2017 12:02:50
od KapkaRosy
Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: čtv 31. srp 2017 17:02:38
od ondra852
Cepino rekl bych, ze pointa obrazku je ukazat, ze nekde je mnohem vetsi kopec a projit tam lze a jinde je proste stejny nebo i znatelne mensi a projit nelze. Navic autor prispevku a obrazku psal "Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť." a nikoliv "Je tu vice mist, kde neni carou na zemi znaceno kudy mam jit".
KapkaRosy píše:Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Co to pises za blabol? Tady si nekdo stezuje, ze cesta neni rovna? Tady si nekdo stezuje, ze se nekam neda dostat? Tady si nekdo stezuje, ze musi cestu hledat? Tady se resi, ze nekde je stoupani klidne 70° a jde tam projit bez problemu, jinde je prakticky rovinka a projit tam nejde i pres to, ze v obou mistech je stejny povrch a na te rovince nebrani zadna textura. Nikdo neresi, ze cestu musi hledat, ale to, ze je nesmyslne, abych cestu hledal stylem, ze se odrazim o neviditelne steny.
Jinak je tomu cca 2 tydny co jsem se bugl v texture za domkem vedle spawnu Askera pri sbirani kosti.
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: čtv 31. srp 2017 17:25:17
od megac
ondra852 píše:Cepino rekl bych, ze pointa obrazku je ukazat, ze nekde je mnohem vetsi kopec a projit tam lze a jinde je proste stejny nebo i znatelne mensi a projit nelze. Navic autor prispevku a obrazku psal "Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť." a nikoliv "Je tu vice mist, kde neni carou na zemi znaceno kudy mam jit".
KapkaRosy píše:Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Co to pises za blabol? Tady si nekdo stezuje, ze cesta neni rovna? Tady si nekdo stezuje, ze se nekam neda dostat? Tady si nekdo stezuje, ze musi cestu hledat? Tady se resi, ze nekde je stoupani klidne 70° a jde tam projit bez problemu, jinde je prakticky rovinka a projit tam nejde i pres to, ze v obou mistech je stejny povrch a na te rovince nebrani zadna textura. Nikdo neresi, ze cestu musi hledat, ale to, ze je nesmyslne, abych cestu hledal stylem, ze se odrazim o neviditelne steny.
Jinak je tomu cca 2 tydny co jsem se bugl v texture za domkem vedle spawnu Askera pri sbirani kosti.
konečne niekto kto to správne pochopil a reagoval aj v môj prospech

presne o tieto veci tu ide nejde mi o to že to nedokážem alebo čo tu bláboláte ale o to že to je špatné i na pohlad keď cez taký kopček tá postava neprejde a zas vedla víde kopec s 70% stúpaním

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: čtv 31. srp 2017 21:24:58
od rudlaninja
Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: čtv 31. srp 2017 21:43:31
od megac
rudlaninja píše:Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)
hlavne použiť znova další klúč, ktorý ti nikto nezaplatí

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Napsal: pát 01. zář 2017 12:17:08
od Cepino
rudlaninja píše:Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)
Je potřeba všechny tyto souřadnice hlásit na support, nejlépe souřadnice a obrázek, aby je opravili. I já tak činím. Jinak se to neopraví nikdy.