Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
megac
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 710
Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
Dal poděkování: 171 poděkování
Dostal poděkování: 123 poděkování

Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od megac » stř 30. srp 2017 13:18:23

Ahoj, týmto príspevkom by som chcel osloviť hlavne hráčov, ktorý navštevujú mapu menom ,,Entarian" a tiež sa stretávajú s týmto ,,bugom, porblémom" alebo ako to nazvať. Ako to je možné že postava dokáže v niektorých prípadoch prejsť cez také textúry že až to je nereálne a v druhých prípadoch nedokáže prejsť cez mini kopček a začne sa tam zasekávať. :omg: To už len aby sme behali a hľadali cestu kade sa štverať a pri tom sa zaseknúť 1000x v textúre lebo to nieje nijak farebne odlíšené a ani výškovo oddelné. Ano pre tých čo by hovorili že to je schválne tak to teda určite. :lol: Osobne som si už na to zvykol, ale keď som tam bol prvý krát naozaj som mal problém sa čo i len pohnúť niekde, lebo som bol neustále seknutý v textúre. Myslím že by sa to mohlo prepracovať lebo príde mi to ako odfláknuté a nedokončené. :up:
ďakujem za prečítanie, čakám vaše reakcie a názory v komentároch :hello:
0830_125722.jpg
Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť.
Přílohy
0830_130443.jpg
0830_130353.jpg
Zaynev BM sura 109

menší comeback ;) tentokrát už nie tryhard :hello:

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 549
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 346 poděkování
Dostal poděkování: 280 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od cleo » stř 30. srp 2017 14:11:56

Osobně mi také vadí, když dlouho hledám cestičku kudy se ke kosterním ostatkům dostat, ale myslím si, že skutečně je to záměrem, jako ztížení hledání daných kostí, vždy nějaká ta cestička (ne přímá) existuje. Je to jen můj názor.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

Uživatelský avatar
megac
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 710
Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
Dal poděkování: 171 poděkování
Dostal poděkování: 123 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od megac » stř 30. srp 2017 14:14:41

cleo píše:Osobně mi také vadí, když dlouho hledám cestičku kudy se ke kosterním ostatkům dostat, ale myslím si, že skutečně je to záměrem, jako ztížení hledání daných kostí, vždy nějaká ta cestička (ne přímá) existuje. Je to jen můj názor.
To mi je jasné že to je zámerne ale prečo to neni aspoň farebne odlíšené? príklad spravená trávnatá plocha kade sa dá chodiť a tam kde nejde tak nech sú hory alebo teda skaly :think:
Zaynev BM sura 109

menší comeback ;) tentokrát už nie tryhard :hello:

Uživatelský avatar
cavallerio3
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 53
Registrován: sob 15. lis 2014 17:14:57
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od cavallerio3 » stř 30. srp 2017 15:36:01

Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.

† In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi! †

„Myslím, že jsem někoho zabil.“

Uživatelský avatar
megac
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 710
Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
Dal poděkování: 171 poděkování
Dostal poděkování: 123 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od megac » stř 30. srp 2017 15:41:12

cavallerio3 píše:Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.
plačem tu snáď že by som to nezvládol? len vravím ako je tá mapa zle spravená
btv. tiež mám už dosť tých kôl za sebou takže... :ignor:
a ak ti prekážam tak vôbec nemusíš na moje príspevky reagovať a vravieť k ním niečo. Niesi nútený to čítať a vyjadrovať sa k tomu. :no:
Zaynev BM sura 109

menší comeback ;) tentokrát už nie tryhard :hello:

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od Cepino » stř 30. srp 2017 16:17:01

Myslím, že to, že není nalajnovaná cesta přímo ke kosterním ostatkům a že je to udělané obtížné, je prostě udělané naschvál, aby to bylo co nejvíce obtížné. Dle mého to není chyba, ale záměr.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 549
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 346 poděkování
Dostal poděkování: 280 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od cleo » stř 30. srp 2017 16:43:53

megac píše:
cavallerio3 píše:Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.
plačem tu snáď že by som to nezvládol? len vravím ako je tá mapa zle spravená
btv. tiež mám už dosť tých kôl za sebou takže... :ignor:
a ak ti prekážam tak vôbec nemusíš na moje príspevky reagovať a vravieť k ním niečo. Niesi nútený to čítať a vyjadrovať sa k tomu. :no:
Ta mapa není zle udělaná, ale záměrně takto udělaná, aby si cestu musel hledat a ne aby tě to rovnou navedlo. Je to prostě vyšší obtížnost. Máš tam kopeček a na ten se schválně dostaneš pouze jednou cestou, proč jí rovnou vyznačit, když může autor nechat hráče si trochu lámat hlavu. Ke každému kosternímu ostatku se dá dostat, jen to chce trpělivost. A cesta se dá zapamatovat, zejména když máš za sebou pár kol jak píšeš.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od ondra852 » stř 30. srp 2017 23:17:39

Pro normalniho cloveka jsou textury v te mape zcela absurdni a nepochopitelne. Osobne si nedokazu predstavit, ze by tohle byl zamer, protoze by to nebylo ani tak zvyseni obtiznosti jako odrazovani hracu od hry a snizovani kvality mapy potazmo serveru. Na druhou stranu chapu, ze celkove jadro a system teto hry pravdepodobne neumoznuje udelat takhle velkou mapu zcela perfektne, aby byla kazda textura zcela presna, nebylo mozne se nikde zaseknout apod. (minimalne v nejakem rozumnem case).

Jen co jsem si precetl o cem je diskuze, tak mi bylo jasne, ze drtiva vetsina prispevku se ponese ve stylu "No to ne! Ja jsem musel jit okolo zabugovane textury, takze je to tak nejlepe jak muze byt a rozhodne se nic nesmi zmenit!" a opet me uzivatele fora nezklamali.

Uživatelský avatar
megac
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 710
Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
Dal poděkování: 171 poděkování
Dostal poděkování: 123 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od megac » čtv 31. srp 2017 9:52:28

ondra852 píše:Pro normalniho cloveka jsou textury v te mape zcela absurdni a nepochopitelne. Osobne si nedokazu predstavit, ze by tohle byl zamer, protoze by to nebylo ani tak zvyseni obtiznosti jako odrazovani hracu od hry a snizovani kvality mapy potazmo serveru. Na druhou stranu chapu, ze celkove jadro a system teto hry pravdepodobne neumoznuje udelat takhle velkou mapu zcela perfektne, aby byla kazda textura zcela presna, nebylo mozne se nikde zaseknout apod. (minimalne v nejakem rozumnem case).

Jen co jsem si precetl o cem je diskuze, tak mi bylo jasne, ze drtiva vetsina prispevku se ponese ve stylu "No to ne! Ja jsem musel jit okolo zabugovane textury, takze je to tak nejlepe jak muze byt a rozhodne se nic nesmi zmenit!" a opet me uzivatele fora nezklamali.
vidíš, ale na tom aj tak skončíme že ja som ten čo tu plače a že to nedokáže, pritom to dokážem a sám som si tým prešiel, len chcem aby bola kvalita tej mapy na úrovni a presne ako píšeš tie textúry sú absurdné
samozrejme každá textúra nikdy nebude dokonalá to by u tej mapy strávili roky ale to čo je tam je hrozné :beaten:
Zaynev BM sura 109

menší comeback ;) tentokrát už nie tryhard :hello:

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť

Příspěvek od Cepino » čtv 31. srp 2017 10:22:29

0830_130353.jpg
Můžete mi prosímtě vysvětlit, co je za bug na tomhle obrázku? Že cesta k ostatkům nevede rovně, ale oklikou a není pro každého vyznačená jako cyklostezka a její okraje označené čárou, aby náhodou postava nevyběhla mimo?
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Azaril 
offline Hakan 
offline Mionix