Hele, ono to je celkem jedno co budeš mít za karmu co týče "výdrže" za Healera ve válce .. Ode mě tě to bude bolet i kdyby jsi měl karmu do obrany ( pokud nejsi teda v modré ) Ale osobně bych na Healera dal karmu do útoku , měl jsem tu možnost si healera vyzkoušet a on sám o sobě ten DMG nemá ( Nebo možná jsem jen moc náročný co se týče DMG )
Ať s karmou do utoku nebo do obrany, s healerem vydržíš prd tak i tak A vůbec neposlouchej ty uplákánky skrz utoky atd Já dal krále 3x s obranama a karmu mám G5 do utoku Jen jediný týden ztoho jsem používal nebeský náramek. Jak psal Junkiáč. Je to o rukách a štěstí
Domisall píše: ↑úte 19. pro 2017 9:38:34
Za 10 sekund das ranu tak 5 hracom ale dostanes ich aj 15. Ja by som o utoku ani nerozmyslal ten sa da nahnat inak ale obranu uz nevylepsis.
15dmgů za healera asi ani nedostaneš, je většinou někde stranou, na tebe naskočí mevrik, který ti přes 82 ninju a 60 dýku dá na bleskáč kritikem 3,9, no bohužel vydrtí i healera s karmou do obrany (odzkoušeno). Ve výsledku na tebe bude naskakovat pár lidí, kteří si přehodí na šamany a pak je skoro jedno, co máš za věci, můžeš mít karmu obranu i útok, můžeš mít víc na ninje, buď je to průnikář a nebo to je někdo, kdo v cidonce flusne za 28k přes pvp healerovi.
Karmu bych do obrany u healera nikdy nedal, musíš vzít v potaz, že healer sám o sobě má snad nejslabší spelly. Leckde bereme z healera prd a to i s nauškama, co mají lidi + náramkem na útok a dračíma botkama. Karma sice znát je, no healer je i celkem flexibilní, pokud se člověk s tím naučí utíkat, tak je rozhodně lepší útok.
V dalším případě to lze udělat jako nejmenová hvězda, vzít si hromadu praporů, dát spell a hned prapor.
Pak také záleží na říši. Pokud jsi v červené, kde do války chodí 30+ lidí, pak si dej v klidu útok, přes tu hromadu lidí se málokdy dostane nepřítel.
Souhlasím, víceméně na většinu postav, co útočí na dálku viz. healer, archer, bm teoreticky i mentál dost karma do útoku pomůže a je znát.
Na druhou stranu co kdyby se změnily mapy, případně styl boje(vlajky, náhodný respawn) pak si myslím, že byste vy s karmama do útoku pěkně zabrečeli a bohužel, karma se změnit nedá.
Takže ano, na healera 100% karma do útoku, ale příjde nová mapa, nové věci, nový styl boje, nové pvp věci, nový druh válek a vy s karmama do útoku tak můžete pěkně zaplakat.
Domisall
Hele u healera, ten stojí někde daleko a jen háže, jakmile se něco přiblíží k němu, hned se přemístí nebo uteče.
Na druhou stranu souhlasím, je příjemnější dostat od mentála na kritik do 10k než když ti lupne na průraz 20k+
Takhle bolí průraz od mentála, když má člověk karmu do útoku, 2 kvalitní mentálové z jedné říše a smazali by celý chumel.
Hezkej screen, problém akorát v tom, že i ta sewain by mu v oné výbavě dávala tak 15k, což v tom videu šlo i vidět, když po objevení dostal nějakých 13,5 od heala.. takže pro porovnání karmy útok/obrana s někým, kdo útoční z mřenky je trošku bezvýznamný.
A nazývat kvalitním mentálem (nebo jakýkoliv jiný char) někoho, kdo útoční neviditelný má asi stejnou váhu jako srovnávat cb mřenkaře s hráčem bez nich, ono když nejdeš nakliknout jde dmg nahnat značne snadněji - čímž nechci říct, že bez nich nic nebere
Myslím, že nemá smysl řesit postavy jako Peaceful apod. Samotná postava má daleko ke karmě G5+, takže je bezpředmětné se tu o něčem takovém bavit. Dmg bude bolet od každé postavy, která lítá ve válce s útoky v mřence. To, že sama postava Sewain chodí s útoky je už věc druhá (dmg je irrelevantní).
Lusso píše: ↑čtv 21. pro 2017 12:25:35
To, že sama postava Sewain chodí s útoky je už věc druhá (dmg je irrelevantní).
Tu bych tedy oponoval. Říkáš útoky o hráči který přehazuje pouze náramek. Jsou tu i tací, kteří přehazují i 4 věci (včetně mě) a že by heal s útokem nějak vydržel když od mentála s obranou a solidní pvp výbavou dostane 14k, to už je opravdu těžké něco srovnávat.
15dmgů za healera asi ani nedostaneš, je většinou někde stranou, na tebe naskočí mevrik, který ti přes 82 ninju a 60 dýku dá na bleskáč kritikem 3,9, no bohužel vydrtí i healera s karmou do obrany (odzkoušeno). Ve výsledku na tebe bude naskakovat pár lidí, kteří si přehodí na šamany a pak je skoro jedno, co máš za věci, můžeš mít karmu obranu i útok, můžeš mít víc na ninje, buď je to průnikář a nebo to je někdo, kdo v cidonce flusne za 28k přes pvp healerovi.
Karmu bych do obrany u healera nikdy nedal, musíš vzít v potaz, že healer sám o sobě má snad nejslabší spelly. Leckde bereme z healera prd a to i s nauškama, co mají lidi + náramkem na útok a dračíma botkama. Karma sice znát je, no healer je i celkem flexibilní, pokud se člověk s tím naučí utíkat, tak je rozhodně lepší útok.
V dalším případě to lze udělat jako nejmenová hvězda, vzít si hromadu praporů, dát spell a hned prapor.
Pak také záleží na říši. Pokud jsi v červené, kde do války chodí 30+ lidí, pak si dej v klidu útok, přes tu hromadu lidí se málokdy dostane nepřítel.
Souhlasím, víceméně na většinu postav, co útočí na dálku viz. healer, archer, bm teoreticky i mentál dost karma do útoku pomůže a je znát.
Na druhou stranu co kdyby se změnily mapy, případně styl boje(vlajky, náhodný respawn) pak si myslím, že byste vy s karmama do útoku pěkně zabrečeli a bohužel, karma se změnit nedá.
Takže ano, na healera 100% karma do útoku, ale příjde nová mapa, nové věci, nový styl boje, nové pvp věci, nový druh válek a vy s karmama do útoku tak můžete pěkně zaplakat.
Domisall
Hele u healera, ten stojí někde daleko a jen háže, jakmile se něco přiblíží k němu, hned se přemístí nebo uteče.
Na druhou stranu souhlasím, je příjemnější dostat od mentála na kritik do 10k než když ti lupne na průraz 20k+
Takhle bolí průraz od mentála, když má člověk karmu do útoku, 2 kvalitní mentálové z jedné říše a smazali by celý chumel.
Hezkej screen, problém akorát v tom, že i ta sewain by mu v oné výbavě dávala tak 15k, což v tom videu šlo i vidět, když po objevení dostal nějakých 13,5 od heala.. takže pro porovnání karmy útok/obrana s někým, kdo útoční z mřenky je trošku bezvýznamný.
A nazývat kvalitním mentálem (nebo jakýkoliv jiný char) někoho, kdo útoční neviditelný má asi stejnou váhu jako srovnávat cb mřenkaře s hráčem bez nich, ono když nejdeš nakliknout jde dmg nahnat značne snadněji - čímž nechci říct, že bez nich nic nebere
/Mev
Jasně, tu karmu do útoku u healera bych jel tak i tak určitě, jen sem chtěl podotknout, že karma do útoku umí i pěkně zabolet.
Ale ono taky záleží, z jaké říše si. Viz. války 10 modrých, kde slušnou pvp má max. tak Wojta, Brienne a Peaceful to sbírají max. tak s mřenkama a praporama, ze žluté tak 5-7 kvalitních pvp hráčů a z červené 40 hráčů a to ještě v mřenkách a praporech.
Tím chci apelovat na to, že z červené healer zaleze dozadu a jen hází, klidně i kdyby měl výbavu hlavně na útoky, kdežto z chunja ať má obranu útok či obranu, když jsou na 1 hráče 4 hráči v přepočtu, nehledě na počet zrušek, minuťáků, tak to není tak jednoduchý. https://www.youtube.com/watch?v=TPSvmPNh6rc&t=837s
tady by třeba nepomohlo, ani kdyby měl člověk 2 karmy do obrany P
Třeba já jsem měl rád vždy auru P1P097, určitě si pamatuješ ty naše fighty ve válce, kde jsem tě moc rád tahal.
Ale nevím co bych zmohl v dnešní době s 5 žlutýma proti 30 červeným s charem na blízku.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?