Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Souhlasíte se zákazem?

Ano
39
62%
Ne
24
38%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
JosephShivers
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: stř 07. úno 2018 17:45:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od JosephShivers » úte 10. dub 2018 13:41:05

Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
Bod č.4 je celkem luxus :up:
Navždy v našich-vašich srdciach, kráľ všetkých PvP prúnikárov - pán Lejtto.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 334 poděkování
Dostal poděkování: 309 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od MostEVILEK » úte 10. dub 2018 13:41:32

Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.

Nejreálnější je možnost 4. Stim že by to bylo 10minut.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 868 poděkování
Dostal poděkování: 1230 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Cepino » úte 10. dub 2018 13:46:06

Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od FluffyHero » úte 10. dub 2018 13:55:38

Také souhlasím s Mithrou a bodem číslo 4. a možná i částečně bod 2. by byl fajn :)

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Mithra » úte 10. dub 2018 13:58:40

Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.

Btw. podobný princip bych nastavil i u rudných žil a možná i u bossů vylezlých z truhel (ale u těch asi tak velký problém s blokováním cest nebude).
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
JosephShivers
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: stř 07. úno 2018 17:45:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od JosephShivers » úte 10. dub 2018 14:03:47

Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?
Navždy v našich-vašich srdciach, kráľ všetkých PvP prúnikárov - pán Lejtto.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Mithra » úte 10. dub 2018 14:09:29

JosephShivers píše: úte 10. dub 2018 14:03:47
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?
To záleží na druhu meteoru. Třeba u bažiny to tak myslím není. Nebo alespoň nezmizí všichni (zůstanou ti rozmnožení). Jsem to nějak dopodrobna nestudoval jak to s těma mobama z meteorů je. Krom toho tam může být rozdíl mezi meteorem, který je zničen klasickou cestou a meteorem, který pouze zmizí. Pokud zmizí nebude z něj žádný drop a pak tam ti mobové nejspíš zůstanou. Nebude se jednat o stejnou akci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 649 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od TomasFoxx » úte 10. dub 2018 14:20:04

Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Obrázek

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 868 poděkování
Dostal poděkování: 1230 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Cepino » úte 10. dub 2018 14:48:07

TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Popravdě lišákův nápad je možná nejjednodušší a nejelegantnější. Meteor by šel spustit až po nějaké vzdálenosti od stávajícího a průchod by byl vyřešen. :up:
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 552
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 342 poděkování
Dostal poděkování: 234 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od cleo » úte 10. dub 2018 15:49:13

TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Toto řešení mi přijde nejrozumnější. Cesta zakázat nebo úplně zrušit se mi nelíbí.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak - 12 generace (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal - 12 generace (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura - 4 generace(full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

Odpovědět