Stránka 2 z 3
Re: Úprava nových spellů
Napsal: úte 21. lis 2023 8:42:16
od NOACH
Hruska píše: ↑pon 20. lis 2023 17:36:05
Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.
Re: Úprava nových spellů
Napsal: úte 21. lis 2023 17:21:11
od panjuras
NOACH píše: ↑úte 21. lis 2023 8:42:16
Hruska píše: ↑pon 20. lis 2023 17:36:05
Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.
Dobré, že ich pridali. Len sú moc silné. Napriklad aj temná ochrana u bmka je moc silná(bmko vo veľkej je pomaly nesmrteľné ak nedostane zruško). Tak nechápem prečo by ninjovia a varovia nemali mať tiež nejaký adekvátny 6 spell.
BMko není silné to jen ty máš slabé věci

Re: Úprava nových spellů
Napsal: stř 22. lis 2023 7:20:22
od Achras
Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Re: Úprava nových spellů
Napsal: stř 22. lis 2023 11:09:13
od TomasFoxx
Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22
Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?

ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Re: Úprava nových spellů
Napsal: stř 22. lis 2023 13:32:45
od Achras
TomasFoxx píše: ↑stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22
Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?

ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Samozřejmě myšleno kritik kouzel, né klasický kritik...
Re: Úprava nových spellů
Napsal: stř 22. lis 2023 16:14:14
od MichaelScott
No, co jsem tak dostal echo od hráče co si zahrál za mého mentoše ve válce, kde se seskládala, nebál bych se říct, téměř top výbava, tak ten nový skill je prakticky k ničemu, protože jak ho aktivujete, automaticky máte +100% na to, že vám přiletí zruško, takže nejenže se nesmrtelnost nekoná, ale je to i celá war bez buffu

Takže aby to mělo smysl, tak bych dal dobu nabíjení třeba 5 minut trvání 20-25s s tím, že by to mělo ochranu na zruško s tím, že buffy by zrušit šly, ale ten skill ne, jestli by to bylo proveditelné. Jinak je snad lepší dát warovi ten samý skill co má ninja, tedy kritik kouzlem

Re: Úprava nových spellů
Napsal: stř 22. lis 2023 16:38:06
od 7lukas
Já osobně když jsem byl včerejší válku tak bych u mentoše tu nesmrtelnost úplně zrušil páč to je fakt op nehledě na jak dlouho by to bylo. Místo toho bych navrhoval nějaký spell jak má dagger na zb s tím že by se to aktivovalo jak např tělo u mentála a po celou dobu by to přidávalo nějaké % na zb. To samé by se mohlo udělat i na daggera. Přijde mi nesmysl udělat kouzlo které z postavy udělá nesmrtelnou na nějakou dobu jak je teď dagg/mentál.
Re: Úprava nových spellů
Napsal: čtv 23. lis 2023 16:56:35
od Mionix
Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.
Děkuji
Mio
Re: Úprava nových spellů
Napsal: čtv 23. lis 2023 19:38:29
od Achras
Mionix píše: ↑čtv 23. lis 2023 16:56:35
Po dnešní válce říší bych poprosil o případnou zpětnou vazbu opět na nová kouzla.
Děkuji
Mio
Tak ty nové kouzla: magické teleporty do města jsou fakt topový (ber to prosím s nadhledem, jen popichuju, holt půlka viagry dělá své.)

Re: Úprava nových spellů
Napsal: ned 17. pro 2023 11:26:00
od suja97
TomasFoxx píše: ↑stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22
Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik?

ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.
Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).
Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4
Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1
Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa...
