Yangy ve hře a jejich výše

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Vadilo by vám snížení hodnoty yangů o tři nuly?

ANO
57
69%
NE
26
31%
 
Celkem hlasů: 83

Uživatelský avatar
D3NJIs
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 854
Registrován: sob 12. čer 2010 9:24:05
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 264 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od D3NJIs » čtv 17. kvě 2012 11:11:46

ElectriX: Koukni do root/uicommon a uplně dolů, je tam max yang 199999999 a zkoušel jsem to poupravit, ale nějak to nepomohlo. Dostal jsem tip, že se musí poupravit "game" na serveru, což by bez zálohy mohlo i doslovat pokakat celou hru.

MadaraPL: To víš že jo, když budeš mít v inventáři víc jak 1.999.999.999 tak jsi v háji. Ono já jsem to testoval a když máte například 1.200.000.000 yangů v inventáři, a pokud něco prodáte například za 1.500.000.000 yangů, tak máte nulu. Pak kdybyste si koupily např. měšec, tak se vám to odblokne na původních 1.200.000.000, tedy poslední částka před bugnutím.
Obrázek

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od Electrix » čtv 17. kvě 2012 11:36:45

D3NJIs píše:Koukni do root/uicommon a uplně dolů, je tam max yang 199999999 a zkoušel jsem to poupravit, ale nějak to nepomohlo. Dostal jsem tip, že se musí poupravit "game" na serveru, což by bez zálohy mohlo i doslovat pokakat celou hru.
Vážne to tam je, ale jenom jako vyvolání výjimky, když částka těch 199999999 Yangů překročí. Samotná úprava bude nutná jak říkáš v tom "game", ale nesjpíš ještě někde v klientu. Mám ale za to, že tyhle věci má už Saggi dávno probádané, jinak by nepsal, že to nejde ;-).
Mimochodem, na úpravu "game" je nějaký nástroj? Dekompilátor?

Abych pravdu řekl, ani o takovou změnu nestojím. Ano, nemělo by být možné konto bugnout překročením na nulu, ale taky si myslím, že ten limit 2kkk tam není jen proto, že to bylo nejjednodušší naprogramovat. Každá postava musí mít přeci taky svou "nosnost", nemůžete s sebou tahat pytel s 10kkk Yangy, to by nedávalo smysl. A jestli ano, tak ať je za to nějaký postih do rychlosti pohybu a útoku :D. Osobně bych tedy ten limit 2kkk neměnil, je to tak akorát. Šeky jsou elegantním řešením, jen to zbývá dotáhnout i do toho stánkování ;-).

Omlouvám se forummanovi za spam tématu, další věci už budeme řešit PM.

P.S.: Stánek má tuším 8x5=40 políček, takže na jeden předmět by vycházel limit 5kk (resp. 10 a 15kk u vícepolíčkových), dražší předměty už by se měnily na šeky.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
BlabosCZ
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 12. pro 2011 12:15:10
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od BlabosCZ » čtv 17. kvě 2012 12:10:23

Naprostá blbost, zbytečnost ---> spousta práce okolo a užitek nikde ;) Za mě NE, tým má na práci mnohem důležitější věci ;)

E: Doufám, že tým má dost rozumu aby tento "návrh" ignoroval...
Naposledy upravil(a) BlabosCZ dne čtv 17. kvě 2012 12:30:43, celkem upraveno 1 x.
ObrázekBlabosCZObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
70 000+ min
Jinno
Darebni
132
Full P
Hotovo
M1
M6
P
ObrázekDaWe88ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
70 000+ min
Jinno
Darebni
110
Full P
Hotovo
19
-
P

Taznovejsi
Lv.30
Lv.30
Příspěvky: 1061
Registrován: stř 25. dub 2012 23:27:25
Bydliště: Trnava
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 136 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od Taznovejsi » čtv 17. kvě 2012 12:11:41

Stale si ríkam " Blbejší navrh tu už nebude " a naraz BLIK a zas tu niekto napiše hovadinu jak svet .. NIE ! Je to dobré tak jak je a nič nech sa nemení

Uživatelský avatar
reemark
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 119
Registrován: čtv 21. říj 2010 8:23:53
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od reemark » čtv 17. kvě 2012 12:23:08

To by byl zmatek .. proti
Shinsoo ..
Rychlost prý zabíjí, uvidíme co udělá rychlost a síla.
Obrázek
Jsem k vidění na M. Warfare 2 ..
Už jen zručnost, biolog a karma, dokud se to ve swampu neuklidní.

Uživatelský avatar
D3NJIs
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 854
Registrován: sob 12. čer 2010 9:24:05
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 264 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od D3NJIs » čtv 17. kvě 2012 12:35:57

ElectriX píše:
D3NJIs píše:Koukni do root/uicommon a uplně dolů, je tam max yang 199999999 a zkoušel jsem to poupravit, ale nějak to nepomohlo. Dostal jsem tip, že se musí poupravit "game" na serveru, což by bez zálohy mohlo i doslovat pokakat celou hru.
Vážne to tam je, ale jenom jako vyvolání výjimky, když částka těch 199999999 Yangů překročí. Samotná úprava bude nutná jak říkáš v tom "game", ale nesjpíš ještě někde v klientu. Mám ale za to, že tyhle věci má už Saggi dávno probádané, jinak by nepsal, že to nejde ;-).
Mimochodem, na úpravu "game" je nějaký nástroj? Dekompilátor?

Abych pravdu řekl, ani o takovou změnu nestojím. Ano, nemělo by být možné konto bugnout překročením na nulu, ale taky si myslím, že ten limit 2kkk tam není jen proto, že to bylo nejjednodušší naprogramovat. Každá postava musí mít přeci taky svou "nosnost", nemůžete s sebou tahat pytel s 10kkk Yangy, to by nedávalo smysl. A jestli ano, tak ať je za to nějaký postih do rychlosti pohybu a útoku :D. Osobně bych tedy ten limit 2kkk neměnil, je to tak akorát. Šeky jsou elegantním řešením, jen to zbývá dotáhnout i do toho stánkování ;-).

Omlouvám se forummanovi za spam tématu, další věci už budeme řešit PM.

P.S.: Stánek má tuším 8x5=40 políček, takže na jeden předmět by vycházel limit 5kk (resp. 10 a 15kk u vícepolíčkových), dražší předměty už by se měnily na šeky.
dělá se to přes Notepad++
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 38 poděkování
Dostal poděkování: 314 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od lordsword » čtv 17. kvě 2012 12:52:29

Asi tak jak tu uz,psaly.Byly v to, strasny zmatky,podvodnici by se jen cinily a sebevetsi informovanost by nepomohla ticket by byl zavalen.Jako sorry,ale kvuli par prodejum zdobenych sperku a zbrani od 100lv,delat takovy zasah do hry je zbytecne.Kdyz uz nekdo chce koupit neco poradneho,tak na to ma forum,lupy a BL a chat:))
A to ze tu bude cim dal vic zdobenych sperku na prodej?Tim padem pujdou s cenou dolu ne?Na extra veci se stejne delaji aukce a ty s daji pohodlne vyresit sekem.Budme radi aspon za ne.Jinak je nemaj a jaky s tim maji trable:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

forumman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 06. led 2011 12:41:36
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 102 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od forumman » čtv 17. kvě 2012 13:32:55

Vidím, že zdejší komunita je velmi zajímavá, základní pravidla ekonomiky jí jaksi nic neříkají. Tak ještě jednou pro pomalejší: Při soustavném přílivu peněz do hry bude tak jako doteď a bez odškrtnutí nul stejně dřív nebo později dojde k tomu, že to prostě nepůjde dále řešit, ledaže se tu bude obchodovat jen měněním věci za šeky, protože za rok budou i perly stát 100kk, kameny 200 a tak dále. Jsem zvědav, jak pak budete dělat stánek s kameny +6 po 200kk tak, aby jste nepřekročili 2kkk, onen strop....

Takže je tu nějakej další "ekonom", který má jiné řešení, když jste všichni tak proti??? 8-)

Když se to neudělá dnes a pokud server má fungovat dlouho, tak k tomu stejně brzy dojdeme... A jestli si někdo myslí, že peníze odčerpají měniče bonusů a vylepšování, tak asi nežije v realitě tohoto serveru, to by se museli do hry přidávat nové věci stále rychleji a rychleji, jelikož swamp prostě a jednoduše generuje takové množství peněz, že to jiné řešení do budoucna nemá. Lidí co tam chodí bude přibývat a jsem zvědavý, kam ty peníze teda zmizí...

Prostě inflační spirála je v běhu a bez redukce objemu to jinak nepůjde při stropu 2kkk. Začalo to trezory, šeky, zvýšením částek k obchodování, vše jen kvůli tomu.

Ale hlavně že všichni ví, že je to blbost, že... 8-)

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3368 poděkování
Dostal poděkování: 825 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od HonzaM » čtv 17. kvě 2012 13:57:22

Četl sem tady jenom 1. a ElectriXův příspěvek (jen tak z principu) a stejně sem toho názoru, že ceny ted dost klesají, tak bych do toho moc nezasahoval ... PS. Je vidět že forumman tomu rozumí a ví co dělá, ale za mě máš zatím ne ... až to bude potřeba, tak bych byl PRO, ted by tu nastal akorát zmatek .... ;)

sir elabor
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 17. úno 2011 17:26:43
Dal poděkování: 119 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Příspěvek od sir elabor » čtv 17. kvě 2012 14:34:34

jo bylo by to hodně zajímavý, kdyby se to provedlo. 3/4 lidí by tu začali řvát, že nemají miliony, ale ticíce, že byli okradeni....

nápad by to byl dobrý a spoustu by toho vyřešilo, ale kvůli tomu zmatku tady NE - jsem proti...
...comming soon...

Jménocharakterlevel říše
RockStarMagŠaman - drak129 SHINSOO

Odpovědět