Problém s kritikem v Kerindoru

Prostor k diskuzi o odvážných surech, jež pracují s černou magií a ovládají magické zbraně.
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Saggitarius » ned 27. kvě 2012 8:12:11

shodou okolnosti jsem na to koukal a ;)

a pro ElectriXe, vypocet kritiku v pripade pouziti skillu

:) nic totiz neni jednoduche :D


nejprve pripocist k sanci na kritik jeste ucinek manzelskeho bonusu

pokud je hodnota mensi nebo rovna 9 pak je to snadne sance na kritik je 50% hodnoty
pokud je hodnota vetsi pak se sance prepocita dle vzorce

((signed int)(v - 10 + ((unsigned int)(v - 10) >> 61)) >> 2) + 5

:D

50% kritik je pak prepocten
((signed int)(v - 10 + ((unsigned int)(v - 10) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(50 - 10 + ((unsigned int)(50 - 10) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(40 + ((unsigned int)(40) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(40 + 0) >> 2) + 5
(10) + 5
------------
15 % sance na kritik kouzlem

400% kritik je prepocten
((signed int)(v - 10 + ((unsigned int)(v - 10) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(400 - 10 + ((unsigned int)(400 - 10) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(390 + ((unsigned int)(390) >> 61)) >> 2) + 5
((signed int)(390 + 0) >> 2) + 5
(97) + 5
------------
103 % sance na kritik
(jestli teda pocitam spravne, obcas mi dela problem unsigned int a signed int a jejich bitova velikost)

stejny vzorec je u pruniku kouzlem
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Keriona
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: čtv 23. úno 2012 19:28:45
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Keriona » ned 27. kvě 2012 8:23:55

Takže bych musela mít kritik 400% abych dávala skillem kritik se 100% uspěšností :?: nebo to pořád nechápu :lol:
Obrázek
Znamenáš pro mě víc,než si myslíš...
Obrázek

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Saggitarius » ned 27. kvě 2012 8:26:36

chapes to spravne :)
ted jsem to zkousel
180 je cca hodnota na 50% kritik kouzlem
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Keriona
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: čtv 23. úno 2012 19:28:45
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Keriona » ned 27. kvě 2012 8:28:13

Aha,výborně,tak moc děkuji ;)
Obrázek
Znamenáš pro mě víc,než si myslíš...
Obrázek

qweqwe
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: sob 03. črc 2010 15:12:17
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od qweqwe » ned 27. kvě 2012 8:33:26

Zajímavé :). Neví někdo prosím vás co je signed int a unsigned int? :D
SURA WP 116lvl Tearful


Stealth Keylogger
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
http://learnenglish.britishcouncil.org

Keriona
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: čtv 23. úno 2012 19:28:45
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Keriona » ned 27. kvě 2012 8:38:20

Přesně nevim,ale odhaduji,že to bude signed- bonusy ve věcech
unsigned-elixíry (podpůrné)
Obrázek
Znamenáš pro mě víc,než si myslíš...
Obrázek

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Problém s kritikem v Kerindoru

Příspěvek od Electrix » ned 27. kvě 2012 22:56:33

qweqwe píše:Zajímavé :). Neví někdo prosím vás co je signed int a unsigned int? :D
Ahoj, int je datový typ, přesněji řečeno celé číslo. Na 32-bitových OS má maximální množství různých hodnot 2^32 [dvě na třicátou druhou], jinak řečeno 32 bitů, neboli 4 bajty. SIGNED INT znamená, že se polovina toho množství použije pro čísla kladná a polovina pro záporná - číslo pak může být v intervalu <-2^31; 2^31). Pokud je INT typu UNSIGNED, znamená to, že se celý rozsah použije pro kladné hodnoty - číslo pak může být v intervalu <0; 2^32). Snad je to tak pochopitelné. V tomhle konkrétním případě si můžeš přetypování na (signed int) a (unsigned int) klidně odmyslet, jako by to tam nebylo ;-).

A abych nebyl úplně mimo téma, po zjednodušení je ten vzoreček pro kritik kouzlem takhle:
Pokud je celkový kritik postavy 0 až 9%: K = c / 2
Pokud je celkový kritik postavy 10% a více: K = [(c - 10) / 4] + 5
Kde c je celkový kritik postavy v %
K je celkový kritik kouzlem v %


Takže jestliže má postava šanci na kritik 110% (jak píše v 1. příspěvku brjaja), bude její šance na kritik kouzlem rovna [(110-10)/4]+5 = 30 % ;) .
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Pajjuska 
offline strDK