Stránka 2 z 6

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 17:10:01
od Ghibli
HonzaM - kdo a v čem má pravdu? lordsword? Ten se obává jakékoliv práce navíc - byť by to mohlo druhé bavit - takže nečekej od něj nic, než zamítání. :lol:

No a ty věci? Jasně že to bude tak, aby se "Vlk nažral a Koza zůstala celá" = budou dvě cesty, jak k těm předmětům dojít - jedna lehčí, pro mainstream hráče a druhá těžší, pro hardcore hráče. No ale doufám, že od toho se budou odvíjet i vlastnosti těch předmětů. :up: 8-)

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 17:14:08
od HonzaM
Ghibli píše:HonzaM - kdo a v čem má pravdu? lordsword? Ten se obává jakékoliv práce navíc - byť by to mohlo druhé bavit - takže nečekej od něj nic, než zamítání. :lol:
Ty to ale furt bereš z pohledu sebe, jako hráče, který si chce věci zasloužit a nadřít se na ně. ovšem sou tu i lidi, kteří zde hrajou s domněním, že hrajou privát, a chcou si hru spíše užít. Já osobně doufam, že to bude přístupné všem bez rozdílu. A ať si to můžou užít i jiní hráči než 24/7čky

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 17:17:16
od D3NJIs
Jsem proti. Padne mi 7 brnění a co s nima? Radši je někomu prodám a udělám tak radost. Ne každý má možnost si pořídit extra výbavu, abych si mohl sám dropnout dračí brnko...

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 17:26:37
od Ghibli
HonzaM - Honzo, ale já to tam mám přece napsané, že to možná bude ve hře 2x: jednou pro ty "běžné" hráče, co půjdou lehčí cestou a předpokládám, že s těmi věcmi půjde i obchodovat. A jednou pro ty "co rádi výzvy", kteří se vydají těžší cestou. U těch věcí kdyby nešlo obchodovat, tak tuším "vyzyvatelé" by se nezlobili. :)

Víš, on je problém v tom, že někteří neví, do které skupiny patří. Tak pak ti, co se považují za "vyzyvatele", ale stylem hraní nejsou, zbytečně rozhodují o tom, co patří téhle skupině. Tím nemyslím tebe nebo někoho konkrétního, ale dotyční se určitě najdou.

Já věřím, že si všichni - jak "běžní hráči", tak "vyzyvatelé" - si v Haegeronu užijeme a že všem bude dáno do hry to, co je bude bavit obě skupiny. :up:

D3NJIs
- co ty víš, třeba tam nebude takový fofr, jako v Rokli. ;) A třeba to brnění bude kovat Cechovní Kovář jen každý třetí pátek v lichém měsíci. :lol: ;)

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 18:09:48
od Invincible
Co to je za hloupost? Ghibli vysvětli mi co má za smysl dělat dva druhy věcí, protože tak i tak budeš muset mít ty lepší pokud teda chceš držet krok s nejlepšími. Prostě jedny věci a dropování jako v rokli by mi vyhovovalo.

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 18:52:33
od Ghibli
Invincible - je to trošku delší...
Spoiler:
jaký lepší? Jako bonusy? Tak Fridolín nám to tady hraje denně 3-4 hodiny, leveluje, bonusuje, dělá biologa+krve+esence+makamita na několika postavách. Metin je jeho koníčkem a dost možná je na něm závislý, ale kdo dneska na něčem není. Pak tu hraje Piškot, který na Metin chodí-nechodí podle nálady a hraje to spíš jako webovku. Přihlásí se jednou za pár dní, když neví, co má teď zrovna dělat.

A teď mi řekni proč by měl mít Piškot stejně jako Fridolín? Nikdo nenutí Piškota držet krok s Fridolínem - ale nenuťte Fridolíny, aby drželi krok s Piškoty. Je to VAŠE VOLBA, jakou cestou se vydáte. Ale doufám, že se shodneme, že ve hře mají být výzvy pro všechny a následná odměna PODLE VAŠÍ VOLBY. Nejen pro Piškoty. ;) :up:

A možná - možná nepůjde o bonusy, ale o pouhou barvu Dračího setu. Vadilo by někomu, abych už na dálku poznal, že nositel červeného Dračího setu si vybral těžší cestu, zatímco okolo stojící nositelé hnědého Dračího setu tu lehčí? Dyť o nic nejde - každý si vybral a lehčí cesta není ta špatná. JE TO TVOJE CESTA podle TVÝCH MOŽNOSTÍ. :)

A obráceně

:!: JAKO: :!: DRAČÍ set bude mít dvě verze - tu snadněji získatelnou na PvM a tu obtížněji získatelnou na PvP.

Fridolín nevynechá jedinou Válku, Svatou chodí a Cechovníchh bitek se nebojí. Piškot někde slyšel něco o PvP bonusech a bitku dá tak maximálně s kámošem za skladem a to je všechno.

A teď mi řekni, na co potřebuje Piškot získat PvP Dračí set a jít těžší cestou? Na co většina chce Dračí PvP set, když Válku chodí tak málo lidí? To abyste se pak mohli ukazovat za skladem? Věci ve hře nejsou jen pro parádu, ale mají plnit nějaký účel přece. ;)

A ještě jednou obráceně

Možná se fakt pletu a někde je říše, kde je jedno, co tam hráč dělá a jak se snaží, protože odměnu dostanou VŠICHNI STEJNOU. Dejte mi někdo adresu, ať tam přemístím postavy, protože já to chci poznat. 8-)

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 19:10:10
od slusnej
lordsword píše:No jak to ctu,tak je pekna hloupost.Nevim,proc by s tim nemelo jit obchodovat.Pro sve prvni shell sem si taky dosel sam a mel sem z nej velkou radost.Myslim,ze pak by to jen zase od sebe odalli nolifery od hracu co nemaji tolik casu na hru.Vsak i kdyz to uz bude ve hre tak se ceny tech novyhc veci budou pohybovat v hodne velkych sumach.
No k tomu co navrhoval Ghibli,to je fakt moc.Aby se s necim drel a ono tp pak zmizlo? Myslim,ze uz jen ziskani novych veci nebude lehke a tak to je v poradku,ale nevymyslejte do toho takove slozitosti.Proste si pockejte uvidite :omg:
Naprosto s tebou souhlasím je to hloupost aby nešlo trade.
Protože já už nehraji aktivně a nemůžu se tomu věnovat tak jak dřív tak i proto to říkám ne že bych byl línej ale dřív byl sindicate o něčem jiném a ne jak teď.
hodně změn se stalo a to k :-:

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 19:23:53
od kado
ono napad je to dobry ale jeho :-: 1, nolifery a ludia co maju aj realne povinnosti by boly v obrovskej vyhode ale to je uz aj tak
2. ono uz je urcite ich sposob dropu neaky takze ak nieje taky ako hovoris este viac by to novu mapu oddialilo

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 19:28:20
od terpen
Nejdřív bych uvedl do popředí fakt, že mapy přidávané do hry jsou jak vstupem tak i systémem originální, takže žádnou rokli, ani vstupné časy jako kerindir bych nehledal. Taktéž ani časové omezení karmy. Neobchodovatelnost je fajn. To samý vám napíšu i na vaši noliferskou dobu v rokli (možná neznáte víkendy) citací saggiho by vyšlo na jevo že:
Saggitarius píše:2,5 hodiny max, bez otrapu a vyzirek
Co se týče obchodovatelnosti
Spoiler:
Dále pouhá neobchodovatelnost, je zdá se mi fádní, věci jako takové bych nechal obchodovatelné. Ale přidal bych další unikátní ingredience potřebné na samotné vylepšování. Pak by nebylo umění mít dračí věc, ale mít ji vylepšenou.

Jako další možností by bylo k předchozímu nápadu poupravit získávání samotných věcí. Už tu máme výměnu za úlomky, zisk za splnění "úkolu" shell, drop zdobenky, ale teď máme neco co jsme v té době neměli! Tajemství spočívá ve zručnosti a možnosti přidat jednorázové recepty, k ní potřebné suroviny, unkátní questy a až pak samotné vylepšování. Když by se všechno udělalo neobchodovatelným. Stal by se z toho zabiják který by otesal hráče na tu správnou TOPku, to znamená oddělil "nolifery" kterých výbava vznikla ze swampu, a novinky si platí za nadobudnuté yangy. A taktéž od "lenivých" hráčú. Až by napokon zbyli jenom hráči kteří umí logicky rozmýšet.

Chcete hrát server, kde se každý hráč vyexpí na lvl 695 na psech před městem a u obchodnice nakoupí výbavu na nesmrtelnost a pak jde nadávat ostatním hráčúm jací jsou slabí? Bohužel tito hráči si nejspíš neuvědomují že nesmrtelné výbavy by měl každý, takže by se nemohli povyšovat. Tak to nejspíš webová adresa http://www.ekura.cz není to pravý.

Na závěr se nedá zhrnout nic jiného než to, že múžeme doufat v co nejlépe přemyšlený systém novinek a né jenom mapu na měsíc. Ale taky nějakou už koneče vydařenou týmovou novinku a její rozvíjení, myslím že je to podstata momentálního nedostatku metinu, veliká samostatnost, což se odráží na všech aktivitách které se každodenne rozebírají na fóru. Ať už je to z ohledu cechů které by se dali nádherně využít a najít jim opodstatnení, nebo samotných říší, a jejich válek, která by díky týmové práci mohla být alespoň zajímavější a zábavnější. Taktéž by spřístupnila možnost dalšího směru pro rozvoj hry. Přeci jenom je to hra zařazena jako multiplayerová, a ten kdo se stěžuje na týmové části hry, a skupinové mapy, cechy a podobně. Pro toho mám jedinou radu a to ať si zadá do googlu význam slovního spojení "single player games".

Pro mě další oceněná novinka by byla konečne mapa která by se dala nazvat výzvou. A doufám v to že rokle byla rozcvička a čekání na draka bude nejlepší chvíla hraní metinu. Když bude mít hráč jednu dračí věc bude dobrej a když už bude mít tři bude polobůh.

Re: Dračí výbava by Pufas

Napsal: ned 07. říj 2012 20:34:01
od lordsword
terpen píše:Nejdřív bych uvedl do popředí fakt, že mapy přidávané do hry jsou jak vstupem tak i systémem originální, takže žádnou rokli, ani vstupné časy jako kerindir bych nehledal. Taktéž ani časové omezení karmy. Neobchodovatelnost je fajn. To samý vám napíšu i na vaši noliferskou dobu v rokli (možná neznáte víkendy) citací saggiho by vyšlo na jevo že:
Saggitarius píše:2,5 hodiny max, bez otrapu a vyzirek
Co se týče obchodovatelnosti
Spoiler:
Dále pouhá neobchodovatelnost, je zdá se mi fádní, věci jako takové bych nechal obchodovatelné. Ale přidal bych další unikátní ingredience potřebné na samotné vylepšování. Pak by nebylo umění mít dračí věc, ale mít ji vylepšenou.

Jako další možností by bylo k předchozímu nápadu poupravit získávání samotných věcí. Už tu máme výměnu za úlomky, zisk za splnění "úkolu" shell, drop zdobenky, ale teď máme neco co jsme v té době neměli! Tajemství spočívá ve zručnosti a možnosti přidat jednorázové recepty, k ní potřebné suroviny, unkátní questy a až pak samotné vylepšování. Když by se všechno udělalo neobchodovatelným. Stal by se z toho zabiják který by otesal hráče na tu správnou TOPku, to znamená oddělil "nolifery" kterých výbava vznikla ze swampu, a novinky si platí za nadobudnuté yangy. A taktéž od "lenivých" hráčú. Až by napokon zbyli jenom hráči kteří umí logicky rozmýšet.

Chcete hrát server, kde se každý hráč vyexpí na lvl 695 na psech před městem a u obchodnice nakoupí výbavu na nesmrtelnost a pak jde nadávat ostatním hráčúm jací jsou slabí? Bohužel tito hráči si nejspíš neuvědomují že nesmrtelné výbavy by měl každý, takže by se nemohli povyšovat. Tak to nejspíš webová adresa http://www.ekura.cz není to pravý.

Na závěr se nedá zhrnout nic jiného než to, že múžeme doufat v co nejlépe přemyšlený systém novinek a né jenom mapu na měsíc. Ale taky nějakou už koneče vydařenou týmovou novinku a její rozvíjení, myslím že je to podstata momentálního nedostatku metinu, veliká samostatnost, což se odráží na všech aktivitách které se každodenne rozebírají na fóru. Ať už je to z ohledu cechů které by se dali nádherně využít a najít jim opodstatnení, nebo samotných říší, a jejich válek, která by díky týmové práci mohla být alespoň zajímavější a zábavnější. Taktéž by spřístupnila možnost dalšího směru pro rozvoj hry. Přeci jenom je to hra zařazena jako multiplayerová, a ten kdo se stěžuje na týmové části hry, a skupinové mapy, cechy a podobně. Pro toho mám jedinou radu a to ať si zadá do googlu význam slovního spojení "single player games".

Pro mě další oceněná novinka by byla konečne mapa která by se dala nazvat výzvou. A doufám v to že rokle byla rozcvička a čekání na draka bude nejlepší chvíla hraní metinu. Když bude mít hráč jednu dračí věc bude dobrej a když už bude mít tři bude polobůh.
Me se vzdycky libi jak kazdej,hned bere vsechno jen podle sebe.Ze se da rokle vyjit za 2,5 hodiny? Ano da,ale jeste sem nezazil rokli,kdy by vse slo v pohode,bez chyb a bugu,pripadne otrapu kteri ji schvalne kazi,kdyz je nahodou potkate cestou.A kdo tu pise neco o tom,ze nehraje tymove?A ze chce expit na mega lv na psech? :omg:

Ghibli píše:Invincible - je to trošku delší...
Spoiler:
jaký lepší? Jako bonusy? Tak Fridolín nám to tady hraje denně 3-4 hodiny, leveluje, bonusuje, dělá biologa+krve+esence+makamita na několika postavách. Metin je jeho koníčkem a dost možná je na něm závislý, ale kdo dneska na něčem není. Pak tu hraje Piškot, který na Metin chodí-nechodí podle nálady a hraje to spíš jako webovku. Přihlásí se jednou za pár dní, když neví, co má teď zrovna dělat.

A teď mi řekni proč by měl mít Piškot stejně jako Fridolín? Nikdo nenutí Piškota držet krok s Fridolínem - ale nenuťte Fridolíny, aby drželi krok s Piškoty. Je to VAŠE VOLBA, jakou cestou se vydáte. Ale doufám, že se shodneme, že ve hře mají být výzvy pro všechny a následná odměna PODLE VAŠÍ VOLBY. Nejen pro Piškoty. ;) :up:

A možná - možná nepůjde o bonusy, ale o pouhou barvu Dračího setu. Vadilo by někomu, abych už na dálku poznal, že nositel červeného Dračího setu si vybral těžší cestu, zatímco okolo stojící nositelé hnědého Dračího setu tu lehčí? Dyť o nic nejde - každý si vybral a lehčí cesta není ta špatná. JE TO TVOJE CESTA podle TVÝCH MOŽNOSTÍ. :)

A obráceně

:!: JAKO: :!: DRAČÍ set bude mít dvě verze - tu snadněji získatelnou na PvM a tu obtížněji získatelnou na PvP.

Fridolín nevynechá jedinou Válku, Svatou chodí a Cechovníchh bitek se nebojí. Piškot někde slyšel něco o PvP bonusech a bitku dá tak maximálně s kámošem za skladem a to je všechno.

A teď mi řekni, na co potřebuje Piškot získat PvP Dračí set a jít těžší cestou? Na co většina chce Dračí PvP set, když Válku chodí tak málo lidí? To abyste se pak mohli ukazovat za skladem? Věci ve hře nejsou jen pro parádu, ale mají plnit nějaký účel přece. ;)

A ještě jednou obráceně

Možná se fakt pletu a někde je říše, kde je jedno, co tam hráč dělá a jak se snaží, protože odměnu dostanou VŠICHNI STEJNOU. Dejte mi někdo adresu, ať tam přemístím postavy, protože já to chci poznat. 8-)
No sorry Ghibli,ale to je trosku prehnane prirovnani.Pro me sou 3 skupiny hracu.Lidi co vstanou v 5 rano a od hry jdou v 12 v noci.Pak sou hraci co si po praci zahraji par hodin a pak ti co obcas za par dni jdou do hry.A PvP veci nejsou jen do war risi a Svate,ale i na obranu spoluhracu a svoji obranu pri PvM,kort pri dnesni inteligenci nekterych hracu.
Jinak nevim kde jsi vzal,ze ja bych chtel vsechno zadarmo a bez prace a u tech brneni jak si psal,tak pochybuji,ze by sli ziskat snadno a kdyby ti pak zmizely.Proste jen muj nazor.