...sám to vidíš, jak je tu u Shellka. Teď si vem - jen pro příklad - třeba to, že bych tady navrhoval, aby každý, kdo chodí Válčit, měl možnost si své Shellko obarvit na barvu své říše. NEMĚNILO by se nic - ani bonusy, ani tvar brnění - jen ta barva. No a co by se stalo? Neválčící většina by tady zbourala fórum tím, že je to "nespravedlivé" a proč to nemůžou mít všichni apod.
Bohužel - není to o tom, že by nešlo třeba tvůj nápad dostat do hry. Problém je v hráčích, jelikož tady dneska někdo přijde a zítra nebo maximálně pozítří chce být TOPka se vším všudy (výbava atd.).
Takový hráč pak po několika dnech "procitne" a zjistí, že na tu věc hned tak nedosáhne. No a ne aby zapracoval, aby na to dosáhl - on se řídí heslem, když ne já, tak NIKDO.

Bohužel to samé se týká i některých "herních veteránů" v důchodu, které ohrožuje cokoliv nového, na čem se museli zase namáhat. Takže než aby oživili svojí hru, tak se radši uvelebí v tom, na co se do včerejška strašně nadřeli - a hlavně NIC NOVÉHO. :wannafight:
Další věc je, že jsou i tací hráči, co na to opravdu časově nemají. Pro ty je fajn, že se získání Shellka nevyřešilo ve hře formou jednorázového questu a tak ti, co chodili Rokli opakovaně, měli možnost vynést těch Shellek víc.
No a nemůžeme zapomenout, že Shellka a Zdobené šperky tvoří součást místního obchodování, což je taky plus, protože čím víc různých předmětů, tím spíš to aspoň hýbe yangy.

Každopádně se snad blýská na lepší časy -
Saggi tuším někde psal, že k Dračím věcem vedou dvě cesty - lehčí a těžší. No a já už jen doufám, že odměnou delší cesty nebude ta delší cesta, ale předměty jiné a zajímavější kvality a vlastností (neprodejné apod.).
PS: zajímavé by bylo i to, když by se vypreparoval ten "časový omezovač životnosti", co má na sobě každá Esence a použil by se na některé opravdu "brutální" předmět-y z výbavy (budoucnost). No a když by uplynul čas, tak by se předmět krásně rozplynul. Předmět by nešlo bonusovat - už by nesl nějaký naboostovaný vlastní bonus. V D2 se těmto předmětům říkalo Éterické (nehmotné) předměty, které byly silnější než normální verze, avšak měly sníženou životnost a nešlo je opravit.
