PvP Mentál
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
Kapko
- Lv.21

- Příspěvky: 333
- Registrován: ned 02. pro 2012 10:31:54
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: PvP Mentál
Vitalita,Síla,Pohiblivosť a pololidku by som bral jednu
je to otrava prehadzovať to... 
- shvetseek
- Lv.31

- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1197 poděkování
- Dostal poděkování: 446 poděkování
Re: PvP Mentál
V PvP vyvstávají jisté problémy, u kterých je třeba se zamyslet více.
Třeba náhrdelník: Ten se řeší v každém tématu. Ametyst. Proč zrovna ten? Vysoká rychlost kouzla. Obnova ZB je sporný bonus (osobně jsem ho vždy používal a nedám na něj dopustit), ale všichni se shodneme, že Zlatý náhrdelník je mnohem praktičtější, protože u něj odpadá starost o obranu proti šípům. Bílý zlatý náhrdelník asi nemá cenu, jako většina věcí, které přidávají tělesné body, protože to je většinou jako plivanec do moře.
Maximální level: Zjistíš, že je zbytečné na postavu lv81 dělat, nebo shánět drahé PvP věci, protože se to nevyplatí. Výsledek z válek bude nevalný a za skladem se lépe využijou full věci (10% obrana/10% útok).
Třeba náhrdelník: Ten se řeší v každém tématu. Ametyst. Proč zrovna ten? Vysoká rychlost kouzla. Obnova ZB je sporný bonus (osobně jsem ho vždy používal a nedám na něj dopustit), ale všichni se shodneme, že Zlatý náhrdelník je mnohem praktičtější, protože u něj odpadá starost o obranu proti šípům. Bílý zlatý náhrdelník asi nemá cenu, jako většina věcí, které přidávají tělesné body, protože to je většinou jako plivanec do moře.
Maximální level: Zjistíš, že je zbytečné na postavu lv81 dělat, nebo shánět drahé PvP věci, protože se to nevyplatí. Výsledek z válek bude nevalný a za skladem se lépe využijou full věci (10% obrana/10% útok).
"Happines only real when shared."