Příspěvek
od kamosvsech » ned 06. led 2013 22:29:22
Do prvního 60% magie, 70% šíp, 67% miss šíp, 73% průmka, 160% příšery, 100% zvíře, 28% absorpce ZB a nepotřebuješ žádný kosti ani požehy. Buff 100% potřeba je, bez něj jsem si to zatim netrouf, ale když občas došel, tak to bylo dost znát. Pokud máš 100% buff, miss nepotřebuješ, nepotřebuješ potom ani kámen v brnku, proto je lepší udělat si spešl BSko na Haegeron, než dělat nějakej kompromis se shellkem a dát tam schýlení. Nepotřebuješ ani fénický boty, tudíž můžeš udělat extáze. Max absorpce ti zaručí neustálou okamžitou obnovu ZB (pokud to za tu postavu trochu umíš), na šípy požehnání neplatí, takže miss na šíp a odolnost na šíp ti zaručej ochranu před vodníma příšerama (element vody) a masožravkama a magie ti pomůže proti medvědům a těm druhejm, co z nich padá element země. Taliky průmka, příšera. Čím víc bereš, tim víc absorbuješ. S timhle to tam můžeš plášťovat a nezapotíš se.
V druhým je to o něco složitější, ale základ je pořád stejný, akorát na jednu rasu platí ještě blesk, na jinou, pokud dobře pamatuju, zase neplatí nic, tak tam by se už dalo polemizovat a využitelnosti shellka + tam už budeš potřebovat kosti a požehy (pokud to budeš chtít plášťovat). Pokud nechceš plejtvat kosti a nemáš požehy, tak je jednodušší chodit jen první patro. V poměru odměna : čas : náklady není o moc výhodnější chodit až do druhýho.