Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » pát 15. led 2016 7:51:11

Repro píše:
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
Jo a nemá být hlavní problém nějaká smyšlená královská čest, o kterých v pravidlech hry není psáno? V tomto případě se tu už diskutuje na heslo "Co nemůžu mít já, nebudou mít ani ostatní".

Domníváte se, že pokud se zruší cido bossové, že se nenajde jiný způsob na možnost úplatků ze sloupů, ačkoliv bude třeba méně výhodnější než teď, ale stále to bude vydělávání na úkor říše?

Edit: O čem se tu vlastně diskutuje? Jeden mluví o cti, druhý mluví o tréninkovém sloupu, třetí o doplňování pokladny, čtvrtý o dropu mapách, patý o sabotážích a válkách říší, šestý o pocitu kralování atd atd. Každý se tu snaží jen vyzdvihnout svůj osobní problém, řešení nepřichází žádné, jen takové radikální, které pomůže uspokojit jen pár osob a ostatním uškodí.

Je mi fuk, jak to dopadne. Zrušte drop cido, zrušte kompletně celý tréninkový sloup kvůli nešťastně zvolenému jménu, zrušte klidně celý královský systém, projevte tak velký vděk za dlouhodobou práci v teamu. Ostatně cokoliv se zruší, tak to jen přidá na klidu momentálních králů možná i všech, což je moje nejvítanější východisko ze všeho. Mě tenhle systém za ničení herních vztahů nestojí.

Já válčila předtím a budu válčit nadále. Moje hlavní zábava byla v pvp bojích, ne ve vymýšlení, co pustím za sabotáž, čekání až vymlátíme ent příšery, abych si mohla dopřát tu již zkrácenou hodinovou kratochvíli, nebo sledování, kdy mám léčit říši. O počítání každého yangu v pokladně a rozmýšlení, co pustím nebo nepustím za bonus.

Asi jste můj příspěvek přehlídli, ale návrh na zrušení sloupu, úpravu trénování na sloupu a návrh na bonus léčení byl podán. Zatím byl schválen jen jeden. Tak si počkejte, až se schválí ti ostatní. Případně při neschválení si odvoďte, co to asi znamená. Na zrušení královského systému jsem návrh nepodávala, tak se toho prosím s hrdostí někdo ujměte.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Meripa
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 26. zář 2013 20:29:31
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 76 poděkování
Dostal poděkování: 249 poděkování

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Meripa » pát 15. led 2016 18:43:49

Spoiler:
Aliett píše:
Meripa píše: Král by neměl být prodejný.
Vzhledem k tomu, že se GM nikde nevyjádřili víc k tomu, co je potřeba k získání hodnosti krále (pokud ano, oprav mě prosím), tak si dovolím vypíchnout to, co už jsi i ty sama zvýraznila tučným písmem.

Tuto větu si totiž můžeš vyložit hned dvěma způsoby. První způsob je ten, kterým sis to pravděpodobně vyložila ty - jako uplácení ostatními hráči. Ale abych se přiznala, když jsem ten seznam tenkrát četla poprvé, viděla jsem za touhle odrážkou spíš to, že postava by neměla být překupovaná přes Hero Market. Otázkou je to, na co zrovna pomýšlel pisatel.

Jinak celé tohle rozhořčení nad tím, že někdo, kdo si vydřel hodnost ve válce, a dalšími činnostmi které ve hře provozuje, a tím dostal prostor k tomu, si nějak vydělat (ať už spawnem bossů, nebo poskytování bonusů na počkání za yangy), se mi zdá naprosto bezpředmětné. Snad až s kouskem závisti.

Samozřejmě, taky se mi nelíbí představa, že když o něco požádám krále, aby mi řekl částku, za kterou je to pro mě ochoten udělat (nepsala jsem, nemám ponětí jak přesně to tu bylo), ale nemyslím si, že tohle by měl být důvod k tomu, jít se vyplakat na fórum. Přesně naopak! Začít hru hrát, jak nejlíp umím, dát dohromady pořádnou PvP, a ukázat sama na sobě ostatním to, jak podle tebe vypadá CHARAKTERNÍ král.

Tenhle příspěvek neber nijak útočně, spíš jako povzbuzení pro další PvP činnost, která by zřejmě pro říši měla větší přínos, ať už co se výsledků válek týče, nebo nové královny, která by to tu postavila na nohy bez úplatků a férově.
Hezký večer všem,
nebudu znovu psát, co už jsem tady napsala. Od toho jsou tady jiní ;)
K tomu napíšu jednu jedinou větu, která je známá už od doby Říma: Sapere aude!
A klidně mě tady můžete odstřelit. Konec konců, lidi kteří mě znají ví, že sama ze svých peněz podporuji i lidi, kteří začínají hrát a nejen ty. Zbytek si nechám pro sebe. Stačí se podívat na příspěvek Repra a dovedu si představit, proč tolik toho nářku.
A neberte to nijak útočně, spíš jako povzbuzení k činnosti, která by měla pro říši větší přínos.

:hello:
P.S.: Děkuji Cepi, že ses mě zastal. :heart:
Obrázek

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » pát 15. led 2016 23:51:23

Možná vám to přijde divné, ale příliš nechápu, proč něco neuděláte přímo ve hře, pokud se vám nelíbí jednání vašich králů. Nečekejte, že se změní systém, kvůli třem hráčům (za měsíc tu nemusí hrát) . Ten systém je nastaven především pro herní postavy. Každý spawn čehokoliv je ohlášen v chatu dané říše. Jestli vám vadí, že si tam někdo spawnuje bosse pro své kamarády, proč tam prostě nejedete a neuděláte tomu přítrž? Pokud jsou z vlastní říše, máte spousty možností, minimálně s nimi sekat do stejného bosse a mít šanci na drop. Pokud vám někdo ruší buffy nebo vás přebufovává? Udělat postavu šamánka na 5tém levelu je takový problém? No a pokud váš král prodává eventy do jiné říše... (opravdu musím psát co se dá v tu chvíli dělat?)

Už vůbec se nezmiňuju o tom, že i volbu krále můžete, byť nepřímo, ovlivnit. Stačí správně vyhodnotit nápovědy k volbě krále. Nápovědu máte dost velkou již v tomto příspěvku.

Edit:
Ještě než se někde u sloupů rozpoutají vášně a chatem se ponese záplava nadávek a urážek (už dlouho jsem neviděl na tomto serveru řešit problém výhradně pomocí zbraní a skillů :-( ):
Nesnažím se vás navádět k tomu, abyste si tam vzájemně kazili hru. Kdokoliv spustí na tréninkovém sloupu jakoukoliv vlnu monster, nepouští ji pro sebe nebo pro určitou, jím označenou skupinu postav. Naspawnovaná monstra jsou na tom stejně jako kterákoliv jiná na kterékoliv jiné mapě. Tedy je může lovit kterákoliv herní postava. Pokud tedy uvidíte v oznámení hlášku o začátku eventu, klidně tam jeďte, najděte si své monstrum a to si zabijte. Nikdo nemá právo vás odtamtud vyhazovat. Dokonce ani král ne! Původní navrhovaná varianta by tedy měla nastat až v okamžiku, kdy tam dojde ke konfliktu typu: "Vypadni, tohle je naše vlna a tebe tu nechcem." Případně k činnostem typu přebuffování, zruško (tam je to jasný :-) to na vás nikdo z vlastní říše nehodí.
Naposledy upravil(a) KapkaRosy dne sob 16. led 2016 10:04:10, celkem upraveno 1 x.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Meripa
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 26. zář 2013 20:29:31
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 76 poděkování
Dostal poděkování: 249 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Meripa » sob 16. led 2016 2:58:27

Spoiler:
KapkaRosy píše:Možná vám to přijde divné, ale příliš nechápu, proč něco neuděláte přímo ve hře, pokud se vám nelíbí jednání vašich králů. Nečekejte, že se změní systém, kvůli třem hráčům (za měsíc tu nemusí hrát) . Ten systém je nastaven především pro herní postavy. Každý spawn čehokoliv je ohlášen v chatu dané říše. Jestli vám vadí, že si tam někdo spawnuje bosse pro své kamarády, proč tam prostě nejedete a neuděláte tomu přítrž? Pokud jsou z vlastní říše, máte spousty možností, minimálně s nimi sekat do stejného bosse a mít šanci na drop. Pokud vám někdo ruší buffy nebo vás přebufovává? Udělat postavu šamánka na 5tém levelu je takový problém? No a pokud váš král prodává eventy do jiné říše... (opravdu musím psát co se dá v tu chvíli dělat?)

Už vůbec se nezmiňuju o tom, že i volbu krále můžete, byť nepřímo, ovlivnit. Stačí správně vyhodnotit nápovědy k volbě krále. Nápovědu máte dost velkou již v tomto příspěvku.
Děkuju za radu, Kapko. Taky jsi to mohl napsat hned, když jsi na to přišel. :)
A měli jsme to celou dobu pod nosem :) Zkusíme to ;)

Znám milion blyštivých měst, v nich milion dveří,
za nimi labyrinty cest, co mě lákají dál.
Protože Ty a já jsme jedno jen ze dvou částí! (poddaní a král)
:up:
Obrázek

Nikkinnka
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 07. dub 2012 18:31:38
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Nikkinnka » sob 16. led 2016 9:31:02

Ač delší dobu nemám čas na hru, k tomuhle příspěvku se vyjádřím.
Skoro ve všem souhlasím s Cepinem a Meripou. Když se na to koukám tak protistranou jsou většinou jen lidi, kteří králem byli, jsou a nebo jimi chtějí být, protože ví co to nese za výhody.
Mě se využívání tréninkových sloupů nelíbí vůbec. A radu Kapkouna si beru k srdci a už se těším až ji využijeme.

Dodám už jenom jednu poznámku (viz. obrázek poslední věta).
Král.jpg
Král.jpg (36.15 KiB) Zobrazeno 2222 x
Nemmesis - dračí šamanka 150lv

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Eldik » sob 16. led 2016 13:48:14

Souhlasím s Mithrou a navazuji na jeho komentář.


Dřív se téměř všechny problémy řešily mečem a různými souboji všude po mapách. Ten zabil toho u metinu, ten zas toho. Někdo někoho urazil a porvaly se pak navzájem i tři cechy. Byla to zábava, adrenalin rostl, někdo se smál , někdo zas brečel, vše to bylo součástí hry a téměř všechny to bavilo. Dnes si založí téma na foru a jedou se tu jenom nudné žvásty jak je hra nespravedlivá, uvědomte si, že život není vůbec spravedlivý, a hra je součástí života.

Představte si, že by to bylo jak je to teď i dříve a někdo by někomu ukřivdil. Ten dotyčný by to šel řešit na forum a vedlo se tu kolem toho zcela nudné, velmi dlouhé téma( viz : ), které stejně nikam nepovede. Bavilo by to někoho? Ne.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Script » čtv 21. led 2016 15:42:27

Dnes proběhlo balancování množství příšer a cen v jednotlivých vlnách Cidonia a bažin. U vln Cidonie jsme snížili počty bossů a ceny upravili tak, aby větší vlny byly cenově výhodnější. U obou skupin jsme navýšili cenu v kreditech tak, aby odpovídala novému počtu kreditů pro jednotlivé hodnosti.

Dále došlo ke změně v cenách 3-hodinových bonusů, které jsou nyní levnější a jejich hodinová cena tak odpovídá bonusům jedno- a dvouhodinovým.

Upravené hodnoty jsou promítnuty také v novince ke KS -> http://www.ekura.cz/novinky/1228
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » čtv 21. led 2016 16:40:25

Chci poděkovat za přímo úměrné ceny, co se týče bonusů pro říši.

Malé navýšení žetonů pro hodnosti... hm ... milé.

Ale jakým přínosem bude pro říši zdražení žetonů pro krále?

V nahrabávání jedinců z cizích peněz to opět nic neřeší, ti poctivější budou jen déle prodávat pruty u obchodnice na doplnění pokladnice a budou na tom více tratit. O tom, že král bude totou nápravou pokladnici ještě více brakovat na stejný počet bossů, nemluvě .... Výsměch?

Prodloužení čekání na trénink v nočních hodinách? Nechápu. Pokud to nebude celých 10min spamovat chat, tak to více kazidropů nenaláká. Málokdo kouká do historie chatu...A omezení pro krále, že za 50min to vyhází míň příšer je nesmysl. Stačí 5min před koncem vyházet co se dá a pak na tom dropovat další hodiny bez vyvolávání tréninku. Jo, kdyby po skončení tréninku příšerky zmizli, to by byla jiná.

Ach jo.

Edit: Pro info neznalých, nyní za 21 kreditů (x2,5kk) se spawnou 4 bossové, dříve stačilo 5 kreditů(x2kk) na stejný počet...
Naposledy upravil(a) Sabousek dne čtv 21. led 2016 17:28:08, celkem upraveno 1 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od JohnDoe » čtv 21. led 2016 16:58:04

tak Script taky nenapsal, že už je to hotové a teď už se na to nikdy nesáhne...

srovnání cen u bonusů je jednoznačně plus
žetony musí posoudit někdo s více zkušenostmi- nikdy jsem nebyl víc než pašák :)
a pokud se někdy dočkáme pohodlnějšího způsobu doplňování pokladny, než protáčením prutů, tak i úprava ceny zní rozumně

a nápad s příšerami, které po skončení tréninku samy zmizí, zní výborně - už žádné zaplevelené mapy :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 329
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Akemos » čtv 21. led 2016 18:38:24

K tomu treninku....Dnes jsem v říši jinno psal 40 min stále do chatu at přijdou lidi na CH.. velká poušt...že tu maj bažiny a pár cido bosíků.
no lidi skutečně přišli. 4...z toho jeden červený který jel asi okolo...jinak nezájem.Zato PM o bosíky ze cido mám přes půl obrazovky.
Ceny jsou tak akorád pro krále...pokud nedrancuje pokladnu sám pro sebe.
Co se divím tak mě o bosíky ze cido prosí hodně žlutých že si je jejich král blokl...tomu nerozumim.někde problém bude,ale v systému asi ne.

Toto je čistě muj názor/nikomu ho nenutím.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Mionix