Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » pát 22. led 2016 14:17:43

Spoiler:
Sabousek píše:Ano, odchod z říše je velmi lákavým řešením, ale dlouhodobě? Nikdo se nezaručí, že do tohohle hnusu se nedostanou i ostatní říše, když budou dále takové neomezené možnosti a díry v systému. Nebo do té doby, kdy bude systém stát hlavně na rozumu, dobrotě a ohleduplnosti hráčů.

To, že vše nemůže být hned, naprosto chápu. O to víc mě zaráží, že o takové razantní změně neměla komunita možnost diskutovat ještě před spuštěním a přispívat různými nápady a dedukcemi dopředu než se vše spustilo. Přeci jen víc hlav, víc ví. Nějakou inspiraci nebo nalezení "díry" v systému by si team mezi připomínkami hráčů určitě našel, ale už je pozdě bycha honit.

Jako další dobré možnosti východisek se mi jeví:

1) Dát všem pvp hráčům stejnou váhu hlasu, co se týče hlasování bonusů za válku říší.

2) Bonus, který říše naposledy vyhrála se nebude moc volit nebo vejít v platnost, dokud říše nevyhraje jiný druh bonusu.

Nechci zahlcovat sekci návrhy, ale ta anketa je velice dobrá věc.
Ty díry v systému mě zajímají. Sraz na Skype? Máš ho. Stačí napsat a dohodnout termín setkání. heslo : ZOO Praha

Edit:
Platí pro všechny krále říší, kteří by chtěli diskutovat o tom, co jim na stávajícím systému přijde zlé. Ozvěte se přes PM a dohodnem sraz někde na TS. Snad nám někdo půjčí místnost. Heslo v tomto případě není potřeba. Je určeno konkrétní osobě.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chyu » pát 22. led 2016 15:22:28

Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » pát 22. led 2016 15:34:12

Spoiler:
Chyumgo píše:
Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu
I tebe chci na TS
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » pát 22. led 2016 15:54:36

Chyumgo píše: Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.
Na tohle už jsem měla taky nápad. A to takový, že bonusy od krále pro říši by se spouštěli s 30min (nebo 1h?) zpožděním a mezitím by se v oznámení po přihlášení nebo portování psalo: Bonus ten a ten na tolik a tolik bude spuštěn za 20min.

Vznikne tak prostor pro hráče se připravit nebo dopravit na dané místo dropování nebo expení a využit naplno hodinový čas bonusu.

Nápad na hlasování na bonusy za války pro všechny a dle toho pak rozhodnou PVP hodnosti je taky hezký nápad, ale opět to závisí na lidské povaze a tomu já moc nevěřím .
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » pát 22. led 2016 17:49:49

Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chyu » pát 22. led 2016 18:02:30

rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » pát 22. led 2016 20:38:29

Téma zamítnuto: "Dobrovolný příspěvek do královské pokladny."
Fórum: Návrhy

Důvod: Nahlášená zpráva nezapadá do žádné z kategorií, prosím, vyplňte pole pro další informace. Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat..
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od JohnDoe » pát 22. led 2016 21:27:23

"Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat."

vzhledem k tomu, že v tom důvodu pro zamítnutí chybí už jen nejdelší slovo na světě - tj. "nikdy" - nebál bych se to zkoušet znovu...
i kdyby tu možnost měl nakonec dostat jen zodpovědný král, je výhoda přímého vložení tří 100kk prutů do pokladny před 100 krát opakovaným nákupem a prodejem téhož zcela zřejmá

edit:
pro Polcii - to je buď velmi ošklivá nebo velmi záludná otázka
Naposledy upravil(a) JohnDoe dne pát 22. led 2016 21:43:42, celkem upraveno 1 x.
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Polcii
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: stř 06. led 2016 13:28:11
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Polcii » pát 22. led 2016 21:33:54

UŽ JSTE SPOKOJENÍ? :)

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » sob 23. led 2016 1:41:07

Chyumgo píše:
rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

Na tohle umím odpovědět. Královská pokladna je zkrátka plněná z daní obyvatel říše. Pokud s ní neumí král a ostatní hospodařit, pak zkrátka bude prázdná. V okamžiku kdy by se povolilo doplňování přímé, vznikne situace, kdy král se nehne od tréninkového sloupu. I team si umí spočítat, že jestliže spawn jednoho bosse vyjde na cca 15kk tak zisk z jeho zabití bude několikanásobně vyšší. Takže pokud opravdu na tomhle trváte, tak se připravte na to, že cena za spawn jednoho bosse se zvedne několikanásobně. Ano v takovém případě tam skutečně nebude nikdo chodit(tohle sem píšu jen jako argument který by tu byl za malou chvíli stejně napsán). I když tomu nevěřím. Jen to přestane být místo snadného výdělku.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
@ LittleNessa « čtv 10:18 am »
TomasFoxx píše:
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
Jako nad tímhle jsem se pousmála také, že jsem v neděli měla o 20 killu méně než někteří, ale CB jsem měla třeba o 200 víc to je pravda no .. :D že je zvláštní
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
@Aylia,  to nevadí, určitě ti to půjde
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
LittleNessa píše:
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
já to spíš myslel tak, že bych musel naklikávat a pak klikat spelly myší :D
@ TomasFoxx « čtv 10:17 am »
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
@ Aylia « čtv 10:15 am »
@TomasFoxx,  rip tak to už zůstanou jen moje leve ruce
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
@ TomasFoxx « čtv 10:14 am »
pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Wzypt