Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » pát 22. led 2016 14:17:43

Spoiler:
Sabousek píše:Ano, odchod z říše je velmi lákavým řešením, ale dlouhodobě? Nikdo se nezaručí, že do tohohle hnusu se nedostanou i ostatní říše, když budou dále takové neomezené možnosti a díry v systému. Nebo do té doby, kdy bude systém stát hlavně na rozumu, dobrotě a ohleduplnosti hráčů.

To, že vše nemůže být hned, naprosto chápu. O to víc mě zaráží, že o takové razantní změně neměla komunita možnost diskutovat ještě před spuštěním a přispívat různými nápady a dedukcemi dopředu než se vše spustilo. Přeci jen víc hlav, víc ví. Nějakou inspiraci nebo nalezení "díry" v systému by si team mezi připomínkami hráčů určitě našel, ale už je pozdě bycha honit.

Jako další dobré možnosti východisek se mi jeví:

1) Dát všem pvp hráčům stejnou váhu hlasu, co se týče hlasování bonusů za válku říší.

2) Bonus, který říše naposledy vyhrála se nebude moc volit nebo vejít v platnost, dokud říše nevyhraje jiný druh bonusu.

Nechci zahlcovat sekci návrhy, ale ta anketa je velice dobrá věc.
Ty díry v systému mě zajímají. Sraz na Skype? Máš ho. Stačí napsat a dohodnout termín setkání. heslo : ZOO Praha

Edit:
Platí pro všechny krále říší, kteří by chtěli diskutovat o tom, co jim na stávajícím systému přijde zlé. Ozvěte se přes PM a dohodnem sraz někde na TS. Snad nám někdo půjčí místnost. Heslo v tomto případě není potřeba. Je určeno konkrétní osobě.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chyu » pát 22. led 2016 15:22:28

Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » pát 22. led 2016 15:34:12

Spoiler:
Chyumgo píše:
Zdravím všechny :)
Původně jsem zamýšlel napsat můj obecný názor na KS až po skončení mého funkčního období, ale po včerejším poválečném výlevu emocí některých jedinců jsem se rozhodl že vše sepíši již dnes. Předem chci jen upozornit že nechci nikoho urazit a slova jsou myšlena obecně, ačkoliv budu občas citovat.

Začnu s daněmi. Někteří hráči i přes názornou ukázku nejsou schopni pochopit že při 6% daních se jim z výdělku odečtou maximálně 3kk a pak si stěžují u králů na něco co vůbec není pravda. Napadají mě celkem tři možnosti jak tento problém vyřešit: Buď to nechat bez povšimnutí a počkat až se na to komunita přizpůsobí. Druhá možnost je dát pod cenu prodeje cenu, která půjde do kapsy už po zdanění. Anebo daně ze stánků zrušit úplně. Třetí možnost by ale nejspíše měla drastický dopad na pokladnici. Co jsem zaslechl tak v červené říši měli docela dlouho daně 6% (nemám to potvrzeno na vlastní oči), tak jde vidět že se toho červení králové nebojí a možná kdyby nebyl limit tak jsou i s výši daní výše.

Jinak je systém daní vymyšlen skvěle a je jen na králi jak s danýma penězi naloží. To vše se pak bude odvíjet na jeho pověsti na celém serveru. Takže jestli vše využije za healování ve válce, za sabotáže nebo stráví celý víkend spawnování bossů je jen jeho věc. Ovšem každá z těchto věcí pak nese své následky, k těm se dostanu níže. Ale! Je tady jeden velký nedostatek na který si stěžovalo mnoho lidí. Teď uvedu příklad ze svého kralování. Stávalo se mi že mi psali lidé jiných říší o to, abych jim spawnul nějakou skupinu mobů z možností tréninkového sloupu. Zprvu jsem odmítal jakkoliv pomáhat ostatním říším, pak mě ale napadl způsob jak jim dané moby spawnout tak aby na tom vydělala celá říše. Opakuji: Celá říše, ne pouze král. Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Další věc je aktivace bonusů. Opět budu muset vycházet ze svých zkušeností. Řídit říši, kde už tak hraje málo lidí není tak lehké jak si někteří mysleli nebo myslí do teď. Od začátku své funkce jsem daně nastavil na 5 % s tím že většina těchto peněz půjde na bonusy. Není až tak nadlidský úkol s bonusy vyhovět všem. Vždy jsem myslel dopředu, počítal si o kolik se asi naplní kasa za dobu co nejsem ve hře a podle toho jsem pak bonusy pouštěl. A dokonce mi zbyly yangy i na spouštění jiného druhu bonusu, pokud si o něj někdo napsal. Tedy, z pohledu krále žluté říše se mi zdají ceny za bonusy vysoké. Dále je tady problém toho že k dispozici jsou pouze tři bonusy. Pro zopakování: Vyšší množství BZK, Více předmětů a Více spadlých Yangů. U nás v Chunju se tedy ujal trend že není potřeba ve válce hlasovat pro tyto bonusy a hlasuje se pro těžbu nebo yangbomb. Já osobně přesně nevím jestli je to dobře nebo špatně, záleží na povaze krále. Já se vždycky snažil se všemi, kteří se ke mě chovali slušně, vyjít za dobře. Pokud máte krále který vám bonus aktivuje, tak pak asi není problém hlasovat pro nějaký bonus, který není možno aktivovat králem. Na druhou stranu je zde to, že bonus od krále je maximálně na 3 hodiny, kdežto bonus z války je na hodin dvacet čtyři. Další utvrzení v Chunju je to, že za bonus z války může král říše. V samotné novince ohledně KP je napsáno: "Čím vyšší PvP hodnost postava má, tím vyšší je hodnota jejího hlasu." Když by teda těch třicet pěšáků s několika rytířema hlasovalo pro jiný bonus než král, tak podle mě určitě mají ten bonus co si vyvolili oni a ještě by měli nějaké hlasy navrch. A pro ty co si myslí že tyhle bonusy řídí sebranka z top desítky.. Vážně chcete na toto diskutovat?
#EkuraIlluminati :clap:
Navrhuji proto opět čtyři řešení: Nechat lidi v říši až si to mezi sebou vyříkají. O bonusu nechat hlasovat všechny (problém s multiúčty). Před každou válkou udělat hlasování pro všechny, jehož výsledky by pak viděli ti co by hlasovali pro bonusy přímo (PvP hodnosti) a viděli by tak co chce jejich říše za bonus (Ale opět problém s multiúčty..). Zrušit tuto možnost a vrátit zpět starý systém bonusů.

Další věc ke které chci říct svůj názor je předmět Královské jablko Obrázek
Víceméně nemám jiný názor než většina. Nedělá to prakticky nic, akorát zvyšuje vaši naštvanost a mlátíte se o body dvakrát dále.
Návrh na vyřešení je již zde založen MissiPippi: viewtopic.php?f=59&p=1246539
Větší problém mám ale s antisabotáží "Ochrana". Teď opět z hlediska říše modré. Hrají na počet, stačí jim bojovat do půlky války, pak se můžou sbalit a jít třeba do Swampu a stejně budou první. Takže si jen zaplatí ochranu a mají válku vyhranou. Mezitím co mezi sebou zbylé dvě říše předhání o druhé místo. Navrhuji buď zrušit antisabotáž "Ochrana" nebo změnit její šanci na úspěšné provedení na 50 %.

Poslední odvětví, kterému bych se rád věnoval bych charakterizoval jako "obecné".
Královský oblek je pěkný, dobře že se přidal jako oblek a né třeba jako brnění, akorát se mi zdá, že by místo jednoho procenta mohl těch procent přidávat trochu více. Třeba 3 nebo 5..
Královská nosítka se mi nezdají dostatečně rychlé, ale možná to dělá jen to že jsou větší a objemnější než Unicorn, na kterého jsem zvyklý.
Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.

To bude asi úplně vše co jsem chtěl napsat, zároveň se chci omluvit říši za mou nadcházející nepřítomnost od dnešního večera až do večera nedělního. A tak mě napadá že by nebylo špatné popřemýšlet nad možností předat funkci, aby pak nebyl říše zklamána že bojují bez krále.

Btw. Vlastně ještě bych se chtěl vyjádřit k výši žoldu, nezdá se mi že je úměrná k tomu kolik se utratí za věci potřebné k válčení, neříkám že by se to měly vyplácent miliardy, ale dostat žold 50kk za hodnost pěšáka? To mi připadá nedomyšlené.

Děkuji za přečtení,
Chyu
I tebe chci na TS
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » pát 22. led 2016 15:54:36

Chyumgo píše: Pak by možná nebylo na škodu přidat oznámení krále pro celou říší, něco jak se vypisuje zničení Sentinelu, nebo zvýraznění jeho nicku v chatu.
Na tohle už jsem měla taky nápad. A to takový, že bonusy od krále pro říši by se spouštěli s 30min (nebo 1h?) zpožděním a mezitím by se v oznámení po přihlášení nebo portování psalo: Bonus ten a ten na tolik a tolik bude spuštěn za 20min.

Vznikne tak prostor pro hráče se připravit nebo dopravit na dané místo dropování nebo expení a využit naplno hodinový čas bonusu.

Nápad na hlasování na bonusy za války pro všechny a dle toho pak rozhodnou PVP hodnosti je taky hezký nápad, ale opět to závisí na lidské povaze a tomu já moc nevěřím .
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » pát 22. led 2016 17:49:49

Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chyu » pát 22. led 2016 18:02:30

rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » pát 22. led 2016 20:38:29

Téma zamítnuto: "Dobrovolný příspěvek do královské pokladny."
Fórum: Návrhy

Důvod: Nahlášená zpráva nezapadá do žádné z kategorií, prosím, vyplňte pole pro další informace. Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat..
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od JohnDoe » pát 22. led 2016 21:27:23

"Podobnou úpravu neplánujeme do hry přidat."

vzhledem k tomu, že v tom důvodu pro zamítnutí chybí už jen nejdelší slovo na světě - tj. "nikdy" - nebál bych se to zkoušet znovu...
i kdyby tu možnost měl nakonec dostat jen zodpovědný král, je výhoda přímého vložení tří 100kk prutů do pokladny před 100 krát opakovaným nákupem a prodejem téhož zcela zřejmá

edit:
pro Polcii - to je buď velmi ošklivá nebo velmi záludná otázka
Naposledy upravil(a) JohnDoe dne pát 22. led 2016 21:43:42, celkem upraveno 1 x.
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Polcii
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: stř 06. led 2016 13:28:11
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Polcii » pát 22. led 2016 21:33:54

UŽ JSTE SPOKOJENÍ? :)

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » sob 23. led 2016 1:41:07

Chyumgo píše:
rudlaninja píše:
Chyumgo píše:Proto bych chtěl, aby se umožnilo přímé vkládání peněz do pokladnice. Není přece jedno jestli peníze do pokladnice vložím přeprodejem prutů nebo je tam vložím přímo? Jde zase jen o to že je to nudné a zdlouhavé jako další věci zde.

Návrh na dobrovolný příspěvek do královské pokladny byl zamítnut proto se pokladna doplňuje přeprodáváním prutů.

Edit: Přidána citace - původní příspěvek mohl mást.
/Avery
Mohli bychom vědět důvod tohoto rozhodnutí?

Na tohle umím odpovědět. Královská pokladna je zkrátka plněná z daní obyvatel říše. Pokud s ní neumí král a ostatní hospodařit, pak zkrátka bude prázdná. V okamžiku kdy by se povolilo doplňování přímé, vznikne situace, kdy král se nehne od tréninkového sloupu. I team si umí spočítat, že jestliže spawn jednoho bosse vyjde na cca 15kk tak zisk z jeho zabití bude několikanásobně vyšší. Takže pokud opravdu na tomhle trváte, tak se připravte na to, že cena za spawn jednoho bosse se zvedne několikanásobně. Ano v takovém případě tam skutečně nebude nikdo chodit(tohle sem píšu jen jako argument který by tu byl za malou chvíli stejně napsán). I když tomu nevěřím. Jen to přestane být místo snadného výdělku.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Borda91 
offline Makarov 
offline Mionix 
offline Pajik 
offline TomasFoxx