Janko.Tlcik - zdravím. No, nebál bych se, že hráči přehlédnou
červenou - je to jako se semafory na křižovatce. Kdo jezdíte autem si té
červené prostě všimnete, protože vás upozorňuje, abyste ve vlastním zájmu zastavili. U Kostí by to fungovalo stejně - Ty nepoužité (6h) bez zvýraznění a ty použité s výrazněním (
červená) - a hráči u nich zastaví (pozornost) - ve vlastním zájmu.
Samozřejmě, ne každý reaguje na červenou. Bohužel. Ale tím, že bysme zrušili křižovatky (= ve hře: možnost obchodování s kostmi) nebo k tomu semaforu postavíme chlapa s brokovnicí, aby v zájmu těch, co jezdí na zelenou odbouchl každého, kdo tam projede na červenou (= ve hře: aby GM naháněli a banovali hráče, co prodávají 6min kosti), tím tomu, aby příště někdo zase jel na červenou, nezabráníme.
Ještě lepší nápad, než je barevné odlišení popisku, padl v druhém tématu - a to, že by použité Kosti byly graficky (ikona) odlišné už na první pohled od těch nepoužitých. Něco jako třeba ryby ve hře - většina z hráčů už od pohledu pozná rozdíl mezi živým a třeba grilovaným kaprem. Aniž by musela na něj kliknout pro další info.
No a k tvému nápadu. Těžko říct, kde je ta hranice, s jakým časovým údajem by se Kosti už neměly prodávat. Třeba pro mě je i jedna hodina pořád ještě dost na to si je koupit ve Stánku - třeba proto, že se hodí právě na jednohodinovou Válku říší. Ono se dá, jak už to tady tuším někdo psal, využít i těch 6min na Kostech - třeba na krocení. Tak uvidíme, kdo co na to ještě napíše.
