Země Haegeron - Diskuze
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.20
- Příspěvky: 262
- Registrován: sob 12. čer 2010 15:55:11
- Bydliště: Havířov
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Ono bude něco špatně na tom, že ty "vylepšováky" postavy jsou běh na dlouhou trať. A lidem se prostě nechce odevzdávat dennodenně pořád dokola... Jak už zde bylo psáno, hra je hra a ne povinnost. Je samozřejmé, že proto, abys dosáhl nejvyšších příček, musíš udělat vše, co hra k vylepšování postavy nabízí. Kdyby ty vychytávky trvali kratší dobu, bylo by tu více lidí, kteří by měli ty vychytávky, a taky by nebyla tato "diskuze".
Já vím, že se sem nehodím,
podle vás hlavou marodím
a vůbec neměl bych tu být.
Já chodím hlavou proti zdím,
a přestože to všechno vím,
tak už to nechci jinak mít.
podle vás hlavou marodím
a vůbec neměl bych tu být.
Já chodím hlavou proti zdím,
a přestože to všechno vím,
tak už to nechci jinak mít.
- pomeranc
- Lv.14
- Příspěvky: 110
- Registrován: stř 04. črc 2012 13:44:36
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Stejně se na ničem neshodneme, takže bych to tady uzavřel a vrátil bych čas někam před Kerindor.

-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 20. čer 2012 13:21:09
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Já se taky jen připojím k řádce názorů že natahování hratelnosti pomocí tupého vykonávání stejných ukonů po dobu několika měsíců není správná cesta.
Sám trpím závislostí ale to mi nijak nezabraňuje uvědomovat si že už teď je tu řada "vychytávek" které ze zábavou nemají moc společného a je trochu až usměvné číst tu názory lidí že chtějí další.
Kdyby to jen trochu šlo myslím že by nebylo od věci se u vedení zaměřit spíš na individuálnost a využití stavajících map.
(od emocí přez zbraně brnka atd kdyť tu všichni děláme to stejné,vypadáme stejně a chodíme na stejné mapy)
A závěrem kdyby nás za učet nehrálo víc sám už bych dávno skončil a když mezi kámošema kecáme o gameskách tak jim říkám ať tady ani nezačínaj že je to fakt na strááááášně dlouho.Bohužel
Sám trpím závislostí ale to mi nijak nezabraňuje uvědomovat si že už teď je tu řada "vychytávek" které ze zábavou nemají moc společného a je trochu až usměvné číst tu názory lidí že chtějí další.
Kdyby to jen trochu šlo myslím že by nebylo od věci se u vedení zaměřit spíš na individuálnost a využití stavajících map.
(od emocí přez zbraně brnka atd kdyť tu všichni děláme to stejné,vypadáme stejně a chodíme na stejné mapy)
A závěrem kdyby nás za učet nehrálo víc sám už bych dávno skončil a když mezi kámošema kecáme o gameskách tak jim říkám ať tady ani nezačínaj že je to fakt na strááááášně dlouho.Bohužel

- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
forumman - kdybych byl zlý, nechal bych tě za trest přečíst některá tvá starší témata a věř mi, že pocit z nich i po opakovaném přečtení je všechno - jen ne OPTIMISTICKÝ a spektrum tebou popisovaných katastrof (herních, ekonomických, apod.) je dosti široké. Já čekám u některých témat, co do nich přispěješ a věř mi - neznám tě - ale překvapivě mi to u tebe vychází = forumman = zase ztráta času, nemá to smysl atd. adt. Možná proto ani nebudu hledat "důkaz-y" o svém tvrzení - já čtu pesimistické příspěvky jen jednou.
Možná to "ubrzdíte" - možná ne. Já se nesázím, ne proto, že by mi to nevyšlo. Ono na co by byla sázka, když bych nešel do nejistoty - ale v tomhle nevidím nic nejistého. Já spíš věřím, že to nakonec pojede správným směrem do větších možností ve hře. Jen je to škoda, protože dost věcí se zabíjí čistě proto, že se ti a tobě podobným nechce. Nevěřím, že nejste schopní si zorganizovat čas. Spíš v tom vidím úpornou snahu se udržet ve hře s tím, že čím míň bude hra v budoucnu náročnější (na čas), tím spíš se tady udržíte. Některým by vyhovovalo vůbec už nic neměnit, dotočit Zdobenky a... Tak uvidíme v Haegeronu - já si opravdu radši zahraju s někým, koho to bude bavit a překážky pro něj budou výzvou.
Absinthak - přeju každému, aby našel obecně takovou činnost, u které nebude litovat času, co u toho proinvestoval. Tahle hra naštěstí obsahuje pořád víc lákadel a ten čas je k nim stále odpovídající.
A jak se tady na konci roku sejdeme? Já myslím, že v hojném počtu. Ti, co chtějí odejít, odejdou, ti, co mají přijít, přijdou a z nich ti, co budou mít zájem, tak tu zůstanou. Nic nového - obyčejná obměna složení hráčské komunity. Nebo věříte někdo na to, že tady je všechno neměnné a budeme se tu setkávat takhle až do chvíle, kdy už nebude o co hrát...? Že ne.
DoubleM - těch Schopností ve hře bude přibývat s tím, jak budou přibývat nové věci a mapy ve hře.
Je tu Biolog, Druid a Makamito. U každého probíhá jiná "odevzdávací" činnost. Jestli je dlouhá nebo nudná - není problém se u té další plánované Schopnosti "poradit" a vytvořit jí takovou, aby se víc přiblížila hráčům. Na druhou stranu nesmí stratit hlavní smysl a tím je, že to není pro každého. V tomhle jsou přístupnější jiné servery, kde hráč dostane všechno už rovnou předpřipravené.

Možná to "ubrzdíte" - možná ne. Já se nesázím, ne proto, že by mi to nevyšlo. Ono na co by byla sázka, když bych nešel do nejistoty - ale v tomhle nevidím nic nejistého. Já spíš věřím, že to nakonec pojede správným směrem do větších možností ve hře. Jen je to škoda, protože dost věcí se zabíjí čistě proto, že se ti a tobě podobným nechce. Nevěřím, že nejste schopní si zorganizovat čas. Spíš v tom vidím úpornou snahu se udržet ve hře s tím, že čím míň bude hra v budoucnu náročnější (na čas), tím spíš se tady udržíte. Některým by vyhovovalo vůbec už nic neměnit, dotočit Zdobenky a... Tak uvidíme v Haegeronu - já si opravdu radši zahraju s někým, koho to bude bavit a překážky pro něj budou výzvou.

Absinthak - přeju každému, aby našel obecně takovou činnost, u které nebude litovat času, co u toho proinvestoval. Tahle hra naštěstí obsahuje pořád víc lákadel a ten čas je k nim stále odpovídající.

A jak se tady na konci roku sejdeme? Já myslím, že v hojném počtu. Ti, co chtějí odejít, odejdou, ti, co mají přijít, přijdou a z nich ti, co budou mít zájem, tak tu zůstanou. Nic nového - obyčejná obměna složení hráčské komunity. Nebo věříte někdo na to, že tady je všechno neměnné a budeme se tu setkávat takhle až do chvíle, kdy už nebude o co hrát...? Že ne.

DoubleM - těch Schopností ve hře bude přibývat s tím, jak budou přibývat nové věci a mapy ve hře.
Je tu Biolog, Druid a Makamito. U každého probíhá jiná "odevzdávací" činnost. Jestli je dlouhá nebo nudná - není problém se u té další plánované Schopnosti "poradit" a vytvořit jí takovou, aby se víc přiblížila hráčům. Na druhou stranu nesmí stratit hlavní smysl a tím je, že to není pro každého. V tomhle jsou přístupnější jiné servery, kde hráč dostane všechno už rovnou předpřipravené.
![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- BloodRayne
- Lv.20
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
- Bydliště: Welcom in hell
- Dal poděkování: 150 poděkování
- Dostal poděkování: 226 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Koukam, že toho víš až dost jen kde na to chodíšGhibli píše:Jak to napsat a zároveň moc neprozradit.![]()
Ve většina her, které znáte, je vstup do nových lokací podmíněn levelem postavy.
Sindicate se chystá jít vlastní cestou a pro vstup do nové mapy využije kombinace = levelu postavy + levelu URČITÝCH schopností.
Může se pak stát, že teleportér vám povolí vstup jedině tehdy, když budete mít TŘEBA level 130, kompletně hotové Krocení (Diabolos je od levelu 130) a Karmu minimálně na G1 (ta je od levelu 130).
Takže: využijte naplno doby, než se aktivuje brána do Haegeronu (alias Drakolandu). Pak už nikdo na nikoho čekat nebude a bude to jen vaše mínus, že nemáte potřebnou úroveň některé ze Schopností.

Jestli to je tak jak píšeš tak to bude tak pro 20 až 30 hráčů celá mapa.
A víš co podle toho jak píšeš tomu i věřím

- devils636
- Lv.21
- Příspěvky: 325
- Registrován: pon 22. srp 2011 20:21:51
- Dal poděkování: 37 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Blokněte někdo ty dva co se tu hadaji
Ghibli a forumman ...

https://www.youtube.com/watch?v=AUH6zm_6RWg
Stream : youtube_Bucek86cz Youtube :Bucek CZ
Stream : youtube_Bucek86cz Youtube :Bucek CZ
-
- Lv.20
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob 12. lis 2011 19:33:07
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 78 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
taky mi přijde že forumman je jeden stěch co radši aby šli něco zahrát tak tu radši budou psát chytrý řečičky a jejich heslo zní bez práce sou koláčeforumman píše:Nehodlám se tu s tebou hádat, diskuze s někým kdo si upravuje realitu po svém mě opravdu nenaplňuje. V naprosté většině nic nekritizuju,pouze vyjadřuji svůj náhled na věc, takže větu kterou tu cituju sis prostě vycucal z prstuGhibli :forumman - proč mám u tebe dlouhodobě pocit, že než si radši "máknout" = jít odevzdat biologa/esence/předměty pro Kakamita, budeš kritizovat nespravedlnost - serveru, hráčů, GM.Nejde ani v nejmenším o nespravedlnost, jen o pohled běžného hráče, kterých si myslím, že je tu většina a kteří tvoří tu možnost tu zde hrát. To o kritice serveru, hráčů a především GM je tvůj výmysl ničím nepodložený, pokud myslíš, že tomu tak není, pošli mi PM pár citací kde k něčemu takovému dochází... Mohli by jsme se opět zkusit vsadit, ale jak bylo vidět u minul sázky, nevsázíš se tam, kde nemůžeš vyhrát...
![]()
Jediné, co jsem vyjádřil k této nové mapě je to, že je škoda dle mě vytvářet novou mapu, do které by se, pokud by byly splněny tebou požadované/avizované podmínky, 90% serveru třeba měsíc dva nepodívala.. Pokud si myslíš, že to tak má být, je to tvůj názor, já jen vyjádřil svůj, že to většinu spíš naštve než motivuje ke hraní a splnění podmínek pro vstup.
Ať nás rozsoudí budoucnost, když se tedy nechceš vsadit![]()
PS: Osobně proti tobě nic nemám, jedná se o plamennou diskuzi a že se neshodneme je normální, co člověk, to názorJe to jak s Electrixem, téměř vždy se neshodneme, ale virtuálně ho mám vlastně rád

ale bohužel už to tu tak naštěstí nefunguje

oo
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 15. pro 2011 23:04:28
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 28 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Taková skromná otázka (proto bych ocenila odpověď, která nepřesáhne 5 řádků - ve zkratce mě to nebaví), kam na to, ymire, chodíš? Nikde nikdo nic nepsal a ty takovou teorii tady vybalíš.
To je stejné, jako když Saggi psal, ať trénujem na smrt a hned aféra jak prase, že tam bude vstup
To je stejné, jako když Saggi psal, ať trénujem na smrt a hned aféra jak prase, že tam bude vstup

Až blbost bude nadnášet, tak všichni odletí.
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Zdavicko 
Celkem jsem si pocetl, takze bych rad neco osvetlil
Co se tyce "volneho vstupu do map". Jiste vite jak to vypada v pritazlivce, tam je velmi pekne videt jak vypada volny vstup. Mensi levely neprojedou do "vnitrozemi", urazky na dennim poradku, skatulkovani atd.
Sice se obcas stejne neduhy projevi i v samostatnych mapach (kradeze kamenu v 5tem ve vezi, otravovani ve swampu, braneni pruchodu do pater v rokli atd. ), ale je jich podstatne mene. A to diky tomu, ze je nutno neco udelat pro vstup. To je take duvod, proc se nam nechce moc delat volne mapy. Je sice pekne a pro nas bezstarostne takovou mapu utvorit (teleportovaci NPC a jeho dialog je otazka 5i minut vcetne nastaveni drobnosti okolo), ale vytvorili bychom opet jenom dalsi bojiste (zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat
kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ...
).
Jak zde zaznelo na upravach se pracuje a tak s prichodem Haegeronu lepe receno Hlavnim velitelem Crainem bude do hry nasazeno tech novinek daleko vice (takovy mensi datadisk
).
Nicmene predtim si dovolim trochu poodhalit to o cem se diskutuje v tomto vlakne
Na vypravu za dracim setem nebude potreba Karmy, Zrucnosti, Biologa, Herbareni, CB (doufam ze sem na nic nezapomel z toho co zde zaznelo).
Bude potreba splnit je 3 podminky jako velitel skupiny a 2 jako "ucastnik".
Zde je tedy osvetleni toho jak to tedy bude
Velitel :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
majici u sebe 3 klice (napoveda jake jiz zdelena byla v prologu), kde je a jak si je poridi je jeho veci (koupit, vymlatit atd.)
posledni podminka je spojena s druhym setem hodnosti, ktery prijde na radu spolu s touto vypravou
ostatni hraci :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
opet spojeno s hodnosti
Velitel jak vidno bude klicovy pro vypravu (v podstate on bude urcovat co se bude dit (velet), a na zacatku nastavi heslo pro vstup ostatnich hracu)
Ostatni hraci budou moci vstoupit pouze se znalosti hesla (proto jsem uvedl, ze tam budete mit klid).
Minimalni pocet hracu na vypravu je 1.
Maximalni pocet hracu na vypravu je 16.
Sance a obtiznost na uspeni je zavisla na poctu hracu na mape.
Co se tyce novinek / uprav kterych se dotkne otevreni nove mapy bych shnul :
Novy set hodnosti, ktere se budou chovat trochu jinak
Uprava Svatych zemi (mala = system, velka = design + system)
Uprava nekterych lokaci, ktere jsou zavisle pro novou mapu
Vice k novinkam neprozradim

Celkem jsem si pocetl, takze bych rad neco osvetlil

Co se tyce "volneho vstupu do map". Jiste vite jak to vypada v pritazlivce, tam je velmi pekne videt jak vypada volny vstup. Mensi levely neprojedou do "vnitrozemi", urazky na dennim poradku, skatulkovani atd.
Sice se obcas stejne neduhy projevi i v samostatnych mapach (kradeze kamenu v 5tem ve vezi, otravovani ve swampu, braneni pruchodu do pater v rokli atd. ), ale je jich podstatne mene. A to diky tomu, ze je nutno neco udelat pro vstup. To je take duvod, proc se nam nechce moc delat volne mapy. Je sice pekne a pro nas bezstarostne takovou mapu utvorit (teleportovaci NPC a jeho dialog je otazka 5i minut vcetne nastaveni drobnosti okolo), ale vytvorili bychom opet jenom dalsi bojiste (zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat


Jak zde zaznelo na upravach se pracuje a tak s prichodem Haegeronu lepe receno Hlavnim velitelem Crainem bude do hry nasazeno tech novinek daleko vice (takovy mensi datadisk

Nicmene predtim si dovolim trochu poodhalit to o cem se diskutuje v tomto vlakne

Na vypravu za dracim setem nebude potreba Karmy, Zrucnosti, Biologa, Herbareni, CB (doufam ze sem na nic nezapomel z toho co zde zaznelo).
Bude potreba splnit je 3 podminky jako velitel skupiny a 2 jako "ucastnik".
Zde je tedy osvetleni toho jak to tedy bude

Velitel :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
majici u sebe 3 klice (napoveda jake jiz zdelena byla v prologu), kde je a jak si je poridi je jeho veci (koupit, vymlatit atd.)
posledni podminka je spojena s druhym setem hodnosti, ktery prijde na radu spolu s touto vypravou
ostatni hraci :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
opet spojeno s hodnosti
Velitel jak vidno bude klicovy pro vypravu (v podstate on bude urcovat co se bude dit (velet), a na zacatku nastavi heslo pro vstup ostatnich hracu)
Ostatni hraci budou moci vstoupit pouze se znalosti hesla (proto jsem uvedl, ze tam budete mit klid).
Minimalni pocet hracu na vypravu je 1.
Maximalni pocet hracu na vypravu je 16.
Sance a obtiznost na uspeni je zavisla na poctu hracu na mape.
Co se tyce novinek / uprav kterych se dotkne otevreni nove mapy bych shnul :
Novy set hodnosti, ktere se budou chovat trochu jinak
Uprava Svatych zemi (mala = system, velka = design + system)
Uprava nekterych lokaci, ktere jsou zavisle pro novou mapu
Vice k novinkam neprozradim

[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Lv.19
- Příspěvky: 217
- Registrován: úte 14. čer 2011 16:08:40
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Doufám, že to bude co nejnáročnější a dlouhodobá záležitost, ať máme příští rok co tvořit 

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »