Stránka 3 z 4

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: úte 10. lis 2015 18:31:46
od princik
z pohledu provedení, bych měl jakýsi pomyslný způsob jak by to mohlo fungovat. Převedu svoji myšlenku na systém, který se používá i v PHP MySQL databázích. TAKŽEna tržnici by se nacházelo NPC, které by vám umožňovalo založení offline stánku. Po promluvení s danou NPC by se vám otevřela tabulka, stejná jako při tvorbě stánku. Po té, co by jste nasázely itemy a určily ceny, by jste "odeslali" požadavek na vytvoření stánku. Na pozadí by se do databáze uložila IP, ze které jste stánek vytvořili(jeden-2 offline stánky na IP), ID itemu (každý item má svoje ID), cena itemu, pozice pole pro item a nějaké ID účtu, ze kterého byl stánek založen. Poté by se vytvořilo ("spawnulo") NPC v podobě stánku, které by si tyto data z databáze načetlo a na jejich základě "sestavila" stánek přesně tak, jak byl hráčem vytvořen. Hráč by mohl dále normálně hrát, přičemž při prodeji ze svého offline stánku, by dostal do chatu notifikaci o prodeji a svoje peníze si mohl vyzvednout u stejné NPC, jako u ní vytvářel stánek. Toto je můj pohled na věc, jak si myslím, že by to mohlo fungovat :) Třeba se tento postup nějak upraveně využije(byl bych poctěn) nebo to někteří označí jako za blbost :)

Edit: (jeden-2 offline stánky na IP)
Dovoluji si upozornit, že několik hráčů může mít totožnou IP adresu/Luna

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: ned 29. lis 2015 13:22:00
od Spartaa16
skvělej nápad a ty měšce by třeba šly koupit za sd

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: ned 29. lis 2015 14:48:38
od Bellinna
Já bych měla trošičku jiný návrh. :)
Offline stánek
• po kliknutí na ikonku
Spoiler:
Obrázek
• se zobrazí tabulka
Spoiler:
Obrázek
• při kliknutí na " Otevřít stánek " se zobrazí
Spoiler:
Obrázek
• při zaškrtnutí libovolného času a zadání jména stánku se zobrazí
Spoiler:
Obrázek
Pár drobností:
  • • rozšíření políček ve stánku
    • yangy, které získáte prodejem předmětů se ihned přičtou do inventáře
    • když se stánek prodá, tak se automaticky vypne
    • v závorce by bylo jméno hráče, kterému stánek patří - příklad: Offline stánek (Bellinna) z důvodu kdyby vás někdo chtěl kontaktovat, tak ať zjistí zda tu dotyčný/á hráč/ka je nebo není
    • přes stánky by se dalo procházet
Pokud vás napadá nějaké zlepšení, tak prosím do :pm:.
Budu ráda za jakékoliv názory či kritiku, díky. :)

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: úte 15. pro 2015 11:05:56
od cavozulice
Skvělý nápad ale spíš bych založil na webu hry něco jako blackmarket,kam by se dali věci a v offline režimu by se dali prodávat.Akorát nwm jak by to bylo s počtem předmětů k prodeji? :) Myslim že npc postava ve hře by narušila ekonomiku tržnici jako takovou a výdělek stánku na tržnici by pak klesl.. :off:

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: úte 15. pro 2015 12:54:11
od Sabousek
Co se týče k NPC "prodavačky" má to své výhody i nevýhody.

:-:
- překupníkům by se ztížil výdělek
- ztráta atmosféry (mně chybět nebude)

:+:
- navýšil by se počet zákazníků, jelikož věřím, že nejsem jediná, co běhaní po tržnici neholduje
- dostupnost zboží v jakýkoliv čas
- úspora času z ušetření hledání
- prodej neomezený zapnutým pc, člověk se může věnovat něčemu jinému nebo šetřit elektriku :)

Další výhoda i nevýhoda je, že ti co nemají obchodní smysl (jako já) by konečně měli představu za kolik se co prodává, tudíž by nekazili ceny extrémní nízkou hodnotou, případně velmi nadsazenou.

Co se týče návrhu stánku v offline režimu, taky dobrý nápad, aspoň ušetříme na té elektrice, ačkoliv pro mě jako zákazníka se nic k pozitivnímu moc nezmění. Pokud chcete zachovat atmosféru tržnice navrhuji změnit mapu. Tady ten kulatý čtverec, kde v jednom rohu je tolik stánků, že pomalu nevidím ani vlastní postavu je opravdu nechutný. Některé stánky otevřu pak 10x aniž bych chtěla=ztracený čas. Jo můžu si pamatovat ty nicneříkající názvy stánků, ale bohužel nejsem majitelkou fotografické paměti.

Můj návrh nahrubo by byl takový: Udělat tržnici s předurčenými místy prodeje (nejlépe seřazeny do jakýchsi uliček, prostě jako klasický trhy, inspirujte se třeba na Staroměstkém či Plzeňském náměstí a jim podobné), prázdné místo by označoval jakýsi kolík, který po otevření stánku by se proměnil na naši milovanou ceduli či jiný grafický stánkařský výmysl. Člověk by to mohl procházet systematicky a návrat ke/ nalezení stánku, kde se nám něco zalíbilo by byl dle mého podstatně jednodušší.

No rozhodně jsem pro, aby se co nejdříve udála změna, kde nebude podstatně mít pro prodej předmětů zaplého klienta. I jen to bude velký krok kupředu.

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: úte 15. pro 2015 13:39:34
od Cepino
No v tomto vidím jeden velký problém a to, že by to dopadlo jak dnešní BM s pruty. Jeden dá věci za 100kk, druhý za ním za 99kk, třetí za 90kk a ten první je zas podrazí. Tržnice má kouzlo v tom, že za prvé nakupuji zboží co vidím, procházím regály ;-), okoukávám zboží a za druhé i dráže prodávající hráči mají šanci prodat. To v případě obdobného stylu jako BM nikdy neprodají, pokud tedy zas nepodrazí ty další.

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: pát 29. pro 2017 17:31:09
od CaptainFt
Zdarec, přidání offline stánků si osobně myslím mohlo zvětšit komunitu celé Ekury jako takové, přeci jen je to rapidní
zásah do ekonomiky serveru, která je už sice stejně ztracená :) ale není divu server běží už několik let tuším že je to
nějakých 7-8 let. Sám osobně jsem tu před několika roky začal a nebylo to od nuly. Měl jsem swamp a buff výbavu, bylo to
dlouhé rok než jsem vše dodělal, na výbavu jsem si vydělával čistě jen swampováním až do zblbnutí jiný způsob vydělávání
pro mě nebyl možný neměl jsem možnost si nechat stát stánek tzv. 24/7 přeci jen kdo by chtěl platit měsíčně kolik tisíc
korun za elektřinu kvůli hře :). Přidal se královský systém podle mě skvělá věc - věci s talismany jako takové začali mít
normální přijatelnou a hlavně dostupnou cenu pro nově začínající, i já osobně jsem na sloupech vydělával. Tedy z5 k
tématu rozhodně to bude mít za důsledek rapidní snížení cen jakéhokoliv spotřebního zboží, snížení ceny výbavy, ale
zároveň to bude mnohem snazší tu začínat pro nováčky, možnost překupu bude dále stejná možná že už si někteří jedinci na
tom nevydělají takové kkk jako je tomu nyní, ale stále se na tom bude dát vydělávat hodně a nejen pro momentální
překupníky ale i pro lidi co momentálně nepřekupují tak s tím budou moci začít :) budou mít tu možnost kterou nyní nemají.
To asi kolem offline stánků.
Pt. - Uvědomte si věci, postavy jsou majetkem serveru nikoliv naše :) mi máme tu možnost se na tento server jít odreagovat
nachvíli se distancovat od reality zapomenout na špatné věci přejít s myšlenkami jinam. Tedy jestli by tento zásah do hry
měl nějaký dosah na lidi co kupují a prodávají za reál dobře jim tak :). Přece je to jen hra tak si hrajme. S pozdravem TheLycan.

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: sob 30. pro 2017 1:51:08
od yatchman
Já v tom teda žádné pozitivum nevidím. Jen by to zlikvidovalo jakékoli dropovani, které je postavené na prodeji dropnutych věcí, kupříkladu dropovani v Kerindoru. Pokud by se cena spotřebního zboží snížila na polovinu, což věřím, že by bylo možné, pro běžného smrtelníka by jediným možným zdrojem peněz byl zase swamp. Navíc pochybuju, že by to mělo kýžený efekt v pomoci malým levelum, i droperum z pritazlivky by radikálně klesly příjmy.
Pokud bych měl mluvit za sebe, hráče, kterého "živí" pouze obchod (nazýván také překup), musím říct, že by to bylo likvidační. Dropovat někde dlouhé hodiny nehodlám, na manuální a stereotypní práci bohužel nejsem stavěny, radši používám hlavu. Navíc si tím vydělám mnohem víc než jakýmkoli dropovanim, nemluvě o zlomku času, který mě to stojí oproti dropovani. Pro mě osobně, stejně jako spoustu dalších, by to znamenalo konec.

Upřímně doufám, že Ekura k tomuto formátu "pseudoserveru" nikdy neklesne. Navíc, jeeez, kam bychom všechny ty stánky dali? :D

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: sob 30. pro 2017 11:17:33
od CaptainFt
Jaké pak zlikvidování dropování v mentinlandu? Zlodějky a expáky teď stojí 1kk to už zlikvidované je a to k tomu nebylo nic ani potřeba, právě ty offline stánky nabídnou lidem možnost prodeje takže budou moci kamkoliv jen budou chtít do jakékoliv lokace s tím že budou vědět že to dokáží prodat. Překupníci v tom vidí problém no holt už nebudete kupovat věci o 50% levnější zkrátka už se na vás každej slušně řečeno vykašle :) z5 k tématu neměl by být problém jak to do hry přidat tak odebrat, takže za zkoušku se nic nedá buď to komunitu zvětší a nebo zůstane stejná vidím v tom akorát to že když to serveru nebude prospívat tak proč to zkrátka a jednoduše neodebrat :). Přeci jen od toho tu máme ekura team který mají určitě nějakou návštěvnost denní takže podle toho usoudí jestli je to pro server jako takový opravdu vhodné a nebo jestli to stojí za nic.

Re: Tržnice a její rozšíření

Napsal: sob 30. pro 2017 12:36:17
od Spartaa16
Spoiler:
CaptainFt píše: sob 30. pro 2017 11:17:33 Jaké pak zlikvidování dropování v mentinlandu? Zlodějky a expáky teď stojí 1kk to už zlikvidované je a to k tomu nebylo nic ani potřeba, právě ty offline stánky nabídnou lidem možnost prodeje takže budou moci kamkoliv jen budou chtít do jakékoliv lokace s tím že budou vědět že to dokáží prodat. Překupníci v tom vidí problém no holt už nebudete kupovat věci o 50% levnější zkrátka už se na vás každej slušně řečeno vykašle :) z5 k tématu neměl by být problém jak to do hry přidat tak odebrat, takže za zkoušku se nic nedá buď to komunitu zvětší a nebo zůstane stejná vidím v tom akorát to že když to serveru nebude prospívat tak proč to zkrátka a jednoduše neodebrat :). Přeci jen od toho tu máme ekura team který mají určitě nějakou návštěvnost denní takže podle toho usoudí jestli je to pro server jako takový opravdu vhodné a nebo jestli to stojí za nic.
Přesně tak souhlasím, offline stánky jsou v podstatě to samé, jako online stánky, jen za rok ušetříte podstatně větší část za elektřinu(aspoň lidi, co mají nonstop stánky) a aby z toho měl i něco provozovatel, tak bych offline stánky zpoplatnil, třeba 5sd na týden na 1. ip adresu nebo tak něco.(jako s HM, taky je to offline prodej a je tam jen poplatek). :)
Osobně mi je to celkem jedno, překupník jsem nikdy nebyl a věci co jsem chtěl, jsem vždy dokázal do 24h prodat. 8-)