Stránka 3 z 3

Re: Nové hodnosti - Vaše nápady

Napsal: ned 20. pro 2015 12:36:13
od virusx
ja by som mal nápad na hodnosť "Kráľ kerindoru" alebo niečo také.. záviselo by to od toho, kto by koľko príšer pozabíjal za jeden týždeň a každý týždeň by bol niekto iný kráľ, teda ten, kto tam strávil najviac času dropovaním a zabíjaním príšer.. tiež by to mohlo mať nejaké stupne, aby nebola len jedná hodnosť.. za zabitie jednej príšery by daný hráč získal 1 bod, no ak by ho tie príšery zabili, tak by stratil napríklad až 5 bodov.. malo by to aj svoju motiváciu pre hráčov, ktorí by tam častejšie dropovali... ale zase by v tom mali výhodu Archery, keďže sú v premene a zabíjajú len stunované príšery, ktoré im neublížia.. no myslím si, žeby to urobilo svoj dojem a viacero ľudí by tam prišlo možno aj len pre tú hodnosť.. výhodou tejto hodnosti (Kráľ kerindoru) by som dal, žeby sa daný hráč mohol teleportovať na miesto, kde chce dropovať, aby tam nemusel vždy dochádzať.. prípadne ak berie so sebou viac postáv, tak aby celá tá skupina, v ktorej bude aj ten kráľ, by sa mohla teleportovať na miesto dropovania, aby sa tým ušetril čas a aby to aj lákalo ľudí bojovať o ten titul.. určite tam mám nedostatky, nezhadzujte ma zase pre to, čo som napísal, je to môj vôbec prvý nápad ako zlepšiť hru ;)

Re: Nové hodnosti - Vaše nápady

Napsal: ned 20. pro 2015 12:58:13
od LittleAngelH
virusx píše:ja by som mal nápad na hodnosť "Kráľ kerindoru" alebo niečo také.. záviselo by to od toho, kto by koľko príšer pozabíjal za jeden týždeň a každý týždeň by bol niekto iný kráľ, teda ten, kto tam strávil najviac času dropovaním a zabíjaním príšer.. tiež by to mohlo mať nejaké stupne, aby nebola len jedná hodnosť.. za zabitie jednej príšery by daný hráč získal 1 bod, no ak by ho tie príšery zabili, tak by stratil napríklad až 5 bodov.. malo by to aj svoju motiváciu pre hráčov, ktorí by tam častejšie dropovali... ale zase by v tom mali výhodu Archery, keďže sú v premene a zabíjajú len stunované príšery, ktoré im neublížia.. no myslím si, žeby to urobilo svoj dojem a viacero ľudí by tam prišlo možno aj len pre tú hodnosť.. výhodou tejto hodnosti (Kráľ kerindoru) by som dal, žeby sa daný hráč mohol teleportovať na miesto, kde chce dropovať, aby tam nemusel vždy dochádzať.. prípadne ak berie so sebou viac postáv, tak aby celá tá skupina, v ktorej bude aj ten kráľ, by sa mohla teleportovať na miesto dropovania, aby sa tým ušetril čas a aby to aj lákalo ľudí bojovať o ten titul.. určite tam mám nedostatky, nezhadzujte ma zase pre to, čo som napísal, je to môj vôbec prvý nápad ako zlepšiť hru ;)

K tomu ti dodám že již jsou 2 možnosti jak se teleportovat na určité moby a dávat ještě třetí je zbytečné. Jak psal Mithra hodnost je jistá odměna pro daného hráče a nemusí být k tomu ještě další. Ale jinak za hodnost dobrý nápad.

Re: Hodnosti - vaše nápady

Napsal: ned 20. pro 2015 14:37:06
od JohnDoe
Mithra píše:Mimochodem mě osobně se hodně líbí nápad s "parazitem" a "zasloužilým plátcem daní". Krom toho, že by to nemělo být těžké počítat, je to i nápadité co do názvů jednotlivých stupňů (i když autor zmínil pouze první a poslední). Poprosil bych tedy o případné doplnění. Děkuji
zde je doplnění + orientační výpočty pro 3% daň

název - odvedená daň - celkem prohnáno zdaněním
parazit ................................ 30kk .......... 1kkk
nádeník .............................. 90kk .......... 3kkk
příštipkář .......................... 300kk .......... 10kkk
dříč .................................... 900kk .......... 30kkk
fachman ............................. 3kkk .......... 100kkk
plátce daní ......................... 9kkk .......... 300kkk
opora společnosti ............ 18kkk ......... 600kkk
zasloužilý plátce daní ...... 30kkk ........ 1kkkk (nebo chcete-li 1000kkk)

parazit se může jevit jako ošklivý výraz, ale jak jinak hodnotit postavu, která se vám motá na spawnu a nejspíš ještě nevydělala ani na svou vlastní výbavu...
v omezené míře by se toho mohli zúčastnit i stánkaři, ale pro plné zapojení by si museli vydupat klasické zdanění bez stropu :)

pro dropy z Kerindoru a HG to moc použitelné není, ale možná by šlo časem zohlednit množství úlomků/elementů


pro lidi co kopou mapy, by se dala použít posloupnost: turista, hledač pokladů, lovec pokladů

Edit by Mithra: Děkuji. Přesně takhle si představuji kvalitně zpracovaný návrh. :up:

Re: Nové hodnosti - Vaše nápady

Napsal: stř 06. led 2016 23:55:55
od JohnDoe
začínám mít neblahý pocit, že občas svým příspěvkem uzavřu téma

nenechte se prosím zviklat poděkováním, kterého se mi dostalo a zvesela chrlte další nápady - od toho tu to téma je...
jedna z dalších hodností, která mne tak napadla je "pamětník" pro postavy založené během prvního roku
případně "občan" za 100k minut, "patriot" za 200k minut a "patricij" za 300k minut+

těch možností je celá řada a vzhledem k tomu, že se jedná jen o status, který nepřináší žádné další výhody, tak nemá smysl krotit svou fantazii

Re: Nové hodnosti - Vaše nápady

Napsal: ned 10. led 2016 21:02:27
od Sabousek
Já navrhuji, aby se při výběru hodností ukazovalo skóre, kolik nám chybí ještě do nesplněné hodnosti (např. vyloveno ryb 56 ze 100) :)

Nové výzvy

Napsal: sob 15. dub 2017 1:54:58
od Lorianne
Ahoj,
nápad je jednoduchý, zařadit mezi současné výzvy pár nových

Jednalo by se o hodnosti za počet protočených Začarovaných a požehnaných věcí (např. 10k, 50k a 100k toček), popřípadě i za okouzlení - v menším počtu


Edit: Téma sloučeno s podobným. Výsledek ankety před sloučením byl 32 pro - 6 proti.
/Script