Stránka 3 z 3
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 13:17:26
od MostEVILEK
Entarian je další kerindor,s rozdílem že v entarianu jsou bossové.
Vstup pro cech který vyhraje válku cechů? Trošku blbost nemyslíš,když se to dá ,,ošulit" tím že se lidi hodnou.....
Samozřejmě Cepino,když se něco dělá,tak chce snad každý z toho mít nějaký zisk,nebo snad ne? Šel by jsi dropovat,kdyby ti nic nepadalo? Ne
Všechno jde cenově dolů,ale to není tím že by tu bylo více,nebo méně hračů,to je tím že už to má více lidí,a zato že jsou ceny věcí tam kde jsou,nemůže server,nebo jeden hráč,za to můžete vy všichni,kdybyjste se dohodli že nebudete dávat snižovat cenu,tak se klidně schopky drží 1KKK kus,jenže vy chcete mít yangy každej hned,tak to dáte o 100kk levnějc například,aby vám to někdo koupil a přesně tímle se kazí ceny,at chcete nebo ne.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 13:22:00
od Eldik
Entarian mě neoslovil, chyba je tedy u mě, Entarian neoslovil 90% lidí na tomto serveru, asi bude také chyba u nich... . Vážně nechápu tyto absolutně nepodložené argumenty. Já beru názory všech, ale určitě názory některých lidí mají menší váhu.
8 taliků, 8 šutrů, 5 karem, bez komentáře, snad jen, nedělej z komára velblouda.
Píšeš, že je tu spousta těch, co nemají výbavu do Cido, HG, Entarianu, to tu ale bude vždycky, máme snad čekat několit let než se ostatní uráčí udělat nějakej klik navíc? Ten kdo to prostě nechce udělat, neudělá to, kdo něco chce, tak si za tím musí jít, takoví hráči se tu neztratí a oddělí se tím ti lepší od horších.
Ceny jsou opravdu na hrozné úrovni, nejsou dostupné pro většinu hráčů... pokud se chceš bavit o tomhle, tak ceny šly rapidně dolů za poslední rok, opět to samé, když jsme začínali my, stála dračí schopka 1,2kkk, to bylo přehnané, ale i tak jsme se přes to nějak překousali, PvP jsme vůbec neměli, nějakou výbavičku do hg, kdy nás zabili 4 příšerky. Dneska si uděláš výbavu do HG za desetinu ceny, co tenkrát. Nechápu na co chceš furt čekat, až se bude dračí rozdávat na potkání?
Ještě k tomu Entarianu, tato mapa by byla supr, vytvořená pro nějakou spolupráci, ale zas, a v tom má pravdu MostEvil, můžeš tam jít solo a zabiješ téměř vše. Solo, to je to slovo, které momentálně vyzdvihuje stav na ekure.
Já jen chci, aby tu zas byla nějaká spolupráce mezi několika hráči jako tomu bylo dřív, zažilo se spousta srandy a jelo se v pohodě hrou. A jak takové spolupráce docílit? Je to jednoduché, musí to být dostatečná odměna. Naposledy se spolupracovalo před dvěma roky v rokli, a proč? Šlo se pro lístky od kováře, které byly zapotřebí na dračí +6. Neříkám, že by to opět nezvládl jednotlivec, zvládl, ale v ten moment to chtělo tolik lidí, že nastala nějaká spolupráce. Proto vznikl tento návrh, už jsem několikrát psal, že odměna nemusí být čtvrtý kámen, ale aby se někam šlo, musí to stát za to, a jaká odměna bude stát za to? No zcela jistě taková odměna, která posune tyto hráče o krok dál. Proto se tu mluví o ještě větším oddělení. Navíc nikdo neříká, že tam budou moc jen topky, ať se klidně sveze nějakej malej šmudla a hodí si do barona čtvrtej kámen, není problém. Ve hře mi psal jeden spoluhráč, že odměna by mohl být i monokl, nebo psací pero, opět, nemám s tím problém, když to splní účel spolupráce.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 17:33:06
od Spartaa16
Tak každýho oslovila jiná mapa, někdo rád dobrodružství a postupy: (věž,rokle)
Někdo rád aktivní boje, kde zažije trochu adrenalinu a rád se proběhne: (entarian,kerrindor)
A někdo je pohodář a rád popíjí kafe a drží jen mezerník a pak posbírá drop:(metinland,swamp)
Je to o potřebách lidí, které se liší

a proto se v praxi dělá tzv: průzkum trhu(aby jsme zjistili potřeby lidí a jestli by byl o výrobek/službu v tomhle případě mapu zájem)
Stačilo by vymyslet pár map, udělat hlasování a o kterou mapu by byl největší zájem, tak na tu se pak soustředit a věnovat se jí
Ekura je skvělej server, jen se divím, že za ty roky tu těch map moc nepřibylo, např. podle ofíku...
Na druhou stranu to, co tu bylo řečeno je pravda, ekonomiku si ovlivňujete sami... jednak nabídkou/poptávkou a jednak zbytečným snižováním cen...
Nikdo droperům, co dropují schopky nemůže nakázat, aby je prodávali za 400kk, kdyby se mezi sebou dohodli, tak mohla cena zůstat klidně i na 1kkk a buď by si jí hráč koupí a nebo může lítat pořát se shellkem
Pokud má Saggi dost práce s údržbou serverů a na vymýšlení map mu moc času nezbude, pak stačí jen udělat nějaký návrhy na mapu, najmout programátora, který jí udělá a je to..., pokud je firma v zisku, což nejspíš je, tak si myslím, že by se to majiteli oplatilo, přecejenom nové mapy/věci... nalákají zase nové hráče, přece není tak naročný udělat např. další patra rokle, HG, či nové meteory, nový druh questů...
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 17:36:48
od Sabousek
Já osobně nevidím problém v nedostatku lokací nebo v tom, že už není co vyrobit, co dělat. Pochybuji, že je tu někdo, kdo má všechno udělané na maximum a všechny příšerky zkosené a nyní i nové hodnosti splněné. Takový člověk tu vskutku může požadovat nové lokace a herní předměty. Tady je už problém v přístupu hráčů, ne ve hře a možnostech. Člověk, co odmítá Entarian (nebo jakoukoliv jinou lokaci) či spolupráci, protože mu to prostě není po chuti a není to zrovna pro něj výhodný a zábavný nebo se mu to rychle okoukalo a nedokáže si toho už vážit, nemá asi moc nárok požadovat nové věci. Takovým lidem se nikdy nezavděčíš. I když se přidá nová mapa, do 3 měsíců tu křik po novém od stejných hráčů bude zas.
Já osobně už teď nevím, kam dřív se vrtnout nebo na co dřív dělat výbavu.
Ano, pokud ti chybí pouze spolupráce a ne něco, čím by se už tak lidi na výši mohli povyšovat ještě více, využij své kreativity pro návrhy, co se týče cechů. Protože tam má být spolupráce, tam má být jeden za všechny, všichni za jednoho. Nové PVM lokace jsme se dočkali docela nedávno a k tomu ještě královský systém, nové hodnosti. Novinek tu není málo. Já to vidím jako ztrátu času teď věnovat snahu další PVM lokaci než jiným věcem, které tu jsou v mnohem žalostnějším stavu. A navíc budu mnohem radši k rozvíjení stávájících možností, kterých není opravdu málo než vymýšlení pořád něčeho nového, nového a nového a "starší" novinky tak nechat jen upadat, než je radši oprašovat - vylepšovat.
Při vzniku rokle tu byl poměrně negativní ohlas, co se týče časové náročnosti. Ne každý má čas trávit denně hodiny na pc. Tudíž ani nevidím jako šťastné řešení ubírat se opět směrem k PVM mapě, která bude co se týče času velmi náročná záležitost. A co si budeme povídat, spousta z nás začala hrát ekuru (např. z ofiku) pro její časovou nenáročnost, dostupnost všeho pro všechny a pro možnost solo hraní, proč se snaha poslední dobou obrací v pravý opak?
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 18:01:03
od Spartaa16
Sabousek- každej je jinej, jeden je student, má celý dny trávit u PC, nikdo tu nemluví o výpravě na 5 hodin. Stačilo by něco max. na 2 hoďky, jde i o tu zábavu u toho, plnění nějakých úkolů v jendotlivých patrech v časovým omezení, o nějaké spolupráci...
Jinak máš pravdu i stím, že pořád je do čeho píchnout , i PvP mapy by se mohli doladit/poměnit... třeba místo královského systému bych změnil trochu průběh válek...
např. válka o vlajky, válka, kde určitej počet hráčů by bránilo něco jako pevnost, válka, kde by se označil hráč a ostatní říše by ho měli za úkol zabít zatím co jeho říše chránit..., válka kde házíš kouzla bez smyslu zbavená jedno za druhým mi příjde strašně stereotypní
a to nejenom druh války, ale i efekty války, kamarád udělal server, kde za zabití několika hráčů a bez úmrtí to hlásí hlášky jako double kill, monster kill a další, úplně to oživí tu hru

, jinak není potřeba vymýšlet nové mapy, jen by stačilo rozšířit ty staré... je 9 pater věže, už okoukané a prochozené, tak proč neudělat dalších 5? je sd 1,2,3 poměrně slušně využité, proč neudělat sd4?

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 20:34:38
od Sabousek
Ano, udělat těžší rokli a věž pro lvly 140 a výše není špatný nápad. Jen bych dané věci neprodlužovala, ale ve věži po prvním kováři a v patře po prvních kovářích bych vytvořila "odbočku" na daném NPC, který by dávalo na výběr jít za modrou smrtí nebo jít těžší věž, to samé i u rokle - jít standartní rokli nebo zvolit těžší verzi.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: úte 09. úno 2016 23:36:10
od MostEVILEK
Takže za prvé se vyjadřím k poslední věci co zde byla napsana,jak jinak prostě MostEvil....nicméně,pordloužit rokly,je nemysl z důvodu toho že 90% lidí co tu hraje si stěžuje že je vše dlouhé,jistě je tu možnost dát relog zastavit se,ale co si budeme povídat,90% lidí dělá ještě karmu,a pokud né karmu tak herbaření a chce si udržet další věhlas,takže to nepřipada v uvahu,co se týče rokle přímo jako takové,tak si myslím že když jde dát solo za 5hodin na sinfortii viz.Ess,tak tady na jak bych to napsal,více aktivnějším serveru,co si budeme povídat na sinfortii byl aktivní jen ess hlavně,ale myslím si že za 4hodiny celá rokle solo by tu šla,ale opravdu kdo jí chce jít ? Co dnes rokle nabízí? Shell tu má už každý druhý, a malo kdo ho kove z +0 na +9 na tom se asi všichni schodneme že....nicméně,shell je relativně ted k ničemu přes 101% buffy,co se týče swampu,do HG už si každej koupí schopku ačkoliv není o tolik lepší,ale my tu neřešíme shell ani schopku,ale novou lokaci či prodloužení lokace,na nejmenovaném serveru přidali věc,pro kterou aby jsi získal musíš projít každou mapu a něco tam dropnout, padá to na každém levelu ( pokud ta mapa není nějakým levelem oemezena) jde to od prvních měst přes orky,poušt,sohan,ohnivou zemi,cave2,cave1,opičí dung,dračím sluj,watery,červený,zelený les a mapy co jsou přímo na tom serveru,a stou věcí se nedá obchodovat,takže musí každý sám,něco jako tu je urielův ukol,akorát že tam to není v IS,jako tu to si myslím že byla chyba,ale to si myslím já.Nicméně jako věc to je podlemě super,projdeš si všechny lokace na serveru,něco se přiuříš a jako odměna je super věc která posouvá pvm a pvp uplně na jinou uroven,ale to jsme odbočily. Dále tu někdo psal proč neudělat třeba cave 4,myslím si že pavouci už jsou ohraní,ale co třeaba prodloužení vězení? Upřímně jako nejefektivnější zvíře diablos ? Jak dlouho to je,to už bylo myslím i před HG ne? Což už je tedy minimalně 3 roky,pokud se nepletu.Dále proč dost lidí neoslovil Entarian? Jak psala Sabča či kdo každému vyhovuje něco jiného,ale co si budeme nalhvat 50% lidí jestli né více na metinu směřuje PVM ---) PVP,a co přinaší Entarian pro pvp? mluvíme o mobech,né biologu,nepřinaší nic ( nevím jaká je odměna za nějaké ty listy či co se musejí dropovat) ale u biologa se nic nezabíjí takže to neberu v potaz. Meditaci +9 má každej 2. behěm pár minut nehledě na to že se jich nespočteně prodava +9 za pár kaček,tak proč by si někdo měl dělat vybavu na další a mnohem těžší kerindor,když chce v podstatě jen pvp? Nezkoušel jsem expit v entarianu,ale myslím si že furt expit v HG vychazí lepe,co se tyče cena/vykon ( tu samozřejmě bzk/drop) Kovaní dračích věcí bylo namahavé na material,až na pár vyjímek si to kovaní ldi nemohli dovolit aby vše kupovali,já osobně mám dost miliard na to abych si postavu vybavil dračíma +9,ale na co by mi to bylo? Koupit si to umí každej druhej,ale kdo může říct že si aspon přes 50% vybavy na dropoval,samozřejmě zase až na pár vyjímek,poměr kovaní dračích věcí vs entarianských se nedá srovnat,kdyby ent.věci byli na stejný způsob kovaní jako dračí,nikdo je dělat nebude to mi můžete věřit,krom meditace asi.
Pokud se nepletu tak GA je i ted Script,takže na to budou 2 lidi tak snad se to pohrne dopředu rychleji,omlouvám se za sloh.
Krasný a plnohodnotný den přeje MostEVILEK.!!!

Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 10. úno 2016 9:46:13
od Cepino
Možná jste mě někteří špatně pochopili, ale já vůbec nebrojím proti nějaké nové mapě. Naopak jsem člověk, kterého nebaví neustále stejná věc a proto se snažím pokaždé, když zapnu hru, jít dělat něco jiného, než jsem dělal naposledy. Pro mě samotného by nová lokace byla zas zpestřením a jen bych ji uvítal. Pokud se ovšem nepletu, tak poslední dvě mapy (HG a Entarián) byly vymyšleny týmem právě pro to skupinové hraní, po kterém tu vy voláte. To že někoho mapy neoslovily nebo že hráči dovedly své výbavy téměř k dokonalosti a dávají mapy samotní, to není chybou týmu, ale vypočítavostí a nebo šikovností hráčů. Kdyby v Entariánu padaly +7 kameny, tak kovou všichni jak diví a je tam natřískáno od rána do večera. Na druhou stranu nemohou udělat mapu tak maximálně složitou, že si tam jednotlivec ani neškrtne. V dnešní hektické době moc toho času na skupinové hraní není a já sám jsem rád, když se sejdeme v cechu a jdeme se na pár hodin třeba o víkendu pobavit do Entariánu. Třeba tato mapa mě baví maximálně ve skupině více hráčů, než jako jednotlivce a i mi přijde pak zábava daleko větší. Jen člověk nesmí přepočítávat čas tam strávený na počet yangů, které získá. To nebudete mít ani výdělek ani zábavu. K těm cenám, píšete tu, že někdo někomu neustále kazí cenu. To je holý nesmysl. Cenu tvoří nějaké náklady a pak nabídka a poptávka, ochota za nějakou cenu prodat a ochota za nějakou cenu koupit. Kdo někde napsal nebo řekl že třeba schopka má stát 400kk, dle mého je to stále i tak drahé, když na vykování +9 potřebujete mraky elementů, pirátek, pergamenů, zlepšovadel a pak 359 milionů schopek, kdo kde určuje, že něco má stát tolik a tolik, vždyť je to totální hloupost? Jak jsem řekl, nové mapě se nebráním, odměnám v podobě monoklů, peříček také ne, jen se maličko bráním x hodinové skupinové výpravě, na kterou není moc času a na kterou se třeba my musíme měsíc dopředu domluvit a hlavně se bráním odměnám typu masivního zvýhodnění jedné postavy na úkor druhých, což by třeba čtvrtý kámen určitě byl. Další věcí, která není nezanedbatelná je neustálé kování a točení další a další výbavy na další mapu. Již takhle máme nějaké výbavy jen někteří a navzájem si je půjčujeme, protože není v lidských silách získat a hlavně vydělat na výbavy na každou mapu, na kterou bychom chtěli jít. Jen můj osobní názor na věc.
Hezký den
Cepino
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 10. úno 2016 12:59:37
od Spartaa16
Teď mě napadlo co takhle udělat mapu něco jako je sd3, s určitým účelem a spojit to s questy. Nějakej příběh k tomu...
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: pát 12. úno 2016 11:54:30
od Sabousek
Abych tu nefigurovala pouze se zamítavým postojem, jsem pro vznik odměn v podobě třeba možnosti 4tého kamene nebo bonusu navíc, který půjde vkládat do časově omezených převleků (jako např.u vánočních převleků, kdy se nasazením aktivoval odečet času). Myslím, že časové omezení je výborné řešení, jak přidat dané věci na unikátnosti, cennosti a opakovatelné potřebnosti. Stav, kdy jednou něco vylepšíme a zůstane nám to napořád nás právě dovádí k touze po stále nových a nových věcech, jelikož už nemáme co vylepšovat. Proč zrovna převlek? Je to novinka, o které bylo řečeno, že rozšíření využití se plánuje do budoucna.
Takže dodatečně dávám ano pro odměny v těžší rokli nebo věži pro vyšší lvly (viz předchozí můj příspěvek) v podobě 4tého kamene nebo tradičních bonusů (sílný proti, odolnosti proti atd.) navíc v převlecích, které budou časově limitovány.
V případě zavedení 4tého kamene bych udělala potřebnost vkládat do převleku kameny klasicky jako je to v nynějších brněních nebo zbraních (takže několikrát i rupne), ovšem s tím, že převlek bude dodávat pouze polovinu(čtvrtinu?) síly vloženého kamene (místo 30% v převleku přidá jen 15%).
No kovadlinách budeme leštit jak blázni a tuny kusů látek tak budou mizet z našich skladů
V případě zavedení bonusů by se jejich hodnota pohybovala dle mého dojmu příměřený od 3%-10% a v předmětu by se dropoval rovnou náhodný bonus.
No a co mě ještě tak k tomu napadá jako alternativa čokolád od zakladatele, převlek nemusíme dostat hotový, ale můžeme dropovat potřebné věci právě v težších verzích rokle a věže a na vrcholu dostat šanci si převlek z dropnutých předmětů vyrobit (jako u vánočního eventu). Čím větší počet odevzdaných předmětů, tím větší % šance na vytvoření převleku. Při takové náročnosti a časové omezenosti si myslím, že daná věc by byla vskutku unikátní jako doplněk, dlouhodobě:)