Nedá mi to a musím se vyjádřit..
V první řadě jsem, co jsem si všimla je, že se zde řeší dvě, potažmo tři věci, které jsou diametrálně odlišné.
1. Samotné zabíjení /= Morální stránka věci
Padlo zde vyjádření
[GA]Saggiho, jimž dal jasně najevo, co tato mapa představuje a jak markantní rozdíl by byl v případě rozdělení mapy na dvě tj. PvM a PvP - Ono ten drop je přímo úměrný náročnosti, máte spoustu možností jak se ztrátě CB s PvM výbavou vyhnout, princip mapy je již nějaký ten pátek stejný a mnoho lidí si, v době nejvyšších cen map, pěkně namastili kapsy, nyní jsou ceny menší, ale přesto výdělek je stále rapidní, neměnila bych osobně nic, fungovalo to do teď, proč by to nemohlo fungovat i nadále?
K tomu dodám, že princip hry není o vzájemné sounáležitosti mezi říšemi, ale rivalitě mezi nimi, která již není jako dříve..
2. Započítávání "špinavých" CB do statistik
Jednoduchá otázka, ale přesto se bojím, že mi nikdo nebude schopen odpovědět -
PROČ? Každý člověk je osobnost, ono i to pořekadlo "Sto lidí, sto chutí" se zde dá využít. - Proč by se měl někdo řídit vámi, když má možnost hrát jinak, dle svého? Sama do cido nikoho zabíjet nechodím a války jen sporadicky, ale abych se zlobila, že někdo využívá toho co hra nabízí? Každý s úr. 96 má možnost jít do Cidonie a vybrat si zda bude využívat PvM či PvP stránku mapy. Ono je si třeba i uvědomit, že někdo nemá čas na každou válku a tak to kompenzuje Cidonií, případně ho války se systémem, který je nastaven a dominují v něm především postavy, které jsou schopny lehce vyžrat, neoslovil - dělá málo CB a tak tam nechodí, ale chodí do Cidonie pro nějaké to CB, důvodů může být spoustu. Rozdělit statistiku mi přijde jako zbytečnost, všichni zde v rámci pravidel máme stejné možnosti, jestli někomu přijde z morálního hlediska špatné zabíjet PvM, prosím, ale sám se ochudí svou dobrotou o zisk CB, proto není oprávněn si stěžovat.
3. Modrá říše, utíkání
V úvodu jsem požila slůvko potažmo, protože bych to mohla zahrnout do druhého bodu.. Dělat to mohou všechny říše, nikdo a nic jim v tom nebraní, můžou jim v tom maximálně bránit hráči soupeřící říše - tak vznikne souboj, ale kdo do něj půjde? Hra nabízí minutové stuny díky vedení to stejné sura WP s trváním dělá paseku, a když toto jedna ze říší udělá či je v přesile, druhá se stáhne.. Místo aby zmobilizovali síly, nasadili stejnou taktiku, tak se tady následně srdceryvně píše jak bylo to či ono a na vše je tisíce výmluv. A jestliže někdo zabije PvM a před PvP utíká prosím je to jeho styl "boje" ať už z jakéhokoliv důvodu - Sama mohu říct, že když jsem zaskočila do cidonie a bylo to jeden na jednoho, nikdo nepadl, jelikož se to zkrátka nedá při dračích věcech na +9, karmou jsou postavy tak vyrovnané, že nám elikování stačilo, abychom se tam třískali patnáct minut.
Hrajete pro sebe, pro své potěšení, každý v tom vidí něco jiného..
