ondra852 píše:Neberte prosim tohle tema nejak extra negativne, chci zde pouze vyjadrit svuj (a ve vetsine pripadu i dalsich lidi, ktere jsem ve hre potkal) na urcite veci, ktere jsou z meho pohledu ve hre nejakym zpusobem spatne vyreseny a urcite mohu dost veci videt ze spatneho pohledu a ve skutecnosti muze mit vetsina hracu jiny nazor. Ackoliv nekomu muze pripadat, ze si na vse stezuju, verte, ze pokud bych mel vyjmenovat pozitivni veci na serveru, ktere jsou uplne super udelane, tak toho bude mnohonasobne vice, ostatne jinak bych tu take po 6 letech nebyl.
Drop na lvl 70 - 100 aneb konec vetsiny novacku, kterym nekdo zkuseny neporadi.
Drtiva vetsina hracu, kterym nekdo, kdo ma jiz slusne zkusenosti s hranim na ekure neporadi, tak konci na levelu 70 - 80, protoze se dostanou do faze, kdy maji spatnou vybavu na to, aby byli schopni efektivne nicit meteory, tak aby neco vydelali a mohli se ve hre nekam posouvat. Ve hre se setkavam skoro denne s nekym, kdo netusi, ze pokud si chce vydelat dropovanim na meteorech, tak musi zustat na levelu 57 - 65, nez si neco vydela. Hraci udelaji vyssi level treba 80 s tim, ze nadropuji neco v cervenem lese, jeskyni vyhnanstvi nebo na meteorech 85 a 90, ale drop v techto mapach ci na techto meteorech je ve vysledku znatelne horsi nez na meteorech odpovidajicich levelum 57 - 65. Prakticky jedine co mohou hraci dropovat mezi 80 - 100 jsou sperkovnice nebo jit do kerindoru (kam novacek vybavu jen tak neudela a vetsina novych hracu nema ani tuseni, ze takova mapa existuje), coz bez poradne vybavy (pokud nema hrac talismany a prumkovou zbran) je uplne o nicem. Osobne bych zlepsil drop z meteoru 85 a 90, pridal bych jako drop kameny (obcas i nejaky +5 by mohl padnout) a take v jeskyni vyhnanstvi, kam lze jit dropnout maximalne musle. Klidne bych pridal mistnost s drakem, ktera je na ofiku, do ktere by se hrac dostal pomoci nejakych itemu, ktere by v jeskyni nadropoval nebo pripadne ziskal za nejake ukoly a z draka udelal o neco mensi drop, nez ma cerveny drak v kouzelnem dole. Jeskyne vyhnanstvi je rozsahla mapa, ktera ma 2 patra, mnoho ruznych monster a vyuziva se maximalne na drop pro veci pro biologa. Prijde mi docela smutne, ze misto toho, aby hrac udelal vybavu do tehle mapy a sel tam expit nebo dropovat, tak si zalozi jeste jednu postavu level 57 na drop a expi na level 100 mlacenim pul dne do sutru z zemi pritazlivosti.
Zabijeni pomoci vyssich levelu
Mnoho vyssich levelu ma dropa na meteory, sperkovnice apod. a kdyz novy hrac v takovem miste se nekomu znelibi, tak na neho vlitnou treba s levelem 150, zabiji ho na ranu a on nemuze udelat vubec nic, nez odejit. Prijde mi uplne debilni, kdyz napriklad v zemi pritazlivosti, muze utocit level 150 na level 40. Ano ten level 150 porad muze mit dropa vybaveneho luxusnim pvp, ale porad je to ferovejsi, kdyz se mlati hrac s nekym kdo ma stejny level a lepsi veci, nez kdyz ho sejme nekdo se 150. Kdyz budu novy hrac a sejme me nekdo s lepsima vecma, co v te mape take neco dropuje, tak to vemu, ale kdyz tam nalitne nekdo, kdo je o 100 levelu dal a mnohdy tam treba ani nadropuje a zabije me, tak nebudu uplne nadsen. V mapach, kde dropuji hraci pod level 90 - 100 bych zavedl, ze hraci s levelem 100+ (nebo pripadne nejaky limit treba rozdil 30 levelu) nebudou moct utocit na nizsi levely. Nejde ani tak o to, ze by to vyresilo problem, ze nekdo kdo ma lvl 150 zabije novacka s nejakou postavou, ale spis jde o ten pocit pro toho hrace, ktereho zabijou a vyzenou z mista kde dropuje. Kdyz ho zabije podobny level, tak je proste lepsi a neni na tom nic extra nefer.
Zabijeni u skladu, obchodnice, ...
Kazdou chvili se najde nekdo, kdo jede do jine rise a pote tam u skladu zabiji treba hodinu v kuse hrace, kteri nijak bojovat nechteji a ani nemohou, ruzne skladni postavy, novacky apod. na jednu stranu to muze byt nejaky boj proti jine risi, ze je "oslabi" tim, ze nekterym zneuchuti hru nebo jini ztrati cas cekanim az budou moct dat veci do skladu nebo zmenou kanalu, ale ve chvili, kdy je sabotaz provedena pomoci infiltrace do jine rise a kazenim buffu trestana neoficialne, tak by tohle mohlo byt nejak poresene. Bud proste rozsirenim safe zony na tyto mista (stejne tak to prebufovani lze vyresit jednou podminkou) nebo alespon take nejakym varovanim na foru.
Novacci netusici o mnoha super moznostech
Prakticky kazdy novy hrac, se kterym jsem si psal nemel zadne tuseni o tom, ze se vyplati nejakym zpusobem delat herbareni, trenovat zrucnost ci poradne odevzdavat biloga, karmu apod. Stejne jako netusi, ze existuje napriklad kerindor nebo nekteri dokonce nevi ani o zemi pritazlivosti ci zanikle risi. Myslim si, ze by nebylo spatne pridat par ukolu, ktere provedou trochu po serveru a ukazi jim moznosti, ktere se zde nabizi. Napriklad, ze by jim nejake NPC zadalo ukol sehnat seminka, pote jit vypestovat neco na zahradku a bylo tam vysvetleno, ze se s vyssi urovni zvysi sance na vypestovani, ze se jim otevre vic mist a to same s dalsima vecma. Vim, ze je vse popsano na webu, ale kolik novych hracu cte podrobne web nebo vubec cte cokoliv krome ukolu, ktere delaji. Hodne hracu je zvyklych z jinych serveru, kde se proste jen mlati monstra, na namesti se vse levne koupi a portuje se pres nejake menu hned uplne vsude.
Nesmyslny drop, ktery znechucuje hracum hru a zbytecne "zatezuje" klienta i server
Proc v mape od levelu 100 padaji zbrane a brneni na level 61, 65 a stejne tak padaji i v mapach od levelu 120? Co asi tak krome zrucnosti s tema vecma bude napriklad level 130 delat? Kdyby to padlo obcas, ale treba ve swampu se toho vali stovky po zemi. Sice nekdo rekne, ze je to potreba na zrucnost, ale to je potreba dalsich x veci, ktere ani na vyssim levelu nelze nijak dropnout, takze ve vysledku to nijak extra nepomuze. Prakticky nikdo nepouzivaj zbrane a brneni, ktera zde padaji, takze ani vylepsovat a prodavat to nelze. Jedine k cemu je to dobre, ze to nasere cloveka, kdyz chce neco sebrat a ono to lezi pod 10 takovyma vecma. Osobne bych uplne zrusil drop techto predmetu v mapach pro vyssi levely, ktere tyto veci nijak nevyuziji a na mensim levelu cca 1 - 65 trochu omezil drop zbrani a brneni. Alespon by hrac, ktery tyhle veci na mensim levelu dropuje mel sanci je prodat.
Mala svata rise
Driv to byvala super mapa, kde se to porad mlatilo, bojovalo se o drop kamenu duse s nosicu utrapy, bojovalo se o drop kerindorskych zbrani a yangu z techto potvor. Kazdy novacek se zakladnima vecma se tam mohl jit mlatit a uzit si nejake pvp. Dneska v te mape neni vubec nic a je prakticky nemozne se tam dostat. Dalsi nazor na tenhle system v bode o cidonii.
Cidonie
Cidonie je pomerne pekna mapa co se tyce rozmisteni monster, jsou zde ohne, tezi se zde krystaly, dropuje pisek na vyrobu raznice, bossove jsou poradna vyzva a celkove pvm je tu super. Ale PvP v cidonii slo o proti velke svate kompletne do pr... Prvni vec je to, ze pvp se posunulo uplne na jiny level od te doby a dnes neni realne pokud mam na sobe veci, se kteryma zabiju bosse ustat jedinou ranu od hrace a naopak zabit bosse pokud mam pvp veci a nejaka kombinace nepripada vubec v uvahu. Chranit hrace, ktery zabiji bosse je nemozne, protoze diky neexistenci seriozni synchronizace toho kde vidi jednu postavu ruzni hraci vas nekdo zabije i kdyz neni ani vidit na male mape a navic kdyz nekdo nalitne na hrace na koni s pvp vecma, tak ho ani 20 hracu nestihne zastavit, nez da jednu ranu tomu v pvm. Tudiz zde nejaky normalni boj o bosse existovat proste nemuze. Obcas se zde potkaji 2 pvp hraci, ktery se mlati dokud jednomu nedojdou elixiry nebo neusne a nebo 5 hracu nabehne na jednoho. Celkove do cidonie chodi jen par hracu, ktery bud zabiji bosse a ani o nic nebojuji a kdo bojuje, tak je nejvetsi smejd a odpad, protoze zabil pvm hrace a nebo hraci, kteri ani nemaji pvm vybavu a proste farmi cb na hracich, ktere zabijou na jednu ranu. Samozrejme nejvetsi vinu na tom, ze zde nejaky poradny boj skoncil je tim, ze jiz nelze koupit par cb, kdyz se hrac dostane na nulu. Chapu, ze se za CB neco kupuje a je za to nejaka odmena, ale proc to treba nerozdelit a udelat CB za skutecnou zasluhu z valky a pak CB zakoupene pro vstup do velke svate a vybojovane v te mape. Vzdyt ted kdo ziska CB v cidonii, tak je ziska skoro stejne debilne jako kdyby je koupil nekde. Sam jsem tam udelal vojevudce tim, ze jsem zabijel par hracu na jednu ranu porad dokola. Ti hraci, kteri nemaji jeste biologa, karmu a hromadu casu na peknou pvp vybavu a chteji do tehle mapy chodi jen odevzdavat killy zdarma do valky a tim dost ovlivnuji vysledek valky a to same, kdyz chce nekdo CB na bufku. Osobne bych bud vse nechal jak je ted, s tim, ze jednou treba za 6 hodin pujde udelat nejaky ukol + neco zaplatit na ziskani treba 20CB (pokud ma hrac 0 nebo mene) a nebo rozdelil body na body z valky a body zakoupene jako driv a ziskane v cidonii.
Poustni mapa pro valky risi
V poustni mape, ktera je jednou tydne jako bitevni pole pro valku risi je dle meho nazoru jedna velka chyba, ktera zpusobuje to, ze se hraci hromadi na jednom miste a to vetsinou u spawnu modrych. Vstupy do stredu mapy jsou na stredech cest mezi 2 spawny a tudiz hraci misto toho, aby sli bojovat na stred, tak se tam stretnou a pote se presouvaji k nejakemu ze spawnu. Kdyby byl pridana jeste cesta primo ze spawnu, tak si myslim, ze hraci budou bojovat spis na stredu a nebo se vice rozmisti po mape. Mohl by se tam treba udelat nejaky tunel od spawnu jednotlivych risi.
Nepisu to jako navrh nebo na support, protoze to jako navrh nesplnuje pravidla te sekce a na supportu si to nemohou precist ostatni hraci.