Ladění a synchronizace útoků monster

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
patriceeeq
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 163
Registrován: pát 01. črc 2011 12:04:25
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od patriceeeq » pát 17. úno 2017 14:12:29

Dneska jsem byl ve swampu a tam je to naštěstí pořád stejný :-D
d-_-b

Castik
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 72
Registrován: ned 24. kvě 2015 13:59:23
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Castik » pát 17. úno 2017 14:19:10

U monster, co útočí na blízko je to v pohodě... Na prd je to u těch na dálku :omg: :down:

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 343 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od rudlaninja » pát 17. úno 2017 14:20:40

Všude jinde se to tak ladilo až se to přeladilo:) Ne teď vážně nezměnilo se nic ani po novém launcheru alespoň v Enta ne nevím jak na ostatních mapách,ale Enta je nehratelný.No Castík v hradě je to opačně lukaři v pohodě vrahouni a kapitáni masakr.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Mithra » pát 17. úno 2017 14:36:24

Ladění a synchronizace značí stav, který trvá a není ukončen.
Zpětnou vazbu samozřejmě vítáme.
Výroky typu jak je všechno špatně a jak nikdo nebude hrát ale ničemu nepomohou. Ty bych pochopil, kdyby bylo uvedeno, že bylo vyladěno a synchronizováno.

Příklad: Entarian je nehratelný. Informace bez přidané hodnoty. Co přesně se děje? Pozorované rozdíly?

Čím více a čím přesnějších a ucelenějších informací od vás v rámci zpětné vazby získáme, tím dříve bude hotovo.
Díky za pochopení.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 343 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od rudlaninja » pát 17. úno 2017 15:06:50

Entarian hrad-dříve mobové braly 1800 teď přes 2k,ale to je už týden co tolik berou na to sem zvyklá to se vždy samo srovnalo po pár dnech,ale ted jakoby sekaly jednou tak rychleji než dřív .Keri- slepice od půlky keri kam se portuju po porátl do enta mě to asi 6x vrátilo kus zpět což nikdy nedělalo.Například než přijdu ke skupině tak už mizí život berou než k nim přijdu i kritik za 30k přes buff 127,9 z komplet výbavou to se taky nestávalo lehnout na jednu ránu.Prostě se chovají jinak keskirové útočí samy mlátím vedle mě skupina a nejde po mě jako by mě neviděla.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Tezzy
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 09. úno 2017 1:15:32
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 61 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Tezzy » pát 17. úno 2017 16:44:44

My jsme chodili do keri na tlouštíky a troly, dřív všechno v pohodě, na jednu proměnu jsme naplnili 1,5-2 postavy. Teď padne 1 proměna na půlku jedné stránky inventáře nehledě na to, že stuner pořád leží, takže tu trošku sbíráme hodně dlouho. O spotřebě praporů radši ani nemluvím. :D
ObrázekTezzyObrázekObrázekObrázek
FireFly
Chunjo
160
archer

Obrázek

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Diabolkaa » pát 17. úno 2017 16:51:06

Při dnešní cestě kerindorem na poníkovi mě to vrátilo 7x, což se mi nikdy předtím nestalo. Při sedmém navrácení mi to dokonce bugnulo postavu do zdi, naštěstí byli poblíž velcí trolové, kteří mě usmrtili a odbugovali.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 340
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 190 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Janko.Tlcik » pát 17. úno 2017 17:15:35

Spoiler:
včera 2x kerindor s ninjom v premene, dvaja rôzni stuneri, podľa mňa zrýchlení mobovia, dropované na 95, 104.

na 95 prvý stuner tvrdil niečo v zmysle že mobovia ďaleko od neho a padá, ja som videl že boli prakticky stále nalepení na ňom. môj osobný dojem rýchlosti, že 95 sa pohybujú rýchle ako pretým mobovia level 98.

prakticky som nevidel žeby mobovia boli vracaní po stune ako mi zobrazovalo zvyčajne v kerindore (predtým kľudne vrátilo 20 metrov, teraz nie), ale stalo sa mi že mob čo bol 5 metrov odo mňa udrel a ja som bol zabitý akoby bol pri mne (nesťažujem sa, len konštatovanie, ale to sa mi stávalo často aj pred úpravou).

ale stávalo sa mi ako aj predtým že som prišiel k mobovi, začal som mlátiť, nič som mu nebral a to ani pri zmene pozície, ani pri navedení postavy cez automaticý útok.

Mephi
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: stř 21. pro 2016 14:58:14
Dal poděkování: 111 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Mephi » pát 17. úno 2017 18:17:04

Dropuji v keri na skřetech 83lv. Proti stavu před poslední údržbou mi přijde, že se jednak pohybují o něco rychleji, mají rychlejší útok kouzly a rozhodně berou víc.

EnsexSaman
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 369
Registrován: pon 10. zář 2012 9:53:20
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od EnsexSaman » pát 17. úno 2017 18:36:32

Kerindor je momentálně z pohledu BM SURU absolutně nehratelný takže bych rád věděl zda to bude vráceno zpět nebo mám začit prodávat výbavu ?

Odpovědět