
Ladění a synchronizace útoků monster
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.17
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát 01. črc 2011 12:04:25
- Dal poděkování: 21 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Dneska jsem byl ve swampu a tam je to naštěstí pořád stejný 

d-_-b
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 72
- Registrován: ned 24. kvě 2015 13:59:23
- Dal poděkování: 46 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
U monster, co útočí na blízko je to v pohodě... Na prd je to u těch na dálku



-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Všude jinde se to tak ladilo až se to přeladilo:) Ne teď vážně nezměnilo se nic ani po novém launcheru alespoň v Enta ne nevím jak na ostatních mapách,ale Enta je nehratelný.No Castík v hradě je to opačně lukaři v pohodě vrahouni a kapitáni masakr.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Ladění a synchronizace značí stav, který trvá a není ukončen.
Zpětnou vazbu samozřejmě vítáme.
Výroky typu jak je všechno špatně a jak nikdo nebude hrát ale ničemu nepomohou. Ty bych pochopil, kdyby bylo uvedeno, že bylo vyladěno a synchronizováno.
Příklad: Entarian je nehratelný. Informace bez přidané hodnoty. Co přesně se děje? Pozorované rozdíly?
Čím více a čím přesnějších a ucelenějších informací od vás v rámci zpětné vazby získáme, tím dříve bude hotovo.
Díky za pochopení.
Zpětnou vazbu samozřejmě vítáme.
Výroky typu jak je všechno špatně a jak nikdo nebude hrát ale ničemu nepomohou. Ty bych pochopil, kdyby bylo uvedeno, že bylo vyladěno a synchronizováno.
Příklad: Entarian je nehratelný. Informace bez přidané hodnoty. Co přesně se děje? Pozorované rozdíly?
Čím více a čím přesnějších a ucelenějších informací od vás v rámci zpětné vazby získáme, tím dříve bude hotovo.
Díky za pochopení.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Entarian hrad-dříve mobové braly 1800 teď přes 2k,ale to je už týden co tolik berou na to sem zvyklá to se vždy samo srovnalo po pár dnech,ale ted jakoby sekaly jednou tak rychleji než dřív .Keri- slepice od půlky keri kam se portuju po porátl do enta mě to asi 6x vrátilo kus zpět což nikdy nedělalo.Například než přijdu ke skupině tak už mizí život berou než k nim přijdu i kritik za 30k přes buff 127,9 z komplet výbavou to se taky nestávalo lehnout na jednu ránu.Prostě se chovají jinak keskirové útočí samy mlátím vedle mě skupina a nejde po mě jako by mě neviděla.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- Tezzy
- Lv.10
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 09. úno 2017 1:15:32
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 63 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
My jsme chodili do keri na tlouštíky a troly, dřív všechno v pohodě, na jednu proměnu jsme naplnili 1,5-2 postavy. Teď padne 1 proměna na půlku jedné stránky inventáře nehledě na to, že stuner pořád leží, takže tu trošku sbíráme hodně dlouho. O spotřebě praporů radši ani nemluvím. 

![]() | Tezzy | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|
FireFly | Chunjo | 160 | archer |

- Diabolkaa
- Lv. 18
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
- Dal poděkování: 31 poděkování
- Dostal poděkování: 78 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Při dnešní cestě kerindorem na poníkovi mě to vrátilo 7x, což se mi nikdy předtím nestalo. Při sedmém navrácení mi to dokonce bugnulo postavu do zdi, naštěstí byli poblíž velcí trolové, kteří mě usmrtili a odbugovali.
-
- Lv.21
- Příspěvky: 335
- Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
- Bydliště: Nové Zámky
- Dal poděkování: 187 poděkování
- Dostal poděkování: 147 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Spoiler:
včera 2x kerindor s ninjom v premene, dvaja rôzni stuneri, podľa mňa zrýchlení mobovia, dropované na 95, 104.
na 95 prvý stuner tvrdil niečo v zmysle že mobovia ďaleko od neho a padá, ja som videl že boli prakticky stále nalepení na ňom. môj osobný dojem rýchlosti, že 95 sa pohybujú rýchle ako pretým mobovia level 98.
prakticky som nevidel žeby mobovia boli vracaní po stune ako mi zobrazovalo zvyčajne v kerindore (predtým kľudne vrátilo 20 metrov, teraz nie), ale stalo sa mi že mob čo bol 5 metrov odo mňa udrel a ja som bol zabitý akoby bol pri mne (nesťažujem sa, len konštatovanie, ale to sa mi stávalo často aj pred úpravou).
ale stávalo sa mi ako aj predtým že som prišiel k mobovi, začal som mlátiť, nič som mu nebral a to ani pri zmene pozície, ani pri navedení postavy cez automaticý útok.
na 95 prvý stuner tvrdil niečo v zmysle že mobovia ďaleko od neho a padá, ja som videl že boli prakticky stále nalepení na ňom. môj osobný dojem rýchlosti, že 95 sa pohybujú rýchle ako pretým mobovia level 98.
prakticky som nevidel žeby mobovia boli vracaní po stune ako mi zobrazovalo zvyčajne v kerindore (predtým kľudne vrátilo 20 metrov, teraz nie), ale stalo sa mi že mob čo bol 5 metrov odo mňa udrel a ja som bol zabitý akoby bol pri mne (nesťažujem sa, len konštatovanie, ale to sa mi stávalo často aj pred úpravou).
ale stávalo sa mi ako aj predtým že som prišiel k mobovi, začal som mlátiť, nič som mu nebral a to ani pri zmene pozície, ani pri navedení postavy cez automaticý útok.
-
- Lv.7
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 21. pro 2016 14:58:14
- Dal poděkování: 111 poděkování
- Dostal poděkování: 18 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Dropuji v keri na skřetech 83lv. Proti stavu před poslední údržbou mi přijde, že se jednak pohybují o něco rychleji, mají rychlejší útok kouzly a rozhodně berou víc.
-
- Lv.22
- Příspěvky: 369
- Registrován: pon 10. zář 2012 9:53:20
- Dal poděkování: 26 poděkování
- Dostal poděkování: 19 poděkování
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Kerindor je momentálně z pohledu BM SURU absolutně nehratelný takže bych rád věděl zda to bude vráceno zpět nebo mám začit prodávat výbavu ?
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »


@
Mionix « pát 4:09 pm »


@
Tomori « pát 1:33 pm »


@
Nonepovideeej « pát 12:57 pm »


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »


@
ChunjoKing « sob 10:21 am »


@
Tomori « sob 10:11 am »


@
jogurd007 « sob 9:50 am »


@
SELDA « sob 9:15 am »


@
asdis « sob 9:13 am »


@
ChunjoKing « sob 4:53 am »


@
SELDA « pát 11:02 pm »


@
D3rmott « pát 7:23 pm »