Stránka 3 z 4
Re: Lifequality things
Napsal: čtv 24. srp 2017 12:40:21
od reeenda
schvarz píše:reeenda píše:Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
To máš teda určitě pravdu

Ale nedokonalosti v UI, bugy a podobné věci nepatří do té "dobré obtížnosti". To bych ti rovnou mohl říct, ať si přeorganizuješ sklad na gamepadu, páč to je argument opírající se o to samé, jako ten tvůj

Další slovíčkaření a napadání jak je na tomhle fóru běžné nebo víc než běžné. Můj příspěvek se rozhodně netýkal budgů, chyb ve hře atd. Týkal se usnadnění hry, jako např. přesouvání věcí do a ze skladu, stohování věcí při nákupu....atd. Chce to mozek...........

Re: Lifequality things
Napsal: čtv 24. srp 2017 12:47:44
od Chyu
Vy už fakt nevíte co napsat, aby se nováček náhodou nedostal na vaší úroveň.
Většinu z tohoto nejde brát jako chyby ale jako nedostatky herních standardů, které tahle hra měla obsahovat už dávno.
Re: Lifequality things
Napsal: čtv 24. srp 2017 13:25:59
od schvarz
Jak jsem již avizoval, tohle jsou podle mě věci, který akorát lidi odrazujou od hry - je to nepohodlný. A já tuhle hru nehraju, protože je brutálně těžká. Protože obtížnost v týhle hře opravdu velká není. Tyhle věci ji jen znepříjemňujou

A já opravdu za úmyslnou funkci hry nepovažuju fakt, že si ve skladu nemůžu rozdělit předměty, i když v inventáři to jde, ale skládat na sebe jdou v inventáři i skladu.
Re: Lifequality things
Napsal: pát 25. srp 2017 8:44:11
od Anderson
reeenda píše:Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
medzi náročnosťou a nepríjemnosťou je veľmi veľký rozdiel. Nepohodlné prenášanie do skladu nie je žiadna obtiažnosť ani výzva, je to proste len zdĺhavé nepohodlné a ubíjajúce a neviem ako teba, ale mňa rozhodne také niečo nenapĺňa
výzvy by som hľadal inde, než v prenášaní vecí do skladu, ale proti gustu...
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 18:34:00
od benda01
Určitě by bylo fajn například prodávání věci obchodnici z inventáře pouze kliknutím pravého tlačítka myši... Opravdu z toho celkem bolí prsty po chvíli, alespoň tedy mně..
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 18:35:09
od MostEVILEK
benda01 píše:Určitě by bylo fajn například prodávání věci obchodnici z inventáře pouze kliknutím pravého tlačítka myši... Opravdu z toho celkem bolí prsty po chvíli, alespoň tedy mně..
a co když se překlikneš u nějaké části vybavy a prodáš si věc např za 60kkk? Budeš psát na tiket at ti to vrátí ...
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 18:38:47
od benda01
Špatné je to především ve swampu, když se prodávají pruty - v inventáři si zásadně nechávám pouze pruty, výbavu mám na sobě a věci mám na druhé postavě, takže zas až tak horké to není. Nicméně zrovna včera se mně stala nehoda, že jsem klikl na port a hurá ze swampu do města..., což by asi taky nebylo špatné, aby se port potvrzoval - zas tolikrát se člověk neportuje, aby to bylo přítěží...
Ale pakliže by člověk prodal svou věc.. tak je to jeho blbost.. ostatně i jako moje portace a můžu si za to sám. A někdy člověk dělá věci automaticky, takže si myslím, že není problém prodat část výbavy i přes potvrzovací okno.
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 18:51:54
od schvarz
benda01 píše:Špatné je to především ve swampu, když se prodávají pruty - v inventáři si zásadně nechávám pouze pruty, výbavu mám na sobě a věci mám na druhé postavě, takže zas až tak horké to není. Nicméně zrovna včera se mně stala nehoda, že jsem klikl na port a hurá ze swampu do města..., což by asi taky nebylo špatné, aby se port potvrzoval - zas tolikrát se člověk neportuje, aby to bylo přítěží...
Ale pakliže by člověk prodal svou věc.. tak je to jeho blbost.. ostatně i jako moje portace a můžu si za to sám. A někdy člověk dělá věci automaticky, takže si myslím, že není problém prodat část výbavy i přes potvrzovací okno.
Potvrzování portů je podle mě trochu kontraproduktivní. Denně sdělám 50-100 portů a klikat 100x navíc, to je zas hromada času navíc. Do swampu si prostě nos jenom prázdný porty, swampový porty a jeden stoh portů do 1. města. Ten si ukliď někam na stranu, pryč od použitelných předmětů, tím eliminuješ šanci překliknutí se.
Co se týká rychlejšího prodávání, tak běžnou praxí v MMORPGs je prodávání jedním kliknutím (pravým nebo v našem případě by stačilo vypnutí potvrzovacího dialogu) a možnost tzv. "Buybacku", tedy možnost koupit si posledních 5-10 prodaných předmětů zpět, pokud se překliknete. Cena bývá vysoko, aby si lidi dávali majzla. Podle mě by to ulevilo náporu na ticket system. Skutečná otázka zní, zdali chce team takovou možnost implementovat a jak náročné by to pro ně bylo.
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 19:08:07
od MostEVILEK
benda01 píše:Nicméně zrovna včera se mně stala nehoda, že jsem klikl na port a hurá ze swampu do města..., což by asi taky nebylo špatné, aby se port potvrzoval - zas tolikrát se člověk neportuje, aby to bylo přítěží...
To povídej lidem co koupou mapy... vykopat 300 map kde se třeba 500x portneš...
Re: Lifequality things
Napsal: ned 27. srp 2017 20:25:47
od TomasFoxx
Nebylo by špatný přidat do swampu hlášku při portování jako máte ve vězení při krocení když zmáčknete po umření na portnutí do města ("Určitě se chceš teleportovat do města?")