Stránka 3 z 5

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 16:11:13
od ShiBaall
Spoiler:
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
5. neřešit

Než se tu zase zvedne vlna příspěvků na téma, co to zas vymýšlím za hlouposti, tak tohle berte jen jako ukázku alternativního způsobu myšlení.
Zákázy jsou pravda nejjednodušší řešení, ale pokud budeme všechno co se někomu nelíbí jen zakazovat, tak to rovnou můžeme zabalit.
Líbí se mi bod 1 a 4. Bod číslo 1 asi víc. Možná bych k němu přidal zrušení mapy Metinland.
Zachoval bych házecí meteory ze swampu s tím, že by šli vyhodit jen ve swampu.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 16:51:16
od Mithra
TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 17:08:32
od JosephShivers
Mithra píše: úte 10. dub 2018 16:51:16
TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Ak to chce niekto vysekať, mobovia sa dajú od meteorov nahnať plášťami, takže dá sa zamedziť sekaniu aj priamo meteoru.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 17:16:55
od Miisanaa
aa.jpg
to se ani v keri už nebude dropovat? :)

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 19:16:39
od Borda91
Kolik času zabere zničení meteorů? Pokud si na cestě do swampu PvM výbavu máš,co ti brání to znicit? Pripadne těmi meteory skrz MH můžeš pouze projet.To samé v keri neni problém je umlatit. 95% hráčů co keri chodí má stejne vyšší postavy tím pádem i 100% buff na to aby mohl zničit i bažinu. Dávám ne

Pro White to že ti to bude trvat o chvíli déle než z koně ti snad nevadí,pokud nejsi linej.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 19:17:27
od White
Ničit bažinu ze země :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uděleno varování za spam.
/Willy

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: stř 11. dub 2018 0:15:37
od ondra852
Mnohem lepší by bylo tam zrušit zákaz jezdeckých zvířat a dát 4ch, pak by nebyl žádný problém a neumírali by hráči budou při nesmyslném běhání.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: stř 11. dub 2018 8:49:08
od crazy8
Taky pro ne, proste len nech sa nastavi ze ak sa meteor do 30min od vyhodenia na zem neznici tak zmizne. Mithra písal o 5 minútach čo je podľa mňa máličko.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: stř 11. dub 2018 13:03:04
od jfz
návrh č. 4 je super, ať mizí, stejně jako časem mizí žíly rud. Je hodně lidí, kteří si hážou bažinky mimo swamp, aby nemuseli pro esence. Takhle by to asi nikomu neuškodilo, jen škodičům :-)

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: stř 11. dub 2018 16:50:23
od emloy
Napadlo mě povolit vyvolávání meteorů pouze v lokacích, kde se mohou přirozeně nacházet, popřípadě metinland, poušť(většina lidí, co chce mít klid na rozsekání bažin si najde opuštěné místečko v poušti a je to). Meteor lehký - první/druhé město, údolí orků; Meteor střední - poušť, ledová, ohnivá; Meteor těžký - zelený les, červený les, bossland, popřípadě jeskyně vyhnanství; bažiny - swamp; ďábelský - rokle