Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:35:19
Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80% "házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře. meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
5. neřešit
Než se tu zase zvedne vlna příspěvků na téma, co to zas vymýšlím za hlouposti, tak tohle berte jen jako ukázku alternativního způsobu myšlení.
Zákázy jsou pravda nejjednodušší řešení, ale pokud budeme všechno co se někomu nelíbí jen zakazovat, tak to rovnou můžeme zabalit.
Líbí se mi bod 1 a 4. Bod číslo 1 asi víc. Možná bych k němu přidal zrušení mapy Metinland.
Zachoval bych házecí meteory ze swampu s tím, že by šli vyhodit jen ve swampu.
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Ak to chce niekto vysekať, mobovia sa dajú od meteorov nahnať plášťami, takže dá sa zamedziť sekaniu aj priamo meteoru.
Navždy v našich-vašich srdciach, kráľ všetkých PvP prúnikárov - pán Lejtto.
Kolik času zabere zničení meteorů? Pokud si na cestě do swampu PvM výbavu máš,co ti brání to znicit? Pripadne těmi meteory skrz MH můžeš pouze projet.To samé v keri neni problém je umlatit. 95% hráčů co keri chodí má stejne vyšší postavy tím pádem i 100% buff na to aby mohl zničit i bažinu. Dávám ne
Pro White to že ti to bude trvat o chvíli déle než z koně ti snad nevadí,pokud nejsi linej.
Naposledy upravil(a) Borda91 dne úte 10. dub 2018 20:39:00, celkem upraveno 1 x.
Taky pro ne, proste len nech sa nastavi ze ak sa meteor do 30min od vyhodenia na zem neznici tak zmizne. Mithra písal o 5 minútach čo je podľa mňa máličko.
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
návrh č. 4 je super, ať mizí, stejně jako časem mizí žíly rud. Je hodně lidí, kteří si hážou bažinky mimo swamp, aby nemuseli pro esence. Takhle by to asi nikomu neuškodilo, jen škodičům
Napadlo mě povolit vyvolávání meteorů pouze v lokacích, kde se mohou přirozeně nacházet, popřípadě metinland, poušť(většina lidí, co chce mít klid na rozsekání bažin si najde opuštěné místečko v poušti a je to). Meteor lehký - první/druhé město, údolí orků; Meteor střední - poušť, ledová, ohnivá; Meteor těžký - zelený les, červený les, bossland, popřípadě jeskyně vyhnanství; bažiny - swamp; ďábelský - rokle
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.