Ahoj, jestli budeš mít něco kolem 230 INT, tak můžeš dát klidně klasiku na co nejvyšší útok, jak už zde mockrát padlo. Na levelu 80 to jistě oceníš víc, tam ti bude chybět hlavně síla kouzel:
- Temná rána
- Rána ducha
- Duch Plamene
- Tmavý kámen
Zbylých 11 bodů investuj do Temné ochrany. Snížení poškození je 33% už od první úrovně, jde jen o to, aby ti nežrali tolik MB. Na 11ce bude to snížení úbytku many ~50% (
klik) a to už se uelíkovat bez potíží dá. Jen utratíš trochu víc za ty modré (a taky budeš ochranu trochu častěji zapínat, ale pořád na tom bude lépe, než duch). Do rány plameny bych nedával asi ani bod, odhození ti v Kerindoru moc nepomůže

.
EDIT@
Renegade2: Ale ono to při 50% opravdu není tak hrozné - zvlášť, když se bude kontaktu s potvorami vyhýbat, pak ten rozdíl není vůbec znát. Ochrana funguje docela dobře jen jako pojistka proti smrti - a když máš 10% ZB tak asi moc nemyslíš na házení skillů

. Jinak elíkování jako takovému se stejně nevyhne, P duch je pořádný jedlík many. A pokud někdo nezvládá elíkování, existuje několik možných řešení (některá na hraně pravidel). Za BM suru hraji už dobré 4 roky, takže vím, že se to naučit dá

.