Ostatní - problém je, že Ekura není v dostatečně silném konkurenčním prostředí (offik, ostatní priváty), kde by se musela přetahovat o hráče a tak se nemůže ani zlepšovat ani růst do kvalitativních výšin. Není prostě motivovaná tlaky zvenčí a ani zevnitř (hráči) a jak je vidět, tak sama se nedokáže překonávat. Ne překonávat ostatní servery, jelikož ty jí nemůžou konkurovat, ale sama sebe (svojí hratelnost a zábavnost).
A třeba to Ekura ani nechce - dva lidé tady ví, kam měla Ekura dojít. A dost možná těch cílů dosáhla a snaží se jen udržet laťku, kterou si sama nastavila.
Ale opravdu stačí být Ekuře tím jednookým, co je mezi slepými králem? Doufám, že ne.
Padají tu nápady na příchod nové krve - ale - nemyslím, že by tu byl potřeba přímo druhý Kápo. Spíš to chce další "GM-dělníky", co nám budou servírovat zábavu a opečovávat nás, než sami odpadnou a pak budou nahrazeni někým dalším. Jaká je zábava ve hře, víte každý sám. Já jen připomínám, že zábava nerovná se automaticky nová mapa, nové věci, nové schopnosti. Ono se dá zabavit i na těch součastných mapách - ale - pokud se tam bude něco dít. Tím dít myslím něco navíc, než jsou běžné hráčské aktivity. A o tom to je.
Příchod každé novinky je riziko - že jí nepřijme systém nebo hráči a nebo obojí. Tady pak záleží na jejím načasování a na způsobu podání. Pokud vás, jak píše např.
GurenaimeYuraki, kompetentní osoby v PRAVÝ ČAS neupozorní, že se vám TEĎ bude hra lagovat z důvodů aplikace nějaké novinky do hry, tak... panika, chaos, roztrpčení a naštvaní hráči na fóru. Já s oblibou říkám, že způsob a ladění nových věcí ve hře budí dojem, že nejsme hráči, ale spíš betatesteři - ale i betatester ví, co se KDY a JAK bude dít.

Samotné testování - těžko říct, jak velký vzorek hráčů je potřeba pro to, aby se něco správně otestovalo. Každopádně místní hráčská komunita je natolik široká, že by se našlo dostatek těch, co by se mohli použít na případné otestování.
PS: máme podezřele málo nevyřízených ticketů (aktuálně 48), přičemž měsíc zpátky jich bylo tuším 5x víc = to vypadá, že se nahoře pracuje i na efektivnější komunikaci supportu hry s hráči - a nebo že by ubylo těch, co píší tickety?
