Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Již jsem psal. Ti co zabili někoho na dohled od mostů (to znamená i přímo na mostě) a byli nahlášení na tiket s patřičným screenem jako důkazem (zabití se dá bez problémů dohledat, stejně jako místo kde se tak stalo) budou náležitě odměněni za bránění ve hře. Přičemž opravdu odmítám následné diskuze, že tam jen zabíjeli monstra nebo cokoliv jiného.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Afi
- Lv.7
- Příspěvky: 31
- Registrován: stř 16. úno 2011 18:36:47
- Dal poděkování: 50 poděkování
- Dostal poděkování: 117 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
No tedy takové emoce okolo té kulišárny, kterou si vymyslela pravděpodobně partička známých z Chunja
.
Mně se to líbí! Povedená sabotáž
Gratuluji vítězům
a všem, kteří šťastně doběhli do cíle
Osobně jsem se včera zúčastnila Steeplechase poprvé.
Závod mi ztížily tři problémy:
Chápu, že ne každý měl takové štěstí, jako já. Ale myslím si, že se někteří na neprůchodné mosty vrhali zbytečně. Mosty, které nešly obejít, zcela neprůchodné nebyly. Za celou cestu jsem nepotkala nikoho, kdo by zabíjel v povolené zóně. Ale chápu, že s oklikou se s vítězstvím počítat nedalo. Úmyslní vrahové v "no-kill" zónách jistě budou potrestáni..
Co takhle přestat fňukat a vzít včerejší sabotáž jako výzvu?
Vždyť se jednalo o stovky magických kamenů pro výstavbu říše lidičky
. Kdyby to vzali hráči vážně, tak by to mohlo být o moc zajímavější. V samotných pravidlech steeplechase je napsáno, že dokončit musí alespoň jeden hrdina z dané říše, aby říše dostala odměnu. No nevybízí to přímo k spřádání plánů jak počet úspěšných závodníků ostatních říší snížit k nule
Myslím, že steeplechase je jako stvořená pro spolupráci celé říše, je to jen o hráčích. Každá říše má několik poměrně početných a schopných cechů.. Každopádně k zvrácení této sabotáže by bylo zapotřebí poměrně dost postav v různých rolí.. no nebavilo by vás to ?
Nakonec by nemusel doběhnout nikdo
Uvažovala bych, aby se přidal do pravidel zákaz vyvolávání rudných žil - trvá dlouho než zmizí a nedají se překonat jinak, než čekáním. Ještě možná zmiňovaný zákaz vyvolávání bossů - to je jasný účel nepřímého zabití závodníka. Možná by bylo pro budoucí závody lepší neoznamovat předem mapu konání? Co vy na tyto myšlenky? Zajímá mě názor ostatních.
Toto je týmová hra. A pokud hrajete opravdu v týmu, tak je to příjemný relax a zábava. Jen si představte, kdyby byla podstatná část závodníků a nezávodníků své říše domluvená na strategii závodu a jednotlivých úlohách každého jedince či skupinky. Zní to jako sci-fi, že? Není to škoda?
Pokud se pro budoucí steeplechase rozhodne někdo organizovat akci pro Jinno
, tak pište, jdu do toho a doufám, že nás bude více.

Mně se to líbí! Povedená sabotáž

Gratuluji vítězům


Osobně jsem se včera zúčastnila Steeplechase poprvé.
Závod mi ztížily tři problémy:
- start - nešlo vyběhnout přes ostatní postavy, které stály //to je podle mě věčná škoda, šlo by to nějak ošetřit?
- meteory na mostech nebo přes cesty, které blokovaly možnost projít (nebo ji hodně ztěžovaly)
- bossové
Spoiler:
Nejprve start - kde mě blokovaly postavy ostatních závodníků a ztratila jsem mnoho sekund, než se mi podařilo vyběhnout vstříc závodu. Jakožto Jinnanka
jsem vybíhala nejdříve k pilíři u startu Shinsoo, první průběh mostem byl v pořádku, zpět to také nějak šlo.
Další most byl už zatarasený, ale naštěstí jen těžkými meteory a už je několik hráčů ničilo. Nakonec se mi podařilo proběhnout s použitím jednoho požehu - (hráč z cizí říše ničil meteor kouzly a to se trefilo i do mě).
Poté jsem doběla k dalšímu mostu a tam už byl tedy problém velký
. Chvilku jsem kličkovala mezi bossy a pozorovala situaci na mostě, jak se mnozí marně snaží proběhnout a umírají vinou někoho jiného nebo vyvolaných příšer. Tady to nešlo a tak jsem běžela okolo vstupu do rokle. Po cestě již na druhé straně k dalšímu mostu byla další spousta meteorů, mobek a především bossů a musím říct, že ze sedmi běžících Králů Plamenů za mnou jsem měla bobky
- jsou přeci jen rychlejší.
Nakonec jsem se všem nástrahám šikovně, a v případě pouštních želv jistě s notnou dávkou štěstí, vyhnula a zdárně doběhla do cíle. Sice to bylo časově dost o fous, ale mohla jsem se radovat z Velké eventové truhly, ze které mi padlo 200ks požehnaných věcí - no není to fajn odměna za takový závod?
Alespoň už vím jak se zařídit na příští závod.

Další most byl už zatarasený, ale naštěstí jen těžkými meteory a už je několik hráčů ničilo. Nakonec se mi podařilo proběhnout s použitím jednoho požehu - (hráč z cizí říše ničil meteor kouzly a to se trefilo i do mě).
Poté jsem doběla k dalšímu mostu a tam už byl tedy problém velký


Nakonec jsem se všem nástrahám šikovně, a v případě pouštních želv jistě s notnou dávkou štěstí, vyhnula a zdárně doběhla do cíle. Sice to bylo časově dost o fous, ale mohla jsem se radovat z Velké eventové truhly, ze které mi padlo 200ks požehnaných věcí - no není to fajn odměna za takový závod?
Alespoň už vím jak se zařídit na příští závod.
Co takhle přestat fňukat a vzít včerejší sabotáž jako výzvu?





Uvažovala bych, aby se přidal do pravidel zákaz vyvolávání rudných žil - trvá dlouho než zmizí a nedají se překonat jinak, než čekáním. Ještě možná zmiňovaný zákaz vyvolávání bossů - to je jasný účel nepřímého zabití závodníka. Možná by bylo pro budoucí závody lepší neoznamovat předem mapu konání? Co vy na tyto myšlenky? Zajímá mě názor ostatních.
Spoiler:
Jak to tak bývá, jistě by se našlo ještě několik velmi nepěkných způsobů, jak se pokusit znemožnit výhru ostatním...
Pokud se pro budoucí steeplechase rozhodne někdo organizovat akci pro Jinno

„Je to jen hra, tak žij“ - [Afi]
- filipaser
- Lv.15
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 18. kvě 2015 19:36:51
- Bydliště: ČR
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Ahoj také se mi nelíbilo co někteří hráči udělali. A zkusil bych zamezit tomu tím že kdo toto udělá tak po 1 dostane 30TB a po 2. by už dostal permaban na IP. Myslím si že by si každý pak rozmyslel dělat něco takového.
Spoiler:
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 740
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 440 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Mithra píše:Moudré by to možná bylo. Ale tím by soutěž ztratila smysl. Doběhnout z bodu A do bodu C a neminout při tom bod B není žádná výzva. Ale klidně si takovou soutěž můžeme dát. Odměny budou ovšem patřičně úměrné náročnosti. Červený elixír (M) si myslím bude tak adekvátní.Obchodnik799 píše:Nebylo by moudré, že přihlášení do Steeplechase by portlo lidi na stejné místo na chx ? Které by bylo uplně čistě a člověk by se tam mohl pohybovat pouze v proměně, kterou dostane ?
Tak proč v pravidlech píšete, že je zakázáno zabíjet ostatní hráče, kteří soutěží.

A když tedy stížit cestu, tak proč to nedělá ono GM ?
![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- Diabolkaa
- Lv. 18
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
- Dal poděkování: 31 poděkování
- Dostal poděkování: 78 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Odpovědi na tvé otázky lze snadno dohledat. První je, že se nesmí zabíjet hráči uvnitř startovatích kruhů a na dohled od mostů a od sloupů. Zabíjení mimo tyto prostory je tedy povoleno. Proč to neztíží GM? Protože nesmí zasahovat do hry, pokud nedojde k porušení pravidel, to už zde také zaznělo.Obchodnik799 píše:Mithra píše:Moudré by to možná bylo. Ale tím by soutěž ztratila smysl. Doběhnout z bodu A do bodu C a neminout při tom bod B není žádná výzva. Ale klidně si takovou soutěž můžeme dát. Odměny budou ovšem patřičně úměrné náročnosti. Červený elixír (M) si myslím bude tak adekvátní.Obchodnik799 píše:Nebylo by moudré, že přihlášení do Steeplechase by portlo lidi na stejné místo na chx ? Které by bylo uplně čistě a člověk by se tam mohl pohybovat pouze v proměně, kterou dostane ?
Tak proč v pravidlech píšete, že je zakázáno zabíjet ostatní hráče, kteří soutěží.
A když tedy stížit cestu, tak proč to nedělá ono GM ?
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 740
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 440 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Dobře, pochopil jsem
Lidi ještě prodělají na tom eventu a zábavu mají jenom ti, co tam jdou zabíjet odvážné. 


![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Rekl bych, ze zakladnim problemem, je ze pokud se jedna o verejny server, kde muze hrat kdokoliv a ne pouze nejaka uzka komunita pratel, tak pravidla techto udalosti musi byt 100% jednoznacna a nejake zabijeni v urcitych mistech proste vypnute a ne zakazane pravidly. Pokud bude probihat takovy event, tak by se mohla pridat GMkum moznost nastaveni "safezony" (at uz pro vsechny hrace nebo jen ucastniky akce) pomoci urceni nejakeho bodu a radiusu od nej nebo jednoduche ctvercove/obdelnikove zony pomoci 2 bodu. V te zone nepujde zabijet hrace a blokovat pomoci nejakych meteoru/bossu/zil apod. a vsichni budou spokojeni. Myslim si, ze by to i zabralo mnohem mene casu, nez pak resit ty tickety a podle nejakych souradnic, casu apod. dohledavat kdo koho kde presne zabil a hlavne by to nenastvalo zadne hrace.
Kazdopadne ti co tu nadavaji na nekoho, ze je zabil nebo jim to pokazil jinym zpusobem, tak si uvedomte, ze tahle hra je predvsim o boji 3 risi proti sobe a dost hracu proste bavi zabijet nepratele a verim tomu, ze mnoho hracu, kteri tu akci nekomu "pokazi" treba o te udalosti ani nevedelo nebo netusilo jake ma pravidla, kdyz se ji neucastni. Ja osobne bych tohle bral jako selhani organizace ze strany teamu a trestani za nejake trestani zabijeni "na dohled mostu" mi prijde jako dost komicke pravidlo, ktere se v hodne pripadech bude tezko posuzovat a hlavne kdo se bude tocit dokola nez se v zapalu do hry pusti do nepritele, aby zjistil jestli nekde neni videt most. Chapu, ze to nejspis organizuji GMka, kteri maji omezene moznosti a pravomoce, ale pokud vim, ze neni realne to uhlidat, tak bych misto toho radeji udelal neco jineho, kdyz vim jaka je zde komunita, kde pulka hracu ma misto zivota hru.
Kazdopadne ti co tu nadavaji na nekoho, ze je zabil nebo jim to pokazil jinym zpusobem, tak si uvedomte, ze tahle hra je predvsim o boji 3 risi proti sobe a dost hracu proste bavi zabijet nepratele a verim tomu, ze mnoho hracu, kteri tu akci nekomu "pokazi" treba o te udalosti ani nevedelo nebo netusilo jake ma pravidla, kdyz se ji neucastni. Ja osobne bych tohle bral jako selhani organizace ze strany teamu a trestani za nejake trestani zabijeni "na dohled mostu" mi prijde jako dost komicke pravidlo, ktere se v hodne pripadech bude tezko posuzovat a hlavne kdo se bude tocit dokola nez se v zapalu do hry pusti do nepritele, aby zjistil jestli nekde neni videt most. Chapu, ze to nejspis organizuji GMka, kteri maji omezene moznosti a pravomoce, ale pokud vim, ze neni realne to uhlidat, tak bych misto toho radeji udelal neco jineho, kdyz vim jaka je zde komunita, kde pulka hracu ma misto zivota hru.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 91
- Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 87 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
No vědět o tom mohl každý, protože to bylo oznámeno tady na forku a jak je pokaždé omíláno tak forum je nedílnou součástí hry, to že sem lidi nechodí je jejich chyba a jejich velké mínus. Bylo mnohokrát řečeno, že neznalost neomlouvá.ondra852 píše:Rekl bych, ze zakladnim problemem, je ze pokud se jedna o verejny server, kde muze hrat kdokoliv a ne pouze nejaka uzka komunita pratel, tak pravidla techto udalosti musi byt 100% jednoznacna a nejake zabijeni v urcitych mistech proste vypnute a ne zakazane pravidly. Pokud bude probihat takovy event, tak by se mohla pridat GMkum moznost nastaveni "safezony" (at uz pro vsechny hrace nebo jen ucastniky akce) pomoci urceni nejakeho bodu a radiusu od nej nebo jednoduche ctvercove/obdelnikove zony pomoci 2 bodu. V te zone nepujde zabijet hrace a blokovat pomoci nejakych meteoru/bossu/zil apod. a vsichni budou spokojeni. Myslim si, ze by to i zabralo mnohem mene casu, nez pak resit ty tickety a podle nejakych souradnic, casu apod. dohledavat kdo koho kde presne zabil a hlavne by to nenastvalo zadne hrace.
Kazdopadne ti co tu nadavaji na nekoho, ze je zabil nebo jim to pokazil jinym zpusobem, tak si uvedomte, ze tahle hra je predvsim o boji 3 risi proti sobe a dost hracu proste bavi zabijet nepratele a verim tomu, ze mnoho hracu, kteri tu akci nekomu "pokazi" treba o te udalosti ani nevedelo nebo netusilo jake ma pravidla, kdyz se ji neucastni. Ja osobne bych tohle bral jako selhani organizace ze strany teamu a trestani za nejake trestani zabijeni "na dohled mostu" mi prijde jako dost komicke pravidlo, ktere se v hodne pripadech bude tezko posuzovat a hlavne kdo se bude tocit dokola nez se v zapalu do hry pusti do nepritele, aby zjistil jestli nekde neni videt most. Chapu, ze to nejspis organizuji GMka, kteri maji omezene moznosti a pravomoce, ale pokud vim, ze neni realne to uhlidat, tak bych misto toho radeji udelal neco jineho, kdyz vim jaka je zde komunita, kde pulka hracu ma misto zivota hru.
Any Means Necessary ... 
WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu

WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu
-
- Lv.19
- Příspěvky: 200
- Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
- Dal poděkování: 395 poděkování
- Dostal poděkování: 99 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Kdyby bylo ztěžování závodu od GM přímou součástí steeplechase, tak by to podle mě porušení pravomocí nebylo. Kdyby se závod odehrával na ch X a GM pořádně ztěžovali závod (překážky, monstra..) vyřešilo by to všechny problémy: Závod by si udržel stejnou nebo ještě větší obtížnost a přitom by byl víc férový protože GM by nás alespoň likvidovali podle pravidelDiabolkaa píše:Odpovědi na tvé otázky lze snadno dohledat. První je, že se nesmí zabíjet hráči uvnitř startovatích kruhů a na dohled od mostů a od sloupů. Zabíjení mimo tyto prostory je tedy povoleno. Proč to neztíží GM? Protože nesmí zasahovat do hry, pokud nedojde k porušení pravidel, to už zde také zaznělo.Obchodnik799 píše:Mithra píše:
Moudré by to možná bylo. Ale tím by soutěž ztratila smysl. Doběhnout z bodu A do bodu C a neminout při tom bod B není žádná výzva. Ale klidně si takovou soutěž můžeme dát. Odměny budou ovšem patřičně úměrné náročnosti. Červený elixír (M) si myslím bude tak adekvátní.
Tak proč v pravidlech píšete, že je zakázáno zabíjet ostatní hráče, kteří soutěží.
A když tedy stížit cestu, tak proč to nedělá ono GM ?

Od začátku věrný shinsoo
Jsemsura9 (156)
Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál.....

Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) 
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Steeplechase 7.11.2016 - diskuze
Já si myslím, že likvidovat se zvládáte víc než dobře sami. Tak co si budu mazat ruce. A ono to porušování pravidel taky časem vymizí. ještě pár soutěží a on si každý rozmyslí, jestli mu to za ten trest stojí. Mimochodem to, že v poslední soutěži nebyly překážky od GM je vlastně trochu mimořádná situace. I GM umí zařídit velmi rychlou smrt pro ty, kdo jen bez rozmyslu běží dopředu s vidinou snadného vítězství.kovardominik píše:Kdyby bylo ztěžování závodu od GM přímou součástí steeplechase, tak by to podle mě porušení pravomocí nebylo. Kdyby se závod odehrával na ch X a GM pořádně ztěžovali závod (překážky, monstra..) vyřešilo by to všechny problémy: Závod by si udržel stejnou nebo ještě větší obtížnost a přitom by byl víc férový protože GM by nás alespoň likvidovali podle pravidelDiabolkaa píše:Odpovědi na tvé otázky lze snadno dohledat. První je, že se nesmí zabíjet hráči uvnitř startovatích kruhů a na dohled od mostů a od sloupů. Zabíjení mimo tyto prostory je tedy povoleno. Proč to neztíží GM? Protože nesmí zasahovat do hry, pokud nedojde k porušení pravidel, to už zde také zaznělo.Obchodnik799 píše:
Tak proč v pravidlech píšete, že je zakázáno zabíjet ostatní hráče, kteří soutěží.
A když tedy stížit cestu, tak proč to nedělá ono GM ?
A poslední vyjádření k celé steeplechase. Jsem překvapen jak se mění myšlení. Než byste uvažovali o tom, kde byla chyba ze strany vašich postav (koukal jsem kam běžím? přemýšlel jsem jestli by překážka nešla obejít? Vybavil jsem se dostatečně? Neměl bych si příště vzít prapory sebou? Nemoh bych když už jsem umřel a vstal třeba moby odtáhnout pomocí pláště místo abych je sekal na mostě a blokoval tak cestu ostatním?) a jak bych se měl připravit na příští soutěž abych se vyhnul případným nástrahám, tak se tu uvažuje jen nad tím, jak nejlíp znepříjemnit závod ostatním. Případně se hází vina na všechny okolo. To je totiž nejjednodušší . To jediné uznávám. Takže nashle u další Steeplechase. Jakou si ji uděláte, taková bude.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Shelby2022 « čtv 12:26 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:03 pm »


@
Suko201 « čtv 11:49 am »


@
Relly « čtv 11:24 am »


@
Tomori « čtv 10:54 am »


@
Vydesenej « čtv 10:33 am »


@
Tomori « čtv 10:25 am »


@
Relly « čtv 10:12 am »


@
Vydesenej « čtv 9:37 am »


@
angrylunaxx « stř 8:33 pm »


@
Akemos « stř 7:39 pm »


@
Mionix « stř 6:04 pm »


@
Relly « stř 5:54 pm »


@
Mionix « stř 3:53 pm »


@
Tomori « stř 3:42 pm »


@
Grout « pon 2:00 am »


@
Tomori « ned 2:48 pm »


@
Vydesenej « ned 10:15 am »


@
LittleNessa « sob 7:50 pm »


@
Vydesenej « sob 3:12 pm »


@
OrangEE « sob 2:49 pm »


@
LittleNessa « sob 1:49 pm »


@
asdis « sob 11:02 am »


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »


@
Mionix « pát 4:09 pm »


@
Tomori « pát 1:33 pm »


@
Nonepovideeej « pát 12:57 pm »


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »