těším se, až bude čas a dáš celý návrh dohromady.

Pro levelování budov-y by bylo určitě fajn, když by se muselo získat nějaké předměty. Nadropit, natěžit, natavit, vyrobit nebo jinak - jen ať je to pestřejší a hráči v cechu budou mít o další kousek zábavy na Sindi postaráno.
Jestli se využijí staré nebo udělají nové věci (pro upgrade) - nechávám na úvaze. Já osobně bych zkusil využít něco z toho "balastního dropu" co nám padá a není pro hráče zajímavý pro sběr (zatím). A se zapojením Zručnosti do celého procesu jednoznačně PRO. Klidně i nějaký questík, aby se třeba nástroje nevyráběli na jednom místě a najednou.
A nebránil bych se jít dál a prozkoumal bych pro vylepšování další budovy, co jdou postavit. Oltář Síly, Hlavní budova, Alchymista, Kovář - tady jde vždycky něco pěkného přidat.
A jestli dobře tuším, tak třeba
rumplex měl v
tomhle tématu dobrý návrh na cechovní Pec (obdoba výhně) a chtěl trénovat cechovního alchymistu novým dovednostem (receptům na tavbu).
Hlavně to všechno hezky propojit s hrou, nenápadně nalákat hráče pravidelněji chodit na cechovní pozemek a už se nám to hezky v cechovních oblastech oživuje.
